View Full Version : Fase 3


Fedonisten
06-03-05, 18:52
Jeg skal nå inn i fase 3 av Eurodietten, og selv om jeg har det på papir hvordan jeg skal gjøre det, så syns jeg det er vanskelig. Faktisk såpass vanskelig at jeg utsetter det.... Skulle ha begynt i går egentlig - men må planlegge litt.. Er det rart?

Fint hvis noen av dere andre som har vært i fase 3 eller er der kan gi meg noen råd til hvordan dere legger opp dagen deres, for jeg er neimen ikke sikker.

Sist gang jeg brukte Eurodiett skar det seg for meg da jeg kom til fase 3 - for jeg syns det er vanskelig å gjen-innføre karbohydrater. Å holde seg unna vanlig mat går "greit" men å kombinere syns jeg er vanskelig.

Kom igjen'a! Hjelp en stakkars Fedonist som har brukt hele dagen på å vrenge seg opp i egen lomme'a.... :lol:

Mila
06-03-05, 18:59
Hei snuppa!! Surrer rundt i fase 3 jeg, men gadd ikke skifte fra 2 til 3 på der nede.. for skal tilbake til fase 1 i mårra,

Men du gjør bare som du har gjort i fase 2, bare med en prosjon frukt eller noe av de andre lovlige.. liksom..:p

Fedonisten
06-03-05, 19:34
Hei snuppa!! Surrer rundt i fase 3 jeg, men gadd ikke skifte fra 2 til 3 på der nede.. for skal tilbake til fase 1 i mårra,

Men du gjør bare som du har gjort i fase 2, bare med en prosjon frukt eller noe av de andre lovlige.. liksom..:p

Men atte Mila..... Hvorfor surrer du i fase 3 nå - og så skal du i fase 1 i mårra? Hvorfor var du ikke lenger i fase 1 da - og i fase 2? Skjønner ikke no' jeg......

Hvordan har vekta endret seg for deg nå i fase 3 da? Og hvor lenge har du vært der? Har du gjennomført både fase 3A, 3B og 3C - eller hopper du tilbake midt i eller?

:klem: fra Tusen-spørsmåls-Fedonisten

Albertine
06-03-05, 19:41
I fase tre kan du vel øke på med litt frukt, litt belgfrukter og slikt, kan du ikke? Åh, frukt høres deilig ut!:)

MHM
06-03-05, 22:32
VIL du være i ketose, og KAN du være i ketose i fase 3 Fedonisten? Er sikkert lurt å ha en plan på om du enten er i ketose eller ei. Hva får du eventuelt søthunger av? Hva føler du er sunnest å ta inn?

Kanskje yoghurten din, en frukt per dag, en del bær og litt mer mat generelt (= mindre produkter) er nok forandring?

Nå har ikke jeg brukt Eurodiet, men jeg merker nå at forskjellen på lavkarbo for et par uker siden, og ketosemat nå, er at jeg ikke slurver her og der. Kanskje fase tre får "nok" karbohydrater ved å slurve her og der? (Slurve høres jo fryktelig negativt ut, men skjønner du hva jeg mener? At du ikke er ketose-pinlig-nøyaktig....)

Mila
06-03-05, 22:37
Men atte Mila..... Hvorfor surrer du i fase 3 nå - og så skal du i fase 1 i mårra? Hvorfor var du ikke lenger i fase 1 da - og i fase 2? Skjønner ikke no' jeg......

Hvordan har vekta endret seg for deg nå i fase 3 da? Og hvor lenge har du vært der? Har du gjennomført både fase 3A, 3B og 3C - eller hopper du tilbake midt i eller?

:klem: fra Tusen-spørsmåls-Fedonisten


Atte... står så stille ser du.. så skal ta noen uker (bare 2 nå) i fase 1 for å få fart på tingene igjen.. Har vert skikkelig slapp denne uka jeg:( me maten altså!! Har spist både litt kaker, chillinøtter, taco (bare ei lefse da men uansett) osv. men vekta har stått stille for det, har ikke gått opp over, men alikevel...

Bare spørr i vei du!! :klem: