Pearle
01-03-11, 12:02
Forhåpentligvis når jeg målet mitt med ned 30 kg på torsdag og skal dermed over til lavkarbo for å stabilisere. Men....jeg blir så sabla forvirra av alle produktene som skal erstatte mel, sukker osv. Jeg har lest oppskrifter og innlegg til det kjedsommelige, og har prøvd å bestemme meg for hvilke produkter jeg trenger, men siden en ikke bare kan stikke ned på Rema og kjøpe om en trenger noe av det spesielle, blir det litt værre.
Så jeg lurer på om noen kan gi meg tips på hva jeg bør ha i skapene nå når jeg skal prøve meg på lavkarbo. Jeg har splenda og en liten pakke mandelmel, solsikkekjerner, sesamfrø og linfrø. Men hva mer og mye trenger jeg for å lage sauser, bake brød og kaker (en sjelden gang), grøt, lapper/pannekaker osv.
Hva kan rett og slett være lurt å begynne med?
Så jeg lurer på om noen kan gi meg tips på hva jeg bør ha i skapene nå når jeg skal prøve meg på lavkarbo. Jeg har splenda og en liten pakke mandelmel, solsikkekjerner, sesamfrø og linfrø. Men hva mer og mye trenger jeg for å lage sauser, bake brød og kaker (en sjelden gang), grøt, lapper/pannekaker osv.
Hva kan rett og slett være lurt å begynne med?