View Full Version : Kettlebells anyone?

KarMa40
21-02-11, 21:33
Har noen prøvd kettlebells eller girya?

Likt - ikke likt?

Jeg liker tanken på balanse og vekttrening kombinert og har tenkt å komme igang.

Nerthus
21-02-11, 21:54
Holder på å mase på elixia her lokalt å kjøpe inn - daglig leder sier hun jobber med saken - må ha litt plass vet du. Har sett noen som har trent med kettlebells - jeg ble så fascinert at jeg glemte å trene selv hehe... har KJEMPElyst til å prøve selv! Du kan få kjøpt egne bells bla på xxl har jeg sett :)

Tunrida
21-02-11, 22:38
Jeg har vært på kettlebells trening i trondheim, og det var kjempe gøy!! (og veldig tungt ;))

Tor63
22-02-11, 00:53
Absolutt noe av det mest effektive jeg har trent med og merket umiddelbart resultat på hvordan ryggen ble bedre. Kan anbefales! :)

KarMa40
22-02-11, 08:00
Dette høres bra ut!

Har funnet et lokalt sted som har saltimer OG meldt meg inn OG satt meg opp på begynnertime! Det er jo de første skrittene:D så er det dørstokkmila:o

Har ikke tenkt å laste opp så veldig tungt, gått i den fella noen ganger, å ha pause med trening og så hoppe inn på de samme vektene. Aua..

Skal holde meg på de letteste først og lære teknikk.

Tor63
22-02-11, 13:12
Til inspirasjon.....hehe...

http://www.youtube.com/watch?v=GzK7_baDRgg&feature=player_embedded

-Cilia-
22-02-11, 16:37
Jeg har vært på kettlebells trening i trondheim, og det var kjempe gøy!! (og veldig tungt ;))
Hvor?

Tunrida
22-02-11, 16:54
Hvor?

På maxpuls :)

KarMa40
22-02-11, 21:29
Til inspirasjon.....hehe...

http://www.youtube.com/watch?v=GzK7_baDRgg&feature=player_embedded

Nå hadde jeg ikke tenkt å jonglere akkurat til å begynne med:p

Og hvorfor er det sånn at når man har bestemt seg og linet opp alt, så begynner verden å motarbeide deg?
Jeg vet det er dugnad i barnehagen, men hadde jo tenkt å overse den lappen og ikke melde meg på for det er jo akkurat da jeg skal gå på denne treningen første gang!!!:mad::(
Dårlig gjort å spørre sambo sånn at han sier: å ja, jeg skal spørre...