View Full Version : Da er vi tilbake ! :)
Forumet er oppe igjen.:D
Men vi vil likevel bli en anleggsone ut dagen ihvertfall. Husk å ta kopi (Ctrl+C) før du legger inn store innlegg. ;)
Yes, dette var bra..Skal prøve å huske det ;) Er såå dumt om noe blir borte..
Alle innleggene jeg skrev for litt siden forsvant bare...Håper disse henger seg fast litt lenger!
Alle innleggene jeg skrev for litt siden forsvant bare...Håper disse henger seg fast litt lenger!
Auu.. Hvis du rakk å skrive noe for ca. en time siden, så forsvant nok de.. Jeg hadde noen problemer med å få på plass backupen fra igår, så jeg dumpet og la inn på nytt og dumpet og la inn på nytt 4-5 ganger..
Jeg tror ikke jeg trenger å gjøre det igjen nåå, ihvertfall :)
Unnskyld
Men du Silvandar-duden, hvorfor er ikke forsida oppe? Tar det lang tid? Jeg er så innmari avhengig av den, nemlig for tenk! :o :p
Auu.. Hvis du rakk å skrive noe for ca. en time siden, så forsvant nok de.. Jeg hadde noen problemer med å få på plass backupen fra igår, så jeg dumpet og la inn på nytt og dumpet og la inn på nytt 4-5 ganger..
Jeg tror ikke jeg trenger å gjøre det igjen nåå, ihvertfall :)
UnnskyldDuuuuu da... Det var ikke akkurat Pullitzer-materiale det jeg skrev da, så verden klarer seg nok fint uten mine bevingede ord...;)
Er alt i orden nå?
Spør fordi jeg ikke kommer inn på "Hjem"...Kommmer bare til en link som sier trykk h er for å komme til Forumets hjemmeside, og da kommer jeg ikke dit jeg vil:p
Men du Silvandar-duden, hvorfor er ikke forsida oppe? Tar det lang tid? Jeg er så innmari avhengig av den, nemlig for tenk! :o :p
Masemofe :rolleyes: av en eller annen grunn så vil forsiden og BARE den ikke fungere, alle undertjenestene ( www.lavkarbo.no/lenker/ (http://www.lavkarbo.no/lenker/) - www.lavkarbo.no/gallery (http://www.lavkarbo.no/gallery) og sånn) fungerer.. Ingen fornuftig grunn til at det er sånn, så jeg dyttet ballen over på HP så han kan mase på noen andre igjen for å finne ut av det, jeg ;)
Er alt i orden nå?
Spør fordi jeg ikke kommer inn på "Hjem"...Kommmer bare til en link som sier trykk h er for å komme til Forumets hjemmeside, og da kommer jeg ikke dit jeg vil:p
Det ordner seg nok på et vis.. bare vi finner ut hvorfor det ikke fungerer.. ;)
Spørsmålet om forsiden er rettet til han som har programmert den. Venter på svar. :snill:
Jeg skal forresten kjøre en oppgradering av forum og galleriet litt sener i dag :) Blir litt nedetid i forbindelse med det.
Flott at forumet er oppe og går sånn nogenlunde hvertfall..Kjente litt abstinenser i sted.
aaaah, endelig! Har hatt helt abstinenser jeg...:rolleyes:
Er litt lost uten forsiden da... Men det ble litt bedre etter jeg kom på "hurtiglenker" oppe på siden der jeg finner dagens innlegg.:)
Åhh.. får helt fnatt uten den der hjem sida altså!:p Blir snart gæ`æn gitt..:D
aaaah, endelig! Har hatt helt abstinenser jeg...:rolleyes:
Er litt lost uten forsiden da... Men det ble litt bedre etter jeg kom på "hurtiglenker" oppe på siden der jeg finner dagens innlegg.:)
hvor?
oppe ved siden av "søk" :)
Fedonisten
11-04-05, 10:40
Guess what :shifty:"hjem" fungerer igjen
"hjem" fungerer igjen
24 poeng til Fedonisten! :D
"hjem" fungerer igjen
Ah. Det var det jeg også trodde, men så funket det ikke, men NÅ funker det!
JIPPI!
:_online2l
Dere trenger kansje å trykke refresh, reload, last på nytt, eller F5 (avhengig av nettleser) :)
Har ikke kommet inn før nå jeg, - og nettet hjemme er fremdeles nede - MEN DET ER NEXGENTEL SIN SKYLD !!:mad:
Nå er jeg på jobb og har egentlig ikke looooov å være her !! :o
PS NexGentel har lovet nytt kort i sentralen på fredag førstkommende og vi fikk ny router i posten på lørdag...........
Men det mangler noe på forsiden, gjør det ikke?
Listen over hvem som har flest innlegg er borte. :) Det var den som gjorde at siden ikke virket :snill:
Listen over hvem som har flest innlegg er borte. :) Det var den som gjorde at siden ikke virket :snill:
Kommer den ikke tilbake?
Kommer den ikke tilbake?
Blir en annen løsning i allefall - samme resultat :)
Den kommer nok, men det er ikke en prioritert oppgave akkurat nå :cool:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.