View Full Version : Jeg lurer så veldig!!!!

blomkarse
12-03-05, 12:44
Kan dere VÆÆÆR så snill å kommentere dagens måltider for meg, har lagt den ut i dagboka mi også, men lite aktivitet der nå..

Jeg sliter litt med å få helt grepet på hvilke matvarer og mengder som er ok...:eek::eek::eek: Så derfor spør jeg dere om denne lunshen og frokosten er OK..

FROKOST: 75 gram med All Bran frokostblanding, 1 kiwi, 1 biola youghert og ca 1 dl tjukkmelk

Lunch: 2 små avocado, 2 kokte egg, 1 tomat, litt rød paprika og purre + kaviarmix...
Kjempeglad hvis noen kan kommentere dagen min så langt.. Har også trent 1 time med aerobic på formiddagen idag..

mofe
12-03-05, 14:53
hvor er proteinene i frokosten din?

Skorpia
12-03-05, 15:57
Kan dere VÆÆÆR så snill å kommentere dagens måltider for meg, har lagt den ut i dagboka mi også, men lite aktivitet der nå..HMM
Skal dette liksom være en lavkarbododiett??????????????????????????????????? ???????????

Skorpia
12-03-05, 16:03
Ok skal svare litt mer fornuftig nå,all bran frokost blanding er jo full av karbo,så jeg trodde du tulla rett og slett.Men det jeg egentlig vil si er: at skal du spise lavkarbo og forstå det du gjør,må du rett og slett kjøpe en bok.Atkins,Ketolyse eller Lindberg.