I går var jeg på hndletur og greide ikke dy meg da jeg fant en pose Øffer baconcrisp, 0 karbohydrater. Jeg søkte rundt på nettet og forumet her, og mange andre har lurt på om det er bra å spise fant jeg ut. Jeg lurer altså på om det er bra å spise men jeg får liksom ikke noen klare entydige svar når jeg søker.
Derfor spør jeg igjen: Kan man spise ubegrenset med Baconcrisp? Det høres liksom litt rart ut hvis det er mulig.
Jeg har forøvrig gått ned 4.7 kg på 10 dager nå
Ubegrenset er vel ikke helt nødvendig, ikke helt ideell MAT, bla mtp saltet. Men, joda, det er fullstendig LOV å spise, så får du heller finne ut selv hvor mye du BØR spise ;)
trønderjente29
13-07-11, 09:22
I går var jeg på hndletur og greide ikke dy meg da jeg fant en pose Øffer baconcrisp, 0 karbohydrater. Jeg søkte rundt på nettet og forumet her, og mange andre har lurt på om det er bra å spise fant jeg ut. Jeg lurer altså på om det er bra å spise men jeg får liksom ikke noen klare entydige svar når jeg søker.
Derfor spør jeg igjen: Kan man spise ubegrenset med Baconcrisp? Det høres liksom litt rart ut hvis det er mulig.
Jeg har forøvrig gått ned 4.7 kg på 10 dager nå
enig, baconcrisp er jo lov! men alt med måte;)
og gratulerer med så bra vektnedgang! ingenting som er bedre enn det! :stortsmil
Synes det er ypperlig lørdagsgodt jeg. Og ev. til annen fest eller når det er krise med sukkersuget.