View Full Version : Da er vi tilbake ! :)

HP
10-04-05, 16:36
Forumet er oppe igjen.:D

Men vi vil likevel bli en anleggsone ut dagen ihvertfall. Husk å ta kopi (Ctrl+C) før du legger inn store innlegg. ;)

Amica
10-04-05, 16:45
Yes, dette var bra..Skal prøve å huske det ;) Er såå dumt om noe blir borte..

Albertine
10-04-05, 16:54
Alle innleggene jeg skrev for litt siden forsvant bare...Håper disse henger seg fast litt lenger!

Silvandar
10-04-05, 17:06
Alle innleggene jeg skrev for litt siden forsvant bare...Håper disse henger seg fast litt lenger!

Auu.. Hvis du rakk å skrive noe for ca. en time siden, så forsvant nok de.. Jeg hadde noen problemer med å få på plass backupen fra igår, så jeg dumpet og la inn på nytt og dumpet og la inn på nytt 4-5 ganger..

Jeg tror ikke jeg trenger å gjøre det igjen nåå, ihvertfall :)

Unnskyld

mofe
10-04-05, 17:09
Men du Silvandar-duden, hvorfor er ikke forsida oppe? Tar det lang tid? Jeg er så innmari avhengig av den, nemlig for tenk! :o :p

Albertine
10-04-05, 17:13
Auu.. Hvis du rakk å skrive noe for ca. en time siden, så forsvant nok de.. Jeg hadde noen problemer med å få på plass backupen fra igår, så jeg dumpet og la inn på nytt og dumpet og la inn på nytt 4-5 ganger..

Jeg tror ikke jeg trenger å gjøre det igjen nåå, ihvertfall :)

UnnskyldDuuuuu da... Det var ikke akkurat Pullitzer-materiale det jeg skrev da, så verden klarer seg nok fint uten mine bevingede ord...;)

Anne
10-04-05, 17:14
Er alt i orden nå?

Spør fordi jeg ikke kommer inn på "Hjem"...Kommmer bare til en link som sier trykk h er for å komme til Forumets hjemmeside, og da kommer jeg ikke dit jeg vil:p

Silvandar
10-04-05, 17:14
Men du Silvandar-duden, hvorfor er ikke forsida oppe? Tar det lang tid? Jeg er så innmari avhengig av den, nemlig for tenk! :o :p

Masemofe :rolleyes: av en eller annen grunn så vil forsiden og BARE den ikke fungere, alle undertjenestene ( www.lavkarbo.no/lenker/ (http://www.lavkarbo.no/lenker/) - www.lavkarbo.no/gallery (http://www.lavkarbo.no/gallery) og sånn) fungerer.. Ingen fornuftig grunn til at det er sånn, så jeg dyttet ballen over på HP så han kan mase på noen andre igjen for å finne ut av det, jeg ;)

Silvandar
10-04-05, 17:15
Er alt i orden nå?

Spør fordi jeg ikke kommer inn på "Hjem"...Kommmer bare til en link som sier trykk h er for å komme til Forumets hjemmeside, og da kommer jeg ikke dit jeg vil:p

Det ordner seg nok på et vis.. bare vi finner ut hvorfor det ikke fungerer.. ;)

HP
10-04-05, 17:23
Spørsmålet om forsiden er rettet til han som har programmert den. Venter på svar. :snill:

Jeg skal forresten kjøre en oppgradering av forum og galleriet litt sener i dag :) Blir litt nedetid i forbindelse med det.

magdalena
10-04-05, 19:56
Flott at forumet er oppe og går sånn nogenlunde hvertfall..Kjente litt abstinenser i sted.

Summer
10-04-05, 21:19
aaaah, endelig! Har hatt helt abstinenser jeg...:rolleyes:

Er litt lost uten forsiden da... Men det ble litt bedre etter jeg kom på "hurtiglenker" oppe på siden der jeg finner dagens innlegg.:)

Mila
10-04-05, 21:31
Åhh.. får helt fnatt uten den der hjem sida altså!:p Blir snart gæ`æn gitt..:D

mofe
10-04-05, 21:34
aaaah, endelig! Har hatt helt abstinenser jeg...:rolleyes:

Er litt lost uten forsiden da... Men det ble litt bedre etter jeg kom på "hurtiglenker" oppe på siden der jeg finner dagens innlegg.:)

hvor?

Summer
10-04-05, 21:34
oppe ved siden av "søk" :)

HP
11-04-05, 10:37
Guess what :shifty:

mofe
11-04-05, 10:39
Whaaah? :)

Fedonisten
11-04-05, 10:40
Guess what :shifty:"hjem" fungerer igjen

HP
11-04-05, 10:42
"hjem" fungerer igjen
24 poeng til Fedonisten! :D

mofe
11-04-05, 10:42
"hjem" fungerer igjen

Ah. Det var det jeg også trodde, men så funket det ikke, men NÅ funker det!

JIPPI!

:_online2l

HP
11-04-05, 10:44
Dere trenger kansje å trykke refresh, reload, last på nytt, eller F5 (avhengig av nettleser) :)

Anne
11-04-05, 10:49
Å endelig:D

Nille
11-04-05, 16:44
Har ikke kommet inn før nå jeg, - og nettet hjemme er fremdeles nede - MEN DET ER NEXGENTEL SIN SKYLD !!:mad:

Nå er jeg på jobb og har egentlig ikke looooov å være her !! :o

PS NexGentel har lovet nytt kort i sentralen på fredag førstkommende og vi fikk ny router i posten på lørdag...........

Albertine
11-04-05, 17:23
Men det mangler noe på forsiden, gjør det ikke?

HP
11-04-05, 17:25
Listen over hvem som har flest innlegg er borte. :) Det var den som gjorde at siden ikke virket :snill:

Albertine
11-04-05, 17:26
Oki...:snill:

mofe
11-04-05, 18:31
Listen over hvem som har flest innlegg er borte. :) Det var den som gjorde at siden ikke virket :snill:

Kommer den ikke tilbake?

HP
11-04-05, 18:45
Kommer den ikke tilbake?
Blir en annen løsning i allefall - samme resultat :)

Den kommer nok, men det er ikke en prioritert oppgave akkurat nå :cool: