Hei.
Noen som har erfaringer med dette og hva slags merke har dere bestilt?
:o
TrillTrall
27-04-11, 13:03
Bruker man så mye av det at det lønner seg da? Jeg kjøpte et lite glass i fjor sommer (på helsekosten her) og det er ikke tatt mange ts av det...
Bruker man så mye av det at det lønner seg da? Jeg kjøpte et lite glass i fjor sommer (på helsekosten her) og det er ikke tatt mange ts av det...
Forhåpentligvis når man bor såpass på bygda at det ikke finnes helsekost i nærheten, da må det uansett bestilles:) :cool:
Har ikke bestilt selv, men vet mange har god erfaring med iHerb, du kunne kanskje testet det?
TrillTrall
27-04-11, 13:49
Forhåpentligvis når man bor såpass på bygda at det ikke finnes helsekost i nærheten, da må det uansett bestilles:) :cool:
Ah. Sorry. :o Har dere apotek da? De har noe som heter nestargel (?) og som skal være akkurat det samme visstnok.
Hvorfor ikke støtte opp om de norske leverandørene av lavkarbo varer. Som f.eks www.lavkarbo-torget.no
Du får helt sikker Johannesbrøkjernemel der.
Hvorfor ikke støtte opp om de norske leverandørene av lavkarbo varer. Som f.eks www.lavkarbo-torget.no
Du får helt sikker Johannesbrøkjernemel der.
Fordi det er veldig dyrt... Derfor er vi mange som er hektet på Iherb. Ikke bare kjøper jeg lavkarboprodukter, men masse annet fint også :) Billig og morsomt.