View Full Version : 20 kg ned, og normalvektig!
Endelig! :smile:
For 4 måneder siden laget jeg denne (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40869) tråden.
Da jeg begynte med lavkarbo i starten av januar viste vekten 94,1. Jeg har holdt meg i ketose siden, og forbedret livskvaliteten min drastisk! I dag når jeg gikk på vekten viste den 73,8!! :stortsmil
Jeg har gått ned 20,3 kg, og er kommet innenfor kategorien "normalvektig". Jeg vet at BMI ikke har så mye å si, men det er gøy likevel! :smile:
Måtte bare dele dette med dere. Er SÅÅ glad!!
Gratulerer så masse!!! Du har gjort en fantastisk jobb og er bare helt nydelig!!!!
Gratulerer så masse!!! Du har gjort en fantastisk jobb og er bare helt nydelig!!!!
Tusen takk!! :stortsmil :love:
Du har vært så utorlig flink og det har vært så kos å følge med i journalen din :klem:
Håper du blir her inne og ikke forsvinner!
Du har vært så utorlig flink og det har vært så kos å følge med i journalen din :klem:
Håper du blir her inne og ikke forsvinner!
Så hyggelig Pøsh! :stortsmil
Det er klart jeg blir her. Jeg har ingen planer om å gi opp hverken lavkarbo, eller dette forumet :smile:
I tillegg har jeg et par kilo til jeg vil bli kvitt, og jeg regner med at de kommer til å ta lang tid å få bort!
Gratulerer! Så flink du har vært!
bevaremegvel
20-06-11, 11:55
Gratulerer :blomster:
:heia: før og etterbilder vil vi gjerne se :heia:
Du har vært flink!
Gratulerer kjempemasse :) dette må jo være knallgøy
For et flott resultat! :heia:
Tuuusen takk alle sammen :smile: :love: Det er virkelig hyggelig å få så mange positive tilbakemeldinger..
:heia: før og etterbilder vil vi gjerne se :heia:
Du har vært flink!
Ja, det kan jeg gjøre. Kan ta etterbilder en dag jeg føler meg skikkelig bra. Har noen sånne dager innimellom..
Wow! Gratulerer masse med flott resultat :heia:
Gratulerer så masse! :)
Du har vært skikkelig flink, og til stor inspirasjon for meg som akkurat har begynt.
Tenker nok jeg kommer til å lese journalen din i løpet av natten. :)
Gratulerer! Åh, normalvekt! :love: :heia:
alexsandra
21-06-11, 12:04
Syns du har vært kjempe flink:heia:
All grunn til og være stolt.
Syns det er herlig med folk som oppnår ønsklig mål (uansett hva det er:))
Gratulerer! Åh, normalvekt! :love: :heia:
Kan bare signere 157cm her :heia:
Gratulerer, kjempebra jobba!
Dette var god inspirasjon for ei som akkurat nå vurderer å gjøre sitt andre forsøk på lavkarbo.
Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner :smile:
Jeg har veiet meg nesten hver eneste dag i over 5 måneder nå, og ført inn i et exel-ark. Det er veldig gøy å se utviklingen så langt. Nå har vekten gått tregt i det siste, men har akkurat gjort et stort fall. :smile: Jeg nærmer meg bunnen av grafen :smile:
http://forum.lavkarbo.no/picture.php?albumid=522&pictureid=3002
Gratulerer med supert resultat :blomster:
Bittemoren
22-06-11, 00:28
Gratulerer så masse du har vært kjempe flink :)
Føyer meg inn!
Kjempebra jobba:)
For en inspirasjon for en novise som meg! Jeg har akkurat startet med å snuse på lavkarbo som livsstil og metode for å finne meg selv igjen og det du har delt har jeg lest til mine øyne har blitt såre. Tusen takk! Gratulerer med fantastisk resultat. Veldig glad på dine vegne!
sier som Lindemor, for en inspirasjonskilde.
Må ta av meg hatten til dere alle som har klart å gå ned så mye!
Vil følge etter og se min normalvekt igjen!
Åhhh, et slikt exelark hadde vært knallgøy :-) Men jeg er ei kløne i exel, så det får jeg nok ikke til, men skal iallfall prøve, hehe
Vil jo tro det har vært utrolig motiverende for deg dette arket ;-) Du har jo en eventyrlig kurve :-D
Dere er herlige! :smile:
Virkelig kjempegøy å høre at jeg kan inspirere andre! :stortsmil
Åhhh, et slikt exelark hadde vært knallgøy :-) Men jeg er ei kløne i exel, så det får jeg nok ikke til, men skal iallfall prøve, hehe
Vil jo tro det har vært utrolig motiverende for deg dette arket ;-) Du har jo en eventyrlig kurve :-D
Ja, de har vært kjempegøy! Hvis du ønsker så kan jeg lage en "mal" til deg som du kan bruke! :smile:
LilliLilla
22-06-11, 18:00
Så BRA! Gratulerer, du er inspirasjon for ferske lavkarbomennesker som meg!
Ja, de har vært kjempegøy! Hvis du ønsker så kan jeg lage en "mal" til deg som du kan bruke! :smile:
:) Åh, kan du? Det hadde jeg blitt veldig glad for :snill: Går ut fra du da må ha min mailadr - så jeg sender deg en pm
Gratulerer så mye!:D Du har jammen vært flink!
Wow! Det er bara helt kanonbra! grattis och stå på:)
Helt utrolig bra!
Gratulerer :D :D
Tusen takk! :stortsmil:
Hvis det er flere som er interessert i å få hjelp med å lage slike exel-ark med graf, så er det bare å gi en lyd :smile: Jeg hjelper gjerne.
Gratulere så mye :) Det er jo slike plætina resultater man er ute etter og du har jo vert kjempe flink da!!! Gratulere så mye med normalvekt stadiet :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.