Det skal være minst mulig salt og uten søtningsmidler, og kunne knaskes foran Tv'n :D
Det eneste jeg kommer på av meg selv akkurat er blomkål dyppet i rømme og det frister ikke sånn helt maks liksom.. :rolleyes:
Ost og reddik/cherrytomat/agurk/stangselleri...??? Ikke???
liker du pisket krem,a? i så fall bland med heistad sjokoladepuddingpulver og ha i nøtter.Godt!
Tusen takk for forslagene! Veldig kjekt å ha litt valgmuligheter når fredagen kommer. Prøver å holde meg unna bacongullet, og barene, for å unngå salt og søtstoff. Ost med grønt er jo godt, da. Krem må prøves -hørtes veldig godt ut med sjokoladesmak!
Tusen takk :snill:
liker du pisket krem,a? i så fall bland med heistad sjokoladepuddingpulver og ha i nøtter.Godt!
Deet er vel ikke helt induksjonsmat. ;) Nøtter skal man iallefall ikke ha på induksjonen, og jeg regner med sjokopuddingen inneholder endel fy-stoffer som heller ikke skal brukes da, bla aspartam. Men om man ikke følger atkins induksjonen, er det vel greit. :)
mm..
Jeg synes det er helt fantastisk med litt frosne bær (usukret) som jeg varmer opp til de blir lunkne, og heller litt fløte over... HERLIG !!!!!!
Hva med creme cherié ost med cherry tomater? Eller babybel&selleri...
Jeg dipper i rømme m/dipmix (men vet ikke helt om det er lov....) :)