FakeSmile
25-12-10, 21:49
Hei alle jenter og gutter her inne :)
Jeg vet ikke om noen har fått det med seg, men jeg har gått på Eurodiett en stund, men gikk over til Fedon Lindbergs, da jeg flytter til USA på nyåret.
Vel, nå nærmer det seg avreise, 26.januar, og jeg trenger å kvitte meg med det enorme lageret mitt. Det har en samlet verdi på kr 4515, men jeg selger det for kr 3500,- uten frakt!!!!! Om du bor i Oslo/Akershusområdet, så skrik ut, for da kan det tilogmed hende at jeg kan kjøre det HJEM til deg :) (Litt avhengig av hvor langt unna meg det er).
Antallet jeg skriver det opp, er ikke pakker à 5,6 etc, men poser!!
Jeg har følgende:
Pannekaker x7
Sjokoladebrownie x 3
Varm sjokolade x 6
Chocolate cereals x 5
Pasta x 12
Sjokoladekjeks x 7
Bringebærkjeks x 14
Pralinebarer x 12
Sjokoladebarer x7
Sojanøtter x 24
Semolina middag x 13
Skinkeomeletter x28
Cappuchino drikk x 12
Paella x1
Risotto x 2
Vegetarian pie x 1
Spinatsuppe x1
Grønnsakssuppe x 2
Kyllingsuppe x1
Sjokoladepudding x 8
Vaniljepudding x 2
Creme bruleè x 1
DETTE ER TOTALT 145 retter altså dere, så det er godt for 29 dager på Eurodietten med fem retter daglig!!!!
Om dette høres greit ut, ta kontakt da vel! Pris kan diskuteres:)
Jeg vet ikke om noen har fått det med seg, men jeg har gått på Eurodiett en stund, men gikk over til Fedon Lindbergs, da jeg flytter til USA på nyåret.
Vel, nå nærmer det seg avreise, 26.januar, og jeg trenger å kvitte meg med det enorme lageret mitt. Det har en samlet verdi på kr 4515, men jeg selger det for kr 3500,- uten frakt!!!!! Om du bor i Oslo/Akershusområdet, så skrik ut, for da kan det tilogmed hende at jeg kan kjøre det HJEM til deg :) (Litt avhengig av hvor langt unna meg det er).
Antallet jeg skriver det opp, er ikke pakker à 5,6 etc, men poser!!
Jeg har følgende:
Pannekaker x7
Sjokoladebrownie x 3
Varm sjokolade x 6
Chocolate cereals x 5
Pasta x 12
Sjokoladekjeks x 7
Bringebærkjeks x 14
Pralinebarer x 12
Sjokoladebarer x7
Sojanøtter x 24
Semolina middag x 13
Skinkeomeletter x28
Cappuchino drikk x 12
Paella x1
Risotto x 2
Vegetarian pie x 1
Spinatsuppe x1
Grønnsakssuppe x 2
Kyllingsuppe x1
Sjokoladepudding x 8
Vaniljepudding x 2
Creme bruleè x 1
DETTE ER TOTALT 145 retter altså dere, så det er godt for 29 dager på Eurodietten med fem retter daglig!!!!
Om dette høres greit ut, ta kontakt da vel! Pris kan diskuteres:)