View Full Version : rykte og kraft
Lurer på hvorfor i all verden jeg har falt ned 14 hakk på kraft siden i går,jeg:confused: ..Hadde 20 i går,og i dag kan jeg bare gi 6. Ikke fått noe negative poeng heller..
Les denne:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4098
:)
ingen fare det er bare reglene som er endret ;)
vi har alle falt i kraft :)
Ah...?Jeg har ikke lest gjennom alle innleggene siden jeg var her sist:o Men betyr det at,den kraften på 6,kommer av 2 poeng for året jeg har vært her,og resten av ryktesummen min?Har jo ikke 1000 innlegg så...
Betyr kraft at man kan gi ekstra poeng hvis man vil?? Skjønner ikke dette helt jeg?..:rolleyes:
Kraft er så og så mange ryktepoeng du kan gi til andre.
Betyr kraft at man kan gi ekstra poeng hvis man vil?? Skjønner ikke dette helt jeg?..:rolleyes:
Kraft er hvor mange poeng du gir ;)
Du gir 1 poeng - magdalena 6 poeng :)
Kommentaren kan ikke verdsettes! :snill:
enig! kommentaren betyr så mye mer enn poengene!! :)
:ja: men det er ikke alltid jeg får kommentar,så det er ikke alltid jeg gir heller.Men det er kjempekos å lese kommentarene:rodme:
Tenk på meg da, som falt i fra 76 til 26..:eek: det var et fall det! :D
Men absolutt på sin plass, summene var blitt veldig høy etterhvert...;)
Jeg synes ryktesystemet er veldig koselig. Det er godt å både gi og få tilbakemeldinger på det en skriver. :)
Joda,Lise,det var et heftig fall det:stuart: Var bare jeg som ikke leste alle de nye innleggene før jeg begynte å spørre og lure.:o
Helt enig med Lise! kjempekos med tilbakemeding:)
OK...
Så hvis man ønsker å ha ett flott rykte så bør man apellere til de medlemmene som har mye kraft:confused:..
Kraften øker jo for hvor lenge du har vært med i forumet,hvor mange ryktepoeng du har,og per 1000 innlegg.Kan hende jeg blander nå fra de gamle reglene, det er blitt "strengere",men synes det er helt greit det.:D Hvis du bare skal appelere til de med mye kraft,er du for opphengt i det altså..Alle monner drar,vet du,og poenget er vel at hvis en liker eller ikke liker et av innleggene dine,gir man ut ryktepoeng..Altså,en måte for å vise at du blir verdsatt...:)
ekke noe flink å forklare altså..:rolleyes:
Kraften øker jo for hvor lenge du har vært med i forumet,hvor mange ryktepoeng du har,og per 1000 innlegg.Kan hende jeg blander nå fra de gamle reglene, det er blitt "strengere",men synes det er helt greit det.:D Hvis du bare skal appelere til de med mye kraft,er du for opphengt i det altså..Alle monner drar,vet du,og poenget er vel at hvis en liker eller ikke liker et av innleggene dine,gir man ut ryktepoeng..Altså,en måte for å vise at du blir verdsatt...:)
ekke noe flink å forklare altså..:rolleyes:
Neida.. :) Er egentlig ikke så opphengt, bare litt ivrig på å finne ut av hvordan ting fungerer her på forumet. Mye å sette seg inn i skjønner du.. :eek: Men jeg er lærevillig og kommer nok til å bli fast inventar en lang stund:D:D..
Flott,at du blir her med oss!:klem:
Fedonisten
11-04-05, 14:59
*hvisker forsiktig*
kan vi gå tilbake til at vi bare trenger å gi rykte til 5 personer før vi kan gi til den samme igjen?
*smyger meg ut igjen - usett*
... det er ikke farlig å spre rykte altså! (:eek: ) *hvisker tilbake*
Fedonisten
11-04-05, 15:04
... det er ikke farlig å spre rykte altså! (:eek: ) *hvisker tilbake*
vet jo det da - men det kan jo stoppe opp også..... ;)
... det er ikke farlig å spre rykte altså! (:eek: ) *hvisker tilbake*Jomen...det hender det blir litt urettferdig da....Det er jo noen som alltid klarer å spre så mye positivitet og glede. Noen som er utømmelige, og øser og øser.....
Jeg er ikke flink til å dele ut.... Men skal bli bedre!
Glemmer det ofte jeg, - og når jeg endelig kommer på deg igjen, - så må jeg vente med å gi akkurat den jeg VIL gi, - også glemmer jeg det igjen !! :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.