View Full Version : "Trådgardiner"

Dietta
26-02-12, 11:27
Er det noen som husker de gamle "trådgardinene" fra Kid (muligens også Princess) ?
De så ut som heklede gardiner, og kom i 2 lengder, 1,6 m og 2,2 m.
De har gått ut av handelen, men akkurat nå skulle jeg gjerne hatt 6 stykker. Typisk :mad:
Har noen sett slike noensteder ? Eller noe som likner ?
Når jeg googler trådgardiner, kommer det opp masse rart, men ingen som ser ut som de jeg tenker på.

Gerd
26-02-12, 11:38
Er det noen som husker de gamle "trådgardinene" fra Kid (muligens også Princess) ?
De så ut som heklede gardiner, og kom i 2 lengder, 1,6 m og 2,2 m.
De har gått ut av handelen, men akkurat nå skulle jeg gjerne hatt 6 stykker. Typisk :mad:
Har noen sett slike noensteder ? Eller noe som likner ?
Når jeg googler trådgardiner, kommer det opp masse rart, men ingen som ser ut som de jeg tenker på.

Ikke sett slike i butikker på lenge... Men jeg gav bort 8 lengder til ei for 2-3 uker siden....

Carisma
26-02-12, 11:51
Er det sånne du mener? http://www.ellos.no/dv/20-Hjem-Gardiner-Draperier/Jotex/_/N-h9hZ1z13auxZ1z141xe?Nr=201403

Dietta
26-02-12, 12:03
Ikke sett slike i butikker på lenge... Men jeg gav bort 8 lengder til ei for 2-3 uker siden....
Ikke sant. Mange har nok liggende, men som deg har jeg også gitt bort mine. Dumme meg :mad:

Er det sånne du mener? http://www.ellos.no/dv/20-Hjem-Gardiner-Draperier/Jotex/_/N-h9hZ1z13auxZ1z141xe?Nr=201403
Nei, det er ikke sånne :(. De er liksom heklet, filethekling hvis du vet hvordan det ser ut.

Huldr
26-02-12, 13:57
Sånne (http://www.hbygginterior.no/?PageID=368&ItemID=350)? :)

(Er det det samme som stores, mon tro ...?)

Dietta
26-02-12, 14:14
Nei, det var ikke sånne heller :(
De du linker til vil jeg nok kalle mer stores ja, enig med deg der.
De jeg tenker på er kraftigere, i bomull og de ser ut som de er "hjemme" heklet ;)

Huldr
26-02-12, 14:23
Nei, det var ikke sånne heller :(
De du linker til vil jeg nok kalle mer stores ja, enig med deg der.
De jeg tenker på er kraftigere, i bomull og de ser ut som de er "hjemme" heklet ;)Ja, jeg skjønte plutselig hva du mente :ja:. Sånne er fine, skulle gjerne hatt det selv!

Dietta
26-02-12, 14:36
Ja ikke sant :) Veldig synd at de har sluttet å selge de, men jeg er rimelig sikker på at de kommer tilbake en gang :D

Fedona
26-02-12, 16:10
Du får finne frem heklepinnene Dietta :)

Dietta
26-02-12, 17:12
Ja det ser jammen meg ut til å være eneste mulighet :)

Hamster59
28-02-12, 16:52
Sjekk med Sparkjøp. Fikk katalogen derfra idag, og så noe som kan se ut som det du spør etter. De har nettstedet: www.sparkjop.no

Lykke til, håper du finner det du leter etter.

Dietta
28-02-12, 17:34
Takk for tipset Hamster :)
Skal ta en tur på Sparkjøp å sjekke de ut. Tør ikke å kjøpe noe ut fra bilde, for det kan de ut som det er blondegarding/stores type. Jeg rasket med med det fra Ikea på lørdagen (billig ;)) så hvis det er av samme typen har jeg de som en nødløsning til jeg finner det jeg vil ha.
Er heldig da, som har en Sparkjøp like i nærheten :D