View Full Version : Akkurat begynt på Levaxin


ElHein
18-03-11, 13:39
Da jeg var 12 år var jeg først innom endokrinolog i Bodø etter at jeg hadde en TSH på rundt 20. Nå er jeg 20 og startet først denne uka på medisin. Noe jeg lærte av å gå rundt med sjuka er at det skal en spesifik spesialist til for å forstå at en har problemer. Ser mange som skriver at de ikke føler seg pigg, sjøl om de bare har en TSH på 5. Det er helt individuelt hvor høyt stoffskifte en skal ha. På samme måte som kostholds og treningsplan skulle en "hormonplan" ha vært lagd til hver enkelt. Da mine verdier var "nær normalen", så er det ikke en overdrivelse å si at jeg til tider trodde jeg skulle dø.

Har nå gått ned 9 kilo på lavkarbo for andre gang. Første gangen var jeg nesten under 100! Men nå ligger jeg på en gode 124.
Derfor lagde jeg en bruker på dette forumet. Jeg tror det blir lettere med likesinnede!
Stortrives på dietten. Jeg får spise god mat og samtidig gå ned i vekt.
Håper på at dere spørrer, dersom det er noe dere lurer på. Etter å ha prøvd å få medisinen jeg trenger i nesten et tiår har jeg lært en del om sykdommen.

MVH- Ny bruker. ElHein!

KarMa40
18-03-11, 19:16
Hei og velkommen!

Du hadde nok fått mer respons om du la din første melding på en mer generell del av forumet. :)

Selv har jeg ikke lavt stoffskifte, men en samboer som er hypo uten antistoffer. Det er også mange andre med eller uten diagnose og medisinering her.

I tillegg vil jeg generelt anbefale http://www.sonjas-stoffskifteforum.info/ som et forum for alle med stoffskifte-forstyrrelser.

Lykke til!