View Full Version : glasskårUdo'ssmørje!!!


elian
23-02-05, 14:26
Fa.... :mad:

Jeg blir så sint!! Jeg bestilte meg 2 glass med Udo's kapsler fra helse&kost.no.

Det kom i posten i går..... KNUST alt sammen!!!!!!!!!

Jeg skar meg skikkelig da jeg rev av papiret!!

Hvor smart er det å sende 2 GLASS-beholdere pakket inn i KUN gråpapir da??

Alle kapslene er fulle av bittesmå glasskår og en smørje av olje fra knuste kapsler.....

Åååååhhhh!!!!

mofe
23-02-05, 14:30
Send det tilbake! Evt. ring dem og be dem sende deg nye flasker.. kostnadsfritt, selvfølgelig.

:)

elian
23-02-05, 14:49
Send det tilbake! Evt. ring dem og be dem sende deg nye flasker.. kostnadsfritt, selvfølgelig.

:)

Jeg sendte mail, og fikk svar nå. Jeg behøver ikke sende det tilbake, men jeg måtte få posten til å bekrefte ovenfor dem at innholdet var knust. Og det er jo greit... Da får jeg i hvertfall nytt da :)

mofe
23-02-05, 15:05
Så bra! :)

mam
24-02-05, 12:08
Hvor smart er det å sende 2 GLASS-beholdere pakket inn i KUN gråpapir da?? Ikka særlig smart, som du har oppdaget. Jeg jobber på en postterminal. Det er samlebånd som fulle containere med post heises opp over, tippes rundt og alt detter ned. Så står vi og sorterer, og gjett hvordan? Vi står ved samlebåndet og KASTER pakkene i containere som skal til de forskjellige byene. Ugh. Det skal gå fort og vi skal spare tid og penger for Posten så de kan si opp flere av oss og sjefene få mer bonus. (dagens sure oppstøt)
Noe å tenke på når dere skal sende julegaver. Pakk inn som om det skulle droppes med fallskjerm!