View Full Version : Kommer i Hjemmet!
Hei folkens!
Neste veke kjem eg i ein reportasje i Hjemmet!
Dei som abonnerar har allereie fått bladet, så viss de er interesserte i å lese kan dåke finne reportasjen på side 12 i bladet. :)
Kjempespennande, håpar det kan inspirere folk til å ta eit grep om livet sitt! :)
Takk til alle her inne for inspirasjon og støtte! Har ikkje vert aktiv her inne heile tida, men har lest mykje!! :klem:
Hei folkens!
Neste veke kjem eg i ein reportasje i Hjemmet!
Dei som abonnerar har allereie fått bladet, så viss de er interesserte i å lese kan dåke finne reportasjen på side 12 i bladet. :)
Kjempespennande, håpar det kan inspirere folk til å ta eit grep om livet sitt! :)
Takk til alle her inne for inspirasjon og støtte! Har ikkje vert aktiv her inne heile tida, men har lest mykje!! :klem:
Kjekt då, skal få med meg bladet :)
Eg kjem sjøl i avisa neste veke, med den nye kokeboka mi :)
Då må eg lese resten av bladet og! :D
Fekk det i posten i går, men med ei lita frøken springande rundt har eg kun fått tid å lese reportasjen min... :)
Gratulerer med bok-utgivelse! Eg og held på å skrive bok, håpar eg skal få gitt den ut i løpet av året.. :)
Så spennende :heia:
Da er Hjemmet notert på handlelista :D
Hehe, mangler tydeligvis "liker" knapp her inne..... :rolleyes:
Hehe, mangler tydeligvis "liker" knapp her inne..... :rolleyes:
Jeg tenkte akkurat det samme :)
http://blogg.telenor.no/jobbsmartere/files/2012/06/thumbs-up.jpg (http://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=liker&source=images&cd=&cad=rja&docid=RMSEOEhNm2kS2M&tbnid=w6fjPM_IAcLvkM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fblogg.telenor.no%2Fjobbsmartere%2 F2012%2F06%2F15%2Fjobb-smartere-fra-bredbandsbyen-asker%2F&ei=1VozUdiLCOOg4gSRi4C4AQ&bvm=bv.43148975,d.bGE&psig=AFQjCNGFjVjxoldvRock1uVP-lJyhMaWwg&ust=1362406477915756):D
Kari Marita
03-03-13, 18:49
Da skal jeg kjøpe det. :)
Det skal jeg få med meg :)
Kjekt då, skal få med meg bladet :)
Eg kjem sjøl i avisa neste veke, med den nye kokeboka mi :)
Hvilken avis Mariann?
Så spennende med bok! :)
Hvilken avis Mariann?
Så spennende med bok! :)
Regionsavisa, no på onsdag eller neste onsdag. Det er ei avis som blir gitt ut i ti kommuner her på sunnmøre.
Men heile avisa blir gitt ut på nett i pdf-format, so eg skal nok linke til avisa :)
Fantastisk Hette :heia:
Du har gjort en FLOTT jobb!!!! :D
Og anbefaler alle å lese om deg!
Slikt gir motivasjon :heia:
Kari Marita
04-03-13, 18:39
Har lest artikkelen og syns den var kjempe bra. :) Veldig motiverende. :)
Veldig bra artikkel, og en fantastisk jobb du har gjort :)
Og so godt å lese at du er stolt av deg sjøl, og det du har oppnådd :ja:
Takk Takk! :)
Var godt fornøgd med reportasjen, ho har skrive den på ein god måte! :)
Har visst reint blitt ein liten kjendis i byen her, og må sei eg nesten vart litt sjelven av all oppmerksomheita i dag.. Er litt småskummelt og.....
Har til og med fått friarbrev!! :eek: :D
Kjempeflott artikkel! Og imponerende lesning :) du har vært kjempeflink! Og du fortjener all oppmerksomheten du får ;)
Skikkelig motivasjon for andre dette her!
Kjempeflott artikkel! Og imponerende lesning :) du har vært kjempeflink! Og du fortjener all oppmerksomheten du får ;)
Skikkelig motivasjon for andre dette her!
Signerer:)
Jeg labbet ens ærend ut i snøværet for å kjøpe Hjemmet, selv Farmor ville vært imponert, mens mannen trodde det hadde rabbla :stortsmil
Det var en flott artikkel - gratulerer med innsatsen du har gjort, både fysisk og mentalt :)
Ps: litt komisk at forsiden på Hjemmet denne uken ( ekstrabladet utenpå ) var om den lekreste hvetebakst ;)
Hehe, ja eg la merke til det fine lille heftet... :D
Er godt fornøgd med artikkelen, litt småfeil, men ikkje noko som andre legg merke til. Men må sei det var litt spesielt å lese ting eg hadde sagt på bokmål... Blei litt fjernt.. :rolleyes:
Litt spesielt å åpne seg slik opp til heile verden, men det er jo ein fin begynnelse sidan eg held på å skrive bok.. Har nettopp jobba med meny-delen av boka mi og fått ned 7 oppskrifter i kveld, so er fornøgd med det.. :)
No vil eg hjelpe folk å komme i gang!
Ein må jo berre stå på, kva er alternativet? Gje opp???? ;)
Chamomilla
08-03-13, 09:23
Hehe, ja eg la merke til det fine lille heftet... :D
Er godt fornøgd med artikkelen, litt småfeil, men ikkje noko som andre legg merke til. Men må sei det var litt spesielt å lese ting eg hadde sagt på bokmål... Blei litt fjernt.. :rolleyes:
Litt spesielt å åpne seg slik opp til heile verden, men det er jo ein fin begynnelse sidan eg held på å skrive bok.. Har nettopp jobba med meny-delen av boka mi og fått ned 7 oppskrifter i kveld, so er fornøgd med det.. :)
No vil eg hjelpe