spar kjøp sin "gamle" festdrakt. den svarte, med blå overdel. noen som vil selge? :D
Jeg har den sorte med broderier fra sparkjøp til salgs for en billig penge. Brukt en gang
Jeg har den sorte med broderier fra sparkjøp til salgs for en billig penge. Brukt en gang
den gamle modellen? svart skjørt og overdel i enten rød, gul eller blå?
str?
Den har rød vest med broderi og sort stakk. Str 42/44, helt komplett med skjorte og pose til drakten.
Det er også broderi nederst på stakken. Til salgs under halv pris.
Det er også broderi nederst på stakken. Til salgs under halv pris.
har du bilde? litt i tvil om det er den bunaden jeg mener
Jeg har ikke bilde akkurat nå men det kan jeg vel fikse senere. Vet hvilken du mener, dette er den sparkjøp hadde etter de som var rød/blå/gul vest. Min ligner mer på" bunad". Liker den, men nå er den alt for stor.
Jeg har ikke bilde akkurat nå men det kan jeg vel fikse senere. Vet hvilken du mener, dette er den sparkjøp hadde etter de som var rød/blå/gul vest. Min ligner mer på" bunad". Liker den, men nå er den alt for stor.
stemmer. da vet jeg hvem du mener. men er desverre ikke den jeg ønsker :( men takk for svar :)
Hvor stor er denne i str. 42/44? :) Jeg har nemlig tenkt en stund på å få i meg en, men er usikker på om det er stort nok. Bruker den størrelsen til vanlig, men lurer på om de kanskje er små i størrelsen? Vil gjerne også se bilde av den :)