View Full Version : Mitt liv som gravid på lavkarbo
Konkelimonke
17-01-11, 20:16
Hei alle som stikk innom!
For å få fokuset vekk frå sjokomjølk, skive med brunost og kakao, tenkte eg at det er på tide ta tak i tinga att - for ikkje å risikera legga på meg 35kg dette scangerskapet òg... Skrekk og gru...
Eg er no snart 13fullgåtte veker, og har så langt lagt på meg 3kg. Vekta syner no 70kg. Eg trur nok det kjem mest av at eg har ete "normal" mat full i karbisar den siste tida. Mest fordi eg har vore kvalm og det einaste som har hjelpt har vore brød eller anna karbofull mat. Uansett. Eg er no over kneika, og må sjå framover på det neste halve året som gravid.
Så, eg vil legga inn her kva eg et kvar dag, mest av alt for å gje meg sjølv ein oversikt.
I dag:
Frukost- c.c. med kanel og litt stevia, 1/2dl biola.
Lunch- tre Husman knekkebrød med baconost (ein goood klatt på kvart knekkebrød!)
Mellom- to små eplebitar frå barnehageborna sitt fruktfat...
Middag- svinekotelettar med baconfløytesaus, litt blomkål og brokoli.
Kvelds- eit eple...
Og det er det så langt i dag. Eg kjenner allereie kroppen er i omstilling, og eg kjem nok heilt sikkert til å få lyst på resten av sjokomjølka i kjøleskapet seinare... Eh... Det er vel mi "kreiving" denne gongen... Eh...
Eg skal ikkje etq ketolyse eller ketosebasert lavkarbo, men eta med vet og slik eg veit er ok for meg. Gjerne under 100g karb om dagen. Om de har innspelnså kom gjerne med dei!
Klem frå Konkelimonke :-)
Hei Konkelimonke:)
Høres ut som en fin plan du har der.Blir jeg gravid noe jeg prøver på ,skal jeg også følge lavkarbo videre men gå ut av ketosen.Skal bli spennede og følge deg og se hvordan dette går ang.vekt og slik:D
Lykke til :)
Konkelimonke
19-01-11, 16:08
Har vore travelt, så har ikkje fått oppdatert her...
Uansett - på måndag vart kveldsen ei banan og litt jordbæryoghurt.
Tysdag:
Frukost- cc med kanel og litt funlight eplesmak, 1/2
dl biola.
Lunch- to knekkebrød med smør, baconost og kvitost... Mmm...
På jobb- to små koppar kakao... Fysjom...hehe!
Middag- laks og wokgrønsaker, med litt smør
Kvelds- ei banan med litt jordbæryoghurt
Var ein ok dag i går, var ikkje særskild fysen på noko usunnheiter. Vekta var kome seg ned i 69,7 òg, så det hjelper på:-)
Så langt i dag:
Frukost- tre ss havregryn og litt biola... Var ikkje så svolten...
Lunch- tre knekkebrød med smør og baconost og litt kvitost.
På jobb- to små konfektsjokoladar... Fyyy... Vqr på pauserommet.... Viljestyrke? Nope!
Mellom- ei banan då eg kom heim frå jobb.
Elles skal eg eta vidare i dag:
Middag- tacosalat. Eg droppar lefsa.
Kanskje litt cc til kvelds?
Så lnagt r det igrunnen veldig bra, men eg er utruøeg trøtt for tida, har lagt meg klokka 2130 dei siste kveldane. Er vel ein kombi av graviditet, lange dagar på jobb, og omstilling for kroppen som er vane med skive og sjokomjølk... Haha!
Håpar de får ein flott dag de som stikk innom:-)
Konkelimonke
19-01-11, 16:10
Takkar for kommentar butten:) koseleg med besøk!
Konkelimonke
20-01-11, 21:24
Dagen i dag har igrunnen gått veldig bra.
Eg åt 5 jordbær med litt yoghurt på til frukost, drakk ein kopp med kakao og åt eitt og eit halvt knekkebrød med pålegg på til lunch, åt ei lita svela saman med borna før eg reiste heim frå jobb.
Då åt eg svinewok med ein dæsj rømme på til middqg.
I kveld har eg ete ei banan og eit knekkebrød. Er skikkelig fysen på noko i kveld... Men eg skal vel klara å halda med unna tenkjer eg.
Går snart og legg meg, er skikkelig trøtt og har allereie fått kynner som er litt småubehaglege... Er nok fordi eg er så trøtt...
Er forresten 13 fullgåtte veker i dag! Jeeeeiiii!:):)
Ha ein fin kveld! No er det senga next på meg!
Har termin nesten likt vi da, jeg har termin 23.juli :-) Og går også på lavkarbo :)
Hei, og gratulerer så mye med graviditeten!
Gleder meg til å lese etterhvert som du oppdaterer her - jeg er ikke gravid selv, men jeg har faste aspirasjoner om å holde meg til lavkarbokosthold resten av livet. Selvfølgelig er det ikke utenkelig å legge inn en planlagt sprekk/pause her og der, men føler 9 mnd blir i drøyeste laget ;)
Dessuten kan man jo tenke seg hvor mange som sliter i måneder og år med f.eks. å kvitte seg med babyvekten etter at de har født, og så kan man kanskje bli litt ekstra motivert til å holde seg til lavkarbokostholdet også gjennom graviditeten. Så lenge man ikke er i ketose og er flink til å fokusere på sunnhet og næringsstoffer, så mener i alle fall jeg bestemt at det må være den beste måten å gå gjennom graviditeten på! :)
Konkelimonke
30-01-11, 12:40
Tusen takk for komentarar! Det er veldig trivelig!
No må eg berre få sagt at eg ikkje har oppdatert her på ei stund... Held meg framleis sånn nokon lunde til opplegget, og frå i morgon av må eg registrera her inne att det eg et kvar dag.
Eg skal jo ha tid til det sia eg er sjukemeldt to veker (ei veka att) pga mykje kynner... Æsj...
Håpar de får ein finfin sundag vidare, så vil eg be back tomorrow:)
Heihå frå meg:)
Kan jo melda at vekta held seg stabilt på 69,2kg framleis... Ehe... Enn så lenge tenkjer eg me seier! Haha!
Konkelimonke
01-02-11, 11:50
Off... Eg hadde jo den planen om å byrja å registrera maten min her inne att frå i går av, men no er eg skikkelig forkjøla og orkar ikkje vera så lenge på nett...
Kjem sterkare attende når eg er frisk att tenkjer eg:)
Stay tuned;)
Konkelimonke
07-02-11, 20:37
Hei hå!
Då har eg tatt meg sjølv kraftig saman og skal no registrera kva eg et kvar dag her inne for å få oversikten att... Er 40% sjukemeld pga mykje kynner, så jobbar annakvar dag no framover. Er straks 16 fullgåtte veker:)
I dag:
Litt cc og fløyte med litt fun saft og kanel, eit eple.
To knekkebrød Husman med baconost og ost... (jadå, "smør på flesk") :)
4 minitomater.
Middag (grønsaker, eit egg, skinkegrateng på lavkarbovis).
Thats it i dag. No skal eg snart kosa meg med ein kopp te, indian chai- min favoritt! - og kanskje ei banan.
Syns det så langt i dag har gått veldig bra til tross for karbokick i helga... Eh... Fyyy....:P
Ha ein fin kveld!
I morgon skal eg krypa opp på vekta... Turde ikkje i dag... Haha! Og nei- det er ikkje krise når eg no legg på meg framover, men tingen er å begrensa oppgangen... Førre gong gjekk eg opp 35(!!!!!!)kg og det skal IKKJE skje ein gong til!
Lurer på en sak, jeg, men merk at dette IKKE er noen form for kritikk eller en antydning om at jeg mener du gjør noe galt! Spør av nysgjerrighet, jeg :)
Hvordan går du frem for å være sikker på at du får i deg nok og riktig næring under graviditeten? Er vel sikkert ekstra viktig når man venter smått :)
Hvordan går du frem for å være sikker på at du får i deg nok og riktig næring under graviditeten? Er vel sikkert ekstra viktig når man venter smått :)
Du har ikke vært gravid, nei?
De første 12-16 ukene spiser man det man faktisk får i seg. Resten av tiden spiser man så variert man kan/klarer og gjør så godt man kan. Tar alle tilskudd man blir anbefalt og alt som er moderne akkurat da!
Liten leieboer forsyner seg av den den trenger uansett!:D
Er ikke for ingen ting man pleide å si at hvert barn kostet moren en tann!:eek:
Hihi, har nok ikke det nei ;)Takk for svar! :)
Lurer på en sak, jeg, men merk at dette IKKE er noen form for kritikk eller en antydning om at jeg mener du gjør noe galt! Spør av nysgjerrighet, jeg :)
Her kan iallefall JEG svar at lavkarbo er definitivt det sunneste for min del, og for min baby.... Hadde 2 mndr med oppkast og spiste bare sukker, var det eneste jeg hadde lyst på---- De neste månedene spiste jeg bare brød og boller, ingen frukt eller grønnsaker...så at jeg har kommet meg over på lavkarbovogna igjen kan umulig være noe VÆRRE for lillemor i magen akkurat:) Endelig får jeg i meg mye grønt, proteiner og litt frukt igjen!
Bigmum: Hvordan var blodsukkeret ditt etter de første månedene?
Bigmum: Hvordan var blodsukkeret ditt etter de første månedene?
Jeg har ikke fått blodsukkeret målt, så det vet jeg ikke, men jeg kjente veeeldig godt at det svingte noe VOLDSOMT, fikk skjelvinger og ulvehunger etter 3 timer uten mat, og kastet i meg det nærmeste jeg fant som inneholdt MASSSSE karber :o
Konkelimonke
08-02-11, 11:01
Heisann!
Vel, eg kan rett og slett ikkje vera sikker på at eg får i meg 100% av alle næringsstoffa eg burde og skulle hatt kvar dag, men som bigmum har skrive før meg her, så er eg overbevist om at lavkarbo er det sunnaste alternativet for meg og hulebuaren min:) mest fordi eg et mykje godt feitt, proteiner, varierte grønsaker og salatgreier, og litt karbohydrater i form av litt frukt og knekkebrød. Så, blodsukkeret held seg stabilt, humøret er meir stabilt og heile kroppen er meir stabil. Kjenner det i heile kroppen at den trivast betre på lavkarbo enn på "vanleg" høgkarbo...
I tillegg er eg meir stabil psykisk med tanke på kropp og vekt... For eg er litt ustabil psykisk med tanke på vektoppgang, det skremmer meg mest av alt! Og når eg då eg lavkarbo, som er så bra for heile meg, skremmer det meg ikkje i den grad som om eg et høgkarbo og nærast ser chipsen tek bustad på hoftene;)
Uansett, om eg tek ein vitaminbjørn og kanskje litt omega3 kvar dag, kan det umogleg vera verre enn om eg lever på skive med brunost for å sei det slik:)
Men, dette er jo opp til kvar enkelt å avgjera for sin del. Eg seier ikkje at dette kosthaldet er optimalt for alle, eg veit berre at det er optimalt for meg:)
Konkelimonke
08-02-11, 18:26
Då var middagen fortært og eg er klar for å skriva dagens matfangst inn her.
Eg har ete:
Frukost- to knekkebrød med smør, leverpostei og majones... Nammenam!
Lunsj- eit knekkebrød med smør og graddost, pluss ei banan.
Mellom- ei heimemekka fiskekaka... Måtte jo smaka på middagen;)
Middag- wokgrønsaker, tre fiskekaker, eit egg. Til dessert- tre små jordbær, tre ts soyasjokoladeyoghurtpuddinggreier... Hehe!
Til kvelds vert det vel ein diger koppe chai te med litt fløyte i, og kanskje eit eple, evt eit knekkebrød med LEVERPOSTEI! Det er så gooooodt! Trur eg har dilla på " min første leverpostei"... Inneheld heldigvis berre 4g karb per 100g, men ingenting fornuftig utover dette... Hehe! Men ned går den, på høgkant!
Eg reknqr ikkje på karbisar, men sånn grovt rekna er eg vel rundt/under 100g karbar om dagen.
No foregår det ein maktkamp i huset, mellom meg og jentungen... Arr... Eg vert så irritert! Ho har plutselig bestemt seg for at ho ikkje skal eta opp middagen sin! Ho får akkurat passe mengde på tallerken, slik som vanleg, og ho får ti minutt på seg til å eta opp etter at me voksne er ferdig, elles vert ho sittande aleina ved bordet til ho har ete opp. I går bruka ho nesten 1 1/2 time! Og i dag er det på 'an igjen... Syting, klaging, mokking og akking... Men dette er ein kamp ho ikkje vinn! Eg skal ikkje få ein unge som får viljen sin på dette punktet. Kanskje eg er for streng(?), men eg gjev meg uansett ikkje... Men akk og vesann, eg vert så irritert......... Kor kjem dette ifrå? Ho har alltid ete middagen sin fint! Men no etter at ho kom frå far sin på sundag har ho slått seg totalt vrang...
Ah, det var dagens utblåsning! Skal ikkje vera lett dette her:)
Anyway, håpar de får ein fiffig kveld:)
Heihå frå Konkelimonke:)
Konkelimonke
09-02-11, 20:24
Då var enno ein dag ved vegs ende, og det er på tide å oppdatera litt her...
Frukost- litt cc med fløyte og to ss syltetøy, ei halv banan.
Lunch- tre Husman med baconost og kvitost... Nam!
Middag- tacosalat med litt mais i.
Mellom/kvelds- eit eple og ei appelsin....
Vert vel ikkje meir i magen min i dag, med mindre eg MÅ ha eit knekkebrød seinare? Kveldsen i går vart to knekkebrød med leverpostei og majones pluss eit eple... Eh... Eg måtte jo eta opp boksen med leverpostei elles vert den ekkel..... Mogleg eg klarer å unngå vidare eting i kveld;)
Kjenner eg er litt "luftig" pga tacosalaten... Haha! Kva reagerer eg på? Hmm... Itte vet je...
Håpar de får ein flott onsdagskveld:) halvvegs til helg no;)
Konkelimonke
10-02-11, 13:47
Off... I dag kjenner eg at viljen ikkje er heilt på topp... To knekkebrød med leverpostei og majones på til frukost, og no har eg ete ei skål med havregryn, mjølk og jordbærsylta.....
Nei og nei....
Veit ikkje kvifor, men kjenner eg er i litt dårleg eller trist humør i dag... Veit sanneleg ikkje kvifor... Mykje forandringar på gang kjenner eg.........
Alt eg må tenkja på! Akk og vesann.... Må berre snu ting og tenkja kor heldig eg er...
Kjenner berre på at eg er så sliten...
Nei, nok syting! Eg kjem attende for å oppdatera korleis dagen har vore matmessig, seinare i kveld :)
Konkelimonke
10-02-11, 19:32
Eå var dagen snart omme, og eg kan med glede seie det vqrt ikkje det store etegilde som eg frykta...:)
Frukost og lunch vart jo to knekkebrød med leverpostei og majones, og ei skål havregryn med sylta og mjølk.
Elles vart det omnsvakt laks og brokkoli til middag. Og ei banan.
Og no har eg prøvesmaka nokre muffins eg skal ha med på jobb i morgon. Eg har ete ein tredjedel av ein muffins. Ikkje er dei så hakkande gale innhaldsmessig heller: laga på grovt glutenfritt mjøl, istadenfor tre dl sukker tok eg ei ts stevia, bruka rismjølk istadenfor vanleg mjølk og eg putta i litt most banan. Einaste som er superusunn er glasuren... Hehe! Jadå, her testast det ut alternativer:)
Me får sjå om eg klarer å halda meg flink resten av kvelden, er snopesugen i dag..... Sukk...
Ha ein flott torsdagskveld:)
Vkta er forresten under 70kg enno. (enn så lenge)
Vkta er forresten under 70kg enno. (enn så lenge)
Oj, veier du ikke mer? Hvor langt er du på vei? Jeg har lagt på meg 20 kg jeg!! Er 31 uker på vei......Men forrige gang la jeg på meg 30, så får håpe jeg slipper det nå som jeg er over på low carb :) Går det ellers greit med deg og magen? Synes du er flink som skriver ned alt du spiser!
Jeg sliter litt med å holde meg utenfor ketose, merker at jeg har problemer med å holde meg over 30 karber når jeg først er pål lavkarbo, får litt karbofobi, liksom....jeje.....full skjerpings!
Jeg sliter med å komme meg inn i noe som kan kalles lavkarbo i det hele tatt jeg... :o
Er i uke 15, og de siste 10 ukene har gått lukt åt skogen.
Jeg sliter med å komme meg inn i noe som kan kalles lavkarbo i det hele tatt jeg... :o
Åja Carisma, jeg har jo vært på HØY HØY karbo de 28 første ukene, så DET har jeg full forståelse for:) Men nå har jeg lagt meg i selen, ENDELIG! men da synes jeg det er vanskelig å kjøre "snill" lavkarbo, for sukkersuget forsvinner ikke :)
Konkelimonke
11-02-11, 18:47
Oj, veier du ikke mer? Hvor langt er du på vei? Jeg har lagt på meg 20 kg jeg!! Er 31 uker på vei......Men forrige gang la jeg på meg 30, så får håpe jeg slipper det nå som jeg er over på low carb :) Går det ellers greit med deg og magen? Synes du er flink som skriver ned alt du spiser!
Jeg sliter litt med å holde meg utenfor ketose, merker at jeg har problemer med å holde meg over 30 karber når jeg først er pål lavkarbo, får litt karbofobi, liksom....jeje.....full skjerpings!
Eg syns eg veg nok eg:-P eg er 16 veker på veg no og har så langt lagt på meg tre kilo... Kjenner eg har veldig stor angst for dette med å legga på seg sia eg har bruka dei siste tre åra på å kvitta meg med gravidvekta frå førre gong. Eg la då på meg over 35(!!!) kilo, så det ligg som ei litt svart sky over meg dette med at eg faktisk skal legga på meg litt no... Men, så lenge eg klarer halda det innanfor normalen skal eg vera godt nøgd:)
Går greit med meg og magen ja, har byrja kjenna liv no:) det er stas:) du då? Er alt på plass og pulsen på kvilenivå? Du har jo ikkje mange vekene att! Spanande!
Skjønar for så vidt godt dette med å ha problemer med å halda seg utav ketose. Kjenner eg er litt slappare i strikken når eg et litt karbar i form av frukt og knekkebrød. Vegen er ikkje lang til ei skive, så kjenner på den karbofobien du skriv om. Men, som eg las i ein anna tråd her, så hadde me ikkje overlevd som art hadde det vore farleg med ketose under svangerskapet, så det er ikkje å ta så tungt trur eg. Om vekta mi vert faretruande høg skal eg nok strama litt meir inn på karbane eg og.
Håpar du får ein fin fredagskveld bigmun! Koseleg at du stikk innom:)
Konkelimonke
11-02-11, 18:53
Nei det er sanneleg ikkje lett, det skal eg skriva under på! Kjenner vegen frå knekkebrød med leverpostei til skive med leverpostei er kort sia eg ikkje kan halda meg unna alt av karbisar. Det er mykje lettare syns eg! Men, enn så lenge skal eg nok klara det... Er jo ikkje krise om det går litt over stokk og stein ein dag eller to, så lenge ein klarer å hanka seg sjølv innatt... Lettare sagt enn gjort, men...
Håpar det går betre framover, det er berre til å bestemma seg veit du:)
Takk for at du stikk innom forresten- triveleg med"besøk" i tråden min:)
har byrja kjenna liv no:)
på 16 uker?? Shit, det er jo bare en halv uke til! Jeg trodde ikke jeg kom til å merke noe på et par mnd enda.... Jeg har jo akkurat begynt å komme meg over sjokket jo :o
Mange kjenner det tidligere andre gang enn første. Litt med at man vet hvasom er luft i magen og hva som er en liten for/stump/albue, og noe med livmorens vegger som har gjort dette før eller noe sånt, så vidt jeg husker!:p
Etter ultralyden ca uke 18 er det ikke uvanlig at man kjenner de første små bumpene.:)
Helt snodig følelse! En baby INNI meg! Men skikkelig kult, og gir faren en god anledning til å få litt mer håndfaste bevis på at det er noe inne der!;)
Bare gled deg! :suss:
gir faren en god anledning til å få litt mer håndfaste bevis på at det er noe inne der!;)
Så godt polstra som jeg er i det området tror jeg det skal gå noen måneder før det kommer "til overflaten".... :o
Så godt polstra som jeg er i det området tror jeg det skal gå noen måneder før det kommer "til overflaten".... :o
Hehe! Du vil bli forbauset over dønningene!;):D
Konkelimonke
12-02-11, 10:10
på 16 uker?? Shit, det er jo bare en halv uke til! Jeg trodde ikke jeg kom til å merke noe på et par mnd enda.... Jeg har jo akkurat begynt å komme meg over sjokket jo :o
Er det nr 1 eller 2 eller 3 ? Er sant som kitt seier, at det er vanleg å kjenna liv tidlegare om ein har vore gravid før.
Eg kjende noko som kunne minna om liv så tidleg som i veke 13, men har berre vore hundre prosent sikker no sia førre sundag (var då 15+3), og no kjenner eg det kvar morgon og kveld.:):) du har å gle deg til:)
Konkelimonke
12-02-11, 10:17
Det er vel på tide å bekjenna mine synder... I går gjekk over stokk og stein... Rett og slett... Here it goes.....
Ei skål havregryn med mjølk og jordbærsylta....
To knekkebrød med baconost og kvitost.
Ein og ein halv muffins!
To snopar...
Gulrot med dip....
(var feiring for ei på jobben som slutta....)
Eit par smågodt utover dagen...
Hje-hje-hje-hjemmelaga pizza... Eitt stykke...
Litt chips og dip...
Off og off og off, ikkje lavkarbo i det heiletatt!
Vel vel... Har jo starta dagen likeins i dag... Havregryn, ei banan og biola....
Sjølvdisiplin? Kvar er du??? Hehe!
Flott helg til alle saman!
Er det nr 1 eller 2 eller 3 ? Er sant som kitt seier, at det er vanleg å kjenna liv tidlegare om ein har vore gravid før.
Eg kjende noko som kunne minna om liv så tidleg som i veke 13, men har berre vore hundre prosent sikker no sia førre sundag (var då 15+3), og no kjenner eg det kvar morgon og kveld.:):) du har å gle deg til:)
.....men man må ikke være engstelig hvis man ikke kjenner noe så tidlig, for jeg kjente ikke noe før uke 22, på verken nr en eller to :)
Ja du er flink du Konkelimonke, jeg har vært hjemme hos mamma og pappa i helga, og ORKET ikke forsvare/forklare meg, så jeg har havnet litt på utpå karbokjøret igjen.....men i morgen er en ny dag!
Kos deg videre med magen :)
Konkelimonke
14-02-11, 18:37
.....men man må ikke være engstelig hvis man ikke kjenner noe så tidlig, for jeg kjente ikke noe før uke 22, på verken nr en eller to :)
Ja du er flink du Konkelimonke, jeg har vært hjemme hos mamma og pappa i helga, og ORKET ikke forsvare/forklare meg, så jeg har havnet litt på utpå karbokjøret igjen.....men i morgen er en ny dag!
Kos deg videre med magen :)
Heisann sveisann!
Eh, du er ikkje aleina om å ha vore på kjøret i helga bigmum... Eg skulle til å bekjenna mine helgesynder (som omfattar både hamburger og muffins), men eg har bestemt meg for at historie er historie, og å ramsa opp alle syndene i ein og same tråd vert for hard kost til og med for meg... :o Så, i dag er ein ny dag, men i morgon er det full fres for min del òg... Er grasenka i kveld så viljestyrken er super svak... Ender vel med at eg står på hovudet i eitt eller anna kjøkenskap... Eh..........:p
Anyway, til no har eg knept i meg ca 55 g karbisar. Ikkje så ille det må eg sei! Her kjem lista over dagens "fangst":
Cc med jordbærsyltetøy av typen frosen boks frå Nora.
2 knekkebrød med baconost og kvitost, 5 cherrytomater.
To ss av fiskegratengen dei laga i bhg.....
8fiskepinnar (200g), kokte gr.saker og ei halv tomat.
Når eg ser det slik er det jo ikkje så gale med tanke på snart slutt på dagen... Men dei fiskepinnane er jo igrunnen ikkje så ekstremt lavkarbovenlege... Haha!
Vel vel... Til kvelds tenkjer eg to knekkebrød med leverpostei (bombe!!!) og farris... Så då kjem eg opp i mellom 75-80g karb i dag. Under 100 jaffal! Men som me har diskutert tidlegare- gud så mykje lettare det hadde vore å halda seg unna alle karbisane totalt, a la ketolyse!
Ha ein fin fin kveld alle saman! :)
Konkelimonke
15-02-11, 10:44
FANKEN!
Eg eig ikkje viljestyrke, suget etter noko snæks heng over meg som ei sky... Eg endte dagen med ei skål risengrynsgraut med SUKKER på i går... Er det mogleg?:eek:
Og eg har fanken meg lagt på meg ein kilo på få dagar, så no er det full skjerpings, for det er ikkje babyvekt for å sei det slik!:mad:
Nei fy fy Konkelimonke... Dette er det berre DU som kan endra på!
Så, no startar eg dagen med cc med litt syltetøy på, og så skal eg på butikken og kjøpa egg og anna lavkarbovenleg stæsj.
Har bestemt meg for at heile dagen, utanom lunchen på jobb der eg et knekkebrød, skal vera så lavkarbo eg kan, med innslag av litt yoghurt og frukt. Nothing more than that! Arrg... No er eg irritert på meg sjølv...
Vel vel, ha ein finfin dag alle saman:)
Konkelimonke
15-02-11, 23:15
Dagens:
Frukost- cc med jordbærsyltetøy
Lunch- 2 knekkebrød med leverpostei på det eine og kvitost på det andre.
Middag- heimamekka wok med skinke i
Kvelds- ei halv appelsin og litt melonyoghurt
I dag har det altså gått bra:)
Flink har eg vore, har til og med drukke mykje vatn!
Elles er eg stadig plaga med desse kynnerane, som gjer at eg er 40% sjukemeld... No byrjar det verta mensmurringar heilt ned i låra, så eg må ta det opp med legen på kontroll på torsdag... Går nok helst bra, men noko 100% jobb trur eg ikkje kroppen min tillater. Føler meg som ein gigantisk svikar altså! Er jo berre gravid, ikkje sjuk... Men eg må jo høyra på kroppen, det er det beste for bebisn som sprellar og kosar seg i magen min :)
Då er det natta på meg:) god natt alle saman:)
Elles er eg stadig plaga med desse kynnerane, som gjer at eg er 40% sjukemeld... No byrjar det verta mensmurringar heilt ned i låra, så eg må ta det opp med legen på kontroll på torsdag... Går nok helst bra, men noko 100% jobb trur eg ikkje kroppen min tillater. Føler meg som ein gigantisk svikar altså! Er jo berre gravid, ikkje sjuk... Men eg må jo høyra på kroppen, det er det beste for bebisn som sprellar og kosar seg i magen min :)
Då er det natta på meg:) god natt alle saman:)
Jeg har vært 100 % sykemeldt ganske lenge nå, men så har jeg jo også en litt fysisk krevende jobb (dansepedagog), så 4 timer hiphop hver kveld var ikke forenelig med vondt bekken og rygg :o IKKE ha dårlig samvittighet, man kan ikke gjøre mer enn sitt beste :)
Jeg har vært på vannaerobic for gravide i dag. Tror det blir veldig bra utover, selv om jeg i dag var fryktelig lite gravid sammenlignet med de andre der... :o
Jeg har vært på vannaerobic for gravide i dag. Tror det blir veldig bra utover, selv om jeg i dag var fryktelig lite gravid sammenlignet med de andre der... :o
Si ifra hvis du vet om et sted de selger badedrakter i str MEGABADEBALLPÅMAGEN :o
Si ifra hvis du vet om et sted de selger badedrakter i str MEGABADEBALLPÅMAGEN :o
Jeg kjøpte min i en velutstyrt undertøysbutikk en gang i tiden. Og jeg var DIGER på slutten!:eek:
Regner også med at disse Mammaklær- butikkene har eller kan skaffe.
Bassengtrening for gravid er svært populært og noe må jo damene ha på seg!:p
Gi opp og prøv bikini? Eller sånn med bukse og bikiniliv - tankini sier de i utlandet. Noen av dem er liksom omslags under bikinien. Da finnes det også en sjanse for at du kan bruke den etterpå?
Selv satser jeg på hval-stilen med denne:
http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Freya-Swim-Pier-Underwired-Halter-Bikini-Top&product_id=FBF-AS3019&size=&colour=Greens
Takk for tips damer, nå har vi visst okkupert journalen til Konkelimonke!!
Bikini har jeg gitt opp for leeenge siden, de er ALLTID for trange rundt ryggen, og har ikke lykkes å finne noen som er utformet som en BH, med valgfri lengde rundt ryggen. (må ha minst 85 rundt ryggen) Bortsett fra de som skal knytes da, men de er det jo ikke noe hold i, er jo gjernesånne små trekantbikinier det :(
Tankini får jeg IKKE over denne magen, den er svæææær!(ser ut som trillinger eller noe) Men.... nå er det bare 2 mndr igjen, så får vel ikke kommet meg i noe basseng allkevel :)
synd jeg ikke viste om lavkarbo da jeg var svanger:(
har vært gravid 3 ganger og hver gang har jeg lagt på meg 25 kg.
det er noe dritt,iallefall de siste 10-15 kg
Ja, vi får takke for oppmerksomheten og si at vi heier på kokelimonke!!!:D:D
Jeg er hjemme på dag nr to med surklete barn, og igår lagde jeg faktisk pannekaker med sirup til frokost. :eek: Før åtte! Sabotasje! Men hva gjør man ikke for å holde humøret oppe? Idag ble det eggerøre til frokost.
Det var i det minste on-topic.:D
Konkelimonke
17-02-11, 13:58
Heheheh! Ser det går i bikini og basengtrening her, det er heilt iorden jenter :) treng jo ikkje kun skriva om MAT heller...
Eg for min del har havna utpå- IGJEN!
Eg forstår ikkje kor viljestyrken min er?
Viljestyrke på storleik med eit atom for tida....
Er liksom flink heile dagen, fram til kvelden kjem og eg går berserk - trykker innpå SKIVE av alle ting! Det er brødet som øydelegg for meg......
Nei og nei og NEI! Og no skal eg på hyttetur i helga........
Så, spm er jo om eg skal utsetta ting til måndag, setta meg ned og planlegga GODT (er alfa omega for min del), eller om eg skal halda same tralten.... Eg kjem jo fanken meg ALDRI i gang skikkelig, og det er pga desse tullete karbisane eg liksom mååååå ha i tillegg for å unngå ketose.......
Jaja, det var dagens;)
Elles er alt berre bra, har vore på kontroll i dag, og eg er så heldig at eg går til ein lege som tek ul kvar gong. Så vetle bebisen sprellar og kosar seg i magen han/ho! Hihi:D
Så har eg fått vidare 40% sjukemelding i ein mnd pga kynnerane mine... Dei er plagsomme og "ømme"... Går seg vel til det òg tenkjer eg.
Eg har det veldig bra altså! :) no ventar eg berre på sjølvdisiplinen slik at eg kan verta überlukkeleg - hahahahahaha:p
Elles er alt berre bra, har vore på kontroll i dag, og eg er så heldig at eg går til ein lege som tek ul kvar gong. Så vetle bebisen sprellar og kosar seg i magen han/ho! Hihi:D
Åååå! det er så tøft, jeg trenger ikke bilde en gang - jeg liker den lille helikopter-lyden! wup-wup-wup!
Eg har det veldig bra altså! :) no ventar eg berre på sjølvdisiplinen slik at eg kan verta überlukkeleg - hahahahahaha:p
Tihi-hi! I wish! Magedyret har helt åpenlyst brukt hodet mitt til å planlagge en hamburgermiddag mens jeg er ute i ærend i kveld.:eek:
Si fra hvis selvdisiplinen dukker opp da! :D:D:D:p
Konkelimonke
17-02-11, 14:23
Åååå! det er så tøft, jeg trenger ikke bilde en gang - jeg liker den lille helikopter-lyden! wup-wup-wup!
Tihi-hi! I wish! Magedyret har helt åpenlyst brukt hodet mitt til å planlagge en hamburgermiddag mens jeg er ute i ærend i kveld.:eek:
Si fra hvis selvdisiplinen dukker opp da! :D:D:D:p
Eg skal sei ifrå eg ja, tviler på det vert i dag- men det er jo lov å håpa;)
Me hadde hamburger i grå, guuuuuuuud så godt det var! Nam nam nammmm! Åh, har lyst på i dag òg... * sikle*
Er det verkeleg ei moglegheit at det er MAGEDYRET som tek kontroll? ;);) hadde vore kjekt å hatt noko å skulda på når leverposteiSKIVA ligg godt i magesekken...
Det ER vel litt vanskeligere med denne selvdisiplinen når man er gravid skulle jeg tro?? Jeg har iallefall masssse hormoner som gjør meg til litt av en biatch innimellom, og veien til kjøleskapet er kort....
Fredrikke07
17-02-11, 14:29
Skjønner hvordan du har det;)! De første mnd av svangerskapet ble ikke akkurat lavkarbo, gikk på smell etter smell og da som deg på kveldstid spesielt.
Har laget med mye lavkarbo-godis/kaker osv. for å komme meg sånn noenlunde bra igjennom et sykt søtsug. Prøv med jukseloff med syltetøy uten sukker;)! Eller med smør, kanel og sukrin..
Jeg er endelig kvitt søtsuget, så det er håp. Men er nok mye som skjer med kroppene våre med bolle i ovnen. Lykke til videre da:)!
Magedyret har i det minste grunnleggende kvalitetskriterier, det dreier seg om BK og ikke McDo.:p
Og jeg skylder på leieboeren , for dette er det lenge siden jeg har interessert meg for...:confused::confused:
Hva kan det være? For karber hjelper ikke på kvalmen, det har jeg prøvd. Smelteost? Gammel frityr?
Hmm, jeg skrev kvalitetskriterier, men nå lurer jeg...
Gravid eller ikke, spiser man for lite i løpet av dagen, smeller det om kvelden!:eek:;):D
Er ofte der mange slankere går i baret også, og kanskje en av grunnene til at lavkarbo virker. Sulter man seg på dagtid, får man det igjen om kvelden når man er sliten og selvkontrollen er på sitt svakeste!
Spis godt på dagtid og pass på å ha lavkarbo/fornuftige alternativer klare i skap, skuffer og jøleskap, så er det så mye lettere å holde seg til det man bør!
Første svangerskap sultet jeg meg opp 25kg, i det andre koste jeg meg opp 11!:p
Konkelimonke
17-02-11, 16:28
Ja, eg må nok berre snu tankebanane litt, for om dette skal halda fram i 5mnd til vil eg enda opp som kval/flodhest/elefant eller noko liknande... Haha!
Men er nok litt leigebuaren si feil òg, for eg har aldri vore så særskild glad i leverpostei, og då særskild ikkje den barnevarianten med ansikt på... Men no kan eg maula utifrå boksen! Og blodprosenten min har gått OPP!!! Hahahaha! Er det mogleg liksom:p ikkje har eg lav prosent heller, så det er jo ikkje noko ekstra behov for jern... Jaja, anyway...
Må nok berre gjera som Fredrikke07 og Kitt tipsar om: ha skap og skuffer fulle av lavkarbovenleg snæks;)
Så, lite oppdatering frå meg dei neste dagane, reiser vekk i morgon. I'll be back på måndag folkens:) goood helg:D
God helg!:klem:
Jeg hadde dilla på appelsinjuice først gangen, og det likte jeg IKKE før jeg før ble gravid!:p
Jeg har en helt vanlig adidas badedrakt i stor str jeg, (str 50 tror jeg). Den er stor nederst fra magen og ned, og egentlig i største laget nå. Så jeg tror den skal passe greit utover. De fleste andre hadde vanlig bikini bare.
Konkelimonke
27-02-11, 10:00
Så e det på 'an igjen!
Hehe!
Denne veka som har gått har me logge strak heile gjengen med influensa, forkjøling, diare, øyrebetennelse og det som verre er... det har ikkje vore noko stas, særskild ikkje når alle tre har fått det på ein gong, men no ser det heldigvis ut til at me er på betringens veg samtlege. Eg er framleis ein smule tett i pappen, men det går nok over etterkvart.
Så, det har då ikkje vorte det store sånn på matfronten denne veka, eg har ete det eg har klart å få ned... det har ikkje påverka vekta i nokon som helst retning, så eg har same utgangspunktet for start i morgon :)
For no er det berre til å skjerpa seg altså! Eg har ei veninne som driv med fotografering, og eg har "bestilt time" hjå ho om va 10 vekers tid. Så eg må passa formene for å sei det slik ;) Eg tenkte eg skulle legga litt vekt på trening av rygg, armar og bein slik at det vert litt struktur liksom... eh...
Elles fekk me vite på fredag at det er ein liten gut inni magehuset :) Han er overivrig, spenner og kosar seg verre :) Veldig koseleg, då får me eit barn av kvar sort! Og eg legg forhåpentlegvis berre på meg på magen... er det ikkje det som er "klassisk" - med jente i magen vert ein gravid frå hårrøtene og ned til tærne (noko eg vart med jentungen!) og med gut i magen er det struttemage? Er jo lov å legga inn eit ynskje om at dette stemmer til høgare makter ;)
Så, me preikast i morgon! I dag skal eg laga lavkarbolappar :) Jessdå, all set for tomorrow!
Heidå!
Så gøy med gutt! Begynt å tenke på navn?
Vi får jente nr to vi da, det er jo også koselig, og veldig praktisk med tanke på gjenbruk. Har vært på loftet og funnet frem alle de små bodyene i str 56, rart!
DU får jo en unnskyldning til å ut å shoppe, ikke så dumt det heller :)
Ha en flott dag!
Visste dere det første gang også? Jeg og sambo er enige om at vi ikke vil vite noe. Nesten alle vi kjenner visste/vet, men ei veninne av meg har ikke visst noe med noen av sine to. Og jeg fikk hvertfall bekrefta at min magefølelse ikke stemmer siden jeg hele tida var overbevist om at hun skulle ha gutt gang nr 2. Men så fikk hun ei jente sist mandfag., Men hun var diger da (4,3kg) så kanskje det forvirra meg? :rolleyes:
Vi visste det første gangen også ja, er aaaaaltfor nysgjerrig til ikke å vite kjønnet, hadde ikke klart å vente med det :) Men jeg EIER ikke magefølelser heller, så hadde aldri klart å gjette det selv. Også synes jeg det er litt koselig å kunne kjøpe litt småting i stereotypisk rosa, hehe:)
Jeg er også hysterisk nysgjerrig og generelt verdens mest utålmodige person. Så de fleste (spesielt mamma) fikk sjokk da jeg sa jeg ikke ville vite det :D (Kanskje det kommer av at alle trodde mamma skulle ha gutt da jeg ble født, så mye at hun ikke trodde på at jeg var jente, og at jeg derfor trodde jeg var feillevert og burde byttes inn hele oppveksten?:o)
Men, vi skal ikke på den "ordentlige" ultralyden før om to uker, og jeg har hørt om flere som litt ufrivillig har fått vite det fordi det var litt for midt i siktet :rolleyes: Så vi får se. Men vi vil hvertfall ikke vite det med vilje.
HA ha ha!
Jeg har vært med en venninne på ultralyd og hun var fast bestemt på å ikke vite. De snudde skjermen så hun ikke skulle se og alt.
Men JEG så! og jeg så hva det ble! og hun så at jeg så det!
Mye ulne samtaler, lite blikkontakt og nøye valg av pronomen etterpå:D:D:D!
HA ha ha!
Mye ulne samtaler, lite blikkontakt og nøye valg av pronomen etterpå:D:D:D!
Haha, det kan jeg tenke meg ja!
helenaslchf
04-03-11, 20:08
Hei
Det kommer gå bra å gå på lavkarbo skal du se.
Jeg er nå i uke 36 og har vært relativt stikt igjenom heile svangerskapet. Maks 1 brødskive pr dag. Jeg har spist en veldig masse leverpostei :-)
Jeg har frem til nå gått opp ca 10 kg og har hatt perfekte blodverdier heile tiden.
Men jeg har planlagt at fixte karboturbo siste tiden. Dvs sitte hjemme i badekaret når rierne setter inn med pizza i ene hånden og cola i den andre.
Så morsom lesing :)
Jeg har alltid trodd at den dagen jeg ble gravid må jeg droppe alt av dietter, så nå er jeg letta !!!
Så tøffe dere er som klarer dette gjennom graviditeten :)
Har et spørsmål ang graviditet:
Trener dere som normal????
Så tøffe dere er som klarer dette gjennom graviditeten :)
Har et spørsmål ang graviditet:
Trener dere som normal????
Nja, det går opp og ned med hvor bra jeg klarer det. Men det er mye linket til kvalme. Når jeg ikke er kvalm går det fint, men så fort jeg blir kvalm igjen går det litt skeis. :o
Jeg trodde jeg skulle trene som normalt, men har fått trøbbel med bekkenet. Så nå trener jeg yoga en dag i uka, og vannaerobic for gravide en dag i uka. Funker kjempefint. Og prøver å få meg en gåtur i helgene.
Fredrikke07
05-03-11, 09:08
Ja! Det er suverent med lavkarbo under en graviditet, ihvertfall etter at kvalmen hadde gitt seg for min del.
Har bekkenløsning, men er nå i uke 37 og bruker spinningssyklen med moderat intensitet 3-4 dager i uken og trener styrke, men presser ikke meg selv. Fungerer veldig bra:), lagt på meg snart 8 kilo og babyen vokser fint!
Konkelimonke
07-03-11, 22:40
God aften!
Eg skjønar no kvifor eg aldri har fått til dette med blogg og dagbok og slike ting- det sklir ut etter ei stund...
Vel, det går så som så med denne kosten. I dag har eg vore flink då! Eg og min betre halvdel har inngått snopefri-avtale:)
Maten i dag:
Cc med kanel, litt fløyte og stevia.
Eitt egg, litt reker og majones.
Karry kyllinggryte (kylling, sopp, purre, paprika, blomkål, fløytesaus med karry).
Litt kyllinggryte til kvelds, pluss ca 1 dl yoghurt.
Dett var dett for i dag! Kjenner allereie eg er betre i magen og resten av systemet, for det skal seiast at eg har ikkje vore så særs flink den siste tida..... Huff og huff... Men no er det nye tider gitt!
Vekta var i dag heile 73(!!!!!!!!)kg! Og dei siste to kiloane har komt over natta omtrent, så det meste er nok vomfyll og drit i systemet rett og slett.... Jammen på tide å ta sleiva i andre neven ja!
Ha ein flott kveld vidare:)
Konkelimonke
08-03-11, 09:10
OPPSKRIFT
Eg måååå berre legga ut ei "oppskrift" på den gode middagen me hadde i går! Mektig og saftig og smakfull... Nam!
Karry kyllinggryte
Skjer opp blomkål, purre, paprika i passe store bitar. Ha i ein boks hermetisk sopp, evt fersk sopp i bitar. Bland saman i gryte med ca 6-7dl vatn og to kyllingbuljongar. Set til kok. Medan dette koker opp, steik 3 kyllingfiletar i bitar, i litt smør. Krydr gjerne med litt provancekrydder.
Hell ein liten boks fløyte oppi dei kokande grønsakene, ha i dei steikte kyllingbitane.
Smak alt til med ein del karry og litt caiennepepper, evt litt salt. La alt småkoka til grønsakene er møre.
Nyyyyt!
Nam nam :)
No har dagen starta for min del, kjem attende med update seinare i kveld:)
Skal forresten baka lavkarborundstykker i dag, henta frå LCHF bloggen! (om du søkjer på LCHF bloggen finn du bloggen:), eg er ikkje så flink til å legga inn fænsie lenker og slikt her...)
Vekta synte 1kg ned frå i går, så det er tydeleg at kroppen har samla ein del møkk den siste tida... Og nei, det er ikkje eit mål for meg å gå NED i vekt, men å ikkje fyka som ein rakett OPP i vekt pga sukker og anna høgkarboting! Berre slik at det er poengtert liksom;)
Heihå:)
Konkelimonke
08-03-11, 13:41
Hav og himmel! Dei rundstykkene anbefalast på det sterkaste!!! Nam nam nam *gomle gomle*
Eg hadde ikkje kruskakli då, så bruka hekler litt mandlar eg køyrde til "mjøl"... Fantastisk!:):):)
Konkelimonke
08-03-11, 20:03
Dagen i dag har gått bra, men no sit eg her og har skikkelig karboabstinensar.. Sukk... Lagar meg ein te etterpå tenkjer eg!
I dag:
Cc med kanel og litt stevia.
2 rundstykker, eitt med ost og paprika, eitt med leverpostei og majones.
Ei banan.
Hamburger utan brød (salat, tomat, litt mais, raudlauk, eit par sylteagurker, dressing og to hamburgerar med ost på).
Ein halv desiliter ananasjuice i farris.
Eit rundstykke med leverpostei og majones.
That's it. Og meir skal det IKKJE verta i dag, anna enn te!
Ha ein fin kveld vidare:):)
Konkelimonke
09-03-11, 20:43
Dagens:) :
Ei skål karrykyllinggryte (restar etter middagen på måndag).
To rundstykker med leverpostei, makrell i tomat og majones.
Ei banan.
Ein og ein halv kyllingfilet, ei ss rømme, litt brokkoli.
To ts rømme med eplesyltetøy til dessert.... Eh...
I dag er eg sliten... Fekk nesten ikkje sova i går pga heftige kynnera, så endte med at eg tok meg ein paracette...
I dag har eg hatt masse kynnera, men har no fått gjort litt ryddings her...
Så, no skal eg ligga på sofaen resten av dagen trur eg, sliten overalt...
Ha ein finfin kveld!
Konkelimonke
10-03-11, 20:17
Dagen i dag har gått bra den òg:) må sei eg er flink no når eg fokuserer på andre ting enn alt eg ikkje kan eta liksom, men tenkjer på alt det gode eg KAN eta!
Dagens:
Eitt rundstykke med leverpostei og majones.
Cc og litt sukkerfritt jordbærsyltetøy (12g karbo per 100g).
Ein halv pakke fårepølsa med litt rømme (jadå...men eg måtte ha noko i magen og fårepølsa er jo såååå godt:)).
Bacon,sopp og purre i fløytesaus og litt brokkoli.
No drikk eg ein herlig kopp te!
Har hatt litt diare i kveld, veit ikkje kvifor... Anyway, no skal eg laga meg knekkebrød eg skal ha med meg til ho mor i helga, slik at eg ikkje kjem "i knipe" på noko vis og sklir ut av opplegget!:)
Ha ein finfin kveld alle saman!
Ps. Kveldsen i kveld vert endten ei halv banan, eller cc, eller yoghurt...
Fredrikke07
10-03-11, 20:38
Er ikke fårepølse noe man bør holde seg unna som gravid;)?
Konkelimonke
10-03-11, 21:29
Er ikke fårepølse noe man bør holde seg unna som gravid;)?
Jo, sånn når ein ikkje veit kor gamal den er så... Eg kjøpte denne pakken i går, så eg trur nok det er okei :) hadde den derimot vore open i kjøleskapet ei veka hadde eg styrt unna...
Kan ikkje vera heilt fanatisk heller.... Det er iallefall min filosofi;)
Fredrikke07
10-03-11, 22:39
Sant nok det:)!:)
Jeg har hatt en pakke salami i fryseren som jeg har tatt opp og spist av i dag, satser på at DET er greit...?
Jeg trodde fårepølse og salami o.l gikk under betegnelsen spekemat og altså big no-no?
Fredrikke07
10-03-11, 23:23
Men om man fryser det, skal det vel ikke være noen fare mener jeg å huske...men er ikke sikker.. orker ikke å google det nå, he,he.
Jeg tror min kjære jordmor nevnte at hvis jeg la salamien i fryseren først, så ble den "lovlig". Jeg håper iallefall det, for nå har jeg spist en pakke snart :)
Konkelimonke
11-03-11, 09:29
Bigmum: trur nok det skal gå veldig bra eg! Eg et røykjelaks om den har vore i frysen, og det går jo mykje ut på det sam. Uansett, hadde eg hatt salami hadden den forsvunne like raskt som fårepølsa! Hehe! Det er jo sååååå godt ;)
I går kveld laga eg meg knekkebrød heilt utan linfrø og kruskakli - milde måne kor gode dei vart! Litt porøse, men akk og vesann! Så i saman med rundstykka har eg no funne to knallgode alternativ til brød! JIPPI!
No driv eit egg på på komfyren, så vert det knekkebrød med baconost og egg på til frukost... *sikle*
Vekta stoppa i dag på 72kg, og eg er nøgd med opprenskinga eg har gjort i kroppen denne veka! Føler meg MYKJE betre, prompar sjeldan, ikkje oppblåst og magen er ikkje i ulage lenger - suuupert!
Ah, no står helga for tur. Trur det skal gå bra, eg har jo tross alt ein kakeboks med knekkebrød med meg ;)
Håpar de får ei strålande helg alle saman!
Har forresten kikka i dei gamle svangerskapspapira mine, i veke 20 sist, hadde eg lagt på meg 5 kg og vog då 78kg... Trur nok at med 6kg mindre utgangspunkt denne gongen, og betre fokus, så skal eg nok ikkje fyka opp ein kilo i vekanslik eg gjorde etter veke 20 sist... No er eg straks 21fullgåtte veker og no er det 5kg i pluss. Trur dette går strålande om eg keep up the good work!
Heihå:):)
Men om man fryser det, skal det vel ikke være noen fare mener jeg å huske...men er ikke sikker.. orker ikke å google det nå, he,he.
Vil bare dele en link angående akkurat dette temaet jeg.
http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=246159
Jeg tar ingen sjanser, til tross for at jeg har ekstremt lyst på salami!!
Fredrikke07
11-03-11, 19:08
Jeg har også holdt meg helt unna for å være helt på sikre siden, det er så kort del av livet at det klarer jeg fint;)! Men det er jo opp til hver enkelt:)!
Dere som har vært gravide før, hva tror dere om å reise til syden i uke 29 (av graviditeten altså)?
Dere som har vært gravide før, hva tror dere om å reise til syden i uke 29 (av graviditeten altså)?
Om ikke flyturen er for lang, du holder deg i skyggen(ikke steker magen) og ikke bader i hotellbasseng, bør det ikke være noe problem!
Ja, og så kan du ikke spise salat eller annet som KAN ha vært i kontakt med jord eller ................:p
Vet du, syns du skal snakke med jordmor/legen som følger deg opp, jeg! Får du ok derfra, bør det da ikke være noe i veien for en rolig ferie på den tiden!
Spekemat og rått kjøtt advarsler til gravide er pga mulig smitte av toxoplasmose, som dersom du ikke har hatt det før graviditeten kan gi fosterskade.
Jeg som alltid har plukket opp løskatter, kost alle hunder, hester, kuer og geiter som bare ville stå litt stille har hatt det og utviklet antistoffer, så jeg kan spise parmaskinke hver dag om jeg vil :D. Og rått bacon, tartar. Blodig biff er faktisk mindre farlig siden smitten foregår på utsiden av kjøttet og den jo er stekt.
Jeg var i italia i uke 29-32 i forrige graviditet og det verste som skjedde meg var et snev av urinveisinfeksjon, siden man faktisk ikke skal gå rundt med vått badetøy:o. Derimot var opplevelsen på apoteket uforglemmelig, der jeg og mannen i disken står med hver vår ordbok og forsøker å gjøre oss forstått. Jeg fant ikke noe som dekker tranebær i parløren og endte med å kjøpe c-vitamin brusetabletter, som også gjør urinen surere... Og det gikk helt fint etter en dag i leiligheten med tøfler og lesing helt i fred...:)
Syden kommer litt an på definisjonen, hvis du drikker flaskevann og velger trygge alternativer i matveien tror jeg det går greit.
Jeg spiser også sushi, som ikke er kontroversielt i Norge, fisken har vært frossen, mens den tiner er den mye letter å skjære. Men holdt meg unna tunfisk, som er høyt i næringskjeden og et eldre eksemplar kan ha endel kvikksølv.
Om ikke flyturen er for lang, du holder deg i skyggen(ikke steker magen) og ikke bader i hotellbasseng, bør det ikke være noe problem!
Ja, og så kan du ikke spise salat eller annet som KAN ha vært i kontakt med jord eller ................:p
Det høres jo ut som en ganske kjedelig sydentur da :o Ikke bade i hotellbasseng :hylgrine: Siden det er mai er det nok ikke varmt nok til å bade i sjøen. Men fordelen er at det ikke er stekvarmt heller. Vi drar evt til Palma på Mallorca. Så da får vi tulse i byen når jeg ikke kan bade :ja:
Jordmora mente at så lenge ting er som nå (blodtrykk osv) så var det ikke noe problem. Men tenkte kanskje noen hadde erfaring.
Spekemat og rått kjøtt advarsler til gravide er pga mulig smitte av toxoplasmose, som dersom du ikke har hatt det før graviditeten kan gi fosterskade.
Spekematforbudet er vel pga Listeria? Den er man desverre ikke immun mot.
Listeria berører spekemat primært der den har ligget lenge i kjøleskapet.
Derfor er lagret upasteurisert ost frarådet. Og røkelaks og gravlaks skal spises nærmest mulig produksjonsdato.
Hvordan merker man egentlig at man har fått i seg toxoplasmose eller listeria?? Jeg har jo funnet ut at parmesanosten jeg har spist MASSSSSSE av ikke er pasteurisert!
