View Full Version : Hvilke kosttilskudd og vitaminer anbefales?

chbbe
25-02-11, 18:02
Ettersom jeg sliter med litt kramper skal jeg gå til innkjøp av magnesiumtabeletter, men hva mer burde man ta?

Nerthus
25-02-11, 18:04
Sjekk ketolyse-tablettene. Finnes på www.ketolyse.no, men også på meny :)

chbbe
25-02-11, 18:16
Sjekk ketolyse-tablettene. Finnes på www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no), men også på meny :)

Takk for kjapt svar :)

Da har jeg sendt en bestilling på:
Ketolysetabletter : Krom+kalium+Kalsium mm.
Ketolysetabletter : Selen + sink + vitaminer
Magnesiumtabletter og stix.

Nerthus
25-02-11, 18:30
Takk for kjapt svar :)

Da har jeg sendt en bestilling på:
Ketolysetabletter : Krom+kalium+Kalsium mm.
Ketolysetabletter : Selen + sink + vitaminer
Magnesiumtabletter og stix.

Samme som jeg tar :) Må ta 600 mg magnesium hver kveld jeg da - sliter med kramper så det holder...

chbbe
25-02-11, 19:01
Samme som jeg tar :) Må ta 600 mg magnesium hver kveld jeg da - sliter med kramper så det holder...

Det verste er å våkne av kramper om natten.

Får du kramper etter at du har tatt magnesium?

Nerthus
25-02-11, 19:12
Det verste er å våkne av kramper om natten.

Får du kramper etter at du har tatt magnesium?

De er håndterbare når jeg tar tilskudd - uten hadde jeg ikke fungert i det hele tatt - men det kan nok ha andre årsaker også enn kosthold i mitt tilfelle :)

chbbe
15-03-11, 20:39
De er håndterbare når jeg tar tilskudd - uten hadde jeg ikke fungert i det hele tatt - men det kan nok ha andre årsaker også enn kosthold i mitt tilfelle :)

Nå har jeg tatt magnesium-tablettene hver dag i ca 1,5 uke og de er verdt gull. Jeg har ikke hatt krampe siden jeg begynte med de, utenom noen små antydninger som det ikke har blitt noe av. Jeg har ikke våknet pga noen av de.

Nerthus
16-03-11, 15:11
Nå har jeg tatt magnesium-tablettene hver dag i ca 1,5 uke og de er verdt gull. Jeg har ikke hatt krampe siden jeg begynte med de, utenom noen små antydninger som det ikke har blitt noe av. Jeg har ikke våknet pga noen av de.

Så bra! :) Fint at du kan få tips til løsninger som faktisk hjelper ;)