View Full Version : hjelp meg litt..


nøtte
04-03-05, 12:23
Vær så snill hjelp meg litt men meny forslag, jeg har den dumme norske utgaven og er redd jeg skal gjøre alt feil nå..
Fortell meg hva dere spiser!:confused: Jeg er så forvrret..

bibba
04-03-05, 12:40
Vær så snill hjelp meg litt men meny forslag, jeg har den dumme norske utgaven og er redd jeg skal gjøre alt feil nå..
Fortell meg hva dere spiser!:confused: Jeg er så forvrret..

Hei på deg. Jeg er også en "prøvende" nystartet "slanker".
Og trur jeg spiser feil for jeg tar ikke av meg 1 gram. og trenger også hjelp til å finne veien...
Det siste året har jeg spist slik:
Frokost: kl 07:00 : 1brødskive flerkornbrød m litt olivero margarin m/kokt skinke + tomat, paprika,grønn salat.
1 glass Vann, juice eller melk.
Lunsj kl 11:00 : 4 knekkebrød (kli) m/kaviar, eller leverpostei. (hmmm godt)
Fruktte.
Middag kl 16:00 :Kokt fisk, med grønnskaker (gultor,blomkål,brokkoli)uten poteter.
eller stekt kyllingfilet m/ris (?) og grønnsaker (som ovenfor)
eller taco (fredag)
1-2 glass vann
Kvelds kl 20:30 : 1- 2 knekkebrød med kaviar eller leverpostein eller magerost m/tomat.
1 glass vann eller 1 glass juice.

Men drikker mye fruktte m/suketter hver dag ( ca 2- 3 liter)

Kl 09:30 av og til 1 pære, 1 eple eller 1 appelsin.
Spiser masse baby gulrøtter som mellommåltid hvis jeg har lyst på noe.

Godis: peanøtter,chasewnøtter, mandler , valnøtt og tørket aprikos.

vinterstid går jeg hver til annen hver dag 1 time, fort gange. Tar mageøvelser etterpå og bruker rokkeringen.
vår,sommer og høst: annen hver dag går jeg på fjellet opp til 387 m o/havet med gåstaver, ca 1 t 20 min. annen hver dag på flatmark med stavene 1 t. Og mageøvelser og rokkeringen etterpå.
Jeg har tatt av meg 200 gram siden mai ifjor, og sliter. Må jo gjøre noe feil siden jeg ikke tar av.
Nu skal jeg begynne å gå på tredemølle også, har 7 kg for mye å drasse på. og 5 av de ligg på magen.

Er det noen som kan hjelpe meg og?


Bibba