Parmesan er kokt i saltlake, jeg hadde ikke bekymret meg!!
Altså den tåler et par uker på benken, kjøleskaper er ikke det eneste som holder den frisk. Parmesan var reisemat i middelalderen, altså dengang man gikk til fots over alpene...
Toxoplasmose er omtrent som influensa, antistoffer er en av rutine-testene i starten av graviditeten. Hvis du har vært hos legen allerede står svaret på arket du har med til kontrollene. Toxoplasmose er forholdsvis sjelden i Norge, mens i Danmark har omtrent halvparten av gravide allerede hatt sykdommen og blitt immune før de får barn.
Hvordan merker man egentlig at man har fått i seg toxoplasmose eller listeria??
Toxoplasmose skal du ha fått beskjed om du er immun mot (hvis du er oppvokst med dyr er du sannsynligvis immun). Jeg er immun, det ble sjekket på en av de første legesjekkene, samtidig som blodtype be målt.
Listeria merker man ikke, men det kan gi skader på øynene hos fosteret. http://matportalen.no/artikler/2003/12/listeria
Treningsfrik
15-03-11, 11:25
No foregår det ein maktkamp i huset, mellom meg og jentungen... Arr... Eg vert så irritert! Ho har plutselig bestemt seg for at ho ikkje skal eta opp middagen sin! Ho får akkurat passe mengde på tallerken, slik som vanleg, og ho får ti minutt på seg til å eta opp etter at me voksne er ferdig, elles vert ho sittande aleina ved bordet til ho har ete opp. I går bruka ho nesten 1 1/2 time! Og i dag er det på 'an igjen... Syting, klaging, mokking og akking... Men dette er ein kamp ho ikkje vinn! Eg skal ikkje få ein unge som får viljen sin på dette punktet. Kanskje eg er for streng(?), men eg gjev meg uansett ikkje... Men akk og vesann, eg vert så irritert......... Kor kjem dette ifrå? Ho har alltid ete middagen sin fint! Men no etter at ho kom frå far sin på sundag har ho slått seg totalt vrang...
Hei
Dette er ikke noen form for kritikk, så jeg håper ikke du blir støtt av det. Men jeg lurer på hvorfor du absolutt skal ha jenta til å spise opp det ho får på tallerken sin? Alle kan man ha perioder der matlysta ikke er på topp, tenk om noen skulle tvinge deg til å spise mer når du egentlig ikke har lyst på mer. Jeg har tre barn og tre stebarn, de får spise til de er passe mette. Jeg tror at det er lurt å lære barn fra de er små at de bare skal spise seg passe mette, overspising er et problem i dagens samfunn, de trenger ikke lære å proppe i seg etter at de er mette. Men jeg prøver heller å lære dem å forsyne seg sånn passe. Du skriver at ho får sånn passe på tallerken slik ho alltid har fått, men spiser du nøyaktig mengde mat hver dag? Alle mine unger har perioder der de spiser lite, andre perioder der de spiser mer. Men det må jo være også et barns rett å si at nå er jeg mett, selv om det spiste mer en annen dag.
Du lurer også på hvor kommer dette fra, og at det ble sånn etter pappahelga. Jeg tror ikke dette har noe med faren å gjøre, men er en naturlig del av hennes liv. Slik har det i allefall vært med alle mine unger, og alle de ungene jeg kjenner til. Min erfaring er at jo mer styr man lager rundt mat, dess vanskeligere forhold får ungene til maten.
Vær heller glad for at jenta har magemål og ikke er som datteren til min venninne som spiser og spiser og spiser og spiser.... Med det resultat at ho er trillrund.
Treningsfrik
15-03-11, 11:27
Må legge til at mine foreldre dreiv på sånn med meg da jeg var liten. Det utviklet seg til en årelang kamp som gjorde at jeg til slutt utviklet et så vanskelig forhold til mat at jeg ble underernært og så ut som en belsenfange. Det har brent seg fast i sjela mi enda den dag i dag, og jeg er 41 år, jeg kjenner det knyter seg i magen min når jeg hører foreldre si at barna må spise opp det de har på tallerken.
Må legge til at mine foreldre dreiv på sånn med meg da jeg var liten. Det utviklet seg til en årelang kamp som gjorde at jeg til slutt utviklet et så vanskelig forhold til mat at jeg ble underernært og så ut som en belsenfange. Det har brent seg fast i sjela mi enda den dag i dag, og jeg er 41 år, jeg kjenner det knyter seg i magen min når jeg hører foreldre si at barna må spise opp det de har på tallerken.
Samme bakgrunn og jeg ble feit i stede for. Eier ikke metthetsfølelse, for den måtte jeg undertrykke i så mange år!:o
Kan spise og spise og spise og så lenge det er noe igjen på tallerkenen, spiser jeg!:p
Her i huset må ingen spise opp maten sin!
Fredrikke07
15-03-11, 16:10
Godt sagt Kitt og Treningsfrik!!
Heller ikke ment som noen vond kritikk fra meg. Men fikk gode kunnskaper om dette da jeg skrev en stor oppgave om det den gangen jeg gikk på høgskolen, (før jeg fikk barn selv).
Og jeg ser at det jeg lærte den gangen også fungerer i praksis. Ikke tving barna til å spise opp, det blir negative følelser rundt mat, og det er heller ikke bra fysisk! Og jo mer naturlig adferd man har rundt mat og måltid, jo bedre vil det fungere. Det er svært viktig å ha ro og en naturlig "atmosfære" rundt måltider. Trusler, kjefting, mas, altså negativ oppmerksomhet er faktsik det verste du kan gjøre på alle måter!
Vi er som tidligere nevnt her forskjellige, fra dag til dag, periode, til periode osv, med hva vi ønsker å spise, når vi skal spise og hvor mye.;)
Konkelimonke
17-03-11, 19:20
Heihå alle sammen!
Har ikkje vore på nett på ei stund, ser det har vore aktivitet her inne:)
Når det kjem til dette med middagsetinga til jentungen, gjer eg det fordi eg VEIT ho ikkje er mett, men det heller er "fakter", om eg kan kalla det det. For OM ho får sleppa, går det fem minutt og ho vil ha kvelds. Med mindre det er noko ho liker ekstra godt til middag, det går ned på høgkant, og ho venter ei god stund før svolten melder seg. Så, eg veit av årelang erfaring at det berre er snakk om "eg liker ikkje dette her, difor vil eg ikkje ha, men eg vil ha kvelds"... Uansett, godt tips å la ho forsyna seg sjølv! Det skal eg prøva ut:)
Og nei, eg tek det ikkje som kritikk på nokon måte, men som synspunkt:)
Eg har sjølv vokst opp med at det me har på tallerken skal etast opp. Men eg kom jo no på at ja- me forsynte oss sjølv:) det har eg rett og slett ikkje tenkt på. Og eg har aldri hatt nokre negative tankar kring dette i oppveksten heller... Men me er jo alle ulike:)
Uansett, no er jentungen såpass stor at ho kan forsyna seg sjølv, men regelem må då vera at tek ho maaaaasse sopp, så skal jo då ta like mykje av det andre.
Konkelimonke
17-03-11, 20:06
Anyway, sånn matmessig har det gått heilt okei dei siste dagane. Eg har vel vore nokon lunde lavkarbo.
I går åt eg veldig lite då, vil eg sei. Det vart no berre slik.
Frukosten bestod av cc og litt sukkerfritt jordbær, og så kom eg reett og slett ikkje på at eg måtte eta før middagen klokka 17... Ehem... Då åt eg to tacolefser med tilbehør.
That was it. Men men.
I dag har eg ete to lavkarboknekkebrød med pålegg til frukost, deretter ein bigbite då me var på farten, og torsk, sopp og litt brokoli til middag.
Ikkje så mykje det heller, men eg skal ta meg ei banan når innlegget er posta:)
Vekta held seg på 72kg, så eg er nøgd. Var på svangerskapskontroll i dag, jentungen var med meg:) eg har ein lege med ul-apparat på kontoret så det er vanleg at eg hoppar opp på benken kvar gong. Jentungen syns det var kjekt å sjå guttebassen i magen:)
Eg håpar de får ein flott kveld! Har vore litt sur stemning her i kveld, så no er gubben på rusletur ute, jentungen er i seng og eg sit i ein stol. Er ikkje alltid det kan vera like god stemning:p
Heihå frå Konkelimonke:)
Konkelimonke
18-03-11, 22:22
Heihå og god aften!
Hotellhelg denne helga, og det er fullt mogleg å vera lavkarbo! Jippiii! Det vil sei, eg åt litt dessert i kveld, men skal halda meg til frukt i morgon... Kjenner alt sukkeret ikkje er bra...
Så, lite oppdaterings denne helga... Men god helg alle saman!
Klemmar:)
Konkelimonke
21-03-11, 08:50
Oppdatering etter hotellhelg!
Ja, då var me komt heimatt etter helg på hotell. Har vore ei heilt ok helg, då jentungen ikkje har vore heilt på topp. Uansett, når det kjem til maten har det gått overraskande bra. Til frukost og middag har eg holdt meg unna potet, pasta, ris og brød, men eg har ete litt dessert og frukt.
Det vil sei, til frukost i går åt eg eit rundstykke...
Vekta stoppa i dag på 72,6kg, og eg reknar med det meste er vomfyll rett og slett.
Gler meg til å starta skikkelig att i dag jah!
Byrjar dagen med ein kopp te, eg og jentungen skal straks eta frukost.
Elles er eg 2 veker 100%sjukemeld pga desse herrsens kynnerane... Om dei ikkje roar seg noko nevneverdig sa legen at det mest sansynleg ikkje vert så mykje meir arbeid dette svangerskapet... Utruleg ergerleg altså... Har jo gått rundt med desse kynnerane som berre har eskalert i styrke og mengde sia veke 13 no... Men, det beste er å lytta til kroppen sine signal, og per i dag er det uaktuelt med jobbing (barnehage) då det er ekstremt lite/ingenting som skal til før kynnerane set igang... Vonde er dei òg...
Vel, vel, eg får berre bruka tida på å pusta støv av gamle kunster som har logge litt på vent desse siste åra:)
Oppdatering kjem seinare i dag, ein goood dag til alle!
No må eg strekka ut og pusta vekk ei heftig kynner her... Sukk...
Klem frå Konkelimonke:)
Konkelimonke
21-03-11, 18:59
Dagens:
Cc med litt fløyte, 4 jordbær frå frysen varma i microen...
Eit lavkarborundstykke med leverpostei, majones og agurk.
1,5 stk kyllingfilet med bacon rundt, litt grønsaker og soppsaus.
4 druer.
Til kvelds vert det nok litt banan og yoghurt... Nam :)
Håpar de får ein flott dag alle saman:)
Hvordan kjennes kynnerene?
Hvordan kjennes kynnerene?
Som mageknip på en måte! Magen blir steinhard og noe(n) klemmer hardt rundt korsryggen din!:eek:
Eller noe sånt!:p
Jeg fikk beskjed om at jeg ville kjenne SÅ GOD forskjell på kynnere og veer!
Det var bare SÅ feil! Skjønte ikke at jeg var i fødsel før vannet gikk!:o Kjentes jo akkurat ut som de kynnerene jeg hadde hatt i 3-4 måneder allerede!
Takk, jeg har bare angst for alt som kan lukte sykmelding om dagen :o Er nok langt unna det jeg har, har bare noen sånne "senestrekker" på tvers under magen. Spesielt når jeg reiser meg opp.
bare noen sånne "senestrekker" på tvers under magen. Spesielt når jeg reiser meg opp.
Jeg får sånne strekker når jeg nyser, aua vondt altså.
Men lit fascinerende at man kan strekke bare ene siden...:confused:
Konkelimonke
21-03-11, 20:31
Eg kjenner kynnerane ved at magen vert knallhard ja, men òg mensnmurring i HEILE magen, og det stråler ned i beina... Må verkeleg konsentrera meg når eg får dei, noko som er heile tida omtrent... Så, det er skikkelig bale, og eg klarer ikkje yta på jobb... Trassige ungar hjelper ikkje akkurat heller på problemet:p
Veldig individuelt kor mykje ein kjenner kynnera, om ein kjenner dei i det heiletatt...
Takk, jeg har bare angst for alt som kan lukte sykmelding om dagen :o Er nok langt unna det jeg har, har bare noen sånne "senestrekker" på tvers under magen. Spesielt når jeg reiser meg opp.
Snart 12 år siden siste fødsel og jeg får disse senestrekkene enda om jeg reiser meg brått!:p
Nå har jeg hatt omgangssyka for ANDRE gang denne graviditeten, og synes skikkelig synd på meg selv ;) Håper bare at lillemor i magen ikke har tatt skade av det, og at det virkelig ER omgangssyke og at jeg ikke har spist noe farlig som lillemor blir syk av :( Jeg ser dere snakker om strekk i disse båndene, da skulle dere prøvd å være 37. uker gravid med svæææær mage og kaste opp i 24 timer..... DET var vonde strekker det :)
Hehe, for et selvmedlidende innlegg, oooops sorry ;)
Konkelimonke
22-03-11, 10:15
Nå har jeg hatt omgangssyka for ANDRE gang denne graviditeten, og synes skikkelig synd på meg selv ;) Håper bare at lillemor i magen ikke har tatt skade av det, og at det virkelig ER omgangssyke og at jeg ikke har spist noe farlig som lillemor blir syk av :( Jeg ser dere snakker om strekk i disse båndene, da skulle dere prøvd å være 37. uker gravid med svæææær mage og kaste opp i 24 timer..... DET var vonde strekker det :)
Går heilt fint med sjølvmedlidenheit veit du, eg kan berre senda deg ein stoooor trøstande klem og kryssa fingrane for at det går over snart! Høyrest ikkje det minste kjekt ut!
Einaste eg kan hugsa å ha kasta opp med diger mage, var då fødselen var igang... Og eg hugsar det var ikkje noko særleg nei...
Stakar bigmum... Tvi tvi i dag, håpar det forsvinn:klem:
Konkelimonke
22-03-11, 10:20
OPP I VEKT?
No skjønar eg ikkje så mykje her, var superflink i går etter ei heiøt "grei" helg matmessig, og trudde jo ein del vomfyll ville forsvunne frå vekta, men neidå, ser ikkje slik ut... 72,9kg i dag...
JA- eg veit det er normalt å legga på seg og eg ikkje skal fokusera på vekta, men det er no ein gong slik at eg veit eg har litt issjus når det kjem til kropp og vekt, og eg kan ikkje noko for det, og dette er min tråd og då hjelper det å lufta tankane her... ;)
Anyway, no er frukosten fortært og ein ny dag er på opptur:)
Håpar de får ein flott dag (og at bigmum sluttar å spy) :)
Går heilt fint med sjølvmedlidenheit veit du, eg kan berre senda deg ein stoooor trøstande klem og kryssa fingrane for at det går over snart! Høyrest ikkje det minste kjekt ut!
Einaste eg kan hugsa å ha kasta opp med diger mage, var då fødselen var igang... Og eg hugsar det var ikkje noko særleg nei...
Stakar bigmum... Tvi tvi i dag, håpar det forsvinn:klem:
Taaakkkk:) Er mye bedre nå , heldigvis :)
Konkelimonke
22-03-11, 20:27
Då er det på tide med dagens oppdatering:
1/2porsjon fløyelsgraut med to ts rosiner på.
To heimelaga lavkarboskiver med leverpostei (masse!), agurk og majones! Nam!
Ei pære.
Torsk med eggesmør og brokkoli.
Lurer på om eg skal ha resten av fløyelsgrauten til kvelds, evt litt yoghurt... Veit ikkje kva som freistar mest igrunn... Ingenting? Er ikkje så veldig svolten i dag kjenner eg...
Må i alle fall laga meg meirn"skiver" då jentungen likte dei kjempegodt òg, så dei forsvinn fort! Hehe :) jentungen et ikkje mange karbar i løpet av ein dag ho heller, dei kjem stort sett frå litt gryn, litt frukt og litt skive innimellom. Eg er glad for at ho er såpass grei i matvegen at ho et det meste:)
Nei, no er det vel skivemekkingstid...kanskje... Eller utsetta det til i morgon? Ja eg trur det, giddar rett og slett ikkje byrja med det no...
Ha ein flott kveld alle saman:)
JA- eg veit det er normalt å legga på seg og eg ikkje skal fokusera på vekta, men det er no ein gong slik at eg veit eg har litt issjus når det kjem til kropp og vekt, og eg kan ikkje noko for det, og dette er min tråd og då hjelper det å lufta tankane her... ;)
Siden ungen vokser så burde du være glad for å få litt opp i vekt om du har stått lenge stille. hvis ikke betyr det jo at ungen bare legger på seg dfitt gamle, lagrede fett fullt av miljøgifter.... :o
Konkelimonke
23-03-11, 10:56
Siden ungen vokser så burde du være glad for å få litt opp i vekt om du har stått lenge stille. hvis ikke betyr det jo at ungen bare legger på seg dfitt gamle, lagrede fett fullt av miljøgifter.... :o
Hehe, trur nok ikkje det er så ille då eg ikkje hadde allverda å ta av då eg fyrst vart gravid. Og vekta stig jamt og trutt den, det eg ikkje ynskjer er rekordhopp på vekta liksom førregong. Og bebisen veks jo ikkje ein kilo i veka, så då prøver eg å inngå å legga på meg ein kilo i veka òg;)
Og jadå, eg er glad vekta går opp og ikkje drastisk ned, det syner for så vidt at det kosthaldet eg har no er flotters for både meg og bebimagen:)
Konkelimonke
23-03-11, 15:51
Åjsann, matlysta som var forsvunne i går har definitivt komt attende i dag...
Litt yoghurt, ei banan, ei pære, eit lavkarborundstykke med pålegg, druer, ein pakke fårepølsa... Jaddaooo... Keep it comeing! :) haha!
Nam nam, mat er GODT! ;)
Nam nam, mat er GODT! ;)
DEilig å høre! :D
Det var mitt sterkeste gravide-symptom første gangen. :)
Mmmm Middag! Wohoo for knekkebrød med pølse! Ajajaj en appelsin!
Ja, jeg bare reagert på refleks, for jeg har hørt om 2 stk nå som har fått alvorlig syke unger pga at de nektet å legge på seg i graviditeten.
Konkelimonke
23-03-11, 23:02
Ja, jeg bare reagert på refleks, for jeg har hørt om 2 stk nå som har fått alvorlig syke unger pga at de nektet å legge på seg i graviditeten.
Don't worry, eg skal legga på meg ja, men eg skal ikkje legga på meg for ein kvar pris og ikkje i rekordfart. Kroppen skal få legga på seg det den vil med basis i eit sundt og godt kosthald, ikkje med utgangspunkt i ein snopekrokodille eller hundre...
Så ingenting å bekymra seg for:)
Men takk for at du bryr deg:klem:
Konkelimonke
24-03-11, 08:42
I går åt eg masse føler eg... Iallefall samanlikna med tysdagen... Hehe! Here it goes:
Litt yoghurt og ei banan, ei pære, eit lavkarborundstykke med pålegg, druer, ein pakke fårepølsa, ei tacolefse med tilbehør, litt juice, ei skål gryn (med rosiner) og yoghurt...
Ikkje akkurat lavkarbo i den forstand sia det vart litt mykje frukt, samt ei tacolefse og gryn.. Men akk så godt det var! Var skikkelig "botnalaus" i heile går, kunne sikkert ete mykje meir! ;)
I dag skal eg laga sesambrød tenkte eg. Mor mi kjem, så eg må ha nokre lavkarboalternativ å visa ho slik at ho finn guffen att. Ho har gått på lavkarbo tidlegare, og til dels heile tida, men ho misser så fort piffen... Og no ser eg at livlinja hennar sklir ut at... Ho er ikkje tjukk altså, men ho ynskjer sjølv å klara å gp ned litt i vekt. Ho treng vel å ta av kring 10kg, så då føler eg eg må støtta ho litt sia eg har ganske god peiling på lavkarbo og ketolyse no.
Håpar de alle får ein fin dag!:)
Ser ut til at kroppen kryp opp på 73kg no, og 72 er long gone for denne gong;)
Konkelimonke
24-03-11, 20:17
Då var det på tide med dagens:
Heimemekka "yoghurt" (litt rømme og fløyte) med 4 jordbær og to steviadråpar.
To lavkarboskiver med to egg og baconost.
Heimelaga lavkarbofiskegrateng med eggesmør og ein brokkolibukett.
Ei pære.
Ei banan.
Då eg var på kjøpesenteret i dag hadde eg sååååå lyst på ein bigbite, men eg gjekk galant forbi:) litt stolt då jah!
Elles vart det ikkje noko sesambrød på meg i dag... Eg vart sittande å sortera bilete på dataen som eg skal framkalla. No har eg komt til 2008... Eh... Det vil sei eg har litt att kan du sei... Men det er litt kjekt òg, gler meg til eg skal inn i butikken og framkalla:):)
Håpar de får ein knallflott kveld!
No er eg forresten ferdig med 5månader! Jippi! :) 5,5kg på 5 mnd er jo ikkje så ille må eg sei;)
Konkelimonke
25-03-11, 15:01
I dag har eg fri! Fri frå alt som har med mat å gjera!
Er grasenke til seint i kvled, så eg tenkte eg og jentungen skulle ta middagen på big mac, ja du las rett....! Haha! Har så lyst på karbisar i dag, så i dag er det høgkarbisdag! Har allereie ete to skiver med honning og brunost på til lunch;) vert ikkje sånn chips og ostepop og smågodt-dag altså, men litt annaleis mat ved måltida. Elles så skal eg baka sesambrød i dag, slik at eg kan nyta ein god frukost med familyen i morgon tidleg :)
Heihå så lenge!
Åj, her er det liv, heile meg hoppar i stolen når mini i magen set igang;)
Konkelimonke
30-03-11, 09:40
Heisann hoppsann!
På tide med litt oppdaterings her. Merkar det er litt unødvendig for min eigen del å skriva her inne kvar dag med oversikt over KVA eg har ete den og den dagen. Eg har komt inn i ein god stim no, og eg får heller bruka tråden som eit motivasjonsmiddel, der eg kan lufta tankar kring opp og nedturar som gravid lavkarbobrukar:)
Det går veldig fint med meg og magen. Vekta har no klatra oapp i kring 73kg, i dag er eg 23 fullgåtte veker. Det vil sei 6kg i pluss så langt. Eg har jo som max"mål" om eg kan kalla det det utan å få slakt, å okkje gå over 80kg denne gongen. Det trur eg foreløbig skal gå fint... Enn så lenge kanskje? Hehe! Altså, ingen krise om eg bikkar 80, men då tvilar eg på eg har vore så flink med maten... Og det skal eg jo vera:)
Er litt på bakebølga for tida... Har baka meg eit aldeles nydeleg sesambrød! I helga laga eg muffins, som var supergode med litt jordbærsyltetøy på! Nam nam!
Utover dette kan eg med glede meddela at tytto har fått fingen ut og starta treninga for alvor! I går var eg på gravidbading (herlig!) og i dag skal eg på pilatestrening på treningssenteret. Eg har laga meg ein treningsplan, der ting er litt valfrie, noko som gjer det heile meir overkomeleg.
Håpar de får ein flott dag alle saman! No må eg pakka treningsbaggen ;) juhuuu!
Konkelimonke
31-03-11, 09:30
I dag har eg planar om å skriva eit klage innlegg, og eg veit eg kan takka meg sjølv... :(
Vekta synte i dag 73,8kg... Eg holdt på å besvima omtrent... What the fuck... Har det med at eg har byrja trena og kroppen held på meir vatn? Eller er det bigbiten eg åt i går? Er nok ein samanheng med begge delar. Men no er det full skjerpings! Kanskje eg har ete litt for mykje frukt den siste tida òg, har vore litt for laussluppen i fruktfatet. Så no er det innstramma til ein frukt om dagen.
Anyway, trur eg må droppa vekta og heller vega meg dei dagane eg skal til kontroll. Men då føler eg litt at eg misser kontroll over meg sjølv om eg ikkje held eitt auge med vekta innimellom. Er ikkje slik at eg veg meg kvar dag heller.
Men KOR har kiloane lagt seg? Eg kjem fint inn i mine førgravid bukser (minus å lukke den att altså) og føler vel igrunnen ikkje den store forandringa utanom på magen. Kan 6kg ha satt seg på magen då?
Jaja, ein ny dag, og fløyelsgraut til frukost! Nam! Skjerpiiiings Konkelimonke;)
Jeg har gått opp 3 kg på ei uke. Og det er ikke på magen. :cool:
jaja.....JEG har gått opp 25 kg nå :) Men nå er det bare 2 uker igjen da, så satser på å føde snaaaaart! Er rett og slett drittlei, pardon my french:) Har havnet på høykarbokjøret, gleder meg til å begynne et nytt og bedre liv etter fødsel og amming :)
Treningsfrik
01-04-11, 09:03
Jeg har vel akkurat begynt på uke 25 og jeg har lagt på meg 12-13 kg. De 11 første kg kom i løpet av de 4 første mnd av svangerskapet da jeg var reine karbojunkien. Men nå har jeg levd lavkarbo ei tid og vekta hadde økt bare en kg siden sist jeg var hos jordmor for 5 uker siden.
Men det aller beste er at alle prøver er så bra, jeg ligger midt i normalområdet på både B-vitamin, D-vitamin, jernlagre, blodprosent og stoffskiftet. Blodtrykket er også helt perfekt og jeg har ikke hatt antydning til UVI. I motsetning til forrige svangerskap da alt var feil.
Jeg er sikker på at det er min lavkarbolivsstil som er årsaken til at dette risikosvangerskapet har løpt uten problemer så langt. Så stå på jenter, lavkarbo er bra for både voksne og barn, også de barna vi har i magen :-)
Konkelimonke
06-04-11, 10:16
Jeee! 24 fullgåtte veker i dag! Tida flyg altså!
Matmessig går det veldig bra:) det vil sei, på måndag hadde eg bursdag og eg stappa i meg mengder av den gode kaka min kjære hadde laga til meg. No skal det nevnast at han berre bruka steviadråpar i fyllet, så berre lovleg krem og bær der, men det var kjøpebunn. Uansett, eit betre alternativ enn sukkerbombe! Han var så flink atte og den vart supergod! I går hadde eg derimot vondt i magen av all maten...eh... Eg eigde ikkje hemningar på dagen min kan ein trygt sei:p
Vekta ligg på litt over 73kg, men det kjem nok framleis av måndagen tenkjer eg, har ikkje fått renska opp skikkelig i systemet enno.
Elles er gravidbading til å anbefala på det varmaste! Deilig å trena litt i oppvarma terapibasseng :)
Ha ein flott dag alle saman :):)
Konkelimonke
12-04-11, 11:30
Då er det vel på tide med ei aldri så lita oppdatering att :)
Det går så som så, og igrunnen veldig bra med meg sånn kosthaldsmessig for tida! Aktivitet får eg òg nok av, då eg heng i ute sia det vårast rundt huset! Superdeilig!
