Entusiastisk
02-10-11, 11:28
Jeg har de siste månedene blitt veldig plaget med panikkangst, det blir bare verre og verre. Selv om jeg har slitt psykisk før er angst noe jeg aldri før har slitt med, og jeg leter nå etter mulige årsaker. Jeg kom tilfeldigvis over en tråd der noen beskrev symptomer på føling, og søkte det så opp på google, og det er jo akkurat de symptomene jeg har: skjelving, hjertebank, tendenser til krampe, frykt, uro osv. Jeg blir også tung i beina av og til og har en svømmende følelse i hele kroppen.
Jeg har alltid drukket veldig mye væske, jeg drikker gjerne seks-syv liter vann per dag, selv om det ikke er sunt å drikke så mye så MÅ jeg, jeg er så tørst hele tiden!
Kostholdet mitt har vært veldig opp og ned de siste årene, dels sunt, dels fråtsing i karber. De siste månedene har jeg spist delvis ketogent og så sprukket med karber.
Kan angsten min være diabetes eller noe annet problem med blodsukkeret? Noen som har erfaring med dette?
Jeg har alltid drukket veldig mye væske, jeg drikker gjerne seks-syv liter vann per dag, selv om det ikke er sunt å drikke så mye så MÅ jeg, jeg er så tørst hele tiden!
Kostholdet mitt har vært veldig opp og ned de siste årene, dels sunt, dels fråtsing i karber. De siste månedene har jeg spist delvis ketogent og så sprukket med karber.
Kan angsten min være diabetes eller noe annet problem med blodsukkeret? Noen som har erfaring med dette?