BOUNTY OPPSKRIFT!!
(å kjære som jeg har spist i kveld!! Aj aj!!):o:o
1 dl sukrinmelis
50 gr cocosa
Smelt dette i ein kjele.
Tilsett deretter
1dl kokosmelk
1 dl fløte
200 gr kokos
og rør godt sammen
Form massen til kuler/kubber og legg det i frysen en time.
smelt
2ss cocosa
2 plater cavalier sjokolade
og rull kulene/kubbene i sjokolade massen og legg de i frysen 1 time til før servering. MMMM!!!
Denne oppskriften fant jeg i et cocosa hefte! DEEILIG!!:p
Har akkurat laget disse.... å jeg kan bare si......
GUD Å GUD DI VA NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDELIG..
Smakte på de første som var begynt å stivne da di siste var ferdig.. og vips der var 3 biter borte før de havna i fryseren..
Fikk 50 biter så d ble ca 0,5 karber pr stk.. kanskje litt mindre for det ble sjokolade igjen som jeg satte i kjøleskapet.
Sier det en gang til.. NYYYYYYYYYYYYYYYDELIG:heia::heia::hearts::hearts:: hearts:
Regnerdisse må låses inne med hengelås for at gubben ikke skal spise dem opp mens jeg er på jobb:D
Har akkurat laget disse.... å jeg kan bare si......
GUD Å GUD DI VA NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDELIG..
Smakte på de første som var begynt å stivne da di siste var ferdig.. og vips der var 3 biter borte før de havna i fryseren..
Fikk 50 biter så d ble ca 0,5 karber pr stk.. kanskje litt mindre for det ble sjokolade igjen som jeg satte i kjøleskapet.
Sier det en gang til.. NYYYYYYYYYYYYYYYDELIG:heia::heia::hearts::hearts:: hearts:
Regnerdisse må låses inne med hengelås for at gubben ikke skal spise dem opp mens jeg er på jobb:D
Så bra da!!! Fikk du sjokolade til overs også??? WOW!! Det klarte ikke jeg :lol:
Har akkurat laget disse.. Og den første er allerede fortært :)
NAAAAMMMM!!!! Kjempegode!!! Takk for oppskrift :blomster:
StegforSteg
09-02-12, 11:12
Jummy, denne er printet ut og skal lages til helga. Morsdag og sønnens bursdagsfeiring.... Gjett om det skal bli godt å unne seg noe da ;)
Jummy, denne er printet ut og skal lages til helga. Morsdag og sønnens bursdagsfeiring.... Gjett om det skal bli godt å unne seg noe da ;)
Så bra da!! Ja de er lenge siden jeg har laget de... mmmm kanskje til fræddan? :lol:
Har akkurat laget disse.. Og den første er allerede fortært :)
NAAAAMMMM!!!! Kjempegode!!! Takk for oppskrift :blomster:
:blomster: godt og ha noe å kose seg meg da gitt :ja:
Lurer også på hvordan dere smelter sjokoladen? Jeg bruker Gulian sin melkesjokolade! :)
Lurer også på hvordan dere smelter sjokoladen? Jeg bruker Gulian sin melkesjokolade! :)
Smelter den i vannbad jeg :ja: blir så bra så:ja: