Hei, startet med lavkarbo for 2 uker siden og har gått ned ca 5 kg. Vært i ketose hele tiden. Men vekten stoppet heeeelt opp på søndag og har stått stille i 4-5 dager nå. Trener pulsspinn 3-4 ganger i uka. Aldri over 15 karber om dagen og ligger mellom 1800-2200 kallorier om dagen. Jeg er 173 høy og veier 88.5 kg. Spiser mye egg, bacon, ost og gjerne litt pepperoni, endel blomkål/brokkoli til middag. bruker endel lettrømme, kremfløte/matfløte til middag også. Vet 5 kg på 2 uker er ganske bra men det er jo for det meste vann kroppen kvitter seg med. Vil ned til ca 75 kg. Gode råd/tips mottas med stor takk:)
Det er helt normalt at vekten står stille før den går videre nedover. 5 kg på to uker er helt supert og du skal bare fortsette slik du gjør.
Dropp lettrømmen, bruk ordentlig rømme og tenkt på at du bygger muskler når du trener.
Er søren meg 2.5 kg i uka det! :D
Ja jeg skal bytte ut lettrømmen. Jeg er ved godt mot så håper det ikke tar så lang tid før det løsner igjen. Målet er å gå ned 1 kg i uka. Fint forum foresten:)
Ja jeg skal bytte ut lettrømmen. Jeg er ved godt mot så håper det ikke tar så lang tid før det løsner igjen. Målet er å gå ned 1 kg i uka. Fint forum foresten:)
Da får vi bare håpe kroppen er enig med deg ;)
Spis "riktig" og nyt at våren er (nesten) i full gang! Så slipper nok kroppen kiloene når den er "klar" for det :D
Da får vi bare håpe kroppen er enig med deg ;)
Spis "riktig" og nyt at våren er (nesten) i full gang! Så slipper nok kroppen kiloene når den er "klar" for det :D
Ja får håpe det:) Bukser begynner å bli store og det skal det fortsette med:)
Du har jo gått ned kjempemasse ;) Gratulerer ;) Ville bare fortsatt på samme vei og ikke sett meg tilbake :D Stå på :D