View Full Version : Fuck it av John C. Parkin

aliasdictus
01-01-11, 20:58
På tide med et nytt innlegg i denne delen av forumet. Jeg har lest boken fuck it av John C. Parkin. Sjekk også ut thefuckitway dått com. En herlig og befriende bok som fanger essensen av det å klare å være litt "åndelig" i vårt vestlige samfunn.

Ikke minst er bokens første del med beskrivelse av uttrykket fuck it morsom, og jeg må undre meg hva boken skulle hett på norsk :p

Anbefales :)

fuck it!!!

ada-emilie
01-01-11, 21:45
Høres bra ut utfra det jeg leste på bokklubben.no. Synd de ikke har tatt den inn på bibliotekene.

alexsandra
10-02-11, 16:09
Høres bra ut utfra det jeg leste på bokklubben.no. Synd de ikke har tatt den inn på bibliotekene.
er det ikke mulig at bibiloteket kan bestille så de har den,eller er det helt umulig?

LenaBeatrice
10-02-11, 23:11
Ikke minst er bokens første del med beskrivelse av uttrykket fuck it morsom, og jeg må undre meg hva boken skulle hett på norsk :p

Ååååå, jeg har en del forslag...men ikke alle egner seg her i forumet....:p
Men hva med "elsk det"? :)

Nannah
11-02-11, 12:43
"Fuck it" blir vel mer sån ..."Faen ta!" :p

Jorkla
11-02-11, 14:52
Fuck - definition "to have sex with someone" :rolleyes:

på norsk blir liksom dette så utrolig snevert...:cool::cool:

Enig med LenaB "elsk det":p

Huldr
11-02-11, 18:59
Når man ser på innholdet i filosofien, så passer i grunnen både "faen ta det" og "elsk det" like godt. To sider av samme sak ... ;) :p

Nannah
12-02-11, 17:41
Netopp...det har fler betydninger enn en...og tatt i betraktning boka så tror jeg han mener at vi skal gi litt faen.
Elske er heller ikke et godt synonym for fuck...knulle er nok mer riktig:ja:

http://www.thefuckitway.com/