View Full Version : Babyen laus i magen av mitt lavkarbokosthald?


Konkelimonke
09-10-11, 12:56
No har eg vore superflink og holdt meg til lavkarbo utan unntak i over ei veka. Det vil sei, eg et frukt, litt yoghurt og litt Husmanknekk samt litt andre gr.saker med litt høgare karboinnhald òg. Ikkje for strikt med andre ord, pga amminga.

Mini har vore ganske regelmessig på dette med avføring heilt fram til no. Han har bæsja ein gong annakvar dag. Men no dei siste dagane kjem det både to og tre gongar om dagen, og ganske mykje lausare enn før. Kan det ha ein samanheng med omlegginga mi???
Nokon som har opplevd liknande?
Er jo umogleg for meg å få til EC med han no......... *sukk*

Konkelimonke
10-10-11, 20:33
Ingen???

I dag har han bæsja FEM gongar!!! (kjem lite kvar gong, men likevel....)
er jo heilt noko anna enn annakvar dag!

Dolsi
10-10-11, 21:17
Hvor gammel er han? Fullammer du eller får barnet noe annet enn brystmelk?

maysa
10-10-11, 21:22
husk at du skal ligge på ca 100g karber...men tror egentlig at han bare har en eriode alle mine barn har hatt slike perioder som bebiser....har 4. men jeg også lurer på hvor gml han er

koko75
10-10-11, 21:58
Mine to har begge hatt helt flytende gul bæsj i hele perioden med fullamming. 3-5 ganger om dagen er heller ikke uvanlig. Sist jeg ammet var det høykarbo, denne gangen lavkarbo. :)

Konkelimonke
11-10-11, 16:57
Han er 11 veker og eg fullammar ja... trur nok kanskje det er ein overgang for han óg, samt "ein periode" som de seier :) takkar for svar i alle fall:D

maysa
11-10-11, 17:36
da skjer det jo endringer ganske ofte egentlig ..pluteig har de bæsje uker og så er det nesten stopp.... gratulerer som nybakt mamma :klem:

trude.lutt
12-10-11, 07:56
Mine måtte vi skifte bleie på 10-12 ganger i løpet av et døgn. Fikk hetta, men på helsestasjonen sa de at alt er normalt. Noe gjør det mange ganger i døgnet, mens andre en gang i uka.....