View Full Version : Sunne kjeks!


Iset
12-03-05, 23:54
Kjøpte noen kjeks til datteren min forrige uke, i helsekosten. Husker ikke hva de het, men de var laget av spelt og formet som små dyrefigurer. Inneholder IKKE sukker!! De er økologiske og har ingen kunstige tilsetningsstoffer, og er laget på grovt mel.

Bare et tips til kjekshungrige småbarn. :D De falt VELDIG i smak.

Nooria
13-03-05, 08:39
Kjøpte noen kjeks til datteren min forrige uke, i helsekosten. Husker ikke hva de het, men de var laget av spelt og formet som små dyrefigurer. Inneholder IKKE sukker!! De er økologiske og har ingen kunstige tilsetningsstoffer, og er laget på grovt mel.

Bare et tips til kjekshungrige småbarn. :D De falt VELDIG i smak.

Takk for tipset! Foreløpig har vi klart oss med tørkede økologiske aprikoser, men han blir jo stadig eldre og forstår mer av hva andre spiser.

Iset
13-03-05, 11:36
Her har jeg også prøvd med aprikoser (økologiske selvsagt, holder meg langt unna den skadelige butikkkjøpte tørkede svovlede frukten!!!!) men hun likte det ikke. Pleier å lage i stand en liten skål med mørk sjokolade (økologisk 70%), evt nøtter i SMÅ biter og gjerne litt økologiske rosiner til henne i helgene. Det liker hun. :D

Kristian
14-03-05, 05:10
Kjøpte noen kjeks til datteren min forrige uke, i helsekosten. Husker ikke hva de het, men de var laget av spelt og formet som små dyrefigurer. Inneholder IKKE sukker!! De er økologiske og har ingen kunstige tilsetningsstoffer, og er laget på grovt mel.

Bare et tips til kjekshungrige småbarn. :D De falt VELDIG i smak.

Hva med fett? det er fettet i kjeksen jeg er mest redd for det er ofte mye transfett.