Ja hvor mange karb, ligger dere på pr dag? Sitter å vurdere ketolyse på nytt, men er litt i tvil. SPrakk etter tre uker sist. men da viste jeg ikke om de gode knekkebrødene.
Også var jeg livredd for å sprekke, så nårjeg først gjorde det, trodde jeg alt var ødelagt,
Synes absolutt du skal lese boka skikkelig så du vet hva du skal gjøre og ikke gjøre :)
Litt vanskelig å følge en kur man ikke kjenner, sant?
I boka er det også oppskrifter det kan være lurt å følge til alt sitter mer i fingrene.
Boka finnes på biblioteket om du ikke vil kjøpe den.
Kunnskap ER virkelig veien til en vellkykket kur/kostomlegging :D
Lykke til!
Synes absolutt du skal lese boka skikkelig så du vet hva du skal gjøre og ikke gjøre :)
Litt vanskelig å følge en kur man ikke kjenner, sant?
I boka er det også oppskrifter det kan være lurt å følge til alt sitter mer i fingrene.
Boka finnes på biblioteket om du ikke vil kjøpe den.
Kunnskap ER virkelig veien til en vellkykket kur/kostomlegging :D
Lykke til!
leste boka sist gang æi prøvde mæi på ketolyse, men bør kanskje låne den på nytt.
leste boka sist gang æi prøvde mæi på ketolyse, men bør kanskje låne den på nytt.
Høres lurt ut!
Frem til du får tak i boka kan du jo starte med å holde deg til matvarer med max 5 gr karbo pr 100 gr, meieriprodukter (minus melk), egg og grønnsaker/salat som vokser over bakken :) Og selvsagt rent kjøtt, fisk og fugl :)
På Ketolyse skal du ligge på ca 15 gr karbohydrater pr dag.
Fjasnissen
03-02-11, 08:52
Høres lurt ut!
Frem til du får tak i boka kan du jo starte med å holde deg til matvarer med max 5 gr karbo pr 100 gr, meieriprodukter (minus melk), egg og grønnsaker/salat som vokser over bakken :) Og selvsagt rent kjøtt, fisk og fugl :)
På Ketolyse skal du ligge på ca 15 gr karbohydrater pr dag.
Eller opp mot 20 om man er mann.
Eller opp mot 20 om man er mann.
:ja: Så greit med forumet her, er det noe èn glemmer er det alltid noen andre der til å føye til det manglende. Sammenlagt må jo dette forumet være fullkomment? :D
Tinkiwinki
03-02-11, 11:27
forumet er kjempekjekt !
Alle har en sprekk i ny og ned, bare det ikke blir alt for ofte. Så hvis du skulle sprekke igjen etter 3 uker denne gangen også - så er det bare å begynne på nytt igjen dagen etter :) Man må komme i ketose igjen, og stopper kanskje vekten i noen dager - men det ødelegger ikke alt.
Lykke til :)