View Full Version : Treff i Oslo lørdag 1. oktober
Når: Lørdag 1. oktober fra kl. 18
Sted: Djengis Khan restaurant.Torggata 11 Oslo (http://maps.google.no/maps/place?hl=no&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1050&bih=1595&wrapid=tlif131263464836611&um=1&ie=UTF-8&q=djengis+khan+oslo&fb=1&gl=no&hq=djengis+khan&hnear=0x46416e61f267f039:0x7e92605fd3231e9a,Oslo&cid=5081618132683335615)
Ganske så sikre (39):
Aline
Anne
Antoinette6
Beurre
Catwoman og partner
Charlott
Ciss
Cyan
Fedonisten og venn
Gerd
Grotingeling og venninne
Halkatlala
Ignite
Jannesnuppa og partner
Kakeåndsen
Karbosara
Kitt
Kristin B
Lava
Libba
Marjusen
Mona S
Nerthus
Nnem
Photobscura
Pruttilutt
Sanney
Sirimor
Skammeskinn
Supera
Tami
ThereseA
Trillian78
Veggpryd
Zincite
Ser ikke bort i fra det (7)
Alynna
<insert_scary_name_here> og partner
Klara
Lillemor
Opheliia
StineK
Si fra hvis noe er feil, eller om noen mangler.
Im in....
Noe spes sted dere tenkte på?
Ikke der vi var sist...:rolleyes:
Ikke der vi var sist...:rolleyes:
No way, elendig tapasbar på Youngstorget.
Never again...
Er alltids djengis, men den kan vi jo bare ha i bakhånd hvis ikke noe annet dukker opp :)
Men jeg vil være med.. :) hva snakker dere om? Kode for oss nye..
Alle kan være med :)
Vi var på et tapassted forrige treff som ikke var noe særlig :(
Æsjda.. Men jeg vil være med fordet:) Bare jeg er hjemme..
Er igrunnen interessert i dette, såfremt det ikke krasjer med USA-turen min :)
Jeg er def. med sålenge det ikke krasjer med den nye helgejobben min.. Kan ikke alle gi noen datoer som Ignite kan skrive i hovedinnlegget så blir det den dagen flest mennesker kan :)
Jeg kan alt før 22 august. Da drar jeg og min kjæe til Bulgaria:)
Fredag 26 august hadde vært en veldig grei dag for meg....på Djengis kanskje ;)
For meg hadde 26.august vært helt glimrende! :) (Men du tenkte kanskje litt lenger ut på høsten, Ig?)
Hvis det er noe ETTER august kan jeg kanskje klare å planlegge nok til å få blitt med i år. Men da må det være såpass ut på høsten at jeg rekker å se over om jeg kan, jeg har jo både skole og jobb her oppe:o
August blir for tidlig for mitt vedkommende, men er med på kanskjelista for alt etter det:p
I utgangspunktet passer de fleste fredager utenom 19. august for meg. Så syns jeg egentlig at Djengis er greit nok også, selv om det er litt fantasiløst. Passer de fleste sine lommebøker og ganer og ligger sentralt til. Vi har jo prøvd å ha treff på litt andre steder innimellom, men det har vel stort sett ikke vært noen enorm suksess med tanke på mat og service :rolleyes:
Jeg kan ikke i august:(
Kanskje er det litt kort varsel også? Noen trenger vel litt tid på seg.
Hva med lørdag 1. oktober?
Kanskje er det litt kort varsel også? Noen trenger vel litt tid på seg.
Kan ikke huske at jeg nevnte august? ;)
Jeg lodder stemningen for et høsttreff :)
Ikke spør hvorfor, men jeg kobla bare automatisk august oppi det lille hodet mitt:stuart: :_plystre:
Men høsten varer jo litt lenger kan du si... Da snur jeg på flisa og sier alt etter 25 september:)
Kan ikke huske at jeg nevnte august? ;)
:)[/i]
*Puh*...det var fint::p
Prøver igjen jeg da. Hva med 1.okt....lørdag?
Jeg får nok bare følge med og se hva dere bestemmer dere for ettersom neste sikre ledige helg for meg etter 26.august er 25.november...
Men 1.oktober som Anne nevner er i alle fall en 'kanskje' for mitt vedkommende.
Ok, lørdag 1. oktober er foreslått. Vi prøver med den datoen og ser på responsen :ja:
Antoinette6
03-08-11, 15:10
Glimrende ! Foreløpig kan jeg, - om ikke noe veldig presserende skulle komme i veien !
Takk for initiativet, Ignite !
I'm in, as far as I know :)
Jeg kan den 1 oktober, men, selvfølgelig et men, det er ikke 100% sikkert, jeg må nesten se om jeg har råd..og ikke minst finne ut hvor jeg skal være:o
Dessuten er det jo litt skummelt, men det burde jeg vel bare ignorere?
Jeg kan den 1 oktober, men, selvfølgelig et men, det er ikke 100% sikkert, jeg må nesten se om jeg har råd..og ikke minst finne ut hvor jeg skal være:o
Dessuten er det jo litt skummelt, men det burde jeg vel bare ignorere?
Ja, det er kjempeskummelt - men over halvparten kommer fra det uten varige men :eek:
Setter deg på kanskjelista :)
Hvis ikke noe veldig spesielt skulle komme i veien så dukker jeg opp :)
Hvis ikke noe veldig spesielt skulle komme i veien så dukker jeg opp :)
Flott, "ganskesåsikker-lista" på deg :)
Jeg blir med! Det er evigheter siden jeg var på treff sist! Det blir koselig :syklubb:
Fedonisten
03-08-11, 20:43
:heia: Jeg vil på treff og drikke vann....som sist......;)
:heia: :heia:
Ja, det ble fryktelig mye vann på deg sist. Denne gangen syns jeg du kan spandere på deg et glass vin eller to ;)
Ja, det er kjempeskummelt - men over halvparten kommer fra det uten varige men :eek:
Setter deg på kanskjelista :)
Det er litt skummelt da:o
Men jeg har fått hørt at jeg er jævlig dyktig å prate selv om jeg egentlig er dritsjenert..så det blir ikke noe problem. Jeg bare prater jeg. Driter meg litt ut (eh, folk ler av meg, ikke med med:rolleyes:). Men skal gi beskjed etterhvert om jeg kan overføres til andre lista;)
halkatlala
03-08-11, 21:58
å- men hvis over halvparten kommer fra det uten varige men så er det jo greit. det er litt for langt fram i tid til at jeg vet om jeg har penger og barnevakt, men jeg har veldig lyst ,så sett meg på kanskje-lista :)
Jo, det er faktisk litt skummelt. Men spennende og, da:) Så så sant det ikke skulle komme noe i veien er jeg med:D
Er også med om det passer.
Har veldig lyst, vet ikke helt om jeg kan ennå.
Sett meg på "ser ikke bort fra det"-lista!
Da er lista oppdatert i første post.
skammeskinn
05-08-11, 12:10
å- men hvis over halvparten kommer fra det uten varige men så er det jo greit. det er litt for langt fram i tid til at jeg vet om jeg har penger og barnevakt, men jeg har veldig lyst ,så sett meg på kanskje-lista :)
litt langt frem i tid ja. Men jeg kan sikkert. :) så sett meg på kanskje lista også. :)
Når: Lørdag 1. oktober.
Sted: Djengis Khan restaurant.Torggata 11 Oslo (http://maps.google.no/maps/place?hl=no&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1050&bih=1595&wrapid=tlif131263464836611&um=1&ie=UTF-8&q=djengis+khan+oslo&fb=1&gl=no&hq=djengis+khan&hnear=0x46416e61f267f039:0x7e92605fd3231e9a,Oslo&cid=5081618132683335615)
Ganske så sikre:
Anne
Antoinette6
Bønna200
Cyan
Fedonisten
Ignite
Kakeåndsen
Kitt
Kristin B
Libba
Marjusen
Mona S
Pruttilutt
Supera
ThereseA
Veggpryd
Zincite
Ser ikke bort i fra det:
Alynna
Ciss
Halkatlala
Klara
Nellie
Opheliia
Sanney
Skammeskinn
VSB
Djengis er helt greit for meg. Vi får langbord, og maten er billig og god. :)
Såfremt jeg ikke har besøk så kommer jeg nok. Lørdag er jo ypperlig, slipper å stresse rett fra jobb :)
Såfremt jeg ikke har besøk så kommer jeg nok. Lørdag er jo ypperlig, slipper å stresse rett fra jobb :)
Er det "ganske så sikkert" eller "ser ikke bort fra det"? Dere damer kommuniserer noen ganger på en måte som jeg har problemer med å dechiffrere. :cool:
Antoinette6
06-08-11, 14:26
Er det "ganske så sikkert" eller "ser ikke bort fra det"? Dere damer kommuniserer noen ganger på en måte som jeg har problemer med å dechiffrere. :cool:
For å være på den sikre siden, så kan du nok sette henne opp på begge steder. Eller går liksom ikke det for dere menn ?
:D
For å være på den sikre siden, så kan du nok sette henne opp på begge steder. Eller går liksom ikke det for dere menn ?
Det var dette med sånn noenlunde korrekt bordbestilling da, ertekråka... :)
Hadde vært hyggelig ja. Når tenker dere å møtes da? Jeg bor et par times kjøretur unna Oslo og tenkte derfor å kjøre hjem om dette ikke blir til langt på natta:)
Djengis er helt greit for meg. Vi får langbord, og maten er billig og god. :)
Enig, det enkleste er ofte enkelt. Vi sier Djengis, og så får folk heller legge inn protester hvis de synes valget av sted er helt uutholdelig? ;)
Hadde vært hyggelig ja. Når tenker dere å møtes da? Jeg bor et par times kjøretur unna Oslo og tenkte derfor å kjøre hjem om dette ikke blir til langt på natta:)
Pleier vel å møtes fra klokka 18, så da er det bare å komme når du vil. Klokka 23 stenger de, og da går noen videre og andre drar hjem :)
Antoinette6
06-08-11, 14:37
Det var dette med sånn noenlunde korrekt bordbestilling da, ertekråka... :)
Noenlunde, ja. Men det er lenge til oktober, dah . . .
Mannfolk !!!
P.S. Jeg gleder meg !
Mannfolk !!!
Ja, jeg ække skilt for ingenting! :D :cool:
Ja da kan du sette meg på den ganske så sikker lista. Jeg blir med om ikke noe fryktelig uventet sku dukke opp:)
Ja da kan du sette meg på den ganske så sikker lista. Jeg blir med om ikke noe fryktelig uventet sku dukke opp:)
Bra! Consider it done :ja:
Jeg blir gjerne med! :full: Og jeg drikker også bare vann som vanlig.... :rodme:
:w00t: synes lixom ikke at alle skal drikke vann og jeg er den eneste som sipper til vinen :D
Antoinette6
07-08-11, 11:11
Sipper, TheresA ? Jeg suuuuper ! :D
Har jeg ALDRI gjort/hørt om jeg:rolleyes::rolleyes:
PSST! Pass dere for konjakkflasken til Antoi! Den er driiiitskummel!! :lol:
OH!! Jeg fant lommelerker på tax-free'n, Antoi!!!! Jippi!!! Harry, men praktisk!!! :heia::heia:
Jeg blir gjerne med! :full: Og jeg drikker også bare vann som vanlig.... :rodme:
Da er du på sikkerlista :heia:
Så sant det ikke dukker opp noe jeg ikke kan unngå, er jeg med!:D
Så sant det ikke dukker opp noe jeg ikke kan unngå, er jeg med!:D
Flotte greier :)
Pruttilutt
08-08-11, 00:53
Sett meg opp på "såsikkeratdeternestenetja"-lista :)
Antoinette6
08-08-11, 00:56
PSST! Pass dere for konjakkflasken til Antoi! Den er driiiitskummel!! :lol:
OH!! Jeg fant lommelerker på tax-free'n, Antoi!!!! Jippi!!! Harry, men praktisk!!! :heia::heia:
Gussjelov ! Jeg tar med min litersflaske, jeg.
Jeg tar med min harryflaske med tyrker på :sikle:
Pruttilutt
08-08-11, 00:59
Tyrker?! Tillatt sådan? Omg. Eg døyr! :sikle:
Åh..nei, ikke veldig lovlig. Skjønt, jeg har faktisk en gang hørt om noen som hadde laget selv av sukkerfrie pastiller og sprit, men husker ikke oppskriften.
Antoinette6
08-08-11, 01:13
Åh..nei, ikke veldig lovlig. Skjønt, jeg har faktisk en gang hørt om noen som hadde laget selv av sukkerfrie pastiller og sprit, men husker ikke oppskriften.
DEN vet jeg. Det blir kjempegodt.
Knuse en pose tyrkisk pepper, smelte i en gryte og så helle på sprit til man syns det smaker godt.
Voilá !
DEN vet jeg. Det blir kjempegodt.
Knuse en pose tyrkisk pepper, smelte i en gryte og så helle på sprit til man syns det smaker godt.
Voilá !
Sukkerfri tyrkisk pepper, du lissom... *kokko* :lol:
halkatlala
08-08-11, 01:19
de har "melli sukkerfri drops sterk pepper" på boots apoteker. de smaker tyrkisk pepper ;)
Antoinette6
08-08-11, 01:19
Sukkerfri tyrkisk pepper, du lissom... *kokko* :lol:
Fribol på apoteket !
Nå surrer vi til denne tråden også, Kristin. Vi må slutte ! :D
Over.
de har "melli sukkerfri drops sterk pepper" på boots apoteker. de smaker tyrkisk pepper ;)
Så flott!! :heia: Må kjøpe!! :w00t:
Fribol på apoteket !
Over.
Jammen..eh.. alle vil jo ha tips til lavkarbovennlig tyrker til treffet!!!!!
Pøøh, hvis man kan surre på treffet så kan man surre i trefftråden også. Bare fortsett :ja: :D
Sett meg opp på "såsikkeratdeternestenetja"-lista :)
Den er Roger. :)
Pøøh, hvis man kan surre på treffet så kan man surre i trefftråden også. Bare fortsett :ja: :D
:lol:
Oh yeah!! Det må dere nok bare forvente.... :lol:
Rom booket!!! :heia::heia: Gleder meg :w00t:
Rom booket!!! :heia::heia: Gleder meg :w00t:
plass til en til og? Haha
plass til en til og? Haha
:eek:
:liste:
:eek:
:liste:
:geip: :snurt:
hehehehe
Oooh, jeg vil også! Det ser ut til at det passer med turnusen min også, hurra! Sett meg på ganske sikker! :snill:
:geip: :snurt:
hehehehe
Jeg deler ikke rom men hvem som helst! ;)
tja, må kanskje over på kanskje lista, typen min kommer på besøk i september og blir her i 4 uker, så da er det mulig jeg bare kommer hvis det går greit at jeg drar med meg en ikke lavkarber som bare kvekker på engelsk :p
tja, må kanskje over på kanskje lista, typen min kommer på besøk i september og blir her i 4 uker, så da er det mulig jeg bare kommer hvis det går greit at jeg drar med meg en ikke lavkarber som bare kvekker på engelsk :p
Ikke noe problem å dra med seg partner, uansett kosthold. Det er blitt gjort før. :)
Du får se det an.
Oooh, jeg vil også! Det ser ut til at det passer med turnusen min også, hurra! Sett meg på ganske sikker! :snill:
Stilig! Det skal bli. :)
Jeg har lyst, men føler jeg har "drita" meg ut for mye til at jeg føler at jeg kan komme... Ikke sikkert jeg har peng nok heller..
Men jeg har veldig lyst til å møte mange av dere igjen! det skal dere hvertfall vite! :lol:
:heia::heia::heia:
Antoinette6
09-08-11, 23:03
Lava !!!
JEG kommer garantert til å 'drida meg ud'
Kom igjen !!!
haha, har veldig lyst å treffe dere, men det er både langt og dyrt for ei på trygd..
<insert_scary_name_here>
10-08-11, 02:59
Kanskje jeg faktisk kan få det til denne gangen. Sett meg opp på kanskje-lista! Vet ikke så mye om høsten min utover, men hadde vært gøy å få til en gang. (Spørs om det blir flere ganger etter det - jeg er jo i grunnen ganske skummel;) )
Antoinette6
10-08-11, 07:07
Kanskje jeg faktisk kan få det til denne gangen. Sett meg opp på kanskje-lista! Vet ikke så mye om høsten min utover, men hadde vært gøy å få til en gang. (Spørs om det blir flere ganger etter det - jeg er jo i grunnen ganske skummel;) )
DETTE mennesket gleder jeg meg til å treffe !!!
Juhuuuu !
Jo skumlere, jo bedre !
Sett meg opp på kanskje lista:D
JUHU!! Barnefri den helga :D Plass til en pitteliten pusekatt??
Antoinette6
10-08-11, 14:07
YESSS !!!!
Her blir det mange flotte mennesker. Tror jeg. :lol:
haha, har veldig lyst å treffe dere, men det er både langt og dyrt for ei på trygd..
Setter deg på kanksje-lista, Lava :)
Kanskje jeg faktisk kan få det til denne gangen. Sett meg opp på kanskje-lista!
Sett meg opp på kanskje lista:D
Ok :)
JUHU!! Barnefri den helga :D Plass til en pitteliten pusekatt??
Joda, det skal bli :)
Min kjære har lyst til å være med. Går det an, eller?
Ganske så sikre (21):
Anne
Antoinette6
Beurre
Bønna200 og partner
Catwoman
Cyan
Fedonisten
Ignite
Kakeåndsen
Kitt
Kristin B
Libba
Marjusen
Mona S
Pruttilutt
Sirimor
Supera
ThereseA
Veggpryd
Zincite
Ser ikke bort i fra det (13):
Alynna
Ciss
Halkatlala
Klara
Lava
Nellie
Nnem
Opheliia
Sanney
Skammeskinn
VSB
Min kjære har lyst til å være med. Går det an, eller?
Det gjør det.
Yeeeeaiiiiiii!!!! :heia::heia:
Dette blir niiiice :heia:
:hest:
Skriv meg opp på Ganske så sikker-lista, Ignite:)
JAAAAaaaAAaaa :heia:
Antoinette6
10-08-11, 19:20
Hurraaaa, sirimor !
Dæven, dette kan bli litt av et treff !
Jeg måååå ikke ha formtopp før klokka kvart på sju, i alle fall ! :nei:
Hurraaaa, sirimor !
Dæven, dette kan bli litt av et treff !
Jeg måååå ikke ha formtopp før klokka kvart på sju, i alle fall ! :nei:
:lol: Vi får holde hverandre våkne!! :heia: Og så må vi holde Ciss unna drinkene våre :p :lol:
:lol: Vi får holde hverandre våkne!! :heia: Og så må vi holde Ciss unna drinkene våre :p :lol:
Hvorfor det? Ødelegger det formtoppen om jeg ser dem? :cool:
Hvorfor det? Ødelegger det formtoppen om jeg ser dem? :cool:
Vi når ingen formtopp om du drikker drinkene våre :p
Done :ja:
Vi når ingen formtopp om du drikker drinkene våre :p
Hm... Ja, ser problemet.
Kjøpe flere drinker da, kanskje? :snill:
Ellers så er det jo ikke sikkert jeg kommer, og da blir det jo ikke noe problem.
Hm... Ja, ser problemet.
Ellers så er det jo ikke sikkert jeg kommer, og da blir det jo ikke noe problem.
Ja, du kan kjøpe drinker........ :lol:
Hva skal du da? Som er så viktig at du kaaanskje ikke blir med?? :snurt:
Hm... Ja, ser problemet.
Å jammen, du kommer vel du Ciss ?
Å jammen, du kommer vel du Ciss ?
Ja, så sant jeg får det til kommer jeg. Jeg har jo veldig lyst :ja:
Men jeg har et forferdelig stramt program denne høsten så jeg vet ikke noe sikkert ennå.
<insert_scary_name_here>
10-08-11, 21:12
Kommer jeg, kommer nok også min samboer. Så du får sette opp ham og :)
Antoinette6
10-08-11, 21:29
Jeg ser frem til å møte skummel samboer også.
Ja, så sant jeg får det til kommer jeg. Jeg har jo veldig lyst :ja:
Men jeg har et forferdelig stramt program denne høsten så jeg vet ikke noe sikkert ennå.
Ja for det hadde vært veldig koselig om du kunne. Stramt program er ikke så lett å komme fra da. Så da krysser jeg fingre så lenge, så ser vi:)
Jeg kommer ganske så sikkert :)
Setter deg på kanksje-lista, Lava :)
Takk! Skal gjøre mitt beste for å få det til! har sååå lyst! :heia:
Jeg kommer ganske så sikkert :)
Flotte greier :ja:
Takk! Skal gjøre mitt beste for å få det til! har sååå lyst! :heia:
Kult :heia:
å ja... nå skjønner jeg hva damene i kristins Journal preker om!! :ja:
Antoinette6
11-08-11, 21:25
Du vet at med én gang man har logget seg inn i denne tråden så har man forpliktet seg til å være med, Heidi. Hvis du ikke kommer, må du betale Ignite veldig mange penger. Og til meg og Kristin som viste deg vei.
Ja, hun må betale drinkene våre om hun ikke kommer :ja:
Antoinette6
11-08-11, 21:29
:ja:
Den snasne sådan?! :D
O jess , den snasne!!!:hearts:
OJ OJ , you tricked me!!!
Antoinette6
11-08-11, 21:56
O jess , den snasne!!!:hearts:
OJ OJ , you tricked me!!!
:nei: Er dere klar over hvor jeg BOR??
Antoinette6
11-08-11, 22:00
Det går bussar, allså !
Ja, i Førde :ja:
smart ass!!! DET ER 9 TIMER UNNA!!!!!! :w00t: laaaangt
Er vi ikke verdt det da?? :w00t:
Antoinette6
11-08-11, 22:10
:love: Heidi :love:
Er vi ikke verdt det da?? :w00t:
JOOO!! spesielt hvis du ta på den capribuksa!!!!
Men så var det den situasjonen med jenta mi som blir 9 år den 2 Oktober da... :rolleyes:
:love: Heidi :love:
:love: Netta :love:
Det er vel flyplass i Bergen eller? :snill:
Eller så får du flørte med en Cesna-eier på Førde lufthavn.
Det er vel flyplass i Bergen eller? :snill:
Eller så får du flørte med en Cesna-eier på Førde lufthavn.
Hmmm, god på Flørting ja:lol: ørde lufthavn har jo fleeere avganger Førde-Oslo
JOOO!! spesielt hvis du ta på den capribuksa!!!!
Men så var det den situasjonen med jenta mi som blir 9 år den 2 Oktober da... :rolleyes:
Njaaa... du får nok ingen avtale på den tror jeg! Hun kan feires fredag! :ja: :D
Direkterute (http://www.avinor.no/lufthavn/forde/direkteruter) og greier jo :lol: ikke noe press altså :rolleyes:
Direkterute (http://www.avinor.no/lufthavn/forde/direkteruter) og greier jo :lol: ikke noe press altså :rolleyes:
kl 13.08 1.oktober ser vel fint ut?? :lol:
Njaaa... du får nok ingen avtale på den tror jeg! Hun kan feires fredag! :ja: :D
Ha ha :w00t: Skal foreslå det gitt!!
Ikke noe press altså?? :lol:
kl 13.08 1.oktober ser vel fint ut?? :lol:
Jøss ja, rekker litt shopping og da!!:klem:
683 kroner! Bestill nå!! :spent:
må sjekke bvakt først!! :suss:
Antoinette6
11-08-11, 22:24
Steike, Zincite !!!
Takk !
:klem:
Men altså...ikke noe press.... :lol:
Dette er ikke veldig mye dyrere enn buss. Løp og kjøp!
Dette er ikke veldig mye dyrere enn buss. Løp og kjøp!
DET har du helt rett i!! Skal inn i vurderingsboksen!!!
Men altså...ikke noe press.... :lol:
:w00t: :suss: :klem:
Altså, det hadde vært hyggelig om du kom! Det var det vi mente å si :ja:
Antoinette6
11-08-11, 22:38
Ja ! Det var virkelig bare det vi mente, Heidi. :klem:
Vi liker IKKE press !
Det hadde vært skikkelig morro(men litt skummelt siden eg ikkje kjenner noooen:;)) så det skal opp til diskutering på neste familiemøte!! :suss:
Ja ! Det var virkelig bare det vi mente, Heidi. :klem:
Vi liker IKKE press !
Naaawh :suss: og :klem:
Antoinette6
11-08-11, 22:44
Jeg har vært på treff bare én gang, - og da kjente jeg INGEN !
Men alle var veldig hyggelige ! Og vi hadde det fuktig og morsomt ! :lol:
:syklubb: :full: :syklubb:
Jeg har vært på treff bare én gang, - og da kjente jeg INGEN !
Men alle var veldig hyggelige ! Og vi hadde det fuktig og morsomt ! :lol:
:syklubb: :full: :syklubb:
Ja det tviler jeg ikke på!! Alle er jo bare superhyggelige her inne!:klem:
Jeg må reise nesten like langt :ja: først en halvtime med buss, så 7 timer med tog...
Og Ignite kan sette meg på sikkerlista!
Men herregud for ett surrehue jeg er! :lol:
Har klart å bestille helt feil biletter, og betalt for dem... Er vant med at treff er på fredag, så jeg har likesågodt togbiletter ned på fredagen, og hjem igjen søndagen... og hotell fra fredag til lørdag! :lol: ...
Må ringe ned og få rom ei natt til, så får jeg leke turist hele fredagen...
Men da kommer jeg altså :ja:
Jeg må reise nesten like langt :ja: først en halvtime med buss, så 7 timer med tog...
Har klart å bestille helt feil biletter, og betalt for dem... Er vant med at treff er på fredag, så jeg har likesågodt togbiletter ned på fredagen, og hjem igjen søndagen... og hotell fra fredag til lørdag! :lol: ...
Så koselig da!!! Jeg fikk skikkelig lyst til dette, så det må eg prøve å få til!
:sove: natta Lava!:klem:
Så koselig da!!! Jeg fikk skikkelig lyst til dette, så det må eg prøve å få til!
:sove: natta Lava!:klem:
Jeg har vært i Førde òg jeg :ja: på dette opptreningssenteret .. som jeg ikke husker navnet på. Men landa på den bittelille flyplassen hvertfall. Og de var strengere der enn i Bergen! :lol:
Antoinette6
11-08-11, 23:05
Og billettene kan ikke gjøres om ? Huff . . .
men veldig hyggelig at du kommer, Lava ! :klem:
Og billettene kan ikke gjøres om ? Huff . . .
men veldig hyggelig at du kommer, Lava ! :klem:
nei de kan ikke det.. men jeg får satse på at jeg får ei natt til, hvis ikke må jeg rangle rundt i tiiiimesvis i Oslo.. helt til toget går hjem søndag.
Men jeg slipper unna omkjøring og busstransport siden jeg drar fredag og søndag da :ja: (det jobbes vistnok på nsb?)
Jeg bor i Rogaland. Det er nesten like langt. Og Lava må også reise langt. Ingen unnskyldinger heidia79! :geip:
Haha, når du gjør slikt må du kanskje dra alene til Oslo. :blinke: Eller hvis du sier hvilket tog du har kjøpt på, så kan det jo hende at det passer for meg også og så kan vi sitte sammen? :snill:
Jeg er nok i strøket, men har litt vansker med å gjette dagsform såpass langt frem i tid. Kan jeg få være på kanskje-lista, enn så lenge? :)
Jeg bor i Rogaland. Det er nesten like langt. Og Lava må også reise langt. Ingen unnskyldinger heidia79! :geip:
Haha, når du gjør slikt må du kanskje dra alene til Oslo. :blinke: Eller hvis du sier hvilket tog du har kjøpt på, så kan det jo hende at det passer for meg også og så kan vi sitte sammen? :snill:
Drar med toget som går ca 0700 fredag morgen :ja: Hjem igjen søndag ca 1500.
Det høres deilig ut med en dag og bare daffe rundt i oslo! mmmmmmm:ja:
Det spørs om ikke det passer, ja. :ja: Jeg jobber nemlig ikke på fredagen og ikke i helga heller med mindre turnusen forandrer seg. Venter litt med å bestille, men i utgangspunktet så satser jeg på de tidene jeg også. :snill:
You bet! :)
Jeg er nok i strøket, men har litt vansker med å gjette dagsform såpass langt frem i tid. Kan jeg få være på kanskje-lista, enn så lenge? :)
Da er du på lista :ja:
Ganske så sikre (25):
Anne
Antoinette6
Beurre
Bønna200 og partner
Catwoman
Charlott
Cyan
Fedonisten
Ignite
Kakeåndsen
Kitt
Kristin B
Lava
Libba
Marjusen
Mona S
Nellie
Nnem
Pruttilutt
Sirimor
Supera
ThereseA
Veggpryd
Zincite
157cm
Alynna
Ciss
Grotingeling
Halkatlala
Klara
Lillemor
Opheliia
Sanney
Skammeskinn
VSB
Wohoo! Dette blir et heidundranes treff!!
What the heck. Sett meg på sikker du:)
What the heck. Sett meg på sikker du:)
Yay!
Du kan sette meg på kanskje-lista :)
Har ikke helt bestemt meg enda.....må vente til litt nærmere.
Koselig med treff da, og at så mange blir med!!
Du kan sette meg på kanskje-lista :)
Den er grei.
Yeah Nellie!!! :heia::heia::klem:
Hadde vært morro å blitt med..... *tenke tenke tenke*
Ja æææææ, som nellie sier!! :heia:
Men jeg deler ikke rommet mitt altså, du vet jeg er sær, sant??? :lol:
Du skal få ha rommet i fred :ja: ;)
Kan sove hos meg du, vet du! :ja::ja::ja:
Om du kommer kommer jeg og, Gerd. :D Jeg har satt meg på 'kanskje' bare fordi vi ikke har bestemt noen høsthelg ennå...
Yeah!! :lol:
Kan sove hos meg du, vet du! :ja::ja::ja:
Kan hende jeg takker ja til ;) Men da blir det fra fredagen... Viss ting klaffer... ;)
Om du kommer kommer jeg og, Gerd. :D Jeg har satt meg på 'kanskje' bare fordi vi ikke har bestemt noen høsthelg ennå...
Oki :D Skal snart trykke send på "det du veit"... Så da veit jeg mer :ja:
Yeah!! :lol:
Going :love:
Antoinette6
12-08-11, 21:36
Dævenrøskespyogdrite !!!
Såååå mange ? Guuud, jeg gleder meg !
:heia:
Oki :D Skal snart trykke send på "det du veit"... Så da veit jeg mer :ja:
Flotters!:stortsmil
Nåååå er dere ekle!!! :snurt:
Dævenrøskespyogdrite !!!
Såååå mange ? Guuud, jeg gleder meg !
:heia:
A6? Nå skal jeg snart gjøre "det du veit" ;););)
Det som ingen andre vet, bare du!!!
Antoinette6
12-08-11, 21:49
A6? Nå skal jeg snart gjøre "det du veit" ;););)
Det som ingen andre vet, bare du!!!
Guuuud !!!??? I kveld igjen ? Men hva med . . . .???
:w00t:
Guuuud !!!??? I kveld igjen ? Men hva med . . . .???
:w00t:
Ja sooooo lissom?? :w00t: Jeg tar sjansen jeg altså!! :w00t:
Hadde ikke du gjort det?? :spent:
Dette blir jo supert, så masse mennesker. Kan nok hende jeg må drikke meg til mot her
Antoinette6
12-08-11, 22:03
Ja sooooo lissom?? :w00t: Jeg tar sjansen jeg altså!! :w00t:
Hadde ikke du gjort det?? :spent:
Jeg hadde nok tenkt meg godt om mht konsekvensene. :ja:
Jeg hadde nok tenkt meg godt om mht konsekvensene. :ja:
Nå blir jeg litt nysgjerrig på hva du tenker på :lol:
hvis jeg kommer blir det alene. typen reiser hjem den lørdagen, han må være på gardermoen senest kl 19. så da kan jeg jo bare bli med på toget oppover og hoppe av på oslo s :) men er fremdeles en kanskje :p
og oi så mange vi blir denne gangen da :D
Hadde vært morro å blitt med..... *tenke tenke tenke*
Det var da ille til tenking da! Ikke tenk - bare gjør! Så får vi lurt med Ciss også :ja:
Jeg er ny her, og lurer på om jeg kanskje skal melde meg på...?
Hvis jeg tør da, synes det er litt skummelt å møte så mange nye mennesker på en gang men... ;)
Hvis jeg tør da, synes det er litt skummelt å møte så mange nye mennesker på en gang men... ;)
Vel, dette er ikke høstfesten til Hells Angels, så jeg tror du trygt kan melde deg på ;)
Vel, dette er ikke høstfesten til Hells Angels, så jeg tror du trygt kan melde deg på ;)
:lol: :lol: :lol:
Jeg har vært på et treff før, men gruer meg masseeeee nå også! Mest på grunn av Ignite. Han biter litt. Menmen. Får leve med det.
Jeg har vært på et treff før, men gruer meg masseeeee nå også! Mest på grunn av Ignite. Han biter litt. Menmen. Får leve med det.
Jaja, dere får sette meg i en krok :snill:
Antoinette6
13-08-11, 21:32
Mmmmm. . . Så deilig, dah !
Bill. merk. *kinky*
Mmmmm. . . Så deilig, dah !
Bill. merk. *kinky*
Hei !
Et lavkarbo treff hjørtes hyggelig ut ...1 oktober .. hmm. Må se i avtaleboka mi om jeg har noe der ....brb .....(hjeeeelp, jeg dinner ikek boka mi) *SUKK*
Men ... HVOR er dette treffet skal arrangeres da ? Hva slags mat er det der og hva er prisene)???
