View Full Version : Hvorfor er jeg i ketose, men ikke samboern?

Maylinn26
25-02-11, 20:49
Nå har jeg vært i ketose i en uke, samboeren min der i mot, som spiser tilnærmet det samme som meg, er ikke i ketose. Han spiser riktig nok noen flere hjemmelagde lavkarbo linfrø knekkebrød enn meg, men han er jo til forskjell 20 cm høyere og 40 kg tyngre.

Hva kan dette komme av? Velger å søke råd fra mine fantastiske lavkarbo venner:)

Charlott
25-02-11, 20:50
Nå har jeg vært i ketose i en uke, samboeren min der i mot, som spiser tilnærmet det samme som meg, er ikke i ketose. Han spiser riktig nok noen flere hjemmelagde lavkarbo linfrø knekkebrød enn meg, men han er jo til forskjell 20 cm høyere og 40 kg tyngre.

Hva kan dette komme av? Velger å søke råd fra mine fantastiske lavkarbo venner:)
Går han ned i vekt da?

Maylinn26
25-02-11, 20:52
Går han ned i vekt da?

Ja han har faktisk gått ned 4 kilo på en uke:D

Charlott
25-02-11, 20:55
Ja han har faktisk gått ned 4 kilo på en uke:D
Flott nedgang da! :D
Men, da hadde jeg blåst en lang marsj i hva stixa sier ;) Om formen er ok og han går ned i vekt spiller det ikke noen særlig rolle hva disse papirstrmlene viser, mener jeg :)

Maylinn26
25-02-11, 20:58
Flott nedgang da! :D
Men, da hadde jeg blåst en lang marsj i hva stixa sier ;) Om formen er ok og han går ned i vekt spiller det ikke noen særlig rolle hva disse papirstrmlene viser, mener jeg :)

Ja han ble veldig overrasket når han stilte seg på vekta å så 4 kilo ned! Nei vi skjønte ikke så mye når min hele tiden er knall lilla, å hans lille pinne er så stakkarslig hvit:( Hehe, neida:D Nei formen hans er veldig bra, MYE bedre enn min, men jeg har også spist flere karbo enn han....