Mithila
23-02-11, 15:15
Eg lurer rett og slett på om eg får i meg for lite fett, og at det er derfor vektnedgongen går i slow motion. Prøver å drikke cocosa i kaffien, og det går bra har hatt ca 1 ts i den per krus. Ellers så les eg jo fleire stader her at ein bør vere litt forsiktig med fløyte, CF, ost. Forslag til andre feittkjelder? Utanom fløyte, rømme og CF bruker eg smør, olivenolje, majones og avokado, samt laks. Lager majonesen sjølv, men dei få gongene eg ikkje har heimelaga i kjøleskapet blir det gjerne Mills, og den bør eg vel begrense meg litt på? :confused:
Har til no ete ein god del grønnsaker i form av isbergsalat eller anna grøn salat, paprika, agurk, litt løk, blomkål og brokkoli. Vurderer å kutte ned litt her og kanskje auke med feitt og kjøtt. Tar ofte meg sjølv i at eg et meir grønnsaker enn kjøt, gamal vane er tydelegvis vond å vende.... :):rolleyes:
Har til no ete ein god del grønnsaker i form av isbergsalat eller anna grøn salat, paprika, agurk, litt løk, blomkål og brokkoli. Vurderer å kutte ned litt her og kanskje auke med feitt og kjøtt. Tar ofte meg sjølv i at eg et meir grønnsaker enn kjøt, gamal vane er tydelegvis vond å vende.... :):rolleyes: