Julie
22-01-11, 19:23
http://www.hydroxycut.com/
Er det noen som har peiling på disse produktene? Broren min fikk dem nemlig i posten for en dag eller noe siden, og moren min er bekymret for at han ikke har peiling på hva de gjør med kroppen.
http://www.bodybuilding-supplements.co.uk/ingredients/?productId=176
Ingrediensene er noe á la det det står på denne siden:
Thiamin: 1.4mg
Vitamin B6: 2mg
Folacin: 200mcg
Vitamin B12: 1mcg
Biotin: 150mcg
Pantothenic acid: 6mg
Hydroxycut Hardcore X Blend
Adenoclene
-Caffeine Anhydrous (Supplying 300mg of caffeine): 300mg
-Coffee Extract (bean)(as Coffea Canephora Robusta [Standardized to 45% Chlorogenic Acids and 10% 5- Caffeoylquinic Acid): 200mg
-Artichoke Extract (as Cynara Scolymus Leaf): 10mg
Lipidrol
-Inositol: 50mg
-Taurine: 15mg
-L-tyrosine: 10mg
Norepidrive
-Eleutherococcus Senticosus Extract (root): 31mg
-Ginger Powder (as Zingiber Officinale)(root): 20mg
-L-Glutamic Acid: 10mg
Capsicore
-Cayenne Powder (as Capsicum Fruitescens)(fruit): 5mg
Sesame Oil, Caffeine Anhydrous, Coffea Canephora Robusta, Colour (Caramel Powder [E 150A]), Inositol, Cynara Scolymus Extract, Capsule (Gelatin, Colour [Allura Red AC]), Eleutherococcus Senticosus Extract, Zingiber Officinale, Taurine, L-Tyrosine, L-Glutamic Acid, Calcium D-Pantothenate, Capsicum Frutescens Powder, Pyridoxine HCl, Folic Acid, Biotin, Thiamin HCl, Ink (Shellac, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Povidone, Colours [Titanium Dioxide, Tartrazine]), Cyanocobalamin, Polysorbate 80, Gelatin.
Broren min sier at han som anbefalte disse til ham, sa at de skulle "hjelpe med å bli kvitt vann i kroppen", og det høres jo ikke helt bra ut... Som sagt så var mamma bekymret, så da foreslo jeg at jeg kunne spørre her, så da gjør jeg det... ;)
Takker for svar! :)
Er det noen som har peiling på disse produktene? Broren min fikk dem nemlig i posten for en dag eller noe siden, og moren min er bekymret for at han ikke har peiling på hva de gjør med kroppen.
http://www.bodybuilding-supplements.co.uk/ingredients/?productId=176
Ingrediensene er noe á la det det står på denne siden:
Thiamin: 1.4mg
Vitamin B6: 2mg
Folacin: 200mcg
Vitamin B12: 1mcg
Biotin: 150mcg
Pantothenic acid: 6mg
Hydroxycut Hardcore X Blend
Adenoclene
-Caffeine Anhydrous (Supplying 300mg of caffeine): 300mg
-Coffee Extract (bean)(as Coffea Canephora Robusta [Standardized to 45% Chlorogenic Acids and 10% 5- Caffeoylquinic Acid): 200mg
-Artichoke Extract (as Cynara Scolymus Leaf): 10mg
Lipidrol
-Inositol: 50mg
-Taurine: 15mg
-L-tyrosine: 10mg
Norepidrive
-Eleutherococcus Senticosus Extract (root): 31mg
-Ginger Powder (as Zingiber Officinale)(root): 20mg
-L-Glutamic Acid: 10mg
Capsicore
-Cayenne Powder (as Capsicum Fruitescens)(fruit): 5mg
Sesame Oil, Caffeine Anhydrous, Coffea Canephora Robusta, Colour (Caramel Powder [E 150A]), Inositol, Cynara Scolymus Extract, Capsule (Gelatin, Colour [Allura Red AC]), Eleutherococcus Senticosus Extract, Zingiber Officinale, Taurine, L-Tyrosine, L-Glutamic Acid, Calcium D-Pantothenate, Capsicum Frutescens Powder, Pyridoxine HCl, Folic Acid, Biotin, Thiamin HCl, Ink (Shellac, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Povidone, Colours [Titanium Dioxide, Tartrazine]), Cyanocobalamin, Polysorbate 80, Gelatin.
Broren min sier at han som anbefalte disse til ham, sa at de skulle "hjelpe med å bli kvitt vann i kroppen", og det høres jo ikke helt bra ut... Som sagt så var mamma bekymret, så da foreslo jeg at jeg kunne spørre her, så da gjør jeg det... ;)
Takker for svar! :)