Mellon
11-03-11, 22:29
Fikk denne oppskriften på mail av ei venninne, tenkte jeg skulle teste den.
*
KEVIN´S POWER SMOOTHIE
*
1.**** 1. Stykk Avocado
2.**** ½ Agurk
3.**** 1. Sitron deles i to og du presser saften ut av den. (jeg presser saften ut over et fat slik jeg slipper steinene oppi)
4.**** Du tilsetter 3 spise skje med Olje. (det som du har av raps, oliven, eller solsikke olje).
5.**** Du tilsetter 1-2 spise skje med Cocosa extra virgin coconut oil. (kjøpes i helsekost) Ønsker du en enda bedre smhoothie tilsetter du mer cocosa.
6.**** Du salter med 1-2 teskje havsalt. (Helios uraffinert er bra)
7.**** Du tilsetter 2 teskje med super sprouts. ( kjøpes hos Lillian) Lag den uten om du ikke harJ Dette er soya spirer i konsentrert form. Rik på plante proteiner. Veldig bra for de som har søt sug, det dempes kraftig av soya spirene. Diabetikere har også veldig godt av soya spirene.
8.**** Du tilsetter vann etter ønsket tykkelse.
9.**** Du tilsetter 4 dråper Prime Ph. (kjøpes hos Lillian) Lag den uten om du ikke har. Dråpene øker Ph en på drinken.
10.* Har du tid putter du i 4 is biter, den blir da kald og god. Put is bitene i de siste 6-7 sekundene når den går på mixeren.
*
Dette vil gi deg en enrom energi, og det vil samtidig rense tarm systemet ditt.
Kanon bra å starte dagen med denne og en ½ lier Greendrink.
*
Best for kroppen om du venter en time og to med fast føde etter detteJ
Da får kroppen din en mini rens.
Ha en kjempe fin dag :)
Hva syns dere? Har ikke de to siste ingridensene da, men er jo ikke så viktige tenker jeg
*
KEVIN´S POWER SMOOTHIE
*
1.**** 1. Stykk Avocado
2.**** ½ Agurk
3.**** 1. Sitron deles i to og du presser saften ut av den. (jeg presser saften ut over et fat slik jeg slipper steinene oppi)
4.**** Du tilsetter 3 spise skje med Olje. (det som du har av raps, oliven, eller solsikke olje).
5.**** Du tilsetter 1-2 spise skje med Cocosa extra virgin coconut oil. (kjøpes i helsekost) Ønsker du en enda bedre smhoothie tilsetter du mer cocosa.
6.**** Du salter med 1-2 teskje havsalt. (Helios uraffinert er bra)
7.**** Du tilsetter 2 teskje med super sprouts. ( kjøpes hos Lillian) Lag den uten om du ikke harJ Dette er soya spirer i konsentrert form. Rik på plante proteiner. Veldig bra for de som har søt sug, det dempes kraftig av soya spirene. Diabetikere har også veldig godt av soya spirene.
8.**** Du tilsetter vann etter ønsket tykkelse.
9.**** Du tilsetter 4 dråper Prime Ph. (kjøpes hos Lillian) Lag den uten om du ikke har. Dråpene øker Ph en på drinken.
10.* Har du tid putter du i 4 is biter, den blir da kald og god. Put is bitene i de siste 6-7 sekundene når den går på mixeren.
*
Dette vil gi deg en enrom energi, og det vil samtidig rense tarm systemet ditt.
Kanon bra å starte dagen med denne og en ½ lier Greendrink.
*
Best for kroppen om du venter en time og to med fast føde etter detteJ
Da får kroppen din en mini rens.
Ha en kjempe fin dag :)
Hva syns dere? Har ikke de to siste ingridensene da, men er jo ikke så viktige tenker jeg