View Full Version : Da var jaggu jeg snart i gang med Eurodietten også

Lor1tine
16-04-12, 21:09
Da har jeg bestilt meg varer for 15 dager fra Eurodiett, så nå er jeg snart igang med å prøve dette. Bestilte kun for 15 dager i første omgang, tilfelle det skulle være noe jeg ikke skulle like så kan jeg endre på det til neste bestilling.
Jeg er veldig spent, å håper dette forumet er aktivt :D

Jeg er forresten ei jente på 23 år fra Østfold, var normalvektig før jeg ble gravid, men nå etter to graviditeter har jeg brått 30kg pluss å ta vekk. :) Ser lyst på det, for dette skal man klare :) *tommelopp* :)

Vivven
20-04-12, 00:45
Masse lykke til:)

Trixiex
22-04-12, 18:26
Dette klarer du! Er selv superfornøyd med å være halveis i fase 2. Har bare 6 kilo igjen, og det er så godt å se den gamle meg igjen!

Popp
25-04-12, 08:53
Velkommen og lykke til!

tvilling77
29-04-12, 20:40
Lykke til! Dette går kjempefint.
Jeg er selv godt igang med Eurodietten. Har gått på den i 14 dager nå, med en kombinasjon av fase 1 og 2. Har gått ned 8 kilo allerede, og er strålende fornøyd. Har jo fremdeles over 20 kilo igjen, så blir vel å holde meg i fase 2 gjennom sommeren.
Dette går veien!

Trinelise83
01-06-12, 17:05
Jeg er akkuratt ferdig med fase 1... 30 dager.. Og det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd!!:-) skal til legen til uken...så får se hvor mye jeg har gått ned første mnd :-)

laislabonita
03-06-12, 10:57
Hallo :)

Så bra at jeg fant denne tråden da jeg starter på eurodietten i dag! Har akkurat inntatt første måltid som var sjoko-cereal. Ble aldeles ikke skremt over smaken på den. Helt ok å starte dagen med tenker jeg. Jeg går rett inn i fase 2. Skal prøve å komme meg ned ca 10 kg, og legen mente da at jeg kunne hoppe over fase 1. Veldig greit å ha mulighet til å innta litt kjøtt og grønnsaker nå i disse grilltider :) Jeg har bestilt varer for 30 dager, fikk noen anbefalinger fra legen hva jeg burde bestille. Er motivert, og gleder meg til å se resultater etter hvert.
Håper vi som er i gang kan snakkes litt her i denne tråden i tida framover. Veldig godt å kunne høre med dere andre hvordan det går etter hvert.

Trinelise83
07-06-12, 15:19
var hos legen i dag og veiet meg. har gått ned 10.1 kg på fase en, 13 cm i magen og 6 av kiloene var rent fett :) Så er kjempe fornøyd :) Er skikkelig motiverende når det går så fort :D

Bøtt
10-09-12, 18:35
Hvordan går det med dere på eurodietten nå?

Resultater?

Dolsi
10-09-12, 22:34
kan man få kjøpt Eurodietten uten å gå via lege?

Bøtt
10-09-12, 23:26
kan man få kjøpt Eurodietten uten å gå via lege?

Nei man må til lege:)Ligger info på nettsiden deres om hvor du kan få legetime.Eller du kan du kontakte de og høre om det er en lege der du bor som forskriver eurodietten.