trineoev
24-10-11, 19:17
Min søster og jeg diskuterte kosthold i dag...:rolleyes:
Jeg har vært på lavkarbo i 9 dager nå å har hatt utbytte av det. Jeg har gått ned to kilo, fått mer energi og har blitt kvitt det meste av mitt "skapsniker-mellom-måltidene-syndrom!:D
Vi undret på om det i det hele tatt lot seg gjøre for henne å innføre lakvarbo?
Hun har en del fysiske problemer:
Gallen er tatt vekk pga gallestein- Kan det da være gunstig med mye fett?
Bukspyttkjertelen er ikke 100 % funksjonabel
Hun har mest sannsynlig utviklet laktoseintoleranse
Hun er født med ulcurøs colitt :eek:
Hun har også fibromyalgi! Et lavkarbokosthold hadde uten tvil vært gunstig i forhold til det, men......:confused:
Er det noen som har noe opplysende å fortelle oss? :o
Jeg lurer også på: Er de karbohydratene som finnes i melk ikke farlig?
Jeg la merke til at i lettmelk er det 4,9 kh (tror jeg) men så står det, herav sukkerarter 4,9 ? Er jeg dum eller....? Jeg drikker jo melk, å det er jo liksom lov da..?
Hvilken karbohydrater blir ikke tatt opp i kroppen? Jeg vet at det er slik med linfrø....:p
Blir glad om noen kan opplyse meg! :D
Jeg har vært på lavkarbo i 9 dager nå å har hatt utbytte av det. Jeg har gått ned to kilo, fått mer energi og har blitt kvitt det meste av mitt "skapsniker-mellom-måltidene-syndrom!:D
Vi undret på om det i det hele tatt lot seg gjøre for henne å innføre lakvarbo?
Hun har en del fysiske problemer:
Gallen er tatt vekk pga gallestein- Kan det da være gunstig med mye fett?
Bukspyttkjertelen er ikke 100 % funksjonabel
Hun har mest sannsynlig utviklet laktoseintoleranse
Hun er født med ulcurøs colitt :eek:
Hun har også fibromyalgi! Et lavkarbokosthold hadde uten tvil vært gunstig i forhold til det, men......:confused:
Er det noen som har noe opplysende å fortelle oss? :o
Jeg lurer også på: Er de karbohydratene som finnes i melk ikke farlig?
Jeg la merke til at i lettmelk er det 4,9 kh (tror jeg) men så står det, herav sukkerarter 4,9 ? Er jeg dum eller....? Jeg drikker jo melk, å det er jo liksom lov da..?
Hvilken karbohydrater blir ikke tatt opp i kroppen? Jeg vet at det er slik med linfrø....:p
Blir glad om noen kan opplyse meg! :D