anniejahren
20-03-05, 16:48
noen tips til hvordan man steker den??? Den svulmer opp og all sjokoladen legger seg i bånn=(......noe man kan smake til med???
Sånn blir mine og desverre, men de smaker da akkurat likt fordet... men du? steik dem litt lenger enn det som står, jeg må vertfall det.
anniejahren
20-03-05, 16:57
hehe....ja veit de smaker det samme, men ser liksom ikke så gode ut...men men....lurte på om jeg gjorde noe feil, men da gjør jeg ikke det, og det er jo bra:D
Ja må jo nesten steke dem i 20 minutter....men de smaker jo godt bare man får med seg litt sjokolade i hver bit!!!
Ja vet:) Kakene er de eneste jeg klarer nå vertfall. Ha boikotta resten av produktene for lenge siden... fyyysjom:p
anniejahren
20-03-05, 17:02
Jeg har jo ikke spist dette så lenge så jeg syns jo det meste er kjempe godt(etter noen dager, i begynnelsen var alt æsj)...men tror nok jeg vil bli lei ja....er litt ensformig, men det funker da=)
Omelettene ble bare mer å mer æsj, så kutta ut dem etter en og en halv uke (brakk meg bare). Suppene er for kremete etter min smak, men tomatsuppa går. :) , Har holdt på siden 3 januar jeg da... Litt mer vims nå men skal skjerpe meg...:rolleyes: :cool: