Insyga
25-04-12, 18:21
Er ganske fortvila.
Har altså gått opp fra 95.2 til 99,5 siden uken før påske.
Jeg økte fra 15 til oppunder 20 karber pr dag i påsken.
Og var i mindre aktivitet den uken, så da gikk jeg opp 2 kg den uken.
Den 14 og 15 april feiret jeg byrsdag og gikk ut av ketose. så etter det har jeg ligget på 98.
Men nå er jeg altså på 99,5. Tiltross for at jeg har begynt å trene litt hver dag etter bursdagsfeiringen.
eneste forskjellen er at jeg har begynt å spise ostesnacks (ost i micro'n)
Blitt fast kos til paradise hotell. kan det være forklaringen??
Sist jeg spiste ostesnacks la jeg også veldig på meg, men jeg trodde kanskje det var tilfeldig.
Noen som har lignende erfaring?
I tilegg får jeg skikkelig atopisk eksem av lavkarbo, selv om jeg ikke spiser noe helt annerledes enn før, bare mer av noe og har kuttet ut mye.
Tar kisttilskudd.
Bruker kortisonsalve og reseptbelagte salver, men to dager uten ketose er det mest effektive, da blir det nesten borte. merkelig.
Takker for alle svar.
Har altså gått opp fra 95.2 til 99,5 siden uken før påske.
Jeg økte fra 15 til oppunder 20 karber pr dag i påsken.
Og var i mindre aktivitet den uken, så da gikk jeg opp 2 kg den uken.
Den 14 og 15 april feiret jeg byrsdag og gikk ut av ketose. så etter det har jeg ligget på 98.
Men nå er jeg altså på 99,5. Tiltross for at jeg har begynt å trene litt hver dag etter bursdagsfeiringen.
eneste forskjellen er at jeg har begynt å spise ostesnacks (ost i micro'n)
Blitt fast kos til paradise hotell. kan det være forklaringen??
Sist jeg spiste ostesnacks la jeg også veldig på meg, men jeg trodde kanskje det var tilfeldig.
Noen som har lignende erfaring?
I tilegg får jeg skikkelig atopisk eksem av lavkarbo, selv om jeg ikke spiser noe helt annerledes enn før, bare mer av noe og har kuttet ut mye.
Tar kisttilskudd.
Bruker kortisonsalve og reseptbelagte salver, men to dager uten ketose er det mest effektive, da blir det nesten borte. merkelig.
Takker for alle svar.