View Full Version : Fedon Lindberg brød


*Tussi*
17-04-05, 10:29
E det mulig å spise en skive av det til frokost? lettere å lage det om morningen enn f.eks omelett.

Nille
17-04-05, 10:51
E det mulig å spise en skive av det til frokost? lettere å lage det om morningen enn f.eks omelett.

Det spørs hvilken filosofi/diett du har tenkt å følge det.
Atkins = Nei (kun på vedlikehold)
Ketolyse = Nei
Lindberg = Ja

Amica
17-04-05, 12:03
Jeg spiser en om dagen, men da blir det jo mindre igjen av kvota mi resten av dagen..Jeg har beregnet 3.2 g kh per skive, etter å ha skjært det i skiver og fordelt karbene utover brødet.

Jeg er fortsatt i ketose, og går ned.

Iset
17-04-05, 12:48
Hvorfor ikke lage ketolysebrødet? Det er veldig greit på smak når man RISTER det syns jeg. :)

Nille
17-04-05, 12:49
Jeg spiser en om dagen, men da blir det jo mindre igjen av kvota mi resten av dagen..Jeg har beregnet 3.2 g kh per skive, etter å ha skjært det i skiver og fordelt karbene utover brødet.

Jeg er fortsatt i ketose, og går ned.


I følge boka til Torkil - skal du ikke spise Lindbergbrød på Ketolyse kuren. At noen gjør det uten problem er en helt annen sak, men vi kan ikke anbefale ting som ikke står i boka fordi det funker for noen. Det er derfor han har laget ketolysebrødet av soyeprotein !!

På enhver kur er det viktig å følge reglene - og iallefall i begynnelsen. Når man blir litt mer "dreven" kan en prøve seg frem og finne ut hva en tåler ikke tåler og hva slags effekt det gir. Men vi anbefaler det altså IKKE.

Amica
17-04-05, 12:52
Høre på Nille :ja: Men nå ser det jo ut som hun har bestem seg for Lindberger da. Ikke enkelt å bestemme seg for filosofi i denne jungelen :p Jeg baker ikke brødet fordi jeg ikke har soyaprotein, og det er mye enklere for meg å gå i butikken å kjøpe Lindbergbrød som holder i 3 uker for meg :p

Nille
17-04-05, 14:13
Kan Tussi være så snill å skrive inn i profilen hvilken filosofi hun følger ???? :snill:Kontrollpanel - profil - Min kostholdsfilosofi (da blir det mye lettere for de som svarer på spørsmål).


I morgen starter jeg på ketolysekuren.

HP
17-04-05, 14:24
Kan Tussi være så snill å skrive inn i profilen hvilken filosofi hun følger ???? :snill:Kontrollpanel - profil - Min kostholdsfilosofi (da blir det mye lettere for de som svarer på spørsmål).
her: http://forum.lavkarbo.no/profile.php?do=editprofile