Djengis Khan, sentrum, billig, buffet hvor du velger grønnsaker, så velger du kjøtt i "luka" og venter mens det stekes.... :ja:
Derfor har det stedet passet alle egentlig! :ja:
Antoinette6
13-08-11, 22:13
Men man kan vel bare drikke vin, hvis man vil?
grotingeling
13-08-11, 23:36
Jeg er på kanskje-listen, må få avklart noen uklare punkter i kalenderen først :rolleyes:
Det spørs om ikke det passer, ja. :ja: Jeg jobber nemlig ikke på fredagen og ikke i helga heller med mindre turnusen forandrer seg. Venter litt med å bestille, men i utgangspunktet så satser jeg på de tidene jeg også. :snill:
Jeg fikk billigbiletter, det er grunnen til at jeg bestilte nå. Og jeg sitter i vogn 3. vet jo ikke om det er/blir fullt eller ledig der jeg sitter, men utrolig kos om vi får følge på veien :heia:
<insert_scary_name_here>
14-08-11, 03:16
Jeg er ny her, og lurer på om jeg kanskje skal melde meg på...?
Ganske sikker på at jeg er det skumleste mennesket på treffet, så du får avgjøre hvorvidt jeg virker for skummel eller ikke... ;)
DETTE mennesket gleder jeg meg til å treffe !!!
Juhuuuu !
Jo skumlere, jo bedre !
Awww, tenk at noen gleder seg til å treffe meg! :D *øve på skummel-ansiktet*
Sett meg opp på sikker lista. Gleder meg til å treffe dere alle:D
Blir med jeg også :D *krever plass på eraldelessikker-lista og et velkomstbitt av Ignite :cool: *
Kvesser klörne, og gleder meg til å treffe Ignite :cool: Gleder meg til å treffe dere alle! Og så mange vi blir!! Kult :D Har mange katteklemmer å dele ut :love:
Jeg er på kanskje-listen, må få avklart noen uklare punkter i kalenderen først :rolleyes:
Sett meg opp på sikker lista. Gleder meg til å treffe dere alle:D
Blir med jeg også :D
Oppdatert i første post :)
Eh....Fribol smaker IKKE tyrkisk pepper! :eek:
Eller hadde de ikke den jeg lette etter på apoteket her...tro??
Hvem påstår at Fribol smaker tyrkisk pepper ..? Begge sortene jeg har prøvd smaker ... noe ekkelt :rolleyes:
Edit: Det er sikkert noen av disse (http://www.fribol.no/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=12&Itemid=6&lang=no) som smaker tyrkisk pepper. Jeg har bare smakt Fribol hals, jeg ...
Hvem påstår at Fribol smaker tyrkisk pepper ..? Begge sortene jeg har prøvd smaker ... noe ekkelt :rolleyes:
Edit: Det er sikkert noen av disse (http://www.fribol.no/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=12&Itemid=6&lang=no) som smaker tyrkisk pepper. Jeg har bare smakt Fribol hals, jeg ...
Antoinette sa det... Ja, kanskje den lakrismix? :confused:
Jeg kjøpte en Fribol hals i dag. 10 kr pr drops og smakte MØKK :eek:
Det har også kommet en ny serie på apoteket. Den heter MELLI og er sukkerfri, dvs at den ikke skal gjøre noe med blodsukkeret. Den ene typen heter Sterk pepper. Den må da kunne brukes!!!:D
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3jxjWwlq6BUt32PrsZTVYytpoEYhly IOS5mTvSzraALCqVqEV2w Ikke riktig type, men sånn ser de altså ut! Den med pepper er brun/svart!
Takk for tipset, Kitt! Noen som har prøvd å lage sukkerfri tyrker?? :spent:
Jeg har sittet i tenkeboksen ang treff, men nå ser det ut til at det blir barnedåp dagen etter. Så da er det vel ikke det jeg bør bruke lørdagskvelden på...:rolleyes:
Takk for tipset, Kitt! Noen som har prøvd å lage sukkerfri tyrker?? :spent:
Hehe, fysj.. Husker den ja.
En pakke tyrkisk pepper knuses.
Bland i 0,5 liter cola
Så 1dl hjembrent 96%
La stå over natta. Rist ut all kullsyren fra brusen.
Nyyyyyyyt. -->> spy hele kvelden og natta
Hehe, fysj.. Husker den ja.
En pakke tyrkisk pepper knuses.
Bland i 0,5 liter cola
Så 1dl hjembrent 96%
La stå over natta. Rist ut all kullsyren fra brusen.
Nyyyyyyyt. -->> spy hele kvelden og natta
:lol: Fin avslutning på den oppskriften! :lol:
Men oppskriften var langtfra sukkerfri!
:lol: Fin avslutning på den oppskriften! :lol:
Men oppskriften var langtfra sukkerfri!
Hehe, sant nok
En av de sukkerfrie over da
Cola zero
Himkok
Har altså blitt tipsa om noen drops fra Fribol som skal smake som tyrkisk pepper... noen som vet hvilke?
www.fribol.no for den som gidder å se..... :snill:
Har altså blitt tipsa om noen drops fra Fribol som skal smake som tyrkisk pepper... noen som vet hvilke?
www.fribol.no (http://www.fribol.no) for den som gidder å se..... :snill:
Tenker det er den som heter Spejder. Den lukter i hvert fall som TP!:D
Tenker det er den som heter Spejder. Den lukter i hvert fall som TP!:D
Åkei åkei! Nå snakker vi!! Takk igjen Kitt! :klem:
Åkei åkei! Nå snakker vi!! Takk igjen Kitt! :klem:
Bare hyggelig!:suss:
Må bare få bekrefte at etter litt testing her, så er det enighet om at den smaker som TP!:D
Spar en litt sipp til meg, da!;)
Bare hyggelig!:suss:
Må bare få bekrefte at etter litt testing her, så er det enighet om at den smaker som TP!:D
Spar en litt sipp til meg, da!;)
Spørs om jeg får tak i... de hadde den ikke her på bøgda i hvert fall :p
Fjasnissen
16-08-11, 11:59
Jøss.... det skjer ting mens jeg har litt forumferie ja.
Jeg vil gjerne være med på dette, men må sette meg på kanskje-lista.
Mulig det blir tur til Gøteborg for å gjøre litt charity-work den helga. Ingenting er bestemt ennå, men om jeg er i byen er jeg med som en smed. ;)
Fjasern! Der er du jo :D Kom a, bli med!
Fjasnissen
16-08-11, 12:54
Har som sagt lyst.... må bare få avklaring på den Gøteborgsturen først.
Mulig jeg ikke har råd til å dra til Sverige fordi det kommer helga etter bryllup i Italia, og da er jo valget temmelig klart... spise må jeg jo uansett ;)
Jeg har sittet i tenkeboksen ang treff, men nå ser det ut til at det blir barnedåp dagen etter. Så da er det vel ikke det jeg bør bruke lørdagskvelden på...:rolleyes:
Du får tenke på det. Jeg tar i litt når jeg bestiller bord, så er det bare å dukke opp. Dessuten er det alltid en del som faller fra når det nærmer seg. ;)
Har som sagt lyst.... må bare få avklaring på den Gøteborgsturen først.
Mulig jeg ikke har råd til å dra til Sverige fordi det kommer helga etter bryllup i Italia, og da er jo valget temmelig klart... spise må jeg jo uansett ;)
Setter deg på maybe-baby lista, kom så skal du se at du får deg kjæreste ;) Ref. innlegget ditt tidligere i dag.
Ganske så sikre (29):
Anne
Antoinette6
Beurre
Bønna200 og partner
Camomilla
Catwoman
Charlott
Ciss
Cyan
Fedonisten
Grotingeling og venninne
Ignite
Kakeåndsen
Kitt
Kristin B
Lava
Libba
Marjusen
Mona S
Nellie
Nnem
Pruttilutt
Sirimor
Supera
ThereseA
Veggpryd
Zincite
157cm
Alynna
Fjasnissen (som trenger ei bra dame!)
Gerd
Halkatlala
Klara
Lillemor
Opheliia
Sanney
Skammeskinn
VSB
Fjasnissen
16-08-11, 16:20
Setter deg på maybe-baby lista, kom så skal du se at du får deg kjæreste ;) Ref. innlegget ditt tidligere i dag.
Haha.... nei, damene her inne veit nok alt for mye om meg allerede ;)
Er det virkelig bare meg som kommer drassende med gubben? :eek:
Gubben min ville ikke ha blitt med for alt i hele verden, tror jeg!;) Dette er min skravle- verden og har ingenting med han å gjøre. Annet enn de gangene jeg drar hjem den ene etter den andre av folkene her eller får han med på å hjelpe dem med noe eller.....:rolleyes::p:love:
Gubben min ville ikke ha blitt med for alt i hele verden, tror jeg!;) Dette er min skravle- verden og har ingenting med han å gjøre. Annet enn de gangene jeg drar hjem den ene etter den andre av folkene her eller får han med på å hjelpe dem med noe eller.....:rolleyes::p:love:
Jeg trur faktisk gubben min er litt redd for å la meg dra alene. Man møter mange rare, skumle mennesker på nettet, vøttø:D
Også er han så glad i mat at hver anledning til å gå ut må benyttes:)
Jeg trur faktisk gubben min er litt redd for å la meg dra alene. Man møter mange rare, skumle mennesker på nettet, vøttø:D
Også er han så glad i mat at hver anledning til å gå ut må benyttes:)
Det skader ikke med flere menn der, og maten er bra nok :ja:
Det skader ikke med flere menn der, og maten er bra nok :ja:
Det er bra:) Men det er vel ikke det stedet dere snakket om som ikke var noe særlig? Eller?
Det er bra:) Men det er vel ikke det stedet dere snakket om som ikke var noe særlig? Eller?
Nei, dette er stedet hvor vi har hatt flest treff.
Nei, dette er stedet hvor vi har hatt flest treff.
Okay, da er det trygt;) Har jo aldri vært på treff, så veit ikke hvor dere pleier å gå:p
Men jeg gleder meg til å møte alle sammen!
Antoinette6
16-08-11, 22:18
Haha.... nei, damene her inne veit nok alt for mye om meg allerede ;)
grotingeling
16-08-11, 22:25
Da melder jeg overgang til "Ganske så sikre" lista (dønn sikker faktisk :lol:)
Flybillett og hotell bestilt :)
Antoinette6
16-08-11, 22:27
Da melder jeg overgang til "Ganske så sikre" lista (dønn sikker faktisk :lol:)
Flybillett og hotell bestilt :)
YESSSS !!! :love:
Nei Gerd. Nå skjønner du sikkert at jeg ikke klarer å holde meg i ro på kanskje-lista lenger, med så masse flotte mennesker på ett brett.
Vi får nok bare finne en løsning på et eller annet vis!
grotingeling
16-08-11, 22:35
YESSSS !!! :love:
:love: :suss:
Ser ut til å bli et utrolig bra treff! Så mange på lista - og mange kommer langveisfra! Dette blir gøy - jeg gleder meg! :) :heia:
<insert_scary_name_here>
17-08-11, 00:24
Kommer jeg, så kommer nok også gubben :) Og i forhold til å møte skumle mennesker på nett - jeg møtte gubben på nett, så jeg møter skumle nettmennesker hver dag jeg ;)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.