View Full Version : Desember/januarstarter-tråden!
Ned 1,8 kg denne uken :D Hadde egentlig gått ned mer, men midt i uken la jeg på meg, fikk tante rød idag...:S
*super fornøyd* ned er ned, da går det rette veien :D
Gratulerer Hope10 med nedgang :)
Jeg for min del har gått opp - skjønner ikke noe for har fulgt alt til punkt og prikke. Tante rød er heller ikke rundt hjørnet. Men mulig jeg har samlet vann for flyr konstant på do....både natt og dag...skjønner ikke no`for drikker ikke mere vann en jeg pleier heller....uff dette er frustrerende. Veiedag i morgen, men snikveiigen viser +1 kg:(
Gratulerer Hope10 med nedgang :)
Jeg for min del har gått opp - skjønner ikke noe for har fulgt alt til punkt og prikke. Tante rød er heller ikke rundt hjørnet. Men mulig jeg har samlet vann for flyr konstant på do....både natt og dag...skjønner ikke no`for drikker ikke mere vann en jeg pleier heller....uff dette er frustrerende. Veiedag i morgen, men snikveiigen viser +1 kg:(
Tusen takk for det, men jeg leste et sted at det ikke var nødvendigvis rundt mensen vi gikk opp, kunne også være rundt eggløsningen, å kanskje har du spist noe salt nå som binder vann, å uansett så kan det være at du likevel mister cm, eller at kroppen bare tar en liten pause, før den fortsetter, så dette går veien skal du se :klem:
Jeg går nok opp neste uke når jeg begynner å spise igjen, å tarmene fylles, samt at jeg da går sakte opp og ned som tidligere, men mister nok cm likevel.
Ja du har så rett Hope10, er nok midt i eggløsninga (har ikke tenkt i de baner)...men er så frustrerende når vekta liksom ikke peker nedover. (må lære meg å ha tolmodighet).
Men er værst at jeg må fly å tisse så ofte, enda jeg ikke drikker mere enn jeg pleier.....i natt var jeg oppe 2 ganger:eek:
Ja du har så rett Hope10, er nok midt i eggløsninga (har ikke tenkt i de baner)...men er så frustrerende når vekta liksom ikke peker nedover. (må lære meg å ha tolmodighet).
Men er værst at jeg må fly å tisse så ofte, enda jeg ikke drikker mere enn jeg pleier.....i natt var jeg oppe 2 ganger:eek:
Jo det svarte de meg tidligere :) Forstår deg godt, å det blir nokd et samme for meg neste uke, å kanskje de neste der også:rolleyes: jeg eier ikke tålmodighet i det hele tatt, så må virkelig forsøke jeg også...
Du har ikke vært veldig flink å drikke id et siste da? Vi skal jo det på denne kuren, jeg har ikek vært det i det siste :o Men i helgen var jeg flink, å da løp jeg på do i sett sett....
Jo det svarte de meg tidligere :) Forstår deg godt, å det blir nokd et samme for meg neste uke, å kanskje de neste der også:rolleyes: jeg eier ikke tålmodighet i det hele tatt, så må virkelig forsøke jeg også...
Du har ikke vært veldig flink å drikke id et siste da? Vi skal jo det på denne kuren, jeg har ikek vært det i det siste :o Men i helgen var jeg flink, å da løp jeg på do i sett sett....
Nei drikker ca 3 l vann hver dag.....så har ikke drukket mere enn vanlig.
Men alt har nok en logisk forklaring....får bare smøre meg med tolmodighet:)
Nei drikker ca 3 l vann hver dag.....så har ikke drukket mere enn vanlig.
Men alt har nok en logisk forklaring....får bare smøre meg med tolmodighet:)
Du er flink :heia:
jeg er super frustrert idag, vi skal over på lavkarbo hele familien neste uke, jeg skal på ketolyse da men, å vi gjør det pga eldstemann som har ADHD, skal se om det hjelper, samt allergier, astma osv,
MEN problemet er det at eldstemann ikke liker noe av dette, han har liksom bare bestemt seg for å ikke like denne maten :mad:
Alle de andre spiser, å koser seg med den gode maten, men han har satt bremsene på, å spiser ikke.....
Jeg har forsøkt ulike frokost pannekaker, å alle smakte rart mente han, mens de andre stappet i seg..
Middager er han akuratt lik på, ingenting er godt, han elsker grønnsaker, så han skal kunne spise det, men i tillegg til at han mener at maten er rar, så har han ært med spesialskolen sin 2 ganger i forrige uke på et slakteri, å det lille han faktisk spiste før da, som vossafår, karbonader, pølser osv skal han nå ikke spise, for nå vet han hva som er oppi de :rolleyes: jeg blir sprø, ha skal jeg gjøre????
jeg bakte hamburgerbrød igår, å lagte karbonader, men de skulle han ikek smake enn gang, å når jeg sa at de som spiste opp skulle få se fangene på fortet, og ha kosekveld, så spiste han en, men den var ikke god selvsagt :rolleyes:
når han er sånn går det såå mye tid på å i det hele tatt få han til å spise, samt at jeg syns det blir negativ stemning rundt bordet for de andre, når vi hele tiden må mase på han, vente på han, osv
De andre spise jo med hjertens lyst...
noen som har noen gode ideer å komme med? han vil ikke ha eggerøre, å spiser ikke egg, så frokostene er et mareritt akuratt nå....Det meste er det jo egg i....
Å han vil nå ikke ha vossafår, å kjøtt som ser ut som kjøtt (altså alt unntatt karbonader og pølser) for nå vet han hva det er :(
F.R.U.S.T.R.E.R.T.....
Huff da Hope10, høres ut som det ikke er noe god stemning ryndt bordet hos dere.
Her er det som oftes elstemann som er problemet.
Om hun sier "æsj" "liker ikke" eller lignede så vil ikke resten av barna heller spise.
Jeg har pga dette startet å gi alle de andre mat før henne, slik at de minste barna får gjort opp sin egen mening. Og de liker det meste, litt problemer at den ene ikke tåler melkeprotein og derfor må ha spesiallaget mat av og til men med litt forklaring så går det som oftes bra.
Men må bare si at du må ikke gi deg, du er sjefen!
Ingen barn går sultne om de har tilbud på mat, men jo eldre de er jo vanskeligere er det å få snudd matvanene deres .....
Huff da Hope10, høres ut som det ikke er noe god stemning ryndt bordet hos dere.
Her er det som oftes elstemann som er problemet.
Om hun sier "æsj" "liker ikke" eller lignede så vil ikke resten av barna heller spise.
Jeg har pga dette startet å gi alle de andre mat før henne, slik at de minste barna får gjort opp sin egen mening. Og de liker det meste, litt problemer at den ene ikke tåler melkeprotein og derfor må ha spesiallaget mat av og til men med litt forklaring så går det som oftes bra.
Men må bare si at du må ikke gi deg, du er sjefen!
Ingen barn går sultne om de har tilbud på mat, men jo eldre de er jo vanskeligere er det å få snudd matvanene deres .....
Vi har jo god stemning også altså, skal jo ikke svartmale det helt, men jeg liker ikke at han lager såå mye styr av det, å hun minste på 2 år ser på han, og hermer, å det er ihvertfall ikke ønskelig...
Matvanene hans har vært greie, helt til han var på slakteri i forrige uke, grønnsaker elsker han, men av en merkelig grunn så har han bare bestemt seg for å ikke like det som blir servert nå, så det er ikke det at han ikke liker de, han gidder ikke ta en bit å kjenne om han gjør det eller ei engang :(
Ned 1,8 kg denne uken :D Hadde egentlig gått ned mer, men midt i uken la jeg på meg, fikk tante rød idag...:S
*super fornøyd* ned er ned, da går det rette veien :D
Gratulere så mye! heldig du er.. skal se du kommer deg inni den kjolen til juni nå;) :D Neste mandag du starter på med mat igjen eller??
klem
Gratulere så mye! heldig du er.. skal se du kommer deg inni den kjolen til juni nå;) :D Neste mandag du starter på med mat igjen eller??
klem
Ja begynner på mandag, å da regner jeg med kiloene kommer på igjen:rolleyes: Jeg bare HÅPER at ikke alle komemr på igjen, så det blir helt forgjeves...:o
Føler at jeg jukser endel, å er ikke overbevist om at kiloene holder seg borte til uken, så slipper ikke gleden løs før den første uken på mat er overstått...
jaja..ligger i senga å har energikick til tusner.. Skjønner ikke at man ikke skal få til sove! Sov jo dårlig natt til i dag å..noe som endte med en liten blund på soffan etter jobb. Har jo trenet i kveld å! Burde vel ikke had så mye energi da!
jaja..ligger i senga å har energikick til tusner.. Skjønner ikke at man ikke skal få til sove! Sov jo dårlig natt til i dag å..noe som endte med en liten blund på soffan etter jobb. Har jo trenet i kveld å! Burde vel ikke had så mye energi da!
Jeg kunne gjerne vaket hus nå jeg......Er natt-dyr, men har blitt mer trøtt til kvelden i det siste. Men opplever ofte at energien kommer litt for seint ..;)
Jeg er også lys våken nå - måtte bare stå opp igjen og se om det hadde skjedd noe spennende her på forumet... :p Men jeg sliter vanligvis ikke med søvnen, da.
Husker at du nevnte søvnproblemer for noen uker siden. Jeg håper det ikke har vært like ille hele tida? Flott med energi, men ikke til alle døgnets tider... Håper du får sove godt snart! :sove:
Hei, jeg må bare klage litt til dere som forstår....
Jeg har ikke sklied ut en eneste gang. maten vi spiser kan de fleste på høykarbo bare drømme om. men synes at det er trist at matgleden er borte. matlysten og. når jeg lager mat da prøver jeg å velge gode grønnsaker med smeltet ost på og kjøtt eller fugl men rester bli gjerne igjen til lunch. frokosten gidder jeg ikke å lage. da er det enten ingen ting eller kokt egg eller litt rå blomkål hvis jeg er sulten. kveldsmaten ost og skinke med grønnsaker. hvis jeg spiser. synes det er trist jeg....:(
prøver meg på suppe fra tid til annent. jeg burde ikke klage. jeg gå jo ned både i vekt og i cm. her har jeg passert halv meter rundt meg. Jeg skal holde ut til sommeren. det skal jeg. jeg skal gå ned for min egen del. dette har jeg forstått for første gang i livet mitt. men jeg har mindre og mindre lyst på den samme maten (prøver å variere men det bli mer eller mindre det samme med liten vri).... :hylgrine::hylgrine::hylgrine: men jeg har ikke lyst på høykarbo maten eller gotteri heller. Beklager sutringen men jeg må bare få det ut...
flere?
Hei, jeg må bare klage litt til dere som forstår....
Jeg har ikke sklied ut en eneste gang. maten vi spiser kan de fleste på høykarbo bare drømme om. men synes at det er trist at matgleden er borte. matlysten og. når jeg lager mat da prøver jeg å velge gode grønnsaker med smeltet ost på og kjøtt eller fugl men rester bli gjerne igjen til lunch. frokosten gidder jeg ikke å lage. da er det enten ingen ting eller kokt egg eller litt rå blomkål hvis jeg er sulten. kveldsmaten ost og skinke med grønnsaker. hvis jeg spiser. synes det er trist jeg....:(
prøver meg på suppe fra tid til annent. jeg burde ikke klage. jeg gå jo ned både i vekt og i cm. her har jeg passert halv meter rundt meg. Jeg skal holde ut til sommeren. det skal jeg. jeg skal gå ned for min egen del. dette har jeg forstått for første gang i livet mitt. men jeg har mindre og mindre lyst på den samme maten (prøver å variere men det bli mer eller mindre det samme med liten vri).... :hylgrine::hylgrine::hylgrine: men jeg har ikke lyst på høykarbo maten eller gotteri heller. Beklager sutringen men jeg må bare få det ut...
flere?
Kjenner meg igjen..Frukten jeg savner mest, og det å ikke tenke og sjekke maten for karboinnhold. Er så vant til å lage middager av halvfabrikater - poser - glass - pasta osv
Det som trøster meg opp i dette, er at jeg slipper å være så fokusert på mat, slipper suget og overspising. Slipper å føle meg stinn og oppblåst og trøtt etter middag.. Det er lettere å slutte å spise når jeg er mett. Mange fordeler. Det er ikke lett, ingenting med vekt og helse er vel så lett....sukk;)
Beklager sutringen men jeg må bare få det ut...
flere?
Jeg har ikke opplevd det enda, siden jeg ikke har spist på 3 uker. Å jeg har tatt hele familien over på 100 % lchf fra mandag av. Så vi smaker oss gjennom oppskriftene nå.
Har sett at andre også har det sånn av og til. Håper du klarer det videre, VIL ha deg her!!!! :klem:
Har du sett på ulike blogger? Ser det varierer veldig hvilken blogg man er innom, feks bruker lchf bloggen lite erstatningsprodukter som proteinpulver, osv, og MYE urter,mens andre har mye med proteinpulver osv
Jeg kan tenke meg det er litt mye egg til frokost osv, om man ikke er glad i egg, den biten sliter jeg litt med til ungene, de vil ikke ha så mye egg, å så liker de ikke frokostpannekakene osv som jeg har testet ut.
men her er min strategi for det, håper det virker:
-ulike smoothier ( de er helt i hundre over de)
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSx4Eh5liJrCi4rcVwJikCzDqJEJVkhj E3OGiuJ4ulRLrnbP2Si6Q
-yoghurt musli med bær, oppskrift her (http://lchf-bloggen.blogspot.com/2010/08/musli.html):
http://4.bp.blogspot.com/_tVIx6BH5GIA/TGfXVAtK9aI/AAAAAAAABBI/nitahirRfBI/s400/SAM_0827.JPG
-fløtepannekaker med noe godt, oppskrift (disse likte de godt, stappet i seg 4 stk, små, hun på 2 år...)her (http://lenabeatrice.net/kategori/lavkarbomat/pannekake/)
http://lenabeatrice.net/wp-content/uploads/2010/01/bacon-l%C3%B8k-og-ost.JPG
-ostekjeks/chips med pålegg.
http://lenabeatrice.net/wp-content/uploads/2010/01/skinke.jpg
Oopsi med pålegg, oppskrift her (http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/brod/oopsi/)
http://lenabeatrice.net/wp-content/uploads/2009/09/oopsi3.JPG
eller hva med et spekmatfat (http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/spekemat/speketallerken-med-cantaloupe-melon/), med spekemat du liker, å grønnsaker, å en dip?
http://lenabeatrice.net/wp-content/uploads/2009/06/spekemat.jpg
Det var bare noe jeg kom på i farten, å så fikk jeg foresten tips om en oppskrift som så kjempegod ut, på karbonader, tenkte jeg skulle teste den en av dagen, så kanskje du kan ha karbonader, med en god salat?
Her er oppskrift på baconburgerene, med ost og bacon (http://theshrinkingline.com/2010/02/08/parmesanbacon-burger/)
http://4.bp.blogspot.com/_PQlPyf83rMc/S3B4khdTIOI/AAAAAAAABIA/JiasgMDrN8E/s320/P1030434.jpg
Nå er ikke jeg en som har greie på dette da,men håper dette kan inspirer deg litt, så du holder ut, så vi får ha deg her.
Takk Hope. :klem:
det var bare litt sutring. dere bli ikke kvitt meg :D
men når jeg lager middag til gutta da vil jeg ha noe som ligner litt og det bli det de har og noen gr. saker. takk for inspirasjon. tenkte meg også spinat. jeg elsker den og vet ikke hvorfor jeg ikke har den i fryser....
jeg har det hektiskt nå. skole med alle inleveringer, praksis, jobber litt, familie og da er maten nedprioritert. jeg må ta meg sammen og gjøre noe med det. tenkte jeg skal lage en ukemeny og passe på variasjon...
som jeg sa jeg skal holde ut til sommeren og det eneste jeg tenkte meg etter det er frukt. is skal jeg lage selv.gleder meg til grillsesongen. har nesten sluttet med pepsi max. reagerer ikke på den men bli dyrt med en pakke i uka...
er så godt å kunne klage litt til noen som forstår, når det trengs...
:ja::ja::ja:
Godt å høre :klem:
Ja det som er ovenfor, var mer frokost/lunsj. Middagene elsker jeg :hungry: de er sååååå gode, jeg har skrevet ut en hel perm med gode oppskrifter som vi smaker oss gjennom nå, de vi ikke liker kaster vi, å de vi liker tar vi vare på, å alle middagene vi har testet til nå har vært supergode :D
Jeg bruker mest lchf bloggen foreløpig, da slipper jeg alle erstatningsproduktene, samt at jeg elsker urter, å har alltid friske urter på kjøkkenet.
Lager ukemeny for uken etter, å handler inn en gang, på mandagen, så handler jeg litt mer grønnsaker til helgen, så de er friske da også.
Syns det var kjempegreit.
Her er vår ukemeny for neste uke: (http://ah09-magnolia.blogspot.com/2011/02/ukemenyen-er-klar-1-uken-var.html)
Da ser alle hva vi skal ha hele uken, å de dagene jeg jobber sent, har jeg enklere middager sånn at mannen min klarer å lage det også ;)
så tar jeg bare oppskriften ut av permen, å legger den frem, så lager han det som står der :D
:Dhe he. jeg så på tickeren min. jeg har utviklet et morsomt mønster. jeg går ned en kilo en uke og står nesten stille neste uke. er spent om jeg står stille denne uka og. he he.:D
Hjeeeeelp!!!
Vi har akkurat kjøpt og stekt 4kg medisterdeig. Og smakt på noen da :p
MEN jeg var inne på diett.no og sjekka nå og i rå medisterdeig er det 0g kh, men i 100g stekte medisterkaker er det 5,9g kh!!!!
Åssen er det mulig da?? Spiser dere medisterkaker da??
Det som står for medisterkaker er sikkert medisterkaker som er ferdig/halvfabrikata. De er eltet sammen med f. eks litt mel/potetmel, for da sitter deigen bedre sammen. Men det står vel uansett HK innhold på pakka du kjøpte?
Det som står for medisterkaker er sikkert medisterkaker som er ferdig/halvfabrikata. De er eltet sammen med f. eks litt mel/potetmel, for da sitter deigen bedre sammen. Men det står vel uansett HK innhold på pakka du kjøpte?
Pokker også. Jeg klarte etter mye om og men, å få rettet ut alle bitene med innholdsfortegnelsen på og fikk se at det er 5g kh i den. Æsj også. Jaja, får bare ikke hjelpe. Har jo laga nå 4kg!! Må spises opp, og nytes :p
Pokker også. Jeg klarte etter mye om og men, å få rettet ut alle bitene med innholdsfortegnelsen på og fikk se at det er 5g kh i den. Æsj også. Jaja, får bare ikke hjelpe. Har jo laga nå 4kg!! Må spises opp, og nytes :p
kjøp deg kjøtt deig og bland det halv og halv. (går an å fryse ned mindre porsoner av set du har og blande etterpå). da får du bare 2,5 per 100g. da går det an å bruke det ;)
Vekta er i vranglås.
Grrr...
Samtidig har jeg mere fysisk fostring enn noensinde.
På toppen av det hele, har jeg begynt å fryse på beina.
Hm.... tror jeg snart må tilbake på Fedon. Tydelig at kroppen min sparer.
har veiedag på lørdag men klarte ikke å vente i dag. og vet dere hva? jeg så det 7 tallet :D må nok vente noen dage kanskje uke før det stabiliserer seg og går ned litt til men det der var herlig :D:D:D:D:D
:heia: så flott :heia: gleder meg til jeg også får se det, nærmeste jeg er er 82,8 denne uken, men tipper på oppgang denne uken pga jeg har begynt å spise, men skal komme der en dag jeg også :D
Gratulerer så mye :klem:
har veiedag på lørdag men klarte ikke å vente i dag. og vet dere hva? jeg så det 7 tallet :D må nok vente noen dage kanskje uke før det stabiliserer seg og går ned litt til men det der var herlig :D:D:D:D:D
Å se 7 tallet er drømmen her og!! Gratulere så mye - kjekt da! Har noen kilo igjen dit (5.5) men innen rekkevidde:o
jeg så det 7 tallet :D
Gratulerer! :stortsmil
:heia: så flott :heia: gleder meg til jeg også får se det, nærmeste jeg er er 82,8 denne uken, men tipper på oppgang denne uken pga jeg har begynt å spise, men skal komme der en dag jeg også :D
Gratulerer så mye :klem:
takk Hope. bare hold ut og vent par uker. da er du der og :D nå bli det ny mål på 75. skal ta 5kg om gangen. men som jeg sa er ikke sikkert at det bli 7 tallet på lørdag og. er greit det så lenge det går ned.
VI ER FLINKE! :ja::ja::ja:
Å se 7 tallet er drømmen her og!! Gratulere så mye - kjekt da! Har noen kilo igjen dit (5.5) men innen rekkevidde:o
er godt det :D. vær tolmodig og du kommer dit og. :D:D:D begynte selv på 87...
Gratulerer! :stortsmil
takk :D
takk Hope. bare hold ut og vent par uker. da er du der og :D nå bli det ny mål på 75. skal ta 5kg om gangen. men som jeg sa er ikke sikkert at det bli 7 tallet på lørdag og. er greit det så lenge det går ned.
VI ER FLINKE!
Jeg GLEDER meg virkelig til jeg får se det :D Jeg skal også ta 5 kg om gangen, så neste mitt er også 75, så 70, så 65 MÅL :D
Men om det skulle skjære seg fullstendig så er jeg SUPER fornøyd med 70 også, om kroppen stopper der:)
jeg kan ikke huske sist jeg var så lett engang:confused:
Gleder meg faktisk til sommerene dette året, skal smøre meg inn med selvbruningskrem å gå i BIKINI :eek::D på stranden med ungene mine, og mannen min :D
Gleder meg faktisk til sommerene dette året, skal smøre meg inn med selvbruningskrem å gå i BIKINI :eek::D på stranden med ungene mine, og mannen min :D
dette klarer vi. men vi må holde ut. og hvis noen av oss begynne å sutre da må vi prøve å støtte hverandre. det er så lett å begynne å tenke på liten pause. det gjorde jeg i fjor. og den pause ble til 10 måneder og +15 kg. tragisk det.... vi skal til asia neste vinter og målet mitt er 59kg. om jeg kommer meg dit det vet jeg ikke men skal prøve. kroppen min bestemmer selv hvor den vil stoppe...det er ca 0,5kg per måned da er det ikke umulig. :D
Hope, prøv med en del suppe i begynnelse for at tarmen ikke stapper seg full. men da må inn i suppa en del fett og :). og en vanlig måltid i begynnelse. etter par dager trapp ned på suppa og spis vanlig etter ca 1 uke. du spiste ikke på lenge og det kan bli vondt ;) bare en tips ;)
dette klarer vi. men vi må holde ut. og hvis noen av oss begynne å sutre da må vi prøve å støtte hverandre. det er så lett å begynne å tenke på liten pause. det gjorde jeg i fjor. og den pause ble til 10 måneder og +15 kg. tragisk det.... vi skal til asia neste vinter og målet mitt er 59kg. om jeg kommer meg dit det vet jeg ikke men skal prøve. kroppen min bestemmer selv hvor den vil stoppe...det er ca 0,5kg per måned da er det ikke umulig. :D
Hope, prøv med en del suppe i begynnelse for at tarmen ikke stapper seg full. men da må inn i suppa en del fett og . og en vanlig måltid i begynnelse. etter par dager trapp ned på suppa og spis vanlig etter ca 1 uke. du spiste ikke på lenge og det kan bli vondt bare en tips
Det var da et overkommelig mål,mitt er frem til bryllupet, å det blir 1,4 i uken:o ikke så veldig realistisk kan du vel si, men jeg skal bare gjøre så godt jeg kan hele tiden, så er jeg super fornøyd, bare det går nedover, å får jeg sett 7 tallet blir jeg overlykkelig :D
Skulle hatt det tipset igår, inatt, å i hele dag, da var jeg ELENDIG, men nå går det faktisk kjempe mye bedre :D Så nå tror jeg det verste er over:)
men tusen takk i tilfelle jeg får nok en våkenatt :klem:
Ja det er viktig å ha støtte fremover, kommer mange dager der vi sannsynligvis har lyst å sprekke, ta en pause, osv,men vi SKAL greie det, skal bli spennende å se til sommeren, hor mange "mennesker" vi har mistet (antall kg, som tilsvarer et lite menneske) jeg håper at det er mange kg som er forsvunnet :D
Mitt mål er også å se 7 tallet , har 4-5 kg til det delmålet,og det kan se ut som om det kan ta sin tid :( jeg har vært i ketose i 9 uker og har ikke hatt en eneste sprekk :) stolt ): om ikke vekten har gått ned mye,så merker jeg det godt likevel :)
Mitt mål er også å se 7 tallet , har 4-5 kg til det delmålet,og det kan se ut som om det kan ta sin tid :( jeg har vært i ketose i 9 uker og har ikke hatt en eneste sprekk :) stolt ): om ikke vekten har gått ned mye,så merker jeg det godt likevel :)
Det er det som er det beste for kroppen, å plutselig gir den etter så får du et hopp ;)
Du er jammen flink :heia:
har vært her i fjor. og vi var mange som begynte. de som holdte ut er de som har gått ned masse og er forsatt her.... skal spise frukt på sommeren men det er det eneste. har ikke hatt noen sprekk heller. spiste en lett is med 8 karbo men var den dagen under 15 total. datt ikke ut av ketose. fikk ikke lov å feire bursdag med brokkoli. he he. barna... :D:D:D
Ja, jeg gleder meg å til å se 7- tallet;) 2,1 kg til;) vi er mange med samme mål;) Jeg har alltid vært lubben, men den beste vekta mi var mellom 65 og 70 kg. Det var jeg når jeg møtte min mann for 5 år siden. Da hadde jeg gått ned nesten 20 kg etter første sønn min ble født. Jeg var da veldig flink til å trene. Har en eske i skapet med masse fine klær som jeg brukte da, i mange fine farger.... Gleder meg til å pakke den opp. Nå har vi fått to barn til og 20 kg på. Vanskelig å finne klær i skapet, for alle klærne mine nå er svart! ;)
Har stått stille så lenge at jeg ikke har orket å registrere.. Men, nå håper jeg vekta går nedover igjen... 0,4 kg siste måneden ned. (Har vært opp i vekt tidligere).
Kommer sterkere tilbake nå! Vil gjerne se 80 tallet på vekta..
Jeg kjenner også at motivasjonen for å registrere er laber når vektreduksjonen er så liten :( har ikke faste dager jeg registrerer lengre, men er innom når jeg kjenner for det :D
jeg har brutt ned målet mitt litt, så det ser mer overkommelig ut,jeg har 17,8 kg igjen, å vil være kommet langt (regner ikke med å være ferdig! men har satt dette som måldatoen allikevel) til bryllupet første uken i juni, så derfor tar jeg 17,8 kg og deler ned på ukene frem til dess,
å da blir det:
1,48 altså 1,5 kg i uken :D det er jo selfølgelig altfor mye, jeg regner ikke med at det går, men jeg vil ha det som et slags mål likevel, for om jeg klarer litt hver uke, så er jeg enda nærmere målet, så kan jeg se på det om en stund, å da blir det enda mindre i uken :D
Så nå starter mitt nye liv, skal klare dette:D kanskje vi skulle delt tips som virker for oss, å hjelpe hverandre med det?
Noen som vil dele tips i denne tråden hva som virker for oss som er i denne gruppen?
Jeg har jo nettopp begynt igjen, så har ikke så mye å dele enda, da jeg ikke fikk det så godt til sist gang, dessverre, men skal dele om jeg ser at det som jeg nå skal teste ut denne uken virker :D
ha en fin fin lørdag videre alle sammen, nå skal jeg ut å trille en lang tur med minstejenta, å så går vi på besøk i samme slengen, å så triller vi hjem igjen, så skal jeg på kveldsvakt på jobb :)
Kommer innom en tur igjen senere :)
jeg har et mål om å ned 18kg på 15 uker,men tror det kan blir hardt! Blitt en del søtstoff i det siste..og altfor lite av fett og vann:p får ikke til å drikke så mye..føler jeg pemper i meg bare for å passe på at jeg får i meg nokk vann. Å det blir litt kvalmende til tider.. Har i det siste drukket litt fun light for å få litt smak..men er vel ikke helt bra d? Ellers så gleder jeg meg til jeg ser 7 tallet jeg også. Veiedag på tirsdag..spent..gruves litt å.
Ha en fin dag alle..
Hjemme igjen fra en 1,45 t tur HERLIG :D en bitteliten fjelltur ble det også, så min mor skulle få fotografere det magiske stedet der vi henter rumpetroll hvert år :)
Jeg hadde tenkt å begynne å se på kcal,men ser at når jeg bruker endel fett, bacon osv kommer jeg raskt opp i kcal, så først og fremst tror jeg at jeg skal la være å telle de, trene daglig, spise fett, å se om det hjelper, omd et ikke hjelper, skal jeg se på kcal heller da :)
Jeg lurer på om jeg spiser for store måltider? Har ikke veid noe av maten jeg har spist, har kjørt på med fløte,ost ,smør og lurer på om det er noe av dette som bremser. Har spist meg mett til alle måltider, leste det her inne at det var riktig,jeg har ikke følt meg sulten disse ukene,kanskje jeg rett og slett ikke trenger fullt så mye mat som jeg spiser. Spiser 2 osteknekkis til frokost med pålegg eller ost. Lunsjen er som regel salat med noe kjøtt event kokte grønnsaker med kjøtt eller fisk. Har alltid en ss rømme til avogtil mer.til middag spiser jeg stort sett det samme som til lunsj,bare litt større porsjon. Jeg har alltid tidligere spist ofte og lite, nå blir det tyngre måltider og færre. Kanskje jeg skal prøve å spise litt mindre og litt oftere. Har noen erfaring med dette på lavkarbo ??
Legg det inn på diett.no, så har du litt oversikt :) da kan du se om fordelingen mellom kcal, fett og protein er grei osv,om du vil da ;)
Hope.. hvordan går det med vekta etter du har startet å spise???
Hope.. hvordan går det med vekta etter du har startet å spise???
Den rikket seg ikke et gram de 2 første dagene, å idag var jeg 0,1 ned siden mandag....så den er vel sånn som den var sist jeg prøvde dette, men jeg har jo bare spist i et par dager, skulle egentlig vente til mandag, men siden jeg skulle i 30 års dag igår, fant jeg ut at det var best å begynne sånn at det ikke så så teit ut å ikke spise, men så hadde de pastasalater, så jeg kunne jo fint bare fortsatt på puleret til mandag siden jeg ikke spiste uansett:p
jaja,men denne gangen skal jeg gå skikkelig inn for det,følge boken tilpunkt å prikke, også med å gå tur 4-5 ganger i uken på min 30-40 min osv, så om det ikke hjelper så kan jeg gi meg da, å si at dte ikke virket, men skal gjøre det skikkelig først, å håper at det hjelper :D
gjør det nok:D hærlig med mat igjen da???
har sett litt her.. og blir litt flirfull, Vi har liksom samme mål, på samme tid for samme anledning:P hehe
vi skal klare det!
gjør det nok:D hærlig med mat igjen da???
har sett litt her.. og blir litt flirfull, Vi har liksom samme mål, på samme tid for samme anledning:P hehe
vi skal klare det!
GJETT OM DET VAR :p bortsett fra første dagen da, da ble jeg skikkelig uvel..
Men jeg nyter den gode maten, å går turer, å SKAL i mål,vi skal se LEKRE ut i bryllupene vi skal i, i juni :D Når var ditt? jeg skal 11 juni..
jeg er så spent på hvordan i ligger ann når det nærmer seg juni :D Så langt du er kommet på tickeren din WOW!!! Du er jo kjempe flink å får det til jo :heia: jeg tror jeg trenger å lære av deg ;)
Vi SKAL greie det :klem: GJETT OM !!!!!
Haha.. er faktisk 11.juni her å!!!!!
Blir nesten litt skremt nå!!
Jeg har ikke veid meg siden uke 6 jeg nå:) så er spent på neste veiing.. men føler den stårbom fast:P men det vil vises seg..
Skal trimmes mye her også.. har startet med 30 days nå da. Men ikke greid å tatt en akt verken i går eller i dag.. så sliten de siste dagene. Lurer på om jeg har spist litt lite. Vært litt matlei skjønner du:)
MEN ja.. vi skal klare d ja:)
HEIER PÅ DERE!! DERE BLIR SÅÅ FINE I BRYLLUP! DET ER JEG SIKKER PÅ. :heia::heia:
nååååå:D
Takk, gir litt motivasjon når du sier slikt :dulte:
Haha.. er faktisk 11.juni her å!!!!!
Blir nesten litt skremt nå!!
Jeg har ikke veid meg siden uke 6 jeg nå så er spent på neste veiing.. men føler den stårbom fast men det vil vises seg..
Skal trimmes mye her også.. har startet med 30 days nå da. Men ikke greid å tatt en akt verken i går eller i dag.. så sliten de siste dagene. Lurer på om jeg har spist litt lite. Vært litt matlei skjønner du:)
MEN ja.. vi skal klare d ja
Så stilig !!! Samme måle jo hehe !!
jeg har veid meg, å idag er jeg nøyaktig det samme som jeg var på mandag i forrige uke :( Men jeg har nettopp begynt å spise, å begynte først med trim igår, så anser dette som prøve dager, egentlig så hadde jeg jo regnet med oppgang når jeg begynte å spise, så om jeg faktisk bare står stille de første dagene, så er jeg faktisk bare overlykkelig over det, så satserjeg på en nedgang til neste uke :D
Å gjett om i skal, vi får pushe hverandre, å støtte hverandre frem, for gi opp det skal i IKKE !!!!!
HEIER PÅ DERE!! DERE BLIR SÅÅ FINE I BRYLLUP! DET ER JEG SIKKER PÅ.
:klem: tnååå så god du er, tusen takk, å jeg heier på deg også :heia: VI skal greie dette :heia:
nååååå:D
Takk, gir litt motivasjon når du sier slikt
Gjett om det gjør!!! Motivasjonen stiger av sånt, så dette skal vi klare hele gjengen :heia:
hjemme fra søndagskolen på sykehjemmet, nå skal jeg avgårde på dagens trim, som blir 1 time svømming, siden været er elendig, denne kampen SKAL jeg vinne :boxing:
Jeg håper jeg klarer å svømme att og frem hele timen,skal virkelig forsøke det :) Men alt er bedre enn ingenting :)
hei, spiste deilige vafler i dag. samme oppskrift som pannekaker ( 3 egg + 3 ss rømme) men klarte ikke å snu de sist. er helt topp å lage de som vafler. og blåbær med rømme og litt splenda til. har ikke koset meg med maten på denne måte på leeeeeeeeeeeeeeeeenge :D.
og som jeg sa. vekta står nesten stille. men den gjør det 2 uker og går ned en kilo den tredje. da er jeg tilbake på 80.2. men det var jo deilig å se det 7 tallet. ja ja snart :boxing::boxing::boxing:
Juhu:D gått ned over 2 kg til.. nesten 3:) Skriver 3 kg på tickern min siden jeg veide meg på kvelden:D
veide meg sist i uke 6 og da var jeg 83kg.. i dag var vekta på nermere 80 :D så fornøyd!!!!
Hvordan får du det til?? :dulte:
GRATULERE SÅÅÅ MYE :klem:
Flinke jenta :heia: :heia:
Hvordan får du det til??
det lurer jeg og på.... Kan du dele "oppskriften"?
Haha.. har ikke gjort så mye egentlig. Har trenet zumba 1 fast i uken, ellers gått litt trurer, gått noen dager til jobb der en vei er 40 min gange. Og så har jeg startet så vidt med 30 days shered:)
I forhold til mat så har jeg ikke gjort så mye annet enn å ta en skei cocosa på morgen, på kveld og noen ganger før trening.
Og en proteinshake daglig nesten..
vet ikke om det har noe betydning??
Juhu:D gått ned over 2 kg til.. nesten 3:) Skriver 3 kg på tickern min siden jeg veide meg på kvelden:D
veide meg sist i uke 6 og da var jeg 83kg.. i dag var vekta på nermere 80 :D så fornøyd!!!!
Helt fantastisk bollemor. Det er så digg å få disse boostene av og til.
Da føler man det er verdt all jobbingen, lesingen og til tider en passelig mengde frustrasjon.
Håper det fortsetter ned for alle.
Min kone så meg uten t-skjorte her en morgen (noe hun forsåvidt gjør ofte), men denne gangen sa hun et stort "OI". Det var virkelig en boost for meg iallefall. :-)
Hasselnøtt
27-02-11, 22:20
Hei og god kveld alle sammen ;)
Har vært på vinterferie og er hjemmom en liten tur for å vaske klær og fylle opp bilen igjen :D for så å reise opp på fjellet igjen. Skal ha ferie i en uke til.
Selv om jeg er uten bredbånd, så følger jeg med dere på mobilt nett...:D
Jeg prøver fortvilt å holde meg til dietten, det beste jeg kan. Funker på ett vis. Jeg spiser som "normalt" og unngår mat som er "FYFY". Kan være slitsomt i lengden å lage middager på vintercamping med 3 bluss og mini-stekeovn...men, det fungerer på ett vis. :D
Blir veiedag i morgen, i stdetfor onsdag. Regner ikke med mye nedgang nå, nei, Men, jeg er jo vant til det. :o
Ønsker alle LYKKE til med ny uke og nye muligheter.....
Stor klem fra meg :D
Kose deg masse på fjellet Hasselnøtt:) Blir det mye skigåing? Eller nedoverski;)
Hasselnøtt
27-02-11, 22:33
Kose deg masse på fjellet Hasselnøtt:) Blir det mye skigåing? Eller nedoverski;)
Blir slalom, ja :p
Er så heldig å ha campingvogn ved ett ski-senter. Så vi har sesongkort på anlegget, alle sammen.
Er bare å spenne på seg skia og kjøre ut i bakken :D. Hjelper litt på figuren å få litt "hofte-vrikk" :D
Er verre med rødvinen som ødelgger en del av vekt-reduksjonen :mad:... Men, pyttsann...vi lever kun en gang og da skal jeg jaggu kose meg med litt rødvin under ferien...:D:D
Ja enig i den du!! Du bruker jo muskler på slalom da! heldige dere er altså.....Jeg ønsker å få med mannen i bakken.... Men nei.. Håper dere får fint vær - så kan du nyte et glass rødt i solveggen:)
Ned 0,4 siden fredag når jeg begynte å spise :D Jeg er SUPER fornøyd, regnet egentlig med DEN oppgangen når jeg gikk fra pulver til mat, men jeg gikk ned :D :D :D HURRA!!!!!
at det går an
I går så jeg på melkekartongen. :confused::confused::confused: Ja jeg drikke en del kaffe med masse melk i. Det bli 0,3-0,5 liter melk per dag. og 15-20 karbei i bare det.
jeg har vært på ketolyse i fjor i to måneder. og nå siden januar. trodde at jeg kunne dette her. og det kan jeg. Men har ikke tenkt på melka og karbene inni. he he. not. nå må jeg bli voksen og drikke svart kaffe da.
Men da fikk jeg svar på hvorfor jeg ikke går ned noe fortere. Jeg klager ikke. jeg har jo gått ned både i vekt (7kg) og cm (58). men at det går an.
bli spennende å følge med på vekta. :D:D:D
at det går an
I går så jeg på melkekartongen. :confused::confused::confused: Ja jeg drikke en del kaffe med masse melk i. Det bli 0,3-0,5 liter melk per dag. og 15-20 karbei i bare det.
jeg har vært på ketolyse i fjor i to måneder. og nå siden januar. trodde at jeg kunne dette her. og det kan jeg. Men har ikke tenkt på melka og karbene inni. he he. not. nå må jeg bli voksen og drikke svart kaffe da.
Men da fikk jeg svar på hvorfor jeg ikke går ned noe fortere. Jeg klager ikke. jeg har jo gått ned både i vekt (7kg) og cm (58). men at det går an.
bli spennende å følge med på vekta. :D:D:D
Kaffe med kremfløte, da? Det blir jo ikke mange karber :) Du trenger ikke bli voksen og drikke svart kaffe, vet du :p
Kaffe med kremfløte, da? Det blir jo ikke mange karber :) Du trenger ikke bli voksen og drikke svart kaffe, vet du :p
he he. første dag med svart kaffe. og det er egentlig ikke vondt :D
og jeg har jo rundet 30 noen år siden da er det kanskje på tiden å bli voksen. bare tuller. :D
Jeg får nok i meg mye av dagskarbene pga kremfløten i kaffen! Det er sååå mye bedre enn med melk. Til nøds går det i kaffefløte på jobb, for der har de ikke skikkelig fløte, og det er jo mer kh i den, men drikker ikke så mye kaffe på jobb, da jeg går mest nattevakter;)
28 Jan. 4. feb 1.mars
pupper: 108 cm 108 cm 102- 6 cm!!!!!! uff:(
Midje : 96 cm 90 cm -6 cm!!!! 88 - 2 cm!
mage :118 cm 116 cm -2 cm!! 114- 2 cm!
Hoft: 111 cm 110 cm -1cm!! 106- 4 cm!
rompe :117 cm 115.5 cm, -1,5 cm!! 113 - 1.5 cm !
lår: 73 cm 69cm -4 cm!! 67 - 2 cm!
kne: 44 cm 44cm 43 cm - 1
legg: 43 cm 43cm 43 cm
arm: 36 cm 35cm - 1 34cm - 1
totalt 35 cm:D fornøy med det da:P men like ikke at puppene blir mindre.. hehe
Fjasnissen
03-03-11, 08:35
Kan jo være at noen av de cm du har mista over puppene egentlig har forsvunnet fra ryggen da ;)
hei bollemor. jeg har gått ned 11cm rundt pupper. men det er nok ryggen som har minsket :D. bruker samme bh som før bare at det ikke strammer under puppene nå. ellers ser jeg at vi har gått ned like mye rundt lår og rumpa.
stå på. vi kommer til å bli fine til sommeren :heia::heia::heia:
skal du begynne å legge ut målene dine hver uke? jeg har lagt ut mine på måletråden het på ketolysen :D. ha en fin dag
:heia: Dette er jo fantastiks bra :heia: Dette går veien :heia:
Jeg er egentlig kjempesur idag, vekten viste en oppgang på 0,7 kg siden mandag denne uken:( Å jeg skeier aldri ut, jeg veier, måler, noterer på diett.no hver minste ting, bruker ikke erstatningsprodukter og ikke søtning, OG jeg trimmer min 30-40 min med høyere puls min 4-5 ganger i uka :(
Jeg fatter ikke hva jeg gjør galt altså....:(
men samtidig så har jeg mistet 6 cm denne uken, når jeg gjorde en snikmåling, så egentlig er jeg jo samtidig kjempe glad,men så blir jeg såå frustrert over at jeg ikke får dette til samtidig :rolleyes:
Hvorfor får ikke jeg til vekt nedgang når alle andre her inne klarer det?? å til og med når de skeier ut så går de ned...
Et lite frustrasjons pust i morgen timene :rolleyes:
Tror selv at jeg får i meg altfor lite fett jeg, hva skal det ligge på i gram i forhold til protein?
Tror selv at jeg får i meg altfor lite fett jeg, hva skal det ligge på i gram i forhold til protein?
Mener jeg leste en plass at formelen var 5% karbo, 20 % protein og 75 % fett, rett meg om jeg tar feil ....
hope, du sier at du trener og at du har gått ned i cm. kan det kanskje være musklene du bygger? ;););)
slapp av
jeg begynte å spise bitte litt og ofte. opp til 5 ganger per dag og kutta på den melken i kaffen min(at det går an) og går ned. kjenner den ekle smaken i munnen. greit indikator for meg. og smaken er mye sterker etter maten. det kan jo henge sammen. men er mulig at det funker ikke for alle.
ta det med ro ;););)
vi er nesten halvveis før sommeren da. jeg skal fortsette etter og. plannlegger å gå over fedon-ish til sommer (juli måned). skal spise litt frukt men ikke andre forandringer og fullt tilbake fra august :D jeg skal under 60 før vi dra til asia neste vinteren
i dag så sprakk jeg litt, bakte boller til barna og klarte ikke å dy meg når de låg nystekte på kjøkkenbenken.
Luktet såååå godt, men angret med en gang jeg spiste en bit.
Fy hvor søtt det er, ikke noe godt i det hele tatt. Nei, vet jeg ikke vil spise noe mere boller i allefall, ble direkte kvalm av den søte smaken :eek:
Men er heldigvis i ketosen ennå, selv om jeg tok en bollebit.
Er det noen som har begynt å øke litt på karbo nivået? :confused:
Sto vel i boken at etter noen uker så kunne man sakte øke karbonivået i matet opp mot 70 g pr dag, men har ikke fått med meg at noen har gjort det. Jeg holder meg ennå på et område på mellom 10 - 15 g pr dag.
Har i kveld vært på kjæmpetrivelig jentekveld med jent-tuten jeg ikke møter så ofte:) var kjæmpekoslig... Fikk servert taco å greier. Så ble en liten utskeilse siden det var vanlig tacokrydder. Men er fremdels i ketose da:) jeg spiste tacosalat.. var heldigvis ingen som spurte hvorfor jeg ikke spiste shellan, lefsa, mais og ananas osv. Gidder liksom ikke å snakke om ketolyse med de.. 2 av de har/had spiseforstyrrelser.. og er megatynn. Samt resten veier vel så si likt på rundt 55-60 tallet en plass. Hadde vel blitt en diskusjon på alt fette ikke er bra for meg. Følte meg så tjukk igjen.. gikk greit når jeg var der. Og følte med sterk som greide å se på alt potetgulle, og smågodte som var..her snakker vi store mengder!!
Skjønner ikke hvordan de greier å holde seg slik slank og fin.. siden de spiser ALLTID slike store mengder smågodt og potetgull osv. Blir slik når alle handler med noe vettu.
Men vertfall når bildene kom opp på facern fra kvelden så ble jeg værtfall lei meg. Bildene var i utgangspunkta tatt i en feil vinkel for min del som satt fremst.. men jeg så stor ut i forhold til resten:( ble litt deppa nå egentlig.. selv om jeg burde ha vært stolt av 10 kg nedgang:(:nedfor:
Har i kveld vært på kjæmpetrivelig jentekveld med jent-tuten jeg ikke møter så ofte:) var kjæmpekoslig... Fikk servert taco å greier. Så ble en liten utskeilse siden det var vanlig tacokrydder. Men er fremdels i ketose da:) jeg spiste tacosalat.. var heldigvis ingen som spurte hvorfor jeg ikke spiste shellan, lefsa, mais og ananas osv. Gidder liksom ikke å snakke om ketolyse med de.. 2 av de har/had spiseforstyrrelser.. og er megatynn. Samt resten veier vel så si likt på rundt 55-60 tallet en plass. Hadde vel blitt en diskusjon på alt fette ikke er bra for meg. Følte meg så tjukk igjen.. gikk greit når jeg var der. Og følte med sterk som greide å se på alt potetgulle, og smågodte som var..her snakker vi store mengder!!
Skjønner ikke hvordan de greier å holde seg slik slank og fin.. siden de spiser ALLTID slike store mengder smågodt og potetgull osv. Blir slik når alle handler med noe vettu.
Men vertfall når bildene kom opp på facern fra kvelden så ble jeg værtfall lei meg. Bildene var i utgangspunkta tatt i en feil vinkel for min del som satt fremst.. men jeg så stor ut i forhold til resten:( ble litt deppa nå egentlig.. selv om jeg burde ha vært stolt av 10 kg nedgang:(:nedfor:
Uff. Men du, bollemor. du kommer også bli fin og slank til sommeren :D. opp med hode og keep going. du skal være stolt. du har gått ned 10 kg!!!
og mere kommer. det kommer altid til å bli noen som er tynnere en deg. eller større. jeg ga opp på å sammenlikne meg med andre. bli håplest det. se på bildene av deg selv fra sommeren og du kommer til å se forskjell.
dette klarer vi.
og hvem sa at livet er retferdig? noen kan spise som en hest og holde seg slank. sånt er det bare... :klem:
Fjasnissen
05-03-11, 11:22
Bollemor.... om det er noe trøst så ville jeg mye heller ha vært sammen med en stor dame enn en anorektisk (eller nesten anorektisk) dame. Det er på ingen måte fint å være så tynn.
Skjønner at du ikke vil diskutere kostholdet ditt med noen som har hatt spiseproblemer.... men det er morsomt å tenke på er at disse jentene nok også kunne ha hatt godt av å spise ketogent.... så hadde de fått en sunn kroppsvekt de også.
Når det gjelder urettferdigheten over at enkelte kan spise hva som helst å ikke legge på seg... ja, sånn er det dessverre bare. Vi er forskjellige, og enkelte har celler som forbrenner mye mer effektivt enn andre. Trøsten er vel at de ikke er noe sunnere enn oss når vi har lagt om kostholdet, og faren for andre sykdommer sannsynligvis er til stede i større grad for disse enn for de som må jobbe for vekta.
Du har gjort en flott jobb så langt, og du kommer til å fortsette å gjøre en flott jobb. Stå på, og ikke la deg blende av hva skinn-og-bein-venninnene dine kan eller ikke kan gjøre :klem:
Når det gjelder urettferdigheten over at enkelte kan spise hva som helst å ikke legge på seg... ja, sånn er det dessverre bare.
Dessuten, tynn på utsida betyr langt ifra automatisk at man er sunn på innsida! Ofte tvert i mot. Flere forskere har jo funnmet ut at det ikke er så skadelig å være overvektig som først antatt, og at det er mye mer usunt å være ulykkelig og misfornøyd! :ja:
takk så snille dere er:)
Har nettopp sittet å sett på kjoler til jeg skal være forlover, kom over nå jeg tenker på å bestile. Er det dumt av meg å bestille i en mindre størrelse og satse på at jeg kommer inne i de??? hehe
da har du iallefall ett mål å jobbe mot hvis du bestiller i en str for liten :)
Men det som er da.. at på den ene kjolen så mangler jeg bare 2 cm rundt puppene/ryggen for å komme meg inn i den, så det burde jeg jo klare på 3 mnd.. Mens den andre er litt mer fasongsyd, å må klare 8 cm rundt midja. Men det er den første jeg tenker å bruke i bryllupet da..
Hvordan får jeg til å legge inn bilde her?? kanskje dere vil se på den og se om den godkjent som forlover kjole??
http://www.milanoo.com/upen/hvx/2010/201012/20101213051945_2_F53A.jpg
Sol-Angelica
06-03-11, 08:49
God morgen :) I går var det virkelig en stor spise dag, lavkarbomat seff men det endte med å hoppe ut av ketose og opp en kg :P Blir litt nedtur når man går opp den ene lille kg altså, har bare tre kg igjen nå å det er vanskelig å komme seg ned dit. Men det gjorde godt med litt ekstra god mat også :) Skal bli flinkere til å drikke vann, jeg drikker ikke så mye og når jeg drikker så er det zero det går i(å det er heller ikke så mye..). Må bli flinkere med vann! :D
Sol-Angelica
06-03-11, 08:53
Kjempe flott kjole Bollemor! Å du skal være stolt over de 10 kg dine :D
Hei bollemor. den er absolutt nydelig :D. må du bestille den nå? det er 3 måneder til. jeg vil heller vente til midt i mai. du kommer til å gå ned masse og er dumt at den bli for stor da ;););)
Hei bollemor. den er absolutt nydelig :D. må du bestille den nå? det er 3 måneder til. jeg vil heller vente til midt i mai. du kommer til å gå ned masse og er dumt at den bli for stor da ;););)
hehe.. Må ikke bestille den nå nei:) tenkte kanskje å vente til ute i mai.. :) kanskje jeg til å med kan bestille 2 størrelser mindre en nå:D
Sol Angelica : Er ikke så flink til å drikke jeg heller.. men drikker sjelden brus her i gårn da. Men skjønner ikke hvordan jeg skal greie å stappe til meg mer drikke. Prøver noen ganger med funlight for litt variasjon utnom vann her. Men blir nesten litt småkvalm om jeg pemper til meg drikke.
Hvordan var det med spise dag forresten???:D
Sol-Angelica
06-03-11, 10:07
Bollemor: Jeg blir små kvalm av å drikke vann jeg, syns det er ufyselig egentlig. De to gangene jeg har vært i ammeperiodene så har de rundt meg bestandig påpekt at jeg må være flinkere til å drikke. Prøver å ha en flaske ved siden av meg nå da, hele tiden full av vann å drikke litt nå å da. Var flink i starten på ketosen men så dabbet det av :)
Spisedager? Har dere slikt? I går var min første dag der jeg spiste masse. Jeg klarer godt å gå dagen med bare to måltider, føler meg konstant mett nesten. Å i går hadde jeg kjøpt inn pepperbiff så jeg laget meg mat og spiste selv om jeg ikke var sulten :P
Føler noen ganger at jeg blir snytt for lysten på ett godt måltid på lørdagskveldene etter jeg startet på lavkarbo :)
Har ikke det jeg nei:)
jeg spiser 2-3 gang om dagen jeg.. og blir fort mett da. Lagde meg pizza her om dagen.. og var stappa mett av 1 stk.
OG jeg som hadde så lyst på mer... ;)
Hvor er alle forresten??
jeg og lurer på hvor har det blitt av alle... håper at det er ikke mange som har gitt seg. men vi må jo reine med noen frafall... ha en fin søndags kveld.
ble deilig skitur på meg i dag. og stekt and med grønnsaker til. godt :spisesnak:spisesnak:spisesnak
Hei og hopp - jeg er her!! :D Skravler så mye i min og andres journaler at jeg glemmer denne tråden innimellom.....:rolleyes:
Har hoppa av Ketokarusellen. Kroppen nekter plent å gå nedover mere i ketoverden. Jeg har prøvd absolutt alt. Er nu på Fedon, med foreløpig kraftig kontroll, samtidig som treningsdosene er økt i intensitet. Vekta rikker seg nu forsiktig ned, mens midjemålet krymper drastisk. Har som fedonsk mål å ikke gå opp, samtidig som jeg bygger mere muskelmasse.
Et lite skår i gleden, fikk rosen på fredag. Blir neppe trenbar denne uka. 8 appocilin i døgnet er hardt for kroppen.
Et lite skår i gleden, fikk rosen på fredag. Blir neppe trenbar denne uka. 8 appocilin i døgnet er hardt for kroppen.
Oj, det gjorde faren min også! Han har ligget på sykehus hele helga med pencilin intravenøst.
Nå skal jeg prøve noe nytt i en uke for å se om det fungerer :D
jeg skal selfølgelig fortsette med ketolyse men skal holde meg på
1100 kal/dag og ca. 15karb/dag
Bli ikke lett men da skal jeg gå ned etter beregninger 1kg på en uke.
skal skrive hver dag i jurnalen min hva har jeg spist og hvordan går det med vekta. tante rød kommer på besøk snart men prøver alikevel.
i jurnalen min er det også link hvor jeg fant ut hvor mange kalorier per dag skal jeg spise. jeg er lite aktivt nå om dagen...
det er verdt å prøve synes jeg. hvis det ikke fungerer eller bli mye mas med veiing av alt mat da går jeg tilbake til "vanlig" lavkarbo ;).
Sol-Angelica
09-03-11, 12:56
Lykke til nisse :)
takk takk. går bra så langt. har vafler med blåbær til middag :spisesnak
bli spennende dette her :D
Nå skal jeg prøve noe nytt i en uke for å se om det fungerer :D
jeg skal selfølgelig fortsette med ketolyse men skal holde meg på
1100 kal/dag og ca. 15karb/dag
Bli ikke lett men da skal jeg gå ned etter beregninger 1kg på en uke.
skal skrive hver dag i jurnalen min hva har jeg spist og hvordan går det med vekta. tante rød kommer på besøk snart men prøver alikevel.
i jurnalen min er det også link hvor jeg fant ut hvor mange kalorier per dag skal jeg spise. jeg er lite aktivt nå om dagen...
det er verdt å prøve synes jeg. hvis det ikke fungerer eller bli mye mas med veiing av alt mat da går jeg tilbake til "vanlig" lavkarbo ;).
Wooow.. er ikke 1100 kcal om dagen veldig lite???
Off:(:(:(
Var på vinterferie i forrige uke, alt gikk til .......
Veide 65,5 kg:( da jeg dro, og veier i dag 66,6. (1 uke etter)
Og da er det 3 dager siden jeg begynte med ketolyse igjen, så det er ikke noe vann som henger igjen.
Er det ikke litt vel mye å gå opp etter 4 dager med full karbo fest da???
Ikke verdens største problem, men problemet er at ALL motivasjon er borte.
Er så redd at jeg skal havne tilbake der jeg har vært så mange ganger før, i fråtse helvetet:mad:
Fjasnissen
10-03-11, 09:20
Off:(:(:(
Var på vinterferie i forrige uke, alt gikk til .......
Veide 65,5 kg:( da jeg dro, og veier i dag 66,6. (1 uke etter)
Og da er det 3 dager siden jeg begynte med ketolyse igjen, så det er ikke noe vann som henger igjen.
Er det ikke litt vel mye å gå opp etter 4 dager med full karbo fest da???
Ikke verdens største problem, men problemet er at ALL motivasjon er borte.
Er så redd at jeg skal havne tilbake der jeg har vært så mange ganger før, i fråtse helvetet:mad:
Ikke se deg bakover, se fremover.
Gjort er gjort og spist er spist.
Det eneste du skal tenke på nå er å fortsette som du gjorde før vinterferien. Du veit du kan.
I dag har jeg avsluttet den altfor lange pausen min fra ketolyse, og det er herlig å være tilbake! :D
Er litt sløv med maten fortiden.. gidder liksom ikke å spise så mye. Og det merkes vel på vekta:) står vel stille.. (ikke veid meg på ei stund..så er ikke sikker) Har jo had en dag der jeg sprakk totalt på de freia påske-eggene! Fy meg.. alle 4 eggene var borte på sikkert 10 min. Men så har jeg ikke smakt de på over 2 år før det eller da:P Det er den eneste sprekken jeg har had siden begynte på ketolyse 3. jan:) Jeg var tilbake i ketose dagen derpå da:)
Ellers så har jeg begynt å få sove litt bedre igjen.. BORTSETT fra at jeg har drømt om at jeg ut jogger av alle ting, i over ei uke nå:P Skjønner ikke det.. Jeg hater jogging... hvorfor drømme om dt??? hehe
Hvordan er det med dere ut der???
Hei alle flinke lavkarbo folk!
Må beklage den fraværheten jeg har hatt i det siste. HAr hatt en kjempe tøff tid nå, kort og godt fortalt så har jeg fått cancer ventriculi (magesekken). Jeg har ufrivillig gått ned 12 kg.. Veier 57 kg nå.. Det er bare skinn og bein, ikke noe pent i det hele tatt! Så bollemor, ikke skjem deg i de tynnes nærvær. Fyldige kvinner er vakre! Min tur på ketolyse er for lengst ferdig etter omstendighetene å dømme. Lykke til videre alle sammen, dette går bra. Dere er så flinke:)
Min tur på ketolyse er for lengst ferdig etter omstendighetene å dømme.
Husk at karbohydrater er kreftcellenes mat, så om du klarer så forsøk å holde inntaket så lavt som mulig likevel. God bedring!
Husk at karbohydrater er kreftcellenes mat, så om du klarer så forsøk å holde inntaket så lavt som mulig likevel. God bedring!
Inntaket på mat generelt er veldig dårlig. Da jeg kaster opp alt jeg får i meg etter cellegiften. Får sånne næringsdrikk påsykehuset, og får nesten bare drikke de uavhengig av hvor mye karbohydrater som er. Har mer enn nok annet å tenke på enn å telle karber. Men takker så mye for tipset og skal ta det til ettertanke når jeg blir frisk:)
God bedring, ikea! :klem:
*Da har jeg veid meg og vekta viste 65,1 altså 1,8 kilo opp...ikke så aller verst da :rolleyes:
Og nå er jeg på vei nedover igjen :) ....målet er ca.58 kilo;)
*Gikk tregt å komme skikkelig i gang her ja.....i dag viste vekta 61,4 så nå er jeg på rett vei igjen :D ENDELIG :p
God helg dere :)
Hasselnøtt
02-04-11, 15:01
Synes vektnedgangen min har løsnet litt i de siste ukene. I dag viste vekta 81,4 kg. Og det er 0,4 ned siden onsdag.
Dette skjer samtidig som jeg har minket på rømme-inntaket. Tror det har en sammenheng, ja.
Gleder meg til onsdag og offisiell veiedag...
Ønsker alle sammen en fin lørdag og helg. :)
God bedring ikea:klem::hearts:
Her var det ikke det store til liv inne lenger..:( savner dere vettu..
Ellers så har jeg ikke veid meg på nesten 1 mnd men har had noen sprekker denne mnd detsverre, så tørr nesten ikke å veie meg. Siden at neste gang jeg skal veie meg så SKAL jeg se 7 tallet:P hehe..
Imorgen starter jeg med personlig trener på spenst.. så håper jeg får litt fart på det da:)
klems
det er stille her.... har alle gitt opp? eller er det ingen som vil skrive mere... lykke til alle sammen
jeg er bare litt treg å skrive her...er innom forumet daglig fortsatt:o
Er mest på journaler og leser spm og svar. Lærer noe stadig vekk:)
Det går ikke så fort med meg - er nok for glad i sukkerfri sjokolade (og bør man ikke være)
Men skal fortsette ja!!:ja:
jeg er bare litt treg å skrive her...er innom forumet daglig fortsatt:o
Er mest på journaler og leser spm og svar. Lærer noe stadig vekk:)
Det går ikke så fort med meg - er nok for glad i sukkerfri sjokolade (og bør man ikke være)
Men skal fortsette ja!!:ja:
jeg måtte gi opp atkins sjokolade. ikke sonne barer men sjokolade. vekta sto stille. har vært på vekta i dag og har bare 100g til 10kg. håper og tror at jeg runder denne uke:D
Hasselnøtt
07-04-11, 08:54
God morgen. Jeg er nå her jeg også. Har det utrolig travelt akkurat denne perioden, men titter innom her innimellom.
Har hatt min "første" sprekk...:p Ble 50 gram med ostepop....Og de grammene koste jeg meg med veeeeeldig lenge. hehe. Utrolig hvor lenge en sånn mini-bolle kan vare når man vet det ikke er godt for kroppen. Har ikke tenkt å gjøre det til en vane.
Frokosten i dag blir salat som jeg lagde i går kveld med kylling og fetaost. Må ha på litt olje så jeg får noe fett i meg også.
Ha en fin dag...:)
Gikk på en skikkelig smågodt og potetgull sprekk på lørdagen :mad:
Må bare lære meg at jeg ikke kan kjøpe smågodt til ungene. Det er nokk min største fistelse. Har ikke savnet brød, poteter eller frukt noe nevneverdig, men kan ikke ha smågodt i hus. Men det værste er hvo flau jeg blir av meg selv når jeg sprekker på slike ting, skulle tro at jeg hadde mere selvbeherskelse ....
Men må bare se fremover å lære av mine feil og ikke begå de igjen ...
Gikk på en skikkelig smågodt og potetgull sprekk på lørdagen :mad:
Må bare lære meg at jeg ikke kan kjøpe smågodt til ungene. Det er nokk min største fistelse. Har ikke savnet brød, poteter eller frukt noe nevneverdig, men kan ikke ha smågodt i hus. Men det værste er hvo flau jeg blir av meg selv når jeg sprekker på slike ting, skulle tro at jeg hadde mere selvbeherskelse ....
Men må bare se fremover å lære av mine feil og ikke begå de igjen ...
ikke tenk på det. gjort er gjort. ungene må få lov til å kose seg. men du trenger ikke å sitte og se på... lykke til videre
Hei alle
Jeg har fundert litt på hva veien videre er når målet er nådd. Nå tror jeg kanskje at målet er noe lenger unna enn hva tickeren min sier. Jeg satt den litt på måfå til 80kg for jeg trodde at det kom til å ta veldig lang tid å nå målet. Ville ha ett oppnålig mål, som jeg kunne strekke meg etter.
Nå har jeg kun ca. 4kg til det målet, men jeg antar at jeg skal ned iallefall 5kg fra 80kg. Så en 7-9kg igjen før matchvekt er nådd tror jeg nok det er.
Uansett, til poenget: Hva gjør man når målet er nådd? Jeg har ennå ikke bestilt boken som omhandler veien videre, men jeg antar at jeg må gjøre det snart.
Min tanke er iallefall at jeg vil prøve å kontrollere det med trening, og et balansert og fornuftig kosthold. Jeg tror ikke at jeg kommer til å leve i ketose i all evighet, men at jeg nok går noe opp i karbohydratinntak, samtidig som at jeg skal trene mye.
Jeg har til nå trent mye kondisjon for å forbruke godt med energi, og for få mye overskudd i kroppen. Jeg er godt på vei med det.
Tanken min er at jeg kommer til å begynne å bygge litt muskler, for å øke hvileforbrenningen min. Jeg har også begynt å sette meg noen treningsmål ifm. sykkelløp og mosjonstreningsløp. Jeg håper jeg skal klare å opprettholde ett godt treningsnivå over tid, og dermed klare meg fint vektmessig i tiden etter kuren.
Hvilke planer har dere?
dette lurer jeg og på... jeg har laaaaaaaaaaaaaaaaangt igjen men jeg tenkte å spise masse grønt og noe frukt. jeg tror ikke at jeg skal tilbake til brød. eller noe med hvetemel. har ikke hatt luft eller vondt i mangen siden jeg begynte.
men nå er jeg på tanken på å holde i ketose til slutten av mai og spise mindre fett og mere grønnt og noe frukt. ca 30karber per dag. men jeg må vente og se. vekta går ned veldig sakte men det går. har ikke hatt noen sprekk siden jeg begynte. ikke bær, nøtter, alkohol, erstatninger, splenda eller noe sont.
uff. jeg vil og jeg skal ned noen kilo til til sommeren :)
Det er vanskelige spørsmål som stilles, og mest sannsynlig ganske vanskelige og individuelle svar og.
Jeg har en del venner som er i god form, trener mye, og dermed spiser stort sett hva de vil. De spiser ikke så mye godteri, men det går mye i brød og pasta.
Min antakelse er da at om man trener godt, er i masse aktivitet, øker muskelmassen en del så skal omstillingen gå greit.
Nå skal det jo sies at jeg har hatt min vektøkning på grunn av latskap og godteri, og andre dårlige vaner. Har ikke hatt noen plager som førte til at jeg valgte ketose. Jeg håper dermed at jeg etterhvert skal klare å normalisere hverdagen min, slik at jeg kan spise litt mer friere.
Nå skal det jo sies at jeg ikke har tenkt å sette i gang med masse karbohydrater og samme kjøret som jeg var på, men heller være fornuftig og heller skeie ut på lørdagskvelden.
Det er iallefall min drøm, men jeg tror jeg må holde et godt øye med vekta. I det siste så har jeg iallefall trent og aktivisert meg av pur treningsglede, og ikke av tvang.
Fedon er ikke så dumt å gå på når målet er nådd:)
Er det mange som er her enda?? :)
Hvordan har det gått i det siste??
