Ang nr 2 så er ikke kjøttdeig ille å spise. Rå kjøttdeig er rått kjøtt og ikke regnet bearbeidet.
Ang. skinke - er vel om å gjøre å få i seg minst mulig nitritt, så om den ene er uten og den andre med, så ville jeg gått for den uten.
kyllingkjøttdeig er ofte maskinutbeinet,. ikke noe særlig syns jeg.. finner brusk og bein i :p
kyllingkjøttdeig er ofte maskinutbeinet,. ikke noe særlig syns jeg.. finner brusk og bein i :p
Synes rett og slett kyllingkjøttdeig er horribelt, av den ene grunnen - finner så mye rart i det kjøttet. Jeg er nokså sensitiv i forhold til ekle ting i kjøtt, noe som gjør at jeg spiser langt magrere enn man burde på ketolyse, fett på kjøtt gir meg brekninger.
Synes rett og slett kyllingkjøttdeig er horribelt, av den ene grunnen - finner så mye rart i det kjøttet. Jeg er nokså sensitiv i forhold til ekle ting i kjøtt, noe som gjør at jeg spiser langt magrere enn man burde på ketolyse, fett på kjøtt gir meg brekninger.
Nei maskinelt utbena styrer jeg unna:eek:
Nei maskinelt utbena styrer jeg unna:eek:
MUK er MØKK. :D
MUK er MØKK. :D
F...n er det MØKK og:lol:
lillemeg88
17-02-11, 22:41
hvis du vil stramme opp er styrketrening en god løsning :) øvelser som involverer store muskelgrupper som knebøy, markløft og utfall er kjempe gode øvelser for bein!!
F...n er det MØKK og:lol:
Smaker i alle fall som det. :p Usj, brusk og beinbiter i maten min, nei takk.
Smaker i alle fall som det. :p Usj, brusk og beinbiter i maten min, nei takk.
Nei fytterakkern:eek:
Bra nå folkens ;)
Det finnes allerede tråder om akkurat dette. Dere kan diskutere det der.
Og heller svare på det som er trådstarters spørsmål :)
Gerd
Moderator
Bra nå folkens ;)
Det finnes allerede tråder om akkurat dette. Dere kan diskutere det der.
Og heller svare på det som er trådstarters spørsmål :)
Gerd
Moderator
Ok :) ble bare litt revet med:)
Svarer med rødt jeg :)
1. Er kalkunskinke bedre å spise enn vanlig skinke, altså sånne hermetisk pakket?
Bedre på hvilken måte, mener du?
2. Og hva med kyllingkjøttdeig, er det like ille som vanlig kjøttdeig hvis man tenker på at man ikke skal spise for mye bearbeidet kjøtt, eller er kyllingkjøttdeig bedre?
deig er ikke spedd, men rent malt kjøtt, fett ( og gjerne salt, vann)
3. Hva bør man trene hvis man vil stramme opp lår og mage, spes. ekstremt "dissende" lår? Trodde de ville bli bedre med vektnedgang, men neida.. de disser jo som de alltid har gjort :rolleyes: Hjelper svømming?
Svømming er fint. Regelmessig trening er viktig på lang sikt :)
4. Er det noen som har fått et rød/lillaprikket "utslett" som spes. viser seg typisk etter dusjing på lår? Syns de fleste snakker om at huden blir så fin på ketolyse, men jeg ser overhode ingen forskjell etter snart 6 mnd... har helst blitt verre, mtp. disse rare prikkene på lårene. Og i tillegg så er liksom huden litt sån blå/llla på lårene... Overarmene er et kapittel for seg selv... :o
Det har jeg ingen erfaring med. Håper du finner ut av det :)
Det utslettet du skriver om, kan det ha noe med blodomløpet i beina? Vet det er noen som kan få utslett (under huden) som ligner på det du skriver om f.eks når de kommer ut av en varm dusj og begynner å fryse.
Ellers så vet jeg ikke hva det kan være :confused: