mrs.doubtfire
06-01-11, 21:23
Kan jeg spørre dere litt? :)
startet i dag med ketose-lavkarbo, og har hatt omgangssyke, derav lite mat i dag :/
men- spiste 2 egg + litt minimalt med tomatsuppe til middag,og lagde meg en omelett av 3 egg, litt paprika, litt purre,litt bacon med en skvett fløte i + krydder. Spiste ikke alt, da jeg ble mett :O men, har jeg da spist riktig mat i dag ???
er helt ny på dette, så har ikke klart å lese meg opp enda :/
takker også for maaange nyttige tips her :)
Kan jeg spørre dere litt? :)
startet i dag med ketose-lavkarbo, og har hatt omgangssyke, derav lite mat i dag :/
men- spiste 2 egg + litt minimalt med tomatsuppe til middag,og lagde meg en omelett av 3 egg, litt paprika, litt purre,litt bacon med en skvett fløte i + krydder. Spiste ikke alt, da jeg ble mett :O men, har jeg da spist riktig mat i dag ???
er helt ny på dette, så har ikke klart å lese meg opp enda :/
takker også for maaange nyttige tips her :)
Du har ikke spist feil, selv om det er lite:) sånn er det jo når man er syk:) Masse god bedring:klem:
Men tomatsuppen bør være hjemmelaget, posesupper er ofte mye karber i.. Samme med sauser.. :) Og transfett :/
Men tomatsuppen bør være hjemmelaget, posesupper er ofte mye karber i.. Samme med sauser.. :) Og transfett :/
:ja:
mrs.doubtfire
06-01-11, 21:39
:ja:
takk for tips :)
så hvis jeg fortsetter slik, følger oppskrifter her inne, holder meg unna brød, pasta,potet , altså karbohydrater og slike ting, + er aktiv, så vil jeg gå ned i vekt?
Ja om du er overvektig så vil du nok det.. Hvor mye vil du ned da? er det snakk om 5 kg eller 20? Jo mer overvektig, jo lettere vil du nok gå ned, vanligvis da.. :)
mrs.doubtfire
06-01-11, 21:45
Ja om du er overvektig så vil du nok det.. Hvor mye vil du ned da? er det snakk om 5 kg eller 20? Jo mer overvektig, jo lettere vil du nok gå ned, vanligvis da.. :)
vil gå ned ca 15 kg :o:o:o
Ja da vil du sikkert kunne gå ned :) Det er jo bare en måte å finne det ut på.. ;)
Denne er kjekk å lese: http://kostreform.blogs.capasitlabs.net/files/2010/01/lavkarbo3minutter.pdf
mrs.doubtfire
06-01-11, 21:56
Denne er kjekk å lese: http://kostreform.blogs.capasitlabs.net/files/2010/01/lavkarbo3minutter.pdf
fantastisk !!!!
tusen takk !!:):):)
fantastisk !!!!
tusen takk !!:):):)
Masse lykke til:klem:
mrs.doubtfire
06-01-11, 22:05
Masse lykke til:klem:
tuuusen :hearts: takk :)
er så glad dere tar dere tid til å svare en nybegynner :forstoikk:forstoikk