Det finnes kjente vegetarianere/veganere som er ganske muskuløse. Kan eksempelvis trekke fram Anthony Robbins som er riktig så velbygd. Eller disse kjente vegetarianere: Richard Gere, Woody Harrelson og Brad Pitt.
Jeg har også vært i familie med en vegetarianer, som var meget slank men allikevel muskuløs og godt trent.
Hvordan er det mulig?
De kan jo spise ganske proteinrik kost de og, feks soya og belgfrukter. De drikker vel endel proteinshaker også. :)
De kan jo spise ganske proteinrik kost de og, feks soya og belgfrukter. De drikker vel endel proteinshaker også. :)
Kan de klare det uten å drikke proteindrikker da?
Nøtter, bønner, naturris, avocado - alt dette har proteiner. Hvis du vet hvordan du skal spise, så går det bra det - men det krever en annen type kunnskap og planlegging enn jeg har. Og jeg kjenner veganere som er ALT ANNET enn muskuløse - tvert imot noen tynne spjælinger :)
Muskat
Og jeg kjenner veganere som er ALT ANNET enn muskuløse - tvert imot noen tynne spjælinger :)
Muskat
Og så har du de som er overvektige, som det jeg BLE da jeg ble vegetarianer. Var veggis i 6 ÅR, og la på meg 30 kg!!!
Brad pitt er da Atkinser. :deltar:
(mener vi hadde en artikkel om dette her en gang?)
donjuanwannabe
19-05-05, 12:12
Jeg har også lest at Brad Pitt er på Atkins (og Jennifer Aniston). Men nå har de visst gått over til South Beach.
Takk for svar Muskat, Iset, Lise og donjuan.
Brad Pitt kjenner jeg ikke personlig ;) , jeg bare leste at han var vegetarianer. :confused: