:D Etter å ha kuttet ut fløte i maten har jeg gått ned 1.7 kg på en uke.. Og det til tross for julebord med alkohyl på fredag.. :p
Endelig! Sier jeg bare..
Petit Fleur
13-12-10, 16:47
Spiser du fremdeles rømme og ost? Eller spiser du ingen meieriprodukter?
Spiser du fremdeles rømme og ost? Eller spiser du ingen meieriprodukter?
Spiser fremdeles rømme og ost ja..
Så bra ;) her og har det stoppa opp, så jeg skal prøve å kutte ut fløten i noen uker ;) (frem til jul ;) )
Så bra ;) her og har det stoppa opp, så jeg skal prøve å kutte ut fløten i noen uker ;) (frem til jul ;) )
Noen uker?? Til jul?? Jula er jo rett rundt hjørnet! :eek: :lol: Halvannen uke.. :ja: Det går fort unna. :o
Noen uker?? Til jul?? Jula er jo rett rundt hjørnet! :eek: :lol: Halvannen uke.. :ja: Det går fort unna. :o
Hehe.. er det bare en og en halv uke igjen?? :eek: Tiden går fra meg.. Når jeg ser på hvilken dato det er i dag, så ser jeg jo det :p. Hehe.. Trodde vi var en uke lenger unna jul jeg nå :p hehe..
:D Etter å ha kuttet ut fløte i maten har jeg gått ned 1.7 kg på en uke.. Og det til tross for julebord med alkohyl på fredag.. :p
Endelig! Sier jeg bare..
Kjekt for deg ! Men akk så trist for meg......har STOR glede av fløten min jeg og.....og nå må jeg jo se om det er den som er synderen min også...snufs...snufs......
Men altså - herlig når det løsner igjen :-) Enjoy :)
Bradypus Variegatus
14-12-10, 19:50
Jeg kan heller ikke bøtte ned fløte, selv om jeg kunne det tidligere :confused:
Har de tulla med kremfløta vår i det siste?
Usj.. ja, det er litt trist å ikke kunne kose seg med fløtegratinerte grønnsaker osv osv..
Men.. jeg er storfornøyd med at vekten endelig går ned...
600 gram siden i går har jeg gått ned.. Superduperfornøyd!
Tulla med den har de definitivt gjort..
Kanskje kua er på krigsstien?
Så bra! Da MÅ det være noe med den fløten, altså. Eller kua! :D
Jeg har også begynt å gå ned igjen etter å ha kuttet kraftig ned på fløten (3 kilo på tre uker).
Jeg ville først ikke, for fløte i kaffen er jo så godt...:o Men, etter over ett år med stillstand er man bare nødt til å krype til korset. :)
Så bra! Da MÅ det være noe med den fløten, altså. Eller kua! :D
Jeg har også begynt å gå ned igjen etter å ha kuttet kraftig ned på fløten (3 kilo på tre uker).
Jeg ville først ikke, for fløte i kaffen er jo så godt...:o Men, etter over ett år med stillstand er man bare nødt til å krype til korset. :)
Oj, så bra !!!! Får ta det sure valget jeg også da......Bare i dag - og så er det slutt på fløten :(:(:(