View Full Version : Bestille Johannesbrødkjernemel fra USA

Harmoni
27-04-11, 13:00
Hei.
Noen som har erfaringer med dette og hva slags merke har dere bestilt?
:o

TrillTrall
27-04-11, 13:03
Bruker man så mye av det at det lønner seg da? Jeg kjøpte et lite glass i fjor sommer (på helsekosten her) og det er ikke tatt mange ts av det...

Harmoni
27-04-11, 13:07
Bruker man så mye av det at det lønner seg da? Jeg kjøpte et lite glass i fjor sommer (på helsekosten her) og det er ikke tatt mange ts av det...

Forhåpentligvis når man bor såpass på bygda at det ikke finnes helsekost i nærheten, da må det uansett bestilles:) :cool:

dakota
27-04-11, 13:42
Har ikke bestilt selv, men vet mange har god erfaring med iHerb, du kunne kanskje testet det?

TrillTrall
27-04-11, 13:49
Forhåpentligvis når man bor såpass på bygda at det ikke finnes helsekost i nærheten, da må det uansett bestilles:) :cool:

Ah. Sorry. :o Har dere apotek da? De har noe som heter nestargel (?) og som skal være akkurat det samme visstnok.

Falco
27-04-11, 13:57
Hvorfor ikke støtte opp om de norske leverandørene av lavkarbo varer. Som f.eks www.lavkarbo-torget.no

Du får helt sikker Johannesbrøkjernemel der.

surflover
27-04-11, 15:22
Hvorfor ikke støtte opp om de norske leverandørene av lavkarbo varer. Som f.eks www.lavkarbo-torget.no

Du får helt sikker Johannesbrøkjernemel der.

Fordi det er veldig dyrt... Derfor er vi mange som er hektet på Iherb. Ikke bare kjøper jeg lavkarboprodukter, men masse annet fint også :) Billig og morsomt.