View Full Version : Low Carb Selection i Kristiansand!
jippi!
Ville bare meddele at det nå har åpnet Low Carb Selection butikk i Kristiansand! Var innom der i dag og snakket med hun som jobber der, og så vidt jeg fikk med meg, så er hun aktiv her inne også ;) De hadde både brød,kaker,pølser, middager, frokostblandinger og det hele. Og ikke minst super enkle å snakke med, og få informasjon av :D
Ville bare dele!
Ååh.
Når åpner det en i Drammen/Asker tror dere? ;)
TrillTrall
25-05-11, 18:20
Hey! Skal nedover i de traktene om noen uker, skal se om jeg ikke får Lille Gubben til å kjøre innom der og titte litt! Kult!
Oi, spennende. Jeg skal ned til området en uke i sommer, er det lett å finne butikken? :p
Jeg har også vært innom der. Godt utvalg, og kjempegod service. :-)
157cm: Butikken ligger nærme gågata (Markens), men det er ikke så veldig tydelige skilt i vinduet foreløpig hvertfall...
Oi, spennende. Jeg skal ned til området en uke i sommer, er det lett å finne butikken? :p
Det er kjempe lett å finne, er i Henrik Wergelandsgate, en av side gatene til Markens, som er hovedgaten. Super greit å finne frem:D
Jeg har også vært innom der. Godt utvalg, og kjempegod service. :-)
157cm: Butikken ligger nærme gågata (Markens), men det er ikke så veldig tydelige skilt i vinduet foreløpig hvertfall...
Jeg var veldig positivt overrasket, og jeg har fått smakt på en smootie og kjøpte ett av brødene der, og de var super gode. Føles godt å vite at den er i nærheten :)
Da skal jeg lete etter den butikken når jeg er i byen en gang.
De har noen super greie smoothies der, og brødet var skikkelig godt :) Jeg er fornøyd hvert fall:D
Så det her!
Brødet skal prøves vertfall!
Å å å sjalu jeg er... hilsen trønder..:o
tuttalutta
30-05-11, 12:31
Hva heter butikken? Hva er adressen?
Hva heter butikken? Hva er adressen?
Den heter Low Carb Selection, og ligger i Henrik Wergelandsgate 4.
Til informasjon så er dette Spis deg slank som nå har startet butikker rundt omkring i landet. Jeg håper bare at det kommer en i Stavanger snart. Her finner dere alle butikkene:
http://www.spisdegslank.no/images/banners/Ny-butikk-banner.jpg
Spennende:) Egen butikk bare for meg :D
denne butikken var knall:)
glede meg til neste bytur!
Var i byen i dag og tenkte å ta en titt, men jeg fant den ikke :confused:
Ligger den i Henrik Wergelandsgate mellom Markens og Vestre Strandgate?
Var i byen i dag og tenkte å ta en titt, men jeg fant den ikke :confused:
Ligger den i Henrik Wergelandsgate mellom Markens og Vestre Strandgate?
Ja, på venstre side hvis du står med ryggen til Markens. :-)
Nå har butikken tatt sommerferie så jeg, så den er stengt hele juli..
Ååh.
Når åpner det en i Drammen/Asker tror dere? ;)
Litt sent ute jeg - mulig du allerede er informert men....
Det ER åpnet en slik butikk i Drammen allerede :) Sjekk butikkene de har her (http://www.spisdegslank.no/index.php?module=HFDO&func=DisplayPlacesList&sqlparm=V%C3%A5re%20butikker) :)
Oh! Nesten så jeg må kjøre til krs nå med en gang!
Eksisterer denne butikken enda? :)
Ser ut som om det bare er nettbestilling nå på spisdegslank.no
Ser ut som om det bare er nettbestilling nå på spisdegslank.no
Så dumt. Takk for svar!
Du kan jo sende mail til spisdegslank og spør. Jeg sjekka bare kjapt på nettsidene deres og kunne ikke finne link til butikkene slik som det var før.
Noen som har lyst å dele sine erfaringer? Ser de har mye forskjellig, også søtsaker. Noen tips?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.