View Full Version : Yndlingsskoa
på oppfordring, så starter jeg nå en sko-tråd ;)
og dette er favoritt-party-skoene for tiden :D
Waw, Aline....Kuuule...farge? Sort/hvit?
Skal legge inn skobilder i kveld...har noen hjemme:p Fint at du laget sko-tråd:klem:
også har jeg funnet meg gummistøvler :D ser du Elian? jeg klarte det :) jippi!!
det måtte litt klipping til, men pytt ;)
må fortelle en liten sko-historie...
var på julebord og bordplasseringen skjedde på følgende. alle menn hadde fårr bordkort og alle damene la skoene sine i en haug. så trakk alle mennene en sko hver. og de måtte finne den som matchet...
neste år trenkte vi å ha en vri... Damene sine navn står på bordkortene, og alle menn legger skoene sine i en haug :D :D
kaos... ;)
ok ,vi gjorde det faktisk ikke, men det hadde jo vært artig :D
det måtte litt klipping til, men pytt ;)Kuuule ..jeg har "hvite"..maken...Ilse Jacobsen støvler. Nå har jeg sett de har kommet med kort skaft også:p
det var ilse jeg også hadde tenkt til å kjøpe, og når jeg hadde overtalt meg til at det var greit å bruke så mye penger på de, så viste det seg at det var utsolgt...
men så fant jeg disse til 200 :D
ikke samme kvalitet og ikke like fine, men de er vantette, de passer og de er røde :) alt jeg krever :p
:klem:
De var kjempekule... :) Godt å høre at det er flere enn meg som har skodilla ;) Eller at det er noen som er 'værre' enn meg (og faktisk tar bilde av skoene sine og legger de ut.. hehe) ;)
I denne ukens KK har de noen fiiiiine 50 talls inspirerte sko! Noe slike vil jeg har meg når jeg blir liten! Ikke det at jeg er flink til å gå med høyhælte sko... Men skal prøve! :D
I denne ukens KK har de noen fiiiiine 50 talls inspirerte sko! Noe slike vil jeg har meg når jeg blir liten! Ikke det at jeg er flink til å gå med høyhælte sko... Men skal prøve! :D
du kan gå kurs hos meg :) innbiller meg at jeg klarer det, men hvem vet :p
det var ilse jeg også hadde tenkt til å kjøpe, og når jeg hadde overtalt meg til at det var greit å bruke så mye penger på de, så viste det seg at det var utsolgt...
men så fant jeg disse til 200 :D
ikke samme kvalitet og ikke like fine, men de er vantette, de passer og de er røde :) alt jeg krever :p
:klem:Smart, Aline.
Jeg kjøpte mine for to år siden(Ihvertfall), før andre lagde sånne fine slagstøvler....Så da ble det Ilse. I dag er det masse lekre, mye rimligere støvler. Flott:p
men ilse sine har ullfòr!!! det hadde vært greit kjenner jeg :ja: men det pleier ikke være så kaldt som det er nå, hele året "over here" ;)
men ilse sine har ullfòr!!! det hadde vært greit kjenner jeg :ja: men det pleier ikke være så kaldt som det er nå, hele året "over here" ;)Ja, men ullsokker er jo en løsning da:D
HVOR HAR DU KJØPT DE SKOA?????
SKIKKELIG FINNE OG KULE. sånne vil jeg og ha.:p
De er så utrooooolig fine de skoene dine!! :ja: Så dem på Gol...
Har skodilla jeg også... men jeg kler ikke gummistøvler tror jeg... :rolleyes: Det er utrolig fint, da!
HVOR HAR DU KJØPT DE SKOA?????
SKIKKELIG FINNE OG KULE. sånne vil jeg og ha.:p
hey.
de er kjøpt på DNA :D 450 kr tror jeg ;)
og her har dere gull skoene til Scilla :) høy glam-faktor :ja: :) også satser jeg på at Anne tar med sine sølvsko i bildekavalkaden hun skal legge inn senere?
oppfordring: ta bilde av favorittskoa, og send inn :D :D
oppfordring: ta bilde av favorittskoa, og send inn :D :D
Haha! Tror ikke noen er interessert i vinterskoene mine fra Viking! :lol:
MEN! Hvis jeg hadde hatt føttene til det, så ville jeg har gått med noe slikt:
http://www.ahler-shoes.com/women/07162-2.jpg
Men gleder meg til å se hva andre har på føttene. :)
dæææææven så tøffe!!!! :D :D
Kan noen "pliiiiiiiiiis" skaffe meg et par høye støvletter i knall turkis med hel (hæl??) og litt spiss tupp i str. 37 ???????
Det er nemlig yndlingsskoa mine..... Jeg har dem bare ikke...... :(
det måtte litt klipping til, men pytt ;)
Dritkuuule!!!!!!! Trenger sånne i Bergen vel? :p
Kan noen "pliiiiiiiiiis" skaffe meg et par høye støvletter i knall turkis med hel (hæl??) og litt spiss tupp i str. 37 ???????
Det er nemlig yndlingsskoa mine..... Jeg har dem bare ikke...... :(Jeg har lett etter det i et par mnd nå...ikke funnet enda:( Så det endte med et par lys syrlig grønne, semsket og rund tupp:p , men jeg leter fortsatt..skal gi beskjed om jeg finner:D
Jeg har lett etter det i et par mnd nå...ikke funnet enda:( Så det endte med et par lys syrlig grønne, semsket og rund tupp:p , men jeg leter fortsatt..skal gi beskjed om jeg finner:D
Skobutikken "dna" har et par, men jeg synes de hadde for lav hæl. Ellers var de perfekte i farge og tupp!
Skobutikken "dna" har et par, men jeg synes de hadde for lav hæl. Ellers var de perfekte i farge og tupp!Ja har sett de, men jeg skal ha med høy hæl...:o og litt såle:D Noen av støvlene har jo så tynn såla at det nesten ikke er mulig å gå ut i bilen en gang....
Tøff tråd! :ja:
Jeg har jobbet i skobutikk, og lærte en hel del om sko og føtter og skinnkvalitet og skoform og hæler og sånt - så om det er noen som lurer på noe, så er jeg behjelpelig!
Hilsen mofe som har en minidrøm om å starte skobutikk en gang om sånn ca. ti år ellernoesånt noe.
Hilsen mofe som har en minidrøm om å starte skobutikk en gang om sånn ca. ti år ellernoesånt noe.Så kan elevene dine ha sommerjobb der:D
sommerfugl
24-02-05, 21:56
hm. var disse fine? gucci :D :D
Anne er skodronninga :D :ja: :D
hehe, ser for meg at du fløy rundt i huset og tok bilder av alle skoene dine idag :D :D
Ecco er et merke med lang tradisjon og har høy kvalitet - og har i de siste årene også kommet med masse nytt, og mere "fashion-like".
Se www.ecco.com
http://www.ecco.com/ss2005/img/articles/medium/93283-00107.jpg
http://www.ecco.com/ss2005/img/articles/large/33253-51331.jpg
http://www.ecco.com/ss2005/img/articles/large/13083-00694.jpg
synes det er så bra at de gjør det!! kule OG behagelige sko er litt mangelvare!
:)
Det er nemlig yndlingsskoa mine..... Jeg har dem bare ikke...... :(
Jepp! Har sett skoene "dine" på Bianco!
Ecco er et merke med lang tradisjon og har høy kvalitet - og har i de siste årene også kommet med masse nytt, og mere "fashion-like".