Her har det gått i ryk og napp, har vært på av med lavkarbo/ketolyse.. og 2 kg opp etter det i en lang periode der jeg har had høykarbo delux:P
Men er fult motiver igjen, så starte på fult i går igjen.. og kom meg inn ketose meg en gang.. selv etter en helg med dritmat, COLA, og smågodt:D
Har ikke tenkt å hoppe av på en god stund nå nei:)
klem
Hei hei, er nok her jeg og. Hadde masse å lese til eksamene. ferdig nå. skal på ferie og skal ut av ketolyse. men lavkarbo skal jeg fortsette med. tenkte å holde meg på 50-100 karb i juli og tilbake til ketolyse fra 1.august :D.
Har 15 kg til som skal ned før neste påske. (ferie)
Ønsker dere god sommer :klem::kul:
jeg er her!! men er jooo så lite som skjer inne her..,:(
Er her jeg også, men går ikke ned i vekt for tiden - men har ikke gitt opp altså!!
Nå er jeg her igjen også. Vi begynner opp igjen på mandag. Nå skal jeg til helvette ned. Er så møkka lei av denna kroppen.
Føler jeg har falt litt ut ifht hva man kan og ikke kan spise, men håper å lese meg opp til det igjen :) Husker jeg var inne på en tråd her om at hvis man følgte boka slavisk kune man gå ned (inntil hvertfall) 15kg den første mnd, tror jeg det var. Korriger meg om jeg tar feil altså, men skal lete etter den nå :)
Noen fler som går på ketolyse enda, eller skal begynne opp igjen??
Noen erfarne super tips eller råd til en som skal på igjen?? :)
Jeg skal begynne på ketolyse igjen i høst er planen. Nå er jeg litt ute å kjøre.. Lavkarbo ala fedon blir for vanskelig for meg.
Hasselnøtt
20-07-11, 13:04
Jeg er her også. Nyter sommeren med all god mat og drikke. :D Har gått ned 200 gram i løpet av den siste måneden... Er jo ikke mye, men jeg er strålende fornøyd med IKKE å ha gått opp. Jobber med fristelser hele dagen. :(
Vi får bare stå på og IKKE gi opp.
Ha en fin sommer folkens....:cool:
jeg er også her :) står stille på vekta, men hadde pause i ferien. sterkt tilbake nå.. kuttet drastisk ned på kunstig søtning og håper vekta skal rikke seg i riktig retning! skal ned mye mye!
Vekta mi har endelig flytta sæ:D:D no e æ på 78 kg:D
Jeg er og tilbake :D. Nå blir jeg strengt med meg selv. denne måned skal jeg jogge - hvis jeg får lov å kalle det for jogging 5 ganger i uka (30 min), ingen atkins barer, nøtter eller erstatninger, ingen frø og bær og skal veie alle gr.sakene mine. og ekstra trening med jillian michaels når jeg får de 2 dvd. Gleder meg. har stooore planer om å narme meg 6 tallet på slutten av måneden. men jeg må jo være realistisk og da. he he. lov å drømme litt
1 pepsi per uke... :eek:
lykke til alle sammen :D
Jeg er og tilbake :D. Nå blir jeg strengt med meg selv. denne måned skal jeg jogge - hvis jeg får lov å kalle det for jogging 5 ganger i uka (30 min), ingen atkins barer, nøtter eller erstatninger, ingen frø og bær og skal veie alle gr.sakene mine. og ekstra trening med jillian michaels når jeg får de 2 dvd. Gleder meg. har stooore planer om å narme meg 6 tallet på slutten av måneden. men jeg må jo være realistisk og da. he he. lov å drømme litt
1 pepsi per uke... :eek:
lykke til alle sammen :D
LIKER det du skriver, vill prøve å følge planen din jeg også:) men denne uka er det blitt 1 halv liter pepsi max,NOEN få nøtter , litt bær med fløte og endel atkins barer desverre:S bedre lykke framover????:)
Hei bollemor. Ny dag, nye muligheter? Jeg må la være å jogge i dag. Ble vekket av sterke smerter i ryggen. Eller for å være presis det hvor ryggen bytter navn... og det er fortsatt vondt. Men klarte 4 dager uten pause da er det lov. Tar ny økt i morgen. Vekta viser 75,1 i dag. -1,6kg på 4 dager :D
God helg alle sammen
Hasselnøtt
05-08-11, 08:46
Har nå "slanket" meg i 8 mnd og er ganske lei kosten akkurat nå. :(
Kommer nok av at jeg ikke har hatt tid til å stå på kjøkkenet og lage så mye god mat som jeg gjorde i begynnelsen. Tenker det blir bedre nå høsten kommer. ER jo så mye godt man kan lage om man bare gidder.
Vekta går nedover ennå. Er bare 300 gram fra halv-veis.:D Dvs det magiske 10 kg-tallet :D Vet jo ikke hva som skjer nå når vi reiser på ferie og blir borte i 2 uker.
Får inderlig håpe at vekta holder seg sånn noenlunde. Skal bare til vårt naboland, så da klarer jeg å skaffe meg den maten jeg trenger, håper jeg :).
Får håpe vi klarer å blåse liv i gjengen her etter sommeren og kjempe sammen om å nå våre mål. Ha en fin sommeruke, alle sammen. :)
Har nå "slanket" meg i 8 mnd og er ganske lei kosten akkurat nå. :(
Kommer nok av at jeg ikke har hatt tid til å stå på kjøkkenet og lage så mye god mat som jeg gjorde i begynnelsen. Tenker det blir bedre nå høsten kommer. ER jo så mye godt man kan lage om man bare gidder.
Vekta går nedover ennå. Er bare 300 gram fra halv-veis.:D Dvs det magiske 10 kg-tallet :D Vet jo ikke hva som skjer nå når vi reiser på ferie og blir borte i 2 uker.
Får inderlig håpe at vekta holder seg sånn noenlunde. Skal bare til vårt naboland, så da klarer jeg å skaffe meg den maten jeg trenger, håper jeg :).
Får håpe vi klarer å blåse liv i gjengen her etter sommeren og kjempe sammen om å nå våre mål. Ha en fin sommeruke, alle sammen. :)
Ikke gi deg nei, du har jo had så en bra en framgang:) kommer seg sjø.. men skjønner det med maten da, blir litt fort lei av maten jeg også.. liker eller ikke at jeg må planlegge alt! Værste er vel når jeg skal på jobb..og ha alt klart til da.
Men jeg skal virkelig gi jernet fram til jul nå. Håper på kunne være under 65 til jul jeg! det burde jeg egentlig klare.. er 78 kg nå og satser jeg på å gå ned 15 kg til jul som er 20 uker til.. så er det et vektap på 0,75 i uka. :D
Det er jo oppnåelig så lenge jeg holder meg hard!!!!
Hvordan går det ellers der ute??
Jeg har nå fått besøk av tante rød, som jeg ikke har besøk av siden januar.. og før det var det nesten 4 år siden jeg sist har had det. ( gått på p-sprøyte) og håper kroppen renser mye nå. Kan det være mulighet for at vekta har gått tregt ned på grunn av at jeg ikke har had mensen på så lenge?? Føler meg utrolig oppblåst.. og føler meg 5 kilo tykkere nå, Men likevell så kom jeg meg inn i en buske som jeg sikkert ikker har brukt på over 2 år!!!
Hei Bollemor, det der med hormonene er noe som ingen forstår. alt er mulig. Men du hadde jo en fin vektnedgang. Det vet du. Nå skal vi ta fart på ting her. Vi kommer til å bli så fine (enda mere en vi er nå ;)). Hold ut!
Er det noen her som vil være med på å jogge 30 minutter 6 ganger i uka? eller jogge/gå alt etter formen? Kunne har vært moro med flere. Har gått ned 2 kg på en uke og har mistanke at det er jogging som hjelper. Skal få 30days shread med Jillian snart og tar den i tilleg til jogging. samt 6 weeks 6 pack. da blir det 1,5 timer trening per dag(6 ganger i uka) men heller det en å sitte på sofaen på kvelden og se på TV... Jeg vil og jeg skal se 6 tallet på vekta snart, men det kreves hardt arbeid!!!
Hvem vil være med og "plage" kroppen litt???
Er det noen her som vil være med på å jogge 30 minutter 6 ganger i uka? eller jogge/gå alt etter formen? Kunne har vært moro med flere. Har gått ned 2 kg på en uke og har mistanke at det er jogging som hjelper. Skal få 30days shread med Jillian snart og tar den i tilleg til jogging. samt 6 weeks 6 pack. da blir det 1,5 timer trening per dag(6 ganger i uka) men heller det en å sitte på sofaen på kvelden og se på TV... Jeg vil og jeg skal se 6 tallet på vekta snart, men det kreves hardt arbeid!!!
Hvem vil være med og "plage" kroppen litt???
jeg vill!!! jeg hater egentlig jogging.. er så lat..
:eek: og det vises på kondisen
jeg vill!!! jeg hater egentlig jogging.. er så lat..
:eek: og det vises på kondisen
Ok. da begynner vi på mandag :)
Det gjør vi:) er 100% klar til å starte nå:)
Hei bollemor, skal vi kjøre 6 weeks 6 pack 6 ganger i uka i 6 uker? spennende det ;)
Oj, så koselig å se at de fleste er her inne fremdeles :D Dere er jammen flinke, jeg har sklidd helt ut, å også gått opp igjen :( Har startet i ny jobb nå, å har bestemt meg for å komme ned igjen, å ned til målet mitt denne gangen, var nok for utålmodig sist gang, da jeg fatis gikk ned, men ikke fort nok...i mine øyne :rodme:
Men nå er jeg klar igjen, kan jeg fortsette i denne gruppen, eller må jeg starte i en av de som starter nå?
Heia hope!!! Husker deg fra januar;)
Så bra at du er tilbake! Jeg er å tilbake, etter et laaangt opphold... Startet en tråd for alle oss som er tilbake etter opphold. Den heter "back in style", og du er hjertelig velkommen ;)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.