View Full Version : Dagens formbilder

Nordmørsloppa
26-04-12, 20:54
Det er skikkelig harry..og veeeldig ego, men jeg MÅÅÅ bare legge ut formbildene mine etter 3 mnd intensiv styrketrening. Har et bilde for sammenligning, før jeg begynte med styrke.

At styrketrening og lavkarbo IKKE fungerer i lag, er i allefall ikke riktig. Jeg føler det er god kvalitet over øktene, selv om jeg kanskje orker mindre i lengden. Men eksplosiviteten merker jeg har økt!
Når jeg går/jogger i moderat tempo over 1 1/2 - 2 føler jeg meg som en "evighetsmaskin..og kan bare fortsette og fortsette...noen som kjenner seg igjen?
Derimot ved type tabata/høy intensiv intervaller over en lengre tid kan jeg merke at jeg går litt tom- Men da funker litt karbohydrater...
Her er det ikke snakk om raske karbs, men frukt med moderat GI. Slenger gjerne i meg et eple eller en banan...virker som om det er lett tilgjengelig energi for kroppen i slike settinger
Dette ble en liten digresjon..men pytt pytt:)

Her er i allfall formen om dagen...:) og jeg kommer aldrig til å gå tilbake til vanlig karbo-mat som de fleste som driver med trening spiser.

jeg er kjempefornøyd med lavkarbo kombinert med trening!

Dietta
26-04-12, 21:09
Så flott Loppa :heia::heia:
Har absolutt ikke lyst til å møte deg en mørk natt nei - hvis du er i dårlig hunør mener jeg :p

Nordmørsloppa
26-04-12, 21:12
Så flott Loppa :heia::heia:
Har absolutt ikke lyst til å møte deg en mørk natt nei - hvis du er i dårlig hunør mener jeg :p

takk! hihiihi.. heldigvis er jeg veldig snill, og langt i fra så macho som på disse flexe-bildene :D

smgj
26-04-12, 22:07
Fantastisk innsats og lønn for strevet!

Borealis
26-04-12, 22:23
Way to go!!!!

Kjempebra!!

Mariann S
26-04-12, 22:29
Kjempeflott :heia: du har virkelig fått igjen for 'jobben' :)

Glorfinia
27-04-12, 00:46
Så flink du har vært! Skikkelig inspirerende. Når jeg blir slank, skal jeg definitivt få meg muskler. :boxing: Hadde sansen for tattisen din også! :D

sirimor
27-04-12, 10:28
Kjempebra, jeg er imponert!

Jeg har samme erfaring som deg,- lavkarbo og styrke funker veldig bra sammen.
Også moderat rask gange går utrolig fint. Som du beskriver det, "som en evighetsmaskin":D

Dine bilder og prestasjoner var virkelig inspirerende. Utrolig bra!

nellie
27-04-12, 10:33
Looking great! Gleder meg til jeg en gang får kvittet meg med såpass med fett at musklene jeg har faktisk synes.:p De er jo under der.

Jaudå
27-04-12, 10:35
Smashing grisebra:D:D:D:eek::D:D
Inspirasjon til tusen:blomster: Takker og bukker

Nordmørsloppa
27-04-12, 12:49
Smashing grisebra:D:D:D:eek::D:D
Inspirasjon til tusen:blomster: Takker og bukker

Takk sjøl! det er jo veldig godt for sjølbildet også, og få vist seg litt frem med slike flotte tilbakemld. dere er jo så snille :)

Nordmørsloppa
27-04-12, 12:53
Looking great! Gleder meg til jeg en gang får kvittet meg med såpass med fett at musklene jeg har faktisk synes.:p De er jo under der.

Oh jess, musklene er der :) det er virkelig moticerende å se at kroppen kan formes:)

Nordmørsloppa
27-04-12, 12:55
Fantastisk innsats og lønn for strevet!
Tusen takk! Føler lønna er god ja :D
Way to go!!!!

Kjempebra!!

Takker!!

Kjempeflott :heia: du har virkelig fått igjen for 'jobben' :)

Takk!

Så flink du har vært! Skikkelig inspirerende. Når jeg blir slank, skal jeg definitivt få meg muskler. :boxing: Hadde sansen for tattisen din også! :D

Så godt å høre at jeg inspirerer. Det er ogsp fult mulig å slanke seg med styrketrening da fettet ogsp firsvinner. og større muskler=mer effektiv forbrenning ;)

Kjempebra, jeg er imponert!