Vert spanande korleis vekta ligg an neste gong eg skal på svangerskapskontroll... Har ikkje vegd meg på nokre dagar no, tru det eller ei :) kanskje i morgon? Me får sjå!
I dag skal eg på gravidbading att, og i morgon er det 25 fullgåtte veker. Akk og vesann, det går fort og seint på same tid dette her...
Sånn elles er eg enno meir plaga med kynnera... I går kom dei som perler på ei snor heile dagen. Utruleg plagsomt. Kunne ikkje vera borti magen utan at det strama seg, og eg måtte gå på do ørti gongar for om det fylte seg opp med to dråpar klarte eg ikkje gå rett og kynnerane vart meir aktive... Jaja, elles er eg i strålande form, så eg skal vel ikkje klaga igrunn... ;)
Håpar de får ein flott vårdag!!
Kjekt å se at det er andre i en lignende situasjon som jeg er! Jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid, og har sporenstreks gått igang med et lavkarbo kosthold (jeg har gjort noen spede forsøk tidligere, men nå er det alvor). Siden jeg er sykelig overvektig må jeg gjøre alt jeg kan for å ikke gå for mye opp i vekt. Helst skulle jeg gjerne gått masse ned i vekt, men det er vel ikke særlig sunt for spiren. Faktisk er jeg usikker på hva som er verst - at jeg med stor sannsynlighet får svangerskapsdiabetes og svangerskapsforgiftning, eller at barnet får i seg noen av stoffene fra fettet når jeg går ned i vekt? Well. Jeg skal gjøre mitt beste. Og uansett ønsker jeg lykke til!
Jeg lå an til å få svangerskapdiabetes, men har levd ca fedon og det går kjempefint med blodsukkeret :ja: Så jeg ville lagt meg på det.
Konkelimonke
14-06-11, 13:35
Ooooi..... No er det jammen lenge sia eg har oppdatert her!!!
Kanskje på tide?
I morgon er eg 34 fullgåtte, og det nærmar seg med stormsteg! Må ærleg sei at dette svangerskapet har gått superfort samanlikna med det førre, så no føler eg eg nesten ikkje klarer å halda meg fast i svingane lenger!
Når det gjeld lavkarbo går det litt opp og ned. Eg er flink i vekene, men ikkje fullt så flink i helgene. Uansett, eg har til no gått opp 14 kg, og er igrunnen fornøgd med det ;) har holdt meg nokonlunde stabil på kring 80-81kg dei siste tre vekene, så skal ikkje klaga.
Eg er derimot overtydd om at lavkarbokosthaldet gjer at eg IKKJE samlar vatn!!! Då eg gjekk med jentungen for 6 år sia såg eg på denne tida ut som ein flodhest - full i vatn! Men no kjenner eg ingenting til det, not even når det er litt varmt i vêret :) jippi! ...og bank knallhardt i bordet!
Elles er formen sånn opp og ned. Har massevis av kynnera, uansett om eg ligg pinn iro heile dagen eller gjer småting. Er nokon dagar eg kan sverga på det er maserier, då dei er vonde og til dels regelmessige. Heldigvis stoppar det alltid opp, vil ikkje ha noko av fødsel no, det er litt for tidleg!
Kjenner elles på at magen byrjar vera i vegen - all aktivitet som inkluderer at eg må ned på golvet er eit herk. Ikkje reiser eg meg noko særskild elegant opp av senga/sofaen heller... Haha!
Jaja, dette går uuuuudmerket :) i dag er eg superkvalm og glad eg er heima... Kjennest ut som om eg må kasta opp når eg beveger meg...
Så, samanlagd er eg strålande nøgd med livet igrunn! Gler meg til å verta babymamma, heimefødsel er i boks og ting berre let venta på seg :)
Ha ein fin dag!
Og hugs - eg trur lavkarbo er det beste alternativet uansett!
(no skal det seiast at eg kvar helg har verdas råaste mage, nettopp på grunn av høgkarbomaten eg då ikkje klarer å styra unna... Stakar dei som bur ilag med meg kvar sundagskveld når all gassen må ut... Hahahahaha!)
Konkelimonke
23-06-11, 09:07
No kjenner eg formen er på veg opp, sjølv om kroppen tydleg vert tyngre. Det vil sei, eg vert ikkje tyngre, men vektfordelinga gjer sitt til at det er både nedpress og eg kjenner eg "hiv rundt" på babyen når eg snur meg i senga. Han ligg ikkje og flyt lenger for å sei det slik, han kviler mot livmora :)
Trivst godt på lavkarbo om dagane. Vekta ligg no nokonlunde iro på 82kg, det vil sei 15kg i pluss.
Ehm... det vil sei... i helga som var frotsa eg noko HINSIDES i snop!!! Gåsjameeeeeeg! Men, då heimefødseljordmora var på besøk på laurdagen og etter å ha kjend på bebissn i magen estimerte røffleg mellom 3600-4100g tung baby ved fødsel, tok eg skeia i ei anna hand momentant! Ein halv kilo utgjer ein god del, så om eg tilfører han reint sukker desse siste vekene, er nok nærare 4000g bebi eit faktum. Not gonna happen, rett og slett!
Så no går det i lavkarbo jah, og eg kjenner i HEILE meg at det er myyyykje betre! Vert ikkje mange utskeielsane framover... Ikkje skal eg noko som tilseier at eg treng skeia ut heller.
Neste veka skal eg og jentungen på ferietur til far min, slik me har gjort eg og ho dei siste 4 somrane. Vert rart at det er siste somaren eg og ho aleine reiser... difor følte eg på at eg måtte gjera denne siste jentetingen med ho, som tross alt har vore VÅR tradisjon:) Litt vemodig... men slik er livet, til nesteår kan me reisa heile sulamitten:) Me skal no kosa oss, på camping i Sverige og leikeland og greier. Eg kjem nok for det meste til å vagga rundt frå benk til benk, og knaska på lavkarbobrødet mitt, men eg må sei eg gler meg veldig! Føler eg og jentungen er litt på krigsstien for tida, ho testar og testar på grenser. Sikkert for å få bekrefting på at "mamma er framleis glad i deg" men eg kjenner det tærer på gravidhormonene mine å heile tida vera i ein eller annan liten ubetydeleg konflikt... Eg prøver så godt eg kan å sjå ho, kosa med ho, snakka med ho, høyra ho, ja - alt eg vanlegvis gjer. Men det er ikkje til å stikka under ein stol at lunta er litt kortare enn normalt....
Anyway, vart mykje mas dette her! Hehe!
MÅ berre poengtera atter ein gong: EG ELSKAR LAVKARBO!!!!!!!!! Eg er såååå sikker på at hadde det ikkje vore for lavkarbo, hadde eg vore på god veg til å oppleva enno eit svangerskap med litervis av vatn i kroppen og eit skyhøgt vekthopp! Til no: behaglege (?) 15kg og INGENTING av vatn i kroppen! Jippiiiii! (På denne tida med jentungen (som var omlag på dagen same tid på året) var eg full i vatn, hendene visna vekk, ringar var umogleg å få på, eg var misserabel og i dårleg humør....)
Ha ein flott dag alle saman!
Eg skal verta flinkare å oppdatera her inne no, kjenner det er godt å skriva litt att :)
Konkelimonke
23-06-11, 09:10
PS. Er 35+1 i dag, og skal på båttur med min kjære i kveld :) Med Statsraad Lehmkuhl :) Oooh, romantisk!
(min bursdagspresang til han i år)
Konkelimonke
24-06-11, 14:11
Kjenner eg vert meir og meir "nettavhengig" no når orken til å gjera andre ting er redusert... Så kvifor ikkje berre gje livsteikn frå meg her inne i tråden min? :)
Vart dårleg med skjærgårdstur i går gitt... Statsraaden hadde problemer med maskineriet, så ho vart liggande til kai... Ikkje så spanande for vår del då me har sett bryggen og Bergen ganske mange gongar tidlegare. Så me heiv i oss litt reker og gjekk på kino i staden. Såg Limitless, var utruleg nok underhaldande!
Etter mykje trasking i går, oppdaga eg at leggane mine var litt hovne då me kom heim. Men det er nok naturleg ettersom eg gjekk ganske masse i går, samt at eg gjekk med støvlettar som vart både varme og ubehaglege pga 2cm hel! Hehe! Uansett, ikkje på langt nær så full i vatn som eg var på same tid med storesøster! Eg har framleis ringane på i alle fall :D
Elles sov eg lenge i dag -deilig! Sov og sov, eg duppa av innimellom... ;) har ete ein betre frukost, tatt meg god tid, og tenkte no eg skulle svinga malarkosten litt ute i gangen. Er jo som dei seier -godt med alt som er gjort!
Seinare vert det Ikea, vetlo skal til far sin i helga, middagskos på meg og gubben og avslappings på sofaen :) i morgon skal eg i utdrikkingslag heile dagen (må sei eg kvir meg litt pga den store magen som er i vegen) så då må eg henta meg litt innatt på sofaen i kveld ;)
Ha ein flott dag!
Ps. Framleis 82kg! Spent på om eg klarer å halda meg der til kontroll på måndag, sia eg sist hadde gjort eit sprang på 5kg... Hadde vore greit med berre to kilo i pluss denne gongen ;)
Konkelimonke
06-07-11, 11:31
På tide med litt oppdaterings her :)
37fullgåtte i dag, og poden kan difor koma når han vil, tenk det! Fyttirakkaren, nervene byrjar snika seg innpå meg oftare enn eg kanskje rekna med... Vel, vel...
83,5kg syner vekta no. Det er jo ingenting i forhold til kor mykje eg vog med jentungen på denne tida. Så eg klagar igrunnen ikkje. Kjenner eg samlar litt vatn når temperaturen kryp over 20grader...haha!
Den siste veka har eg ikkje vore lavkarbo. Har vore på ferie med jentungen til Telemark og Sverige, så eg har berre latt mat vera mat igrunn. Men frå i dag av er eg back in action - knekkebrød står i ovnen :)
Eg kjenner på eit lite dilemma når det kjem til fødsel... Eg håpar han kjem kring den 23-24. fordi då kjem jentungen attende frå ferie hjå far sin. Ho reiser no sundag. Eg er nemlig veldig redd for at ho skal føla seg uttafor eller erstatta om han kjem i ferien hennar, og "alle" har sett han før ho... Eg har lyst at ho skal få visa han fram, og få det eigarforholdet frå starten av! Kva tenkjer de? Om han skal koma før ho reiser, bør han komma på fredag eller laurdag, men då er eg redd ho ikkje vil reisa til far sin... Det skal seiast at ho er veldig avhengig av meg... Ho vert snart 6år.
Har de nokre tankar kring dette de kan dela med meg vert eg glad for det :D
Ha ein fin dag :)
Konkelimonke
07-07-11, 11:18
God dag alle saman!
Eg fekk mange konstruktive svar på innlegget mitt i går (klipp og lim inn i anna forum) og det er eg takksam for. Eg har roa meg nokre hakk, og han får koma når han vil, så tek me det derifrå rett og slett. Er ikkje anna å gjera igrunn ;) eg visste jo det frå før, men trong vel berre bekrefting frå andre! Hehe! Er rart med det...
I går åt eg alt for mykje -igjen... Eg er så sugen på maaaat når kvelden kjem, det til tross for at eg ikkje er svolten! I går åt eg havregryn, samt lavkarboknekkebrød med geitost og syltetøy.... Ikkje akkurat lavkarbo? Haha!
Anyway, det er ikkje mange vekene att no, sådet er vel begrensa kor mykje eg kan legga på meg... Eg tenkjer uansett mykje mindre på vekta for tida, og det er godt :)
Gubben min byrjar verta sjuk stakar... Men på jobb skal han! Passar dårleg med influensa no då, det må eg ærleg innrømma! Og han vert ikkje fortare frisk av å pressa seg på jobb... Vel, han er vaksen og må bestemma sjølv...
Ha ein finfin dag alle saman! Eg har lyst å baka småkaker i dag, men veit ikkje om eg skal skeia SÅÅÅ mykje ut... Hihi ;)
Heidå! :D
Konkelimonke
12-07-11, 14:48
Hey hey!
Då sit eg her då, skikkelig i ventemodus...
På laurdag sat eg i ca 3 timar med regelmessige rier, kom kvart 3-5-minutt og varte alt frå 1 til 2 minutt... skikkelige tak, ikkje vonde men nok til at eg kontakta jordmora mi. Ho meinte eg kanskje var på gang med noko, men det var opp til meg om ho skulle koma. Eg bestemte meg for å avventa, gjekk deretter og la meg og ALT stoppa opp.....
Sundag kveld heiv eg og gubben oss rundt, noko som resulterte i både tegningsblødning og slimpropp frå natta av... i går kom slimproppen sånn litt og litt.
MEN, har det skjedd noko meir? nope! Så då sit eg her då :) Og ikkje heilt veit kva eg skal ta meg til med... hihi! Tenkte eg skulle ta ein liten fjelltur i dag (sjølv om det er eit mareritt å gå lengre strekningar!)... og kanskje me skal hiva oss rundt att i kveld! Haha!
(jadå, grensa for kva som er flaut og ikkje er utviska for lengst!)
Eg kan no uansett gjera heilt ufarlege "kjerringråd", ikkje sant? (eg trur eg droppar lakserolje og trampoline...)
Elles så et er ikkje lavkarbo for tida... eg et skive og gryn og det som verre er, men eg et ikkje så mykje for tida. Kjenner er kanskje brygger på det same som gubben har vore heima med no nokre dagar - vondt i halsen og slapp i kroppen... passar jo perfekt no når eg helst vil verta babymamma! Vel, han får halda seg inne fram til me er friske :)
Vekta er så som så, eg drit litt i heile vekta for tida! Det får koma på det som vil, eg veit kva eg skal gjera etterpå for å få ekstravekta av :) (eg ligg på 84kg no då, så det er ikkje så ille... 17kg opp, 38veker på veg i morgon...)
Ha ein flotters dag alle saman!
Klem!
PS. er så stille i huset no når jentungen er på ferie... får meg til å fella ei tåre innimellom, for eg saknar ho allereie... vel, ho kosar seg nok masse masse, ho er på veg til Hunderfossen no tenkjer eg :) *sukk* Følest uansett unaturleg å ha barnefri når ein fyrst er forelder liksom... skjønar?
Spennende !!!
Jeg stoppet aldri opp eller gikk noe frem og tilbake, så jeg synes du er flink som holder nervene i sjakk!
Konkelimonke
12-07-11, 20:48
Spennende !!!
Jeg stoppet aldri opp eller gikk noe frem og tilbake, så jeg synes du er flink som holder nervene i sjakk!
Jadå, har igrunnen ikkje nerver enno, til tross for det eine og det andre... Kjem vel kanskje litt nerver når det heile er skikkelig igang, og alt eg kanskje ber om er å få venta litt til ;) hehe!
Men, det er superspanande å sjå når og korleis det heile startar... Er spent på å sjå korleis poden SER UT ikkje minst!!! :D
Er spent på å sjå korleis poden SER UT ikkje minst!!! :D
Etter å ha ligget alt for mange dager på føden/barsel kan jeg bare konstatere at de første ukene ser de stort sett like ut alle sammen... :rolleyes:
Winston Churchill har mye å svare for ...
Konkelimonke
12-07-11, 23:18
Etter å ha ligget alt for mange dager på føden/barsel kan jeg bare konstatere at de første ukene ser de stort sett like ut alle sammen... :rolleyes:
Hehe! Kan godt henda :) kan eg derimot ikkje hugsa frå då jentungen kom, ho hadde masse masse svart hår og dei andre bebissane var superskalla... Pluss at ho kom i seteleie, så hovudet hennar "mangla" den vanlege toppen på hovudet :) objektiv som eg er, var ho sjølvsagt den vakraste :)
Alle jentene hadde tjukt svart hår der også :ja: Til og med ei mørk ei som hadde full afro i en alder av et par dager, utrolig fasinerende :D
Konkelimonke
13-07-11, 14:25
Still no baby...!
Han kjem når han vil, gubben er meir utålmodig enn meg då - piskar meg rundt, opp på fjellet og gåtur langs vegen! Haha! Og eg prøver å få han til å nyta fritida medan me kan, det er når minien er ute arbeidet byrjar :):)
Lavkarbo...??? Kva er det?
Eg har fiksa neglene mine i dag, the french way! Føler meg skikkelig dandy, og med snasne øyredobbar! Ah! I feel great! :D
I dag kjem mamma på besøk, har ikkje sett ho på leeeenge! Gler meg! Så ho får vera med på fjellet i dag!
( og når eg snakkar om fjellet, meiner eg opp til varden her på øya, det er snakk om fem minutt opp! (rett opp) Hehe! Men tungt nok no med bollemage! )
Ha ein super dag! Her skin sola - endeleg! :D
Konkelimonke
17-07-11, 14:51
Lavkarbo start frå i morgon! :)
Eg har funne ut at eg skal bruka den siste veka med barnefri til å komma inn i rutine att, så kan jo bebissn koma når han vil :)
Vekta er no 85 kg.... Det vil sei 18kg i pluss.... Gåsj.... Men, 12 dagar att til termin, og dei siste tre vekene har eg jo ikkje vore flink : is, snop, skive, frukt og liknande... Ikkje lavkarbo i alle fall... Jaja, i morgon den ag skal alt snuast om :)
Ha ein fin sundag alle saman :)
Konkelimonke
17-07-11, 14:52
Ps... Hadde tullerier i ein times tid i natt... Igjen....
Hei :P så bra å høre at du enda har din inni magen hehe :=) blir så frustrert når jeg ser andre få lenge før termin:P ondskapsfull jeg... hehe har vært på lavkarbo i en måned nå jeg å vekta går faktisk litt ned.. så satser på at jeg går litt ned i vekt og lillegullet i magen går opp :=) men ikkel enge igjen på oss nå :P 12 dager, herregud kan jo skje når som helst.. Siste JM time var hode festet og jeg tror proppen har gått så er vel bare å vente. men jeg har jo ikke hatt noen vonder i form av kynnere eller masrier eller noe som helst.. Litt stikking i underlivet som JM mente kunne være modning på gang men hvem vet :=)
Lykke til med ny start på menyen.. Blir å gå såå bra.. :P innstilling og stålvilje :P
blir så frustrert når jeg ser andre få lenge før termin:P
:confused: Hva i all verden mener du med det? Jeg fødte nesten 7 uker før termin og kan love deg at det ikke er særlig stas! Historiens mest idiotiske kommentar! :mad:
:confused: Hva i all verden mener du med det? Jeg fødte nesten 7 uker før termin og kan love deg at det ikke er særlig stas! Historiens mest idiotiske kommentar! :mad:
Nei, Carisma, DET var ikke historiens mest idiotiske kommentar..
Nei, Carisma, DET var ikke historiens mest idiotiske kommentar..
Så det er mindre idiotisk å ønske seg et prematurt barn fremfor å gå til termin eller noen dager over bare fordi det er litt slitsomt å være gravid? Personen skjønner tydeligvis ikke hva det innebærer å sitte på barneintensiven og ikke vite om den klarer å puste selv, vente i måneder og kanskje år på om det har senskader osv.
Og til Cinderella: Ja du er ondskapsfull og jeg håper du får bite i deg ordene!
Skjønner du har hatt det tøft, men jenta mente det jo ikke sånn. Hun snakket nok heller om de som føder noen dager før termin.
Jeg synes virkelig du bør tenke deg om litt før du skriver at du ønsker andre ulykke. Skam deg!
jenta mente det jo ikke sånn. Hun snakket nok heller om de som føder noen dager før termin.
Det hun sa var: blir så frustrert når jeg ser andre få lenge før termin
Og det tolker jeg ikke som noen dager. :rolleyes:
Forøvrig snakket jeg ikke primært utfra egne opplevelser, men utfra mange av de jeg så de få dagene jeg slapp unna med. Folk som hadde våket i uker og måneder over en kuvøse uten å ane utfallet.
Konkelimonke
18-07-11, 08:17
Så så, jenter!
Ingen ynskjer eit prematurt barn! Det Cindrella meinte er nok det som dei fleste kjenner på når ein er INNFORBI termin (altså tre veker før og to veker etter termindato). Og eg er så einig med ho no, for alt er framtungt og baktungt, ingen stilling behagleg, magen "kan umogleg romma meir no, då sprekk den"... Så ja, heller føda før termindato enn etter - men sjølvsagt INNFORBI termin!
Så, slapp av Carisma. Om du hadde hatt poden innabors sjølv no, hadde du nok kanskje vore på dette stadiet tankemessig du òg... Og det hadde eg unna deg! For eg unner deg IKKKJE det du har vore gjennom, det unner eg ingen!
Men bær av med oss andre, me har lov å klaga litt no når tida går superseint og alt er tungt og ubehagleg! Sjølvsagt nyt me det, men akk så godt det skal verta å vera ferdig med det òg! :)
Konkelimonke
18-07-11, 08:29
Hei :P så bra å høre at du enda har din inni magen hehe :=) blir så frustrert når jeg ser andre få lenge før termin:P ondskapsfull jeg... hehe har vært på lavkarbo i en måned nå jeg å vekta går faktisk litt ned.. så satser på at jeg går litt ned i vekt og lillegullet i magen går opp :=) men ikkel enge igjen på oss nå :P 12 dager, herregud kan jo skje når som helst.. Siste JM time var hode festet og jeg tror proppen har gått så er vel bare å vente. men jeg har jo ikke hatt noen vonder i form av kynnere eller masrier eller noe som helst.. Litt stikking i underlivet som JM mente kunne være modning på gang men hvem vet :=)
Lykke til med ny start på menyen.. Blir å gå såå bra.. :P innstilling og stålvilje :P
Jadå, her er det framleis baby ombord! Men kjenner eg byrjar gå lei no.... Ser helst eg føder før neste neste fredag! Haha! Føler òg at alle er heldige og føder før termin (og då INNFORBI termin som eg skreiv over her!), men no er det jo skikkelig babyboom, så det poppar ut babyar i alle fasongar over alt! :)
Så flink du er som har holdt det gåande i ein månad alt! Eg har pangstart i dag, og sit no med lavkarboknekkebrød med masse smør, fårepølse (ja, det har eg ete med godt samvet heile svangerskapet, eg er ikkje av den hysteriske typen) og majones.... Mmm! Dei knekkebrøda vart knallgode! Elles har eg satt opp middagsplan for resten av veka, for då vert det mykje lettare å halda seg til opplegget enn om me går kvar dag og tenkjer "hmmmmm....kva skal me ha til middag i dag?"... Superlett å skli ut på middagen då....
Uansett, vekttapet du opplever no, går nok ikkje ut over bebissn i det heiletatt! Er faktisk mange gravide som opplever at dei går ned i vekt nokre veker før termindato.
Stikkingar opplever eg òg (i tillegg til at proppen har gått, tegningsblødning er overstått, maserier er eit faktum og kynnerane er kraftigare enn ever!), men framleis ingen baby. Så eg trur det er veldig individuelt kva ein merker av forarbeid. Då eg fekk jentungen kjende eg INGENTING før fyrste ria kom. Så då var det ingen tvil om at ting var igang. No går eg meir og "hmm...er det noko på gang no, eller???" og er meir i tvil. Men, men, bebi vert det nok før eller seinare, me må berre smørja oss med tålmod!
Kva du brukar permisjonstida til no då? Har du jern i ilden? Eg berre slappar av, ser litt film og gjer husmorting... Hehe! Fantasifult gitt!
Ha ein fin dag, alle saman! :D
;) skjønner jo det kanskje kom ut litt feil men nei ønsker ingen ett prematur bare. Er selv tante til en liten pjokk som kom i uke 26+3 så veit alt om premature barn. Han var 700g og måtte ligge på sykehus i 3 måneder. Så den lar jeg ligge og hopper fint videre..
I permisjonstida gjør jeg å fint lite ;) hekler en del da:=) sjekk http://marianneskreativehule.blogspot.com/ men joda vasker og rydder og alt det der. Mannen blir altfor godt vant med middagen klar og alt på stell hihi...
Konkelimonke
18-07-11, 09:57
Åj, så artig! Bloggen din har eg faktisk vore innom før! Og kor eg fekk den frå må gudane vite, men uansett! Hihi! Verda er ikkje alltid så stor, even on the web :)
Ja, mannen i huset her òg er godt vane... Kanskje litt for godt vane innimellom.... :P
Åj, så artig! Bloggen din har eg faktisk vore innom før! Og kor eg fekk den frå må gudane vite, men uansett! Hihi! Verda er ikkje alltid så stor, even on the web :)
Ja, mannen i huset her òg er godt vane... Kanskje litt for godt vane innimellom.... :P
hehe nei den er ikke det :=)
Konkelimonke
19-07-11, 14:40
10dagar att til termin... Gåsj!
Andre dag på lavkarbo - føler meg mykje betre allereie, til tross for at eg er sugen på IS! Ferdigis altså, er for slapp til å laga meg eigen is... Har mest lyst på hennig olsen sjokoladeshakeis...
Anyway, har ikkje så mykje meir å sei i dag...:):)
Konkelimonke
20-07-11, 09:46
Dagens syteinnlegg....
Har lagt på meg 19kg!!!! Og eg som har vore superflink på lavkarbo, trudde jo vekta ville gå litt ned istadenfor OPP!
Eg føler meg som ein elefant!
Målte låra mine nett, dei har auka med 4-5cm!
Det skulle vore fysisk UMOGLEG å legga på seg så mykje på så kort tid!
Fyttigriiiiiiisen eg gler meg til poden er ute og eg kan for alvor trimma litt att, OG verta kvitt desse gravidkiloane!
Anyway.... I dag skal eg på akupunktur... Kan de tenkja deko - eg som lir av verdas største sprøyte/nåler-inn-i-huden-skrekk skal på akupunktur! Eg kjem til å daua...
Eg starta dagen klokka halv 6 med eit eple... No har eg nett ete havregraut (3ss havregryn, nesten ein dl fløyte og litt vatn, ei ss smør og steviadråpar og kanel), og det vart knallgodt! Skal ikkje ta så mykje stevia i nestegong, vart litt for søtt, for kanel er jo òg litt søtt i smaken...
Lurer på kva eg skal ta meg til med fram til eg reiser. Er komt asfaltfolk på plass utanfor huset, så sova kan eg ikkje. Vakna kl kvart over fem i dag, har allereie sett ein film, og kunne tenkja meg ein blund, men dei bråkar fælt desse asfalt maskinene.
Jaja, det var dagens! Ha ein flott ein :)
Konkelimonke
30-07-11, 14:44
Må laga meg ein ny tråd eg no :) "ammanda lavkarboholikar" ;) hehe! Eg har lagt ut fødselshistoria mi her, same som eg mekka saman på barnimagen :)
Klemmar frå stolt Konkelimonke!
hehe du får gjøre det :P her går vi bare å venter........ ble ikke noe julibaby på oss...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.