ayliah
01-03-04, 15:06
Jeg shoppet bare innom her en tur for å si atjeg har vært så lite på her i det siste!Sønnen min er innlagt med lungebettenelse,og jeg er bare så trist og lei meg..er så sårt å se barna sine ligge slik på sykehuset!Jeg har vært der siden lørdag,det var da han ble lagt inn...pappan er der nå..skal bli over han til imorra!Jeg har skit dårlig samvittighet for at jeg ikke er der nå,men jeg har også dårlig samvittighet overfor minstemann,så jeg føler jeg må være litt hjemme også....!:(
Huff...dette er ikke morro!!Han ligger med intravenøst(nacl, og glukose med tilsetningsstoffer,han har ikke spist på 5 dagen nå,og får i seg minimalt med drikke!Han får også pencillin intravenøst!!Feberen har variert hele tiden,mest var den oppe i 40.3.går opp og ned hele tiden!Rask puls og høy crp!Blir tatt blodprøver av han daglig!er så trist å se han så slapp og bare ynker...men men,jeg håper behandlingen hjelper og at han komme komme hjem snart med stoooor matlyst og fin i pusten....;)
Ellers går det bra med introen,jeg er fortsatt i ketose,men nå om dagene spiser jeg ikke noe nesten(kanksje et knekkebrød om dagen og lit nøtter etc)Hvem som helst mister jo matlysten i en slik situasjon:(
Veide meg idag,og 9 kilo er vekk...en positiv ting i denne tida...:)
hadet bra alle sammen..snakkes!!
Huff...dette er ikke morro!!Han ligger med intravenøst(nacl, og glukose med tilsetningsstoffer,han har ikke spist på 5 dagen nå,og får i seg minimalt med drikke!Han får også pencillin intravenøst!!Feberen har variert hele tiden,mest var den oppe i 40.3.går opp og ned hele tiden!Rask puls og høy crp!Blir tatt blodprøver av han daglig!er så trist å se han så slapp og bare ynker...men men,jeg håper behandlingen hjelper og at han komme komme hjem snart med stoooor matlyst og fin i pusten....;)
Ellers går det bra med introen,jeg er fortsatt i ketose,men nå om dagene spiser jeg ikke noe nesten(kanksje et knekkebrød om dagen og lit nøtter etc)Hvem som helst mister jo matlysten i en slik situasjon:(
Veide meg idag,og 9 kilo er vekk...en positiv ting i denne tida...:)
hadet bra alle sammen..snakkes!!