Jeg har samme erfaring som deg,- lavkarbo og styrke funker veldig bra sammen.
Også moderat rask gange går utrolig fint. Som du beskriver det, "som en evighetsmaskin":D

Dine bilder og prestasjoner var virkelig inspirerende. Utrolig bra!
Takk! ja, jeg har hørt flere snakke om denne "evighetsmaskinen" også...det er noe jeg ikke følte før lavkarbo :) kjempe artig å høre at jeg inspirerer.

Runegutt
27-04-12, 13:05
Dævven. Du har gjort jobben og vel så det.
Et minus her! Sladde bilder??? Lite mannevennlig det ;)

shailene
27-04-12, 13:10
Så flink du er! Syns du hadde veldig fin kroppsfasong fra før også da, men dette var skikkelig imponerende bilder :D

Nordmørsloppa
27-04-12, 13:41
Så flink du er! Syns du hadde veldig fin kroppsfasong fra før også da, men dette var skikkelig imponerende bilder :D

Hihi;) tusen takk shailene. Men det er stilig hvordan man kan endre seg fra pærefasong til timeglass med sturketrening..har vert mye fokus på overkropp og skuldre. Da jeg veide 90kg+ så hadde jeg flat mage og smale skuldre..det legget seg liksom rundt rumpe/lår.med meg. Men får bygd.litt muskler på overkropp så kompanserer deg.
Ikke at jeg var veldig missfornøyd før altså..men stilig at kroppen kan formes(med de genetiske begrensningene/utgangspungt man har:)

Nordmørsloppa
27-04-12, 13:49
Dævven. Du har gjort jobben og vel så det.
Et minus her! Sladde bilder??? Lite mannevennlig det ;)

HAHAHA Runegutt :D du veit..det er en stor minus.med styrketrening...det.fjerner fett på plasser man som dame gjerne vil beholde litt! Altså..ikke mye å skryte av på den fronten :p
men send meg en pm så får vi se hva jeg får hostet opp med av bilder hehe nei,da :)

Runegutt
27-04-12, 14:01
Runegutt er motstander av alle former for brystreduksjon hos pene quinder.

Mener av prinsipiellt grunnlag at brystreduksjonsopperasjoner bør forbys. :)

senka
27-04-12, 15:53
Så flott du er:)Gratulerer så mye:D

gamlebyen
28-04-12, 09:05
Dæven!
ja, her er det bare å stå på! Utrolig bra jobba!

Nordmørsloppa
29-04-12, 23:03
Så flott du er:)Gratulerer så mye:D

Dæven!
ja, her er det bare å stå på! Utrolig bra jobba!

Tusen takk dere! :p

Dilly
29-04-12, 23:55
Runegutt er motstander av alle former for brystreduksjon hos pene quinder.

Mener av prinsipiellt grunnlag at brystreduksjonsopperasjoner bør forbys. :)

ha ha ha :lol::lol:
jeg har sydd inn mine. Ikke mye på hver, men de fjernet noe løshud og stappet innholdet på plass der det skulle være. Fra pølser til hamburgere liksom :) men nå har jeg gått ned veeldig mye altså, så alt hang og slang. Det ble bra for min del :)

Runegutt
30-04-12, 00:06
Godt ingen ble fornærmet av mitt gutteinnspill.
Mener i utgangspunktet at quinder er skjønne, i alle former og fasonger :)

langaard
30-04-12, 00:24
Godt ingen ble fornærmet av mitt gutteinnspill.
Mener i utgangspunktet at quinder er skjønne, i alle former og fasonger :)
:love:Sånne gutter det vil lavkarbojenter ha:heia::heia:

ftdmia
30-04-12, 09:00
Bra form, men du burde legge ut et helkroppsbilde relativt avslappet sånn at det faktisk går an å sammenligne med før-bildene.. :P

Dilly
30-04-12, 09:22
Det er skikkelig harry..og veeeldig ego, men jeg MÅÅÅ bare legge ut formbildene mine etter 3 mnd intensiv styrketrening. Har et bilde for sammenligning, før jeg begynte med styrke.

At styrketrening og lavkarbo IKKE fungerer i lag, er i allefall ikke riktig. Jeg føler det er god kvalitet over øktene, selv om jeg kanskje orker mindre i lengden. Men eksplosiviteten merker jeg har økt!
Når jeg går/jogger i moderat tempo over 1 1/2 - 2 føler jeg meg som en "evighetsmaskin..og kan bare fortsette og fortsette...noen som kjenner seg igjen?
Derimot ved type tabata/høy intensiv intervaller over en lengre tid kan jeg merke at jeg går litt tom- Men da funker litt karbohydrater...
Her er det ikke snakk om raske karbs, men frukt med moderat GI. Slenger gjerne i meg et eple eller en banan...virker som om det er lett tilgjengelig energi for kroppen i slike settinger
Dette ble en liten digresjon..men pytt pytt:)

Her er i allfall formen om dagen...:) og jeg kommer aldrig til å gå tilbake til vanlig karbo-mat som de fleste som driver med trening spiser.

jeg er kjempefornøyd med lavkarbo kombinert med trening!

Du har vært kjempeflink! Flott kropp, og med masse MUSKLER :)

Nordmørsloppa
30-04-12, 11:03
Bra form, men du burde legge ut et helkroppsbilde relativt avslappet sånn at det faktisk går an å sammenligne med før-bildene.. :P

Det har du helt rett i :) skal få tatt noen i dag tenker jeg :D

Nordmørsloppa
30-04-12, 22:00

Her har jeg mekket sammen et før/etter bilde med samme avslappet positur, selv om holdningen virker bedre på etter- bildene. men det er nok som resultat av "oppstramminga"
Litt dårlig lys og bilde...men får jo et lite inntrykk :)

Jaudå
30-04-12, 22:13
Åååå så snasent....;o)))))

Jaudå
30-04-12, 22:15
Uuups, hørtes kanskje litt feil ut:o.
Er jente, legger ikke an på deg, syns bare du har gjort en grisebra jobb, og er bittelitt misunnelig, men kommer kjapt etter:D:D:D

Nordmørsloppa
30-04-12, 22:20
Uuups, hørtes kanskje litt feil ut:o.
Er jente, legger ikke an på deg, syns bare du har gjort en grisebra jobb, og er bittelitt misunnelig, men kommer kjapt etter:D:D:D

hehehe *ler høyt*:D
men, tusen takk! gled deg til du kommer etter! er super motiverende å se seg selv foranderes:p

Runegutt
30-04-12, 22:22
Her har jeg mekket sammen et før/etter bilde med samme avslappet positur, selv om holdningen virker bedre på etter- bildene. men det er nok som resultat av "oppstramminga"
Litt dårlig lys og bilde...men får jo et lite inntrykk :)

Du skal være fornøyd med utviklinga. Det som slår meg er hvor mye bedre holdning du har nu :)

ToreH
30-04-12, 22:23
Imponerende loppa! Virkelig imponerende! Kul tråd forresten, en helt egen tråd med egne bilder ;)
Tror jeg skal etablere en slik jeg også? :eek:

Nordmørsloppa
30-04-12, 22:56
Du skal være fornøyd med utviklinga. Det som slår meg er hvor mye bedre holdning du har nu :)

ja, jeg merker(og ser) stor forskjell i holdning..også når det gjelder smerter i korsrygg.
Tusen takk Runegutt:p

Imponerende loppa! Virkelig imponerende! Kul tråd forresten, en helt egen tråd med egne bilder ;)
Tror jeg skal etablere en slik jeg også? :eek:

Ja, det syns jeg du skal gjøre! finns det ikke egen tråd for sånt her? journaler/dagbøker..o.l??
savner liksom en plass å gjøre av alt ego-stasjet mitt :p der jeg kan poste bilder og anna pjitt pjatt

Marella77
30-04-12, 23:36
Så flink du har vært til å trene!!! Råbra, motiverende for oss andre! Takk for at du deler!! :D

Nordmørsloppa
30-04-12, 23:44
Så flink du har vært til å trene!!! Råbra, motiverende for oss andre! Takk for at du deler!! :D

Bare hyggelig å kunne inspirere! syns selv det er supermotiverende å følge med på bildetråden:D
Har endelig karret meg til å lage egen journal..så kan jeg samle alt lopperiet mitt der :p

Marella77
30-04-12, 23:51
Bare hyggelig å kunne inspirere! syns selv det er supermotiverende å følge med på bildetråden:D
Har endelig karret meg til å lage egen journal..så kan jeg samle alt lopperiet mitt der :p

Hehe :) Kanskje lurt å legge link i signaturen din til din journal?

Nordmørsloppa
30-04-12, 23:56
Hehe :) Kanskje lurt å legge link i signaturen din til din journal?

How?? det er en journal her inne altså:)

Marella77
01-05-12, 00:06
How?? det er en journal her inne altså:)

DER så jeg linken din nederst ;)

Nordmørsloppa
01-05-12, 00:07
DER så jeg linken din nederst ;)

:D hurra!

Dietta
01-05-12, 00:24
Wow snuppa. Stum av beundring - og det skal litt til å stoppe kjeften på meg !!!
Hurra for deg :heia::heia::heia: