finnes noen syltetøy der ute som vi på ketolyse kan spise??
Har lyst til å prøve vaflene i ketolyse boka men hva skal jeg da ha på???
Lerum uten sukker, finnes i bringebær med eple og jordbær,de har 5 og 5.3 karbo pr 100 gram,og man trenger ikke å lesse på :D
Veldig godt på vafler hvis du har creme fraishe eller rømme på
Lerums uten tilsatt sukker er godt - og lovlig i fornuftige mengder :D
Det alle beste er viss du rører jorbær eller bringebær selv, med ev. litt søtning (splenda ville jeg brukt) DET er godt det :sikle:
Jeg kjøper frosne bringebær, og rører inn natreen:)(evnt. koke det med JBK for og få det tykkere)
Tusen takk dere.
Da kjøper jeg bringebær imorgen :)
Ville bare nevne sånn i forbifarten, og slett ikke kuppe tråden din eller noe...
Men det er ikke alle som tåler hverken bringebær, sukkerfritt syltetøy eller ketolyse-bakemiks, selv om det står i ketolyseboka. Jeg kunne ikke spise disse tingene for da stoppa vekta dønn. Ville bare nevne det.
:)
Jeg rører syltetøy selv så det er varmt til bruk.
bruker en skål frossne bringebær, mikrer dem til de er varme.
Har i en porsjonspose stevia, og rører inn jbkm til det er litt substans.
nam!
Kan jeg røre det med sukrin?? Det er det eneste jeg har, eller så har jeg friske stevia :rolleyes:
Kan jeg røre det med sukrin?? Det er det eneste jeg har, eller så har jeg friske stevia :rolleyes:
Sukrin kan brukes ja :)
Sukrin kan brukes ja :)
Supert, da skal jeg gjøre det til ungene :D Takk for svar :)
Jeg kjøper frosne bringebær, og rører inn natreen:)(evnt. koke det med JBK for og få det tykkere)
Jeg har med stort hell brukt litt fiberhusk for å tykne syltetøy! Fikser ikke den glatte smaken av JBKM!:p