Se www.ecco.com (http://www.ecco.com/)
http://www.ecco.com/ss2005/img/articles/medium/93283-00107.jpg
http://www.ecco.com/ss2005/img/articles/large/33253-51331.jpg
http://www.ecco.com/ss2005/img/articles/large/13083-00694.jpg
Oki mofe,- nå kan jeg også melde meg inn i denne tråden... Ecoo er bra, og disse var bare kjempestilige! :ja:
...hm, kansje jeg har litt interesse for sko likevel... Eller jeg kan vel ikke skryte på meg å ikke ha det når jeg er så kresen at det nesten er et mareritt å skulle kjøpe nye,- for det betyr jo at jeg har en sikker smak hva? :p
Ikke min feil at det finnes så masse sære rare skko her 9i verden... :cool:
her er god-skoa :) myke og gode. ikke så varme, men fine en regnfri(?) vårdag i Bergen
;)
Haha! KK har vært så snill å sende bilder av "skoene" mine, slik at jeg kan vise dem til dere! :)
De blå kan jeg ikke gå med, hvis ikke man finner en kur for ekstremt plattfothet... Men de andre skulle passe finfint :)
Likte veldig godt de hvite fra ecco. Men jeg vil gjerne ha de i en annen farge.
Og her er et par av årets støvletter... Litt dårlig fargegjenngivelse på de grønne...Syrlig grønn.
Fedonisten
01-03-05, 20:46
De eneste skoa jeg har som er i nærheten av fine - er....ja, riktig; støvletter :lol:
Ønsker meg brune også da - men har prøvd noen, og de var helt koko på foten.
*jakte videre*
se på dette, da :D
var å shoppet sko på lørdag og jeg mente at de jeg fant matchet et skjørt jeg har ;) og det gjorde de :)
jeg er lykkelig :D
Liker denne skoen jeg:)
Fritidssko som er veldig godt ventilert, utrolig komfortabel med god demping. Man bare drar i en hempe så strammer hele "snøringen" seg. Ser kule ut til hverdags og fest:cool:
Ser ikke så kul ut på bildet dog, men var eneste jeg fant på nettet... Har aldri fått så mange kommentarer på sko noengang, både fra menn og kviner og gutter og jenter:p
Har utrolig mange skopar etterhvert, spesielt etter jeg kjøpte sportsbutikk ble det mange "gatejoggesko" osv:rolleyes:
oooh. liker dem!! er det kun herresko...? *Aline trenger snart nye treningssko*
er de dyre...?
nope, kommer i damestørrelser også, i flere andre farger, men de røde er tøffest:_punk:
Disse kjøpte jeg faktisk ikke i Norge, men i St.Anton i Østerrike hvor alt sportsutstyr er en del billigere enn i Norge. Husker desverre ikke hva de kostet siden jeg fikk laget såler, og håndlagde innerstøvler til alpinskoa mine der:D
kult! skoene jeg har nå er mere grå enn noe annet. røde sko hadde vært knall!! :D
Kanskje blir det bilde av et par sko fra Barcelona her etter hvert...:_plystre:
Legge inn link eller ikke - legge inn link eller ikke...
Var det noen som skulle til USA? Stoppe i New York? Jeg har ALLTID flaks med sko fra Nine West (http://www.ninewest.com/index.jsp) :)
Men en liten promenade langs 8th street gir mange andre alternativer, mens det kan være kjekt å føle seg litt mer designerpreget med Reaction fra Kenneth Cole (http://kennethcole.clarityproductions.com/index.html). Det der er noe annet enn rollerblades for Muskat å promenere i over Union Square.
Uff... ikke frist meg til å begynne å ta bilder av sko...
Muskat
Dagens støvlett innkjøp....
De er litt for mørke på bildet. De er mørk turkis....
lekkert Anne, lekkert! :)
http://www.zappos.com/images/606/7145606/98790-d.jpg (javascript:PopUp('/n/pair_image.cgi', '7145606large', '500', '435', 'left', 'no_arg');)Disse var fine :)
http://www.zappos.com/images/w/wHarleyD49/harleyd35blkd.jpg (javascript:PopUp('/n/pair_image.cgi', '119920large', '500', '435', 'left', 'no_arg');) DISSE kunne jeg tenkt meg:p
Haha! KK har vært så snill å sende bilder av "skoene" mine, slik at jeg kan vise dem til dere! :)
De blå kan jeg ikke gå med, hvis ikke man finner en kur for ekstremt plattfothet... Men de andre skulle passe finfint :)
Har du prøvd å legge inn såler i skoen?
Tips om man VIL ha en type sko, men de er bare i str. over din egen: Legg inn såle!
Jeg er nesten helt sikker på at snøværet på vestlandet fra søndag og framover var forårsaket av at jeg kjøpte disse skoene:
http://www.ecco.com/ss2005/img/articles/medium/93023-00917.jpg
De er behagelige, lekre på foten, og det andre hvite skoparet jeg har kjøpt i mitt liv. Føler meg veldig dristig!
Muskat
Disse har jeg kjøpt meg. :D
http://www.josefssons.no/images/products/normal/05160-016joss_0692206.jpg
Denne tråden har jeg på merkelig vis gått glipp av, enda den er helt rå!
Anne - du er jo virkelig skogal. Og fedonisten er støvlett-gal. Og de marilyn monroe-skoene var...sukk...stønn...Diva!
Her var det utrolig mye kule sko, og når jeg ser inn i klesskapet mitt på sko nå, blir jeg deppa. Her var det ikke mye bra nei. Og forresten så tror jeg at fedonisten rappet disse støvlene da hun var på besøk hos meg i går! :D
http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=710&stc=1&thumb=1 (http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=710)
Yndlingsskoa? Skoa ser jo helt nye ut jo. Dette er yndlingskoa her i huset!
:lol:
Du har rett...yndlingssko skal være go'e og velbrukte,men du skjønner jeg er sko-freak og kjøper sko jeg ikke kan bruke så ofte....Litt dilla...:o (Har vært et substitutt for klær også kanskje:p )
Yndlingsskoa? Skoa ser jo helt nye ut jo. Dette er yndlingskoa her i huset!
He he - slitte dalsfjordinger ;) Det kan nesten ikke bli bedre! Har en søster som bare gikk og ventet på at tenåringsbarna her i huset skulle vokse ut av sine, hun gadd ikke gå dem inn selv og de var for harde nye. Det har skjedd og hun er SALIG.
Muskat
Når man først er inne på temaet sko.....:D
Jeg har begynt å gå turer nå, men har ikke gode "gåsko".
Noen som kan anbefale noen som ikke er så hesta dyr?
snoopygirl
17-03-05, 17:10
http://images.aucland.com/ImgUsers/0/16/1682/168271/16827166.jpgher er sånne sko jeg liker...ikke akkurat damete,,hi-hi,,men er ikke damete heller jeg så,,,liker best sånne grove såler på både sko og støvletter jeg,,liker skatersko ol også....bruker jo litt mere damete pensko den sjeldene gangen jeg bruker det da menne.....
snoopy daa!! Dette er jo FJORTISSKO! Og du er jo 37! Tulledama :lol:
(er jeg skikkelig stygg nå?)
snoopygirl
17-03-05, 17:54
er jo som en fjortis jeg..ler....bruker det jeg liker jeg og driter i hva som er mote og ikke.....tåler å høre det meste jeg Mofe...ler.har ei datter som straks blir 14 år ..deler de fleste skoa vi..
noen slags sko må jo jeg bruke også,,,liker ikke sånne "jålesko" som mange bruker jeg,,,,er liksom ikke MEG det.....
På kjøleskapet henger en magnet med følgende påskrift;
"Min mann sier han vil forlate meg hvis jeg ikke slutter å shoppe.
Gud som jeg vil savne ham.."
Vel, nå er jeg skilt og sammen med en som sier "Jaja...må du så må du.."
Sko er ikke annet enn en lidenskap...og nå er det såå mye lekkert i butikkene!!
Orker ikke ta noen bilder nå, men favoritten pt er et par svarte spisse med ankelrem og nagler, samt et par "sjørøverstøvletter" som går over kneet...de er helt rå assa! Og et par korte knallrød spisse skoletter... watch out! Småbarnsmor på vei!
anniejahren
20-03-05, 01:40
Så artig tråd....bra det ikke bare er jeg som har sko dilla....har vel sikkert 100 par....men de fleste er kjøpt i utlandet, hamstrer billige og bra sko når jeg er på tur....skal se om jeg kan få lagt inn noen bilder......eneste mitt problem er att jeg elsker sko med HØYE og tynne heler....så har eldig ofte vondt i beina mine da=)
men noen som har veske dilla her inne da.....??
Har du prøvd å legge inn såler i skoen?
Tips om man VIL ha en type sko, men de er bare i str. over din egen: Legg inn såle!
Det er ikke det at de ikke passer... men foten min kommer til å tyte ut på siden. Jeg og finsko har alltid vært et problem. :rolleyes:
sommerfugl
20-03-05, 23:07
kjøpte disse i går :D fargen ble litt rar på bildet da.. menne de er mørkebrune :p :p
men noen som har veske dilla her inne da.....??
Jeg har veskedilla!
Har rundt 10-12.. er det mange?? :o
Jeg har veskedilla!
Har rundt 10-12.. er det mange?? :o
Jeg ååå har veskedilla... hakke 10-12 da... men har.. 8 kanskje:o :p :D ;) . Mofe? Skal vi lage vesketråd?
Vesketråd må til!!
Du årne? Jeg skal sove nå nemlig! :cool:
Vesketråd må til!!
Du årne? Jeg skal sove nå nemlig! :cool:
Den er grei! Meg skal fikse vesketråd så! Må bare ta bilde av goveska mi først:D
vesker? Assa har man dilla bare fordi man har 25 vesker?? og belter? Og 2 tonn øreringer? Og sko? Og penkjoler?? Og hatter/luer? Pøh...
noen har vært i usa og shoppet! :D
det ble bare et par sko, men de er iallefall gode å gå i :D
Jeg har shoppa, jeg har shoppa, jeg har shoppa! :D
De hvite bootsene kjøpte jeg for pengene jeg fikk av mamma og pappa på bursdagen min. Det ble boots istedenfor Bailaine.... :rolleyes: Kjøpte meg nye olabukser til, da jeg per dags dato kun har to bukser som passer... :eek: Men da jeg ikke fant noen buksetråd så... :cool:
De grønne kjøpte jeg for 300 kroner i min "nærbutikk", og de er faktisk både gode og fine! Tenk! :D
kule :D grattis!!!
Kjempetøffe, MHM! Syns det er så kult når folk har forskjellige stiler jeg, og ikke BARE går i sneakers eller støvletter :ja:
Også så flink du har vært til å dandere dem da, gitt! ;)
Også så flink du har vært til å dandere dem da, gitt! ;) *ikke fniiiiis, men gapskratte* :lol:
mine nye støvletter og et annet par jeg skikkelig digger, men jeg har allerede lagt dem ut her, men atte jeg digger de så innmari at jeg legger de ut en gang til :D
de nye er de spisse (mine første spisse støvletter, Anne ;) :D)
Ahh... skikkelig kule sko!
Jeg missunner dere så veldig!!
Jeg har størrelse 43 i sko, og damestørrelser slutter som regel på 41.. Det er jo litt kjipt.. men med mine 185 cm er ikke høye hæler så aktuelt uansett...
Vel.. utrolig mye kule sko for tiden.. jeg liker sånne høye, cowboyaktige sko.. mener jeg har sett tone lise skagefoss ha på seg sånne...
æsj.. kommer aldri til å finne meg sånne.. blæh... ;)
silje
dårlig gjort at de ikke lager damesko større!! :ja: men det finnes mange kule unisex sko :ja: (pumaskoene mine er unisex ) ikke så mye pensko, men mange tøffe :ja:
Wow for en kul tråd!
Jeg elsker sko :D Siden jeg har fått konstatert tverrplatfot etter graviditeten, og har en familiær tendens til stortå som sklir mot de andre tærne (og derfor kul på innsiden av foten) må jeg være nøye med sko. Jeg har fått forbud mot både høye (og helt flate for den del) og spisse sko :(
Hvis ikke jeg hadde hatt dette å forholde meg til, skulle jeg hatt masse høye og spisse sko. Skal se om jeg likevel har noen å vise bilde av.
Guro: Jeg digget innlegget med go´skoa dine. Jeg lo høyt og leeeenge av tråden din!! :D :D
Jeg kan som sagt ikke bruke sånne spisse sko med høye hæler (som jeg liker så godt), derfor bruker jeg sånne:
Oh, nooria, så LEKKER veske! Den med kattepusen, altså :)
de nye er de spisse (mine første spisse støvletter, Anne ;) :D)Lekre Aline, lekre....:D Begge parene....
Var det de støvlettene jeg så i går, Aline? I så fall må jeg si de var lekre!
det var de, ja :D de overlevde møtet med benken ;)
Ja, 75 kg benk på tåa... Men de var like fine etterpå, da! Veldig fine.
http://www.mayasko.com/index.php?id=3
Bare en liten lenke til dere som er hekta på sko..:)
yaiks for en side :eek: :sikle: :D
Jeg skal til Barcelona neste uke. Tenker det blir noen nye sko der jeg :D
Det skulle ikke forundre meg.....:D for det dem har det har de i Barcelona:p
Noeen som har sett googlereklamen for ekkosko som er kommet nå?
Masse, masse flotte ekko sko! :stortsmil
Jeg likte disse finskoene:
http://www.eccoamager.dk/images/sko/93253_2.jpg
praktisk med pene sko som også er gode å gå i :ja: :ja:
(sjelden vare ;))
praktisk med pene sko som også er gode å gå i :ja: :ja:
(sjelden vare ;)) Ja, og e nødvendighet for mine smukke ben...:p:rolleyes::cool:
Mine nyeste herligheter. Halv pris!
sommerfugl
02-07-05, 22:55
:eek: marianne, de var nydelige!! hvor hen fant du de da? :D
:eek: marianne, de var nydelige!! hvor hen fant du de da? :D
På ombyggingssalg på en Økonomisko-butikk her i bygda. :) Før-pris 249,- - NÅ 125,- !
Det er jo billig da, og de hvite skoene var i skinn. Nå må jeg bare se å finne espadrillos! :p
må jo nesten slenge inn en sandal jeg også :D:D
også fra økonomisko :)
Sommerfuglsandal! Den skulle sommerfugl ha sett. :p
sommerfugl
03-07-05, 12:24
:love: :love: det har jeg.. :love:
marianne, sjekk motetipstråden, der har jeg slengt inn et bilde av espadrillos, 170kr på dinsko, fine fine :)
Anskaffet meg disse i dag! :)
http://www.ecco.com/ss2005/img/articles/medium/46823-00117.jpg
Jeg vil fortelle dere om en butikk her på stedet. Det drives av en mann og faren hans, har eksistert i hundre år og er den rareste butikken jeg noen gang har satt min fot i. De har alt der. ALT. Tja, ikke alt da, selv om det virker sånn. Kjøkkenutstyr, pyntegjenstander, kontorrekvisita, planter, leker, sykler, sykkelutstyr, hagemøbler, bøker, fritidsutstyr (telt, campingutstyr, fiskestenger, hundeutstyr osv), klær og sko.
Nå kommer jeg til poenget, dette er tross alt en skotråd. Dere vet de kule adidasskoene som er så populære nå? De retrovariantene som ser ut som de gjorde på 70-tallet? Vel, i denne butikken får du kjøpt disse skoene ekte vare, fra 30 år tilbake. De har hatt dem på lageret i alle disse årene, og selger dem til 70-tallspris. 149,50 må du ut med for et par skinnende røde sko med de karakteristiske stripene.
(Det hører også med til historien at de har reservedeler fra Tempo-mopedene som ble laget for femti år siden, og de har trillet en dukkevogn fra butikken rett til museet...)
Disse kjøpte jeg meg på... onsdag :)
Disse kjøpte jeg meg på... onsdag :)
Åhh... kjempestilige!!! :ja:
Åhh... kjempestilige!!! :ja:
Jepp :ja: gått å sikla på sånne lenge, så når man endelig finner noen som passer så kan man ikke la prisen stoppe seg....? sant...? :D :p :rolleyes: (jeeepp, dem VAR dyre, å lommeboka protesterte villt, men jeg overså`n :cool: )
Fedonisten
11-07-05, 10:07
Kjøpte meg to par sko i Egypt jeg :D
yeah!! :D
lenge leve skodilla!!!
;)
http://www.ecco.com/ss2005/img/articles/medium/46823-00117.jpg
De var kjempefine Mofew. Sånne vil jeg også ha. Ecco da gitt ... -- Kjøpte meg noen svarte Sholl greier, men svar er helt umulig på meg ...
På tide med noen nye sko nå vel.....:cool:
Vi har fått MASSEVIS av nye støvletter nå, svarte, brune, vinrøde, beige.. høye, korte, vide, trange, spisse, butte.. såå masse tøft! :ja: :ja:
jaaaa :D skooo :D
jeg kjøpte meg nye treningssko idag :D
http://www.roadrunnersports.com/images/rr/footwear/small/nik825.jpg (http://www.letsrun.com/shoesw.php?num=18&tag=nikefree1823)
de kan trekkes rett på, snøringen er kun til pynt. de er superlette og det er kompakte og kan bøyes som hjertet lyster :D
skal prøves på trening imorgen!!
jeg gleder meg :ja:
Tjoho.. her er mine nye kule støvletter :)
Litt dårlige bilder, men jeg skal ta bedre når dig.kameraet er ladet opp :)
de så tøffe ut :)
gleder meg til å se nærmere på de :ja: på et bedre bilde :D
Da var jeg altså 1000,- fattige og et par sko rikere :)
(http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=1613)
Kjeeempestilige! :ja:
Du burde kjøpe sånn fett-imregnering, den heter "Effekt" - og holder skoene kjempefine mye lengre :) Kan smøres på veska også.
Fett impregnering? Spray? Får du det på skobutikken?
Fett impregnering? Spray? Får du det på skobutikken?
Nei, den er flytende - kremaktig, smøres på med svamp. De fleste skobutikker skal ha den :)
Fedonisten
23-11-05, 21:09
Nå har jeg kjøpt meg sånne - og de er så fantastisk gode å gå i at jeg tror aldri jeg kan bruke andre sko :nei: Tro om de finnes som støvletter, selskapssko og bunadsko..... :p :D :cool:
Se/les mer på www.swissmasai.no
Stiiili! :ja: Tror du de er gode å STÅ på også? Kanskje urlurt spørsmål - men jeg lurer.. :o
Mye kosta de?
anniejahren
23-11-05, 23:31
Disse har jeg nettopp kjøpt....
Veldig stilige, både under og over buksa....og ikke sååå vonde å gå i
(pluss at de var veldig breie så jeg fikk den helt over de store fotballleggene mine=)
hvor har du kjøpt, hvor har du kjøpt? :) (aline har også fotball legger enda hun ikke kan fordra fotball :o)
Nå har jeg kjøpt meg sånne - og de er så fantastisk gode å gå i at jeg tror aldri jeg kan bruke andre sko :nei: Tro om de finnes som støvletter, selskapssko og bunadsko..... :p :D :cool:
Se/les mer på www.swissmasai.no (http://www.swissmasai.no)
Kjøpte du de røde?
Jeg har ikke klart å bestemme meg for farge jeg ... :o
Fedonisten
24-11-05, 08:35
Stiiili! :ja: Tror du de er gode å STÅ på også? Kanskje urlurt spørsmål - men jeg lurer.. :o
Mye kosta de?
De er EKSTREMT go'e å STÅ på også - skjønner veldig godt at du lurer, for det er et poeng nemlig! :ja:
Siden sålene er runde under, så står du aldri helt flatt på foten, men har føttene i bevegelse hele tiden. Små bevegelser, men fin trening i tillegg til at det fører til sirkulasjon i føttene og leggene hele tiden. Jeg har IKKE NOE vondt i ryggen/bena når jeg bruker disse på jobb - og da står/går jeg av og til fra ni om morgenen til ni om kvelden.
De er SKIT-dyre!! Nesten totusenkroner..... Men verdt hvert eneste lille øre, spør du meg!
Fedonisten
24-11-05, 08:37
Kjøpte du de røde?
Jeg har ikke klart å bestemme meg for farge jeg ... :o
Jeg har de røde ja! Veldig fine!
Valgte de røde fordi skoene ser såpass spesielle ut at de kan like gjerne synes - syns de som er helt svarte f.eks. så mer 'gubbete' ut på mine føtter.
Løp og kjøp!
Kanskje jeg skulle prøve disse ... skulle gjerne hatt noe med brun eller beigetoner ... Får du dem i butikk der du bor eller, Fedonisten? Her er det bare en slik forhandlerdame med telefon ...
http://www.swissmasai.no/bilder/utvalg/flame.jpg
Fedonisten
24-11-05, 08:52
Kanskje jeg skulle prøve disse ... skulle gjerne hatt noe med brun eller beigetoner ... Får du dem i butikk der du bor eller, Fedonisten? Her er det bare en slik forhandlerdame med telefon ...
http://www.swissmasai.no/bilder/utvalg/flame.jpg
Disse syns jeg er veldig tøffe også! Har lyst på dem også jeg :o De finnes i butikk her på Hamar - og så finnes de i butikk på Flisa.
Hamartur? :spent:
Hamartur? :spent:Kan hende jeg blir med Gine etter jul ...
Fedonisten
24-11-05, 09:00
Kan hende jeg blir med Gine etter jul ...
*danser rundt i hula-hula-fart og gleder seg*
Disse syns jeg er veldig tøffe også! Har lyst på dem også jeg :o De finnes i butikk her på Hamar - og så finnes de i butikk på Flisa.
Og på Jessheim....:cool:
Jessheimtur?:spent:
:D Ertaberta....:D
.....kanskje Anne må til Hamar etter jul også.....:o
Fedonisten
24-11-05, 09:45
Og på Jessheim....:cool:
Jessheimtur?:spent:
:D Ertaberta....:D
.....kanskje Anne må til Hamar etter jul også.....:o
Stemmer for mega-giga-Hamar tur jeg! :ja:
:spent:
*....kiler i magan......* (inspirert av "Knekkebrød" med Vazelina)
Stemmer for mega-giga-Hamar tur jeg! :ja:
*....kiler i magan......* (inspirert av "Knekkebrød" med Vazelina)
:D
:ja:
anniejahren
24-11-05, 23:08
hvor har du kjøpt, hvor har du kjøpt? :) (aline har også fotball legger enda hun ikke kan fordra fotball :o)
Samme her(ang fotball:D:) )de er kjøpt på Din sko....koster 560 kroner....
ok, (vedder en flaske vin på at jeg ikke få de på ;) :D )
Sko er dyrt.. jeg liker sko.. men tør ikke kjøpe flere par i år.. har lyst på brune støveletter.. men får holde meg til de svarte
Minn meg på at jeg skal legge inn bilde av skoa mine nå som jeg har fått kamera!
Du, Mofe, du skulle huske på å legge ut bilde av skoa dine, nå som du har fått kamera. :dulte: :D
Moooofe...hør på Guro da.....:D
6 uker tok det, før jeg gadd å ta bilder :P
Men her kommer de, ALLE skoene jeg har! (bortsett fra et par utslitte ecco som ikke egner seg på kamera.. Ja, også rulleskøytenene mine da :p )
---
Dette er et par sko jeg er veldig glade i, kjøpte de for 1100 på Bianco for 3 år siden ellernoe (en SÅ bra skobutikk)! Men det dumme er at de har veldig smal såle, så man blir veldig fort våt på bena.
Man ser det ikke så godt, men bak på leggen er det to snorer som går i kryss helt nedenfra og opp.
Disse kjøpte jeg da vi hadde halv pris av rød pris for noen dager siden, tror jeg betalte rundt 120 for dem. 5-6 av jentene på jobben har dem :p Don donna, finnes også i brunt. (Vi har flere igjen, forresten! Men ikke str. 39 :p )
Passe varme, men man kjenner at den ikke har noen spesielt ergonomisk såle etter å ha stått 7 timer på den... :cool: Semsket, forøvrig. Og såklart fake pels.
Disse to parene fikk jeg av søster da hun reiste tilbake til USA for noen uker siden. Brukte. Tror de er kjøpt i California.
Helt okei sneakers, som alltid er kjekt å ha.
Et par Viking goretex, fjellsko om man vil.
Kjøpte de på salg for noen dager siden i butikken vår, betalte 170 for dem ellernoe sånt (ordinær pris 1000, med andre ord et rasende godt kjøp.)
Brukte de første gang på lørdag, veldig gode og varme! For av 50% ull. (og nei - vi har ikke flere igjen, disse var de siste, gitt :p )
Disse to.. Hm.
Den til venstre, kjøpte jeg før jul. Svært delte meninger på jobben om de er fine, eller ikke. Jeg syntes de var fine, men synes ikke det lengre. Har ingen klær som passer til dem, liksom.. Jaja.
Den til høyre.. Kjøpt på supersalg da jeg startet i butikken vår i fjor. Tror jeg betalte 50 kroner for dem, jeg. Syntet, og et helvete å gå på. Kanskje brukt de 2-3 ganger. Føler meg litt "lakk og lær"-aktig når jeg har de på. bruker de KUN til bukser.
De til venstre - Merrell-sko, kjøpt da jeg jobbet på Grensen Sko for 3,5 år siden. Veldig gode! Selv om jeg må bruke halvsåle bak for ikke å få gnagsår. Kan bli litt varme, siden de er foret med tekstil. (Merrell har forøvrig sko som holder LENGE. Mine er neste ikke slitte.)
De blå er et par Timberland-sko, også kjøpt på Grensen. En sko som er like fin som da jeg kjøpte den for over 3 år siden. Sålen ser ut som den aldri er brukt. Digger fargen, får Donald Duck-følelse! :ja: Morsomme sko, synes jeg.
De siste, til høyre, er et par Diesel-sko. Kjøpt for over 3 år siden, på den butikken jeg jobbet i før. Skinnet og sømmen holder seg veldig bra, men sålen på innsiden har blitt veldig slitt, særlig på hælen.
Den svarte er veldig lik den jeg omtalte over her - og meningene mine om den er lik den jeg hadde. Billig plaststøvlett som er vondt å gå på.
Det brune paret er jeg veldig glad i, selv om de er sinnsykt glatte. Den eneste bootsen jeg har som jeg faktisk får glidelåsen helt opp på. Bruker de mye, når det ikke er glatt ute. Wedins sitt merke, ordinær pris 700 ellernoe sånt.
Okai - siste bildet.
Først en ecco-sandal. Herlig å gå på, men får bittelitt gnagsår av "festet" mellom tærne.
Den svarte, er en ecco goretex fjellsko - men er litt for liten til meg. Betalte 50 kroner for dem, brukt 1 gang. Størrelse 36 (jeg bruker 37-38). Selges, om noen vil ha!
Rosa penskoen... Hm. Betalte 50 kroner i vår butikk. Tenkte at jeg kom sikkert til å få bruk for rosa plastikk-pensko en gang? Uhyre vonde å ha på seg, aldri brukt dem.
De to lave støvlettene.. Også kjøpt på salg i vår butikk. Syntet. Ok å gå på, men... Ikke så altfor glad i dem. Brukt de rosa en gang, aldri de hvite.
Og dett var dett!
stiiiiiiliiig mofe !
Hvem likte du best, da?
Hvem likte du best, da?
den forste :cool: ogsaa var de sote de "donald" skoa :D
Jeg har kjøpt skoooo :love:
Det var sånn 3 for 2 hos Eurosko (hihi, det rimte) forrige uke, og jeg klarte ikke holde meg unna...
Så da ble det disse :)
Jeg har kjøpt skoooo :love:
Det var sånn 3 for 2 hos Eurosko (hihi, det rimte) forrige uke, og jeg klarte ikke holde meg unna...
Så da ble det disse :)
De skoene var veldig deg alle sammen, gratulerer med nye sko!
har du eget rom til alle skoene eller?
Og denne tråden har jeg ikke sett før?! :besvimer:
Jeg jobber også i skobutikk som Mofe. Personalrabatt er fine greier! :p Dere som evt har problemer med å finne større størrelser enn 40/41, eller støvletter med vidt skaft - send meg pm om dere vil; vi har masse til dere! (vil ikke reklamere mer her på forum) ;)
Jeg skal få tatt skobilder i morgen. Jeg har ~noen~ par kan man si. :rolleyes:
De skoene var veldig deg alle sammen, gratulerer med nye sko!
har du eget rom til alle skoene eller?
Takketakk :)
Jeg har jo pitteliten leilighet, og skoene er utenfor ytterdøren. I gangen jeg deler med naboen. Jeg har en sånn trippel skoskap ting fra ikea i plast og noen (mange) par på gulvet :o
Plass, hva er det???
:p
jeef-micro
01-07-06, 21:04
kjempekupp Aline :D mojjo! De røde så jo såååååååååååååååååååååååååååååååååå kule ut... :misunnelig:
jeef-micro
01-07-06, 23:26
legger inn bilde av mine favoritter her også da...
de to første er joggesko. Jeg digger litt kule joggesko, begge er kjøpt i "barneavdelingen" da. de to andre er bare kule. Jeg har greier ikke gå med spisse sko, og heldigvis er balerinasko toppers i år. De hvite er kjøpt på eurosko (eller hva det heter) og de sorte er fra London
jeef-micro
01-07-06, 23:31
http://www.aldoshoes.com/_static/webUpload/730/27_Juturna_2.jpg (http://www.aldoshoes.com/eng/storeSection/redirect.cfm?sectionID=b2c/style/productDetails.cfm&itemID=59645081&var=d&itemCategoryLevel1=321&itemCategoryLevel2=328&itemCategoryLevel3=341&)og så klart mine super-kule sko, som faktisk er tegnet av Jimmy Choo eller hva han heter... Men de passer best til vinterbruk
Siljevanilje
01-07-06, 23:41
har nå tatt bilder av alle mine sko. men må vente litt til den stasjonære pcen har jobbet litt ifra seg. den er veldig treig. men jeg skal legge ut snart altså.
Siljevanilje
02-07-06, 00:25
her er mine ynglingsko.
masse flate flip flopper. og damete relativt liten hæl. ( har ikke knær til noe stilætt hæler nei) og tøffe sorte joggiser med glitter stjerner på.
og sånne romerske knyte sko op langs leggen.
Ok, here goes! I all letingen fant jeg flere par jeg hadde glemt at jeg hadde. :flau: De svarte i fløyel skal kastes, jeg prøvde dem nemlig på meg og husket plutselig hvorfor jeg aldri har brukt dem (for små, og nå for trange i leggen også :sur: ). Ikke liker jeg den type sko lenger heller.
De første, svarte støvlettene er halvhøye i skaftet og fra Roberto Rosso. Knallgode!
Nr 2 er disse fløyelsstøvlettene; grisetjukk såle og egentlig skikkelig nittitalls.
De spisse turkise er også fra Rosso, og faktisk svært behagelige til tross for stiletthælene.
De lysebrune har blitt skikkelig klemt på tærne ser jeg. :fnis: I mitt skoskap er det nemlig trangt om plassen! 10 cm hæl og kjøpt på DinSko.
De hvite er mine elskede Bronx, som dessverre fikk hard medfart i møtet med en trikkeskinne bare noen dager etter at jeg kjøpte dem. Dermed er den ene tuppen skikkelig herpet og det lar seg ikke fikses på. De må flikkes forresten. 1200 kr på Bello for 3 år siden.
De neste sorte er Gabor, med den moderne, runde tåen og skrådde skaft. Fikk dem for 1350,- minus personalrabatt og elsker dem!!
Så er det de lave skoene. Hvite/rosa Adidas GoodYear, 450 kr på salg i vår. Bruker dem hver dag.
Brune/lysebrune Dr Martens, kjøpt på salg for rundt 400 i Sandnessjøen av alle steder. Jævlige å få på pga min høye vrist, men det går. Vanvittig gode sko, og overraskende varme; kan godt brukes om vinteren.
Røde Puma. Har ikke blitt brukt på en stund og bærer preg av skoskuff og lite pussing. :flau:
Turkise Roberto Rosso´s, 105 kr på personalrabatt. :p
Deretter mine høyt elskede vintersko, som virkelig ikke ser ut i måneskinn..! Roots, kjøpt på DinSko for i hvert fall 3 år siden, og flittig brukt hver vintersesong siden. De er utrolig varme og det vises omtrent ikke på sålene at de er så gamle. Har sølt maling på dem men kan ikke kvitte meg med dem; kommer aldri til å finne like gode vintersko tror jeg.
Jeg må jo vise frem sandalene og jåleskoene også!
Hvite flipfloppers, H&M. Disse hadde jeg helt glemt at jeg hadde!
Brune Ara, nye av året.
Vanlige, skitne flipfloppers, også H&M. Jeg kjøper et sånt par hvert år og sliter dem ut i løpet av sesongen.
Attitude kilesandaler, 10 cm og snodige i størrelsen. Jeg bruker vanligvis 39 men måtte ha 40 i disse da 39 ble altfor trangt. Men 40 er visst for stort ser jeg, tærne kommer utenfor kanten foran. Nu vel.
10 cm svarte jålesandaler, grusomme å gå i.
DinSko-sandaler, helt ok men man må liksom klipe seg fast med tærne i dem. :p
Spisse, lave heksesko, også de fra DinSko.
Alle sko jeg eier er forresten i skinn, utenom de fløyelsgreiene. Jeg klarer ikke plastsko/syntetiske...
jeef-micro
02-07-06, 16:57
De siste av de første :p (vinterskoa dine) har jeg også... de er jeg sååååååååååååååååååååå glad i... kjøpte de for tre år siden eller no sånt ja, og jeg bruker dem masse :)
sånne brune har jeg også sikla på :D men jeg kom aldri så langt at jeg kjøpte de :(
Jeg overlevde såvidt ;) :p
jeef-micro
02-07-06, 21:41
nå skal dere virkelig få se yndlingssko her... disse kjøpte jeg i 95, da jeg begynte på videregående skole, og jeg greier ikke å kaste de, så derfor er de nå sponset av sykehuset (bruntape er en life-saver)
http://photoproxy.tickle.com/image/121/7/6/RS/121760219RS630340334.jpgVa syns dere om mine nye sko da? jag elsker de..syns de er så fine!!! ( har ikke tatt sommer pedikyr på føtterne mine ennu:o FLAU)BEKLAGERhttp://photo-origin.tickle.com/image/121/7/6/RL/121760393RL423413565.jpg
så fine!! :)
Jeg oppdaget idag at puma sko for barn (jr) kommer i min str :eek: det blir jo halv pris, det :eek: :D :sikle:
Siljevanilje
03-07-06, 18:43
hvilken sko str bruker du a? siden du passer barnesko? 36?
Siljevanilje
03-07-06, 18:46
åh, finnes det i barne str. jaja. tøft. bruker 39 jeg.
farmora mi bruker 35,5. hu har sånne kjempe søte føtter.
åh, finnes det i barne str. jaja. tøft. bruker 39 jeg.
farmora mi bruker 35,5. hu har sånne kjempe søte føtter.
Jeg må le litt av disse gamle damene med bittesmå føtter som kommer på butikken hos oss og som kommenterer "disse digre ubåtene av noen sko i trettiniiiiiiiiiiii! Iiiiiiik". 39 er da den str som blir mest brukt, deriblant av SiljeVanilje og meg. ;) Jeg husker forresten spesielt godt en dame som fortalte at hun skjemtes sånn over føttene sine da hun var ung på 40-tallet, for hun brukte 40 mens alle venninnene hadde 36 eller 37. :p
Trolljenta
03-07-06, 19:39
nå skal dere virkelig få se yndlingssko her... disse kjøpte jeg i 95, da jeg begynte på videregående skole, og jeg greier ikke å kaste de, så derfor er de nå sponset av sykehuset (bruntape er en life-saver)
Kanskje på tide å bytte ut med noen nye Adidas slippers ja :p
Jeg hadde også sånne.
De røde skoa er mine sommerfavoritter, og de lysebrune adidas skoa kjøpte jeg på auksjon via ebay. De er knallgod å ha på.
jeef-micro
04-07-06, 00:24
Kanskje på tide å bytte ut med noen nye Adidas slippers ja :p
Jeg hadde også sånne.
jeg vet, men de lager jo ikke slike lengre :hylgrine:
Aline: jeg er sånn 36-37, så da kan jeg også få billige pumasko? har så lyst på, men har ikke hatt råd... hvor du fant de da?
Trolljenta
04-07-06, 00:58
jeg vet, men de lager jo ikke slike lengre :hylgrine:
Aline: jeg er sånn 36-37, så da kan jeg også få billige pumasko? har så lyst på, men har ikke hatt råd... hvor du fant de da?
Hmm.. Trodde de solgte de enda. Jeg fikk to par for 2-3 år siden, så xn fikk det ene. Skulle kanskje beholdt de selv da :p
http://img149.imageshack.us/img149/9489/slippers9pc.jpg (http://imageshack.us)
jeef-micro
04-07-06, 03:48
Hmm.. Trodde de solgte de enda. Jeg fikk to par for 2-3 år siden, så xn fikk det ene. Skulle kanskje beholdt de selv da :p
http://img149.imageshack.us/img149/9489/slippers9pc.jpg (http://imageshack.us)
ja men det der er jo ikke "riktig sort" jeg har vært på utkikk
Jeg så de på G-sport :) (puma jr, altså) Man kan også bestille her:
http://store.puma.com/pumaUSStore/home.asp
http://www.kitbag.com/stores/puma/help/help.aspx?hpg=yourprivacy
Den første er amerikansk og den andre er britisk :)
Hvis noen kan noe om Britiske barnesko str så si ifra :o Jeg skjønte ikkeno ...
jeef-micro
04-07-06, 10:47
Jeg så de på G-sport :) (puma jr, altså) Man kan også bestille her:
http://store.puma.com/pumaUSStore/home.asp
http://www.kitbag.com/stores/puma/help/help.aspx?hpg=yourprivacy
Den første er amerikansk og den andre er britisk :)
Hvis noen kan noe om Britiske barnesko str så si ifra :o Jeg skjønte ikkeno ...
skal egentlig kunne det der jeg... I voksen sko er jeg 3,5-4 i allefall (36-37) men de har sikkert andre str i barn... skall maile søstersen om spørre... hunn vet helt sikkert
Jeg husker forresten spesielt godt en dame som fortalte at hun skjemtes sånn over føttene sine da hun var ung på 40-tallet, for hun brukte 40 mens alle venninnene hadde 36 eller 37. :p
Her om dagen fortalte ei jeg kjenner at dattera hennes på 14 bruker 46 i sko!! :eek:
Her om dagen fortalte ei jeg kjenner at dattera hennes på 14 bruker 46 i sko!! :eek:
What?! Nei er det mulig? Vi har opptil 44 på damestørrelser vi... må jo få sydd sko hun da?
What?! Nei er det mulig? Vi har opptil 44 på damestørrelser vi... må jo få sydd sko hun da?
Opptil 44? Hmm, sender du meg en pm med mer info? Tror en veninne av meg vil bli veldig glad for mer info om dere! Hun klager over at det nesten ikke finnes sko i str 42 :rolleyes:
Hun med 46 kjøper joggesko i sportsbutikker vistnok. Greit nok fram til man er 14-15, men nå begynte hun å slite med det. Men det er visst mulig å finne i usa, og da sikkert på nettet.
Fiiiine sko (som jeg enda ikke har gått med etter å ha eid dem siden mars.... :o )
SusieBlues
02-09-08, 13:07
Ojoj, takk til Anne som sendte meg hit!
Legger inn et bilde av skoene jeg har på meg i dag. De er deilige å gå i!
SusieBlues
02-09-08, 13:16
Ok, må legge inn to bilder til!
De brune er sinnsykt gode å gå i, og passer så fint til lange olabukser.
De andre er også ok å gå i, og klikker så fint på asfalten..
Supre sko....Flere.....!:p
*Anne skynder seg hjem for å legge inn de siste hun har kjøpt*
oi. kul tråd :) har jo skikkeli sko fetish....
Kommer sko fra meg også snart
:)
ahh for en deilig tråd!
her er mine favoritter for øyeblikket.
-blå semskede pumps fra janet & janet.
- lucky lou sko, med hand-carved hula-utskjæring i helen.
Her kommer diverse sko.
Mine praktfulle DG sko som jeg kunne gå så mange timer i. Et par røde lakk. Et par svarte lakk med veldig høy hær. Sølv kraftig og rød semsket med sløyfe.
Nå må man jammen begynen å ta bilde av skoa sine :D
Jeg tror ikke skoene mine hører hjemme her :p
:pYndlingsskoa mine passer visst heller ikke inn her nå...Komfort...komfort ...komfort for alle penga
http://images4.brandos.no/no/4/45620/45620-b.jpg
Disse er de neste på innkjøpslisten min. Jeg elsker sko! XD
mine yndlingssko. kan gå timesvis i disse. og ikke ser føttene mine megastore i dem heller, til tross for at de er str 42
http://img.photobucket.com/albums/v720/ladonia/meep/IMG_0561.jpg
Jeg er skooman og veskoman..
Jeg har gjort mange kupp på bruktbutikk, blant annet ei ekte LV veske jeg betalte 100 kr for.
I går kjøpte jeg meg tre par sko; Nike zumbasko (ja, det finnes :p), Adidas terrengsko og Puma vintersko.. Betalte 40 kr for alle!! :D Og de var ubrukte!!! Loppmarkede seff..
Fy søren, Kanutten...for noen kupp:eek:
Disse er jeg veldig glad i :D
:eek::eek::eek: Hvor ble skoa av?
Bilde kom ikke med :confused: , men det skulle være flotte røde MBT sko.
Fikk dem med i en annen tråd (MBTsko), men ikke nå :confused::confused:
Fy søren, Kanutten...for noen kupp:eek:
Derfor jeg elsker loppemarkeder! :love:
Gleder meg til å tusle i sommerkjole og disse:
http://forum.lavkarbo.no/picture.php?albumid=15&pictureid=2956
Jeg bestilte nettopp noen Waitz sandaler (http://www.footcare.no/Nettbutikk/tabid/113/List/0/ProductID/5594/Default.aspx?SortField=ProductName+DESC%2CEAN+DESC ) som er ala MTB, kanskje ikke SÅ mye gynging, OG billigere.. :p
http://shop.footcare.no/portals/0/productimages/210_SORT.jpg
Plutselig så var det behov for flere sko....:p
Elsker disse sandalene jeg fra scholl.
Jeg bestilte nettopp noen Waitz sandaler (http://www.footcare.no/Nettbutikk/tabid/113/List/0/ProductID/5594/Default.aspx?SortField=ProductName+DESC%2CEAN+DESC ) som er ala MTB, kanskje ikke SÅ mye gynging, OG billigere.. :p
http://shop.footcare.no/portals/0/productimages/210_SORT.jpg
Jeg tenkte jeg skulle bruke disse på jobb. :ja:
Æsj...jeg finner ikke overføringskabelen min fra kameraet til pc.
Kan jeg legge inn bilder her fra mobilen?
Æsj...jeg finner ikke overføringskabelen min fra kameraet til pc.
Kan jeg legge inn bilder her fra mobilen?
Jada, det er det jeg gjør hver gang!
Når du skal velge hvor du skal sende så velg din egen emailadresse. Last ned og lagre og hent opp etterpå!
Takk , da prøver jeg det:)
Prøver igjen :o
Disse er jeg veldig glad i :love:
8525
Prøver igjen :o
Disse er jeg veldig glad i :love:
8525
Vil ha slike!!! :heia: Jeg blir fremdeles ganske så sjøsyk i mine mbt så jeg må vente før jeg kjøper sko jeg synes er fine. Nå har jeg kun spasersko av den typen. :o
Jeg må på skoshopping, har gått ned i størrelse etter å ha gått ned i vekt. XD Før første gang siden tidlig ungdomsskole bruker jeg ikke 41, heller noe sånt som 39/40. Mye av de gamle skoene mine kan jeg ikke bruke lengre. Får hente litt inspirasjon her. :P
Vil ha slike!!! :heia: Jeg blir fremdeles ganske så sjøsyk i mine mbt så jeg må vente før jeg kjøper sko jeg synes er fine. Nå har jeg kun spasersko av den typen. :o
Dem er veldig lette og gode på foten :love:
Jeg har brukt MBT i flere år så det er ingen problemer med sjøsyke her :)
Hadde ingen problem i starten heller. ;)
Jeg har et par mbt-sko, men jeg har brukt dem altfor lite fordi jeg ikke syns de er noe fine :o
Jeg har et par mbt-sko, men jeg har brukt dem altfor lite fordi jeg ikke syns de er noe fine :o
Er enig med deg når det gjelder den "gamle" typen. Dem var mere klumpete. Den nyeste generasjon MBT har smalere snitt, og er da noe nettere.
Lekre høyhælte sko er jo pene da ( jeg klarer ikke gå i slike) :mad:
....Men synes de røde er søte jeg (og fantastisk å gå i) :D
Disse likte jeg godt, men jeg solgte dem ubrukt pga dårlig passform... :(
http://i185.photobucket.com/albums/x66/ingerlise_album/tilsalgs.jpg
har masse sko, men klarer ikke gå så mye på høye hæler lengre. Kanskje jeg tar bilder en dag jeg kjeder meg :)
Morsom tråd, men synd mange av de gamle bildene er borte. Skulle nesten hatt en ny tråd...
Disse var lekre :ja:
Disse likte jeg godt, men jeg solgte dem ubrukt pga dårlig passform... :(
http://i185.photobucket.com/albums/x66/ingerlise_album/tilsalgs.jpg
har masse sko, men klarer ikke gå så mye på høye hæler lengre. Kanskje jeg tar bilder en dag jeg kjeder meg :)
Morsom tråd, men synd mange av de gamle bildene er borte. Skulle nesten hatt en ny tråd...
Legger inn skoa likevel, jeg :) Her er de to parene jeg bruker desidert mest.
1. Fristidsskoa:
http://i1108.photobucket.com/albums/h409/sandbak/IMAG0168.jpg?t=1306740031
2. Jobbskoa:
http://i1108.photobucket.com/albums/h409/sandbak/IMAG0176.jpg?t=1306739941
Oj, så store bildene ble :o
Edit: Nå ble de bedre :)
Nå for tiden går det mest i disse 2 parene
Ikke for høye hæler og god å tråkke rundt i :D
Her er "bobil-skoa" mine :D
Ikke akkurat pene, men kjekkvindt å ha, når man har det travelt på morran :lol:
http://forum.lavkarbo.no/picture.php?albumid=15&pictureid=2957
Beklager, Gerd, men de der var virkelig ikke pene :lol: Jeg har noen crocs i sånt grønt kamuflasjemønster. De er så innihampen stygge og lukter tåfis, men var de eneste jeg kunne gå med på slutten av graviditeten og i barseltida pga alt vannet i beina. Jeg husker jeg gremtes der jeg travet gjennom sykehusgangene i de klumpene :o
Beklager, Gerd, men de der var virkelig ikke pene :lol: Jeg har noen crocs i sånt grønt kamuflasjemønster. De er så innihampen stygge og lukter tåfis, men var de eneste jeg kunne gå med på slutten av graviditeten og i barseltida pga alt vannet i beina. Jeg husker jeg gremtes der jeg travet gjennom sykehusgangene i de klumpene :o
Stygge som juling :lol: Men gode som fy :p
Kjøpt meg nye sko i dag:D
Dette er et av mine siste innkjøp.....
Det er Ecco sko....
http://www.ecco.com/file/222291/20101217141435/35100302539-1.png
http://blog.delancefashion.com/wp-content/uploads/2010/02/bianco-3.jpg
Disse fra Bianco er nok de jeg går aller mest i. De er sinnsvakt behagelige å gå i.
http://www.eurosko.no/static/images/products/v11/11V0184.jpg
Jeg har disse fra softwalk, men i svart og jeg ELSKER dem!!!! Jeg hater egentlig å gå i pensko men med disse føles det ut som å gå med sneakers!
http://images1.brandos.no/no/4/41286/41286-b.jpg
Også har jeg disse fra merell som jeg også elsker!
Her er mine absolutte favoritter :love:
Åh, i denne tråden kan jeg også bidra! :D
Mine siste sko som allerede har blitt mine favoritter:
http://images3.brandos.no/no/3/39504/39504-b.jpg
Noen andre jeg liker veldig godt som jeg kjøpte for et par mnd siden. Vagabond og litt vel høye, men stilige! :D
http://images3.brandos.no/no/2/23373/23373-g.jpg
Og så de her da, litt høye heler, men utrolig stødige og gode å gå i til være slike sko:
http://images2.brandos.no/no/3/39565/39565-g.jpg
Jeg har måttet gå ned i hælhøyde nå, så jeg har måttet ty til disse:
http://img.nilsongroup.com/fsicache/fsiserver/nilsongroup/inmapp/SP_254629_C.tif/400_400
Jeg føler meg veldig lav og tjukk om dagen! :rolleyes:
selv det er for høyt for meg :p holder meg til adidas'ene og ecco sandalene jeg...
Det er under halvparten av det jeg pleier å gå med... Høye hæler er slankende (mest fordi man får mye bedre holdning), så det hjelper ikke på følelsen av å se ut sm en elefant å måtte ha så flate sko..... :o
man ser kanskje slankere ut, men desto mer rar av å halte avgårde i supervonde sko.
bruker heller noe jeg kan gå i uten å få vondt, så får jeg heller se så feit ut som jeg er :p
Disse driver jeg å rusler rundt i på stuegulvet. Såå fine, men bittelitt høye enda.
Høye hæler er slankende
Det forutsetter jo at man kan gå med dem da. Jobbskoa mine er akkurat så høy som jeg kan gå med uten å se ut som en kalv på glattisen. Ellers foretrekker jeg Conversa i det daglige, så får jeg bare se tjukkere ut, men jeg er i hvert fall tjukk og kul :cool:
Har kommet noen flere par sko her også gitt :o
kjøpt på hm.com, veldig gode å gå med!
http://i265.photobucket.com/albums/ii223/Isabellbn/001-29.jpg
kjøpt til julebord i januar, disse er str 39, jeg bruker 38, så de har såle og sånnt innlegg bak som dere sikkert ser.
http://i265.photobucket.com/albums/ii223/Isabellbn/002-35.jpg
Lange støveletter, uten hæl..
http://i265.photobucket.com/albums/ii223/Isabellbn/004-27.jpg
Mine nye favoritt partysko, litt høy hæl, men veldig gode å gå med..
http://i265.photobucket.com/albums/ii223/Isabellbn/006-27.jpg
favoritt adidas'ene
http://i265.photobucket.com/albums/ii223/Isabellbn/007-26.jpg
Noen flere joggesko i ymse farger og utførelse :)
http://i265.photobucket.com/albums/ii223/Isabellbn/008-29.jpg
Noen som har erfaringer med handel fra Brandos.no
Fant en del dritkule sko der......
Bla. a disse:
http://www.brandos.no/el-naturalista/duna-n524-grain-suede-cobalto/a34964
Noen som erfaringer m dette merket ? Har på feelingen at jeg har årøvd sko i dette merket en gang men opplevde dem som veldig tunge....
Disse er noe av de kuleste skoene jeg har sett.......sparer iherdig nå.... :D
http://www.brandos.no/irregular-choice/scottie-3614-25-blue-c/a31347
Ja, har handlet på Brandos. Fikk super service og tilbud om gratis postoppkrav pr e-post 1-2 timer etter jeg prøvde å handle, pga jeg fikk avbrudd da jeg skulle betale og betalingen ikke ble fullført. Jeg hadde tenkt å prøve igjen senere, men det slapp jeg siden de var så kjapt ute med å ordne opp. Ellers er det gratis frakt, og gratis retur i 30 dager. Skoene ble bestilt på ettermiddagen 6. mai, og 10. mai hentet jeg de på postkontoret.
Dere ber meg velge? Ville dere spørre en mor hvilken av barna som var yndlingen? :D
Valgte ut tre par, to par pumps jeg nettopp kjøpte og muligens må ha i grått semsket også, og et par ankelboots jeg har fotografert i en rar vinkel, hælen ser lav ut- i virkeligheten har alle tre parene 9.5-10 cm hæl, jeg trives best 10 cm over bakken. :Dhttp://i1229.photobucket.com/albums/ee463/ethereal3/006.jpghttp://i1229.photobucket.com/albums/ee463/ethereal3/005.jpghttp://i1229.photobucket.com/albums/ee463/ethereal3/004.jpg
Photobscura
25-06-11, 09:25
Jeg er i full beundring over dere sneller i høye heler! Jeg for min del trives best på bakkenivå, og dette er mine evige favorittsko:
Med minus ørten kilo er det betydelig lettere å gå i høye hæler enn tidligere, og det er utrolig deilig etter å ha tilbrakt alt for mange år helt nede på bakkenivå! :D
Photobscura
25-06-11, 17:31
Jeg er jo mer eller mindre normalvektig, men får fortsatt spader om jeg heiser meg mer enn to cm over vanlig bakkenivå. :lol: Men jeg synes det er flott med høye heler, derimot synes jeg ikke det er flott med jenter som går i høye heler med heroinknekk i knærne. (Les: Meg :p).
http://images1.brandos.no/no/4/45620/45620-g.jpg
Favorittskoa mine!
http://images1.brandos.no/no/4/45620/45620-g.jpg
Favorittskoa mine!
Åhhhh! Tusen takk! Du fikk meg til å erindre min gamle favorittgruppe! Sailor! (http://www.youtube.com/watch?v=UPGiLsdWZdo&feature=related):love:
Har kjøpt meg nye sko... Hælene er 10.5 cm høye! :eek: Har ALDRI hatt slike høye sko før, men jaggu er de gode å gå i!
Beklager elendig mobbisbilde... :o
Kanutten, er dupå et annet forum og? Stilige sko, by the way!
Kanutten, er dupå et annet forum og? Stilige sko, by the way!
Nei... Jeg er bare her jeg. Er ikke på Fb engang! :eek: :o
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51dYX3KWUVL.jpg
ÅÅÅÅåhhhhhh Bæret! VIL HA!
Bæret...de så herlige ut!
Jeg ønsker meg en haug med sko fra El Naturalista....bare så synd de er såpass dyre.....Utrolig mye tøft!
Jeg ønsker meg en rabattkode på Heppo......noen som har ?
http://seigmenn.blogspot.com/2011/08/14-cm.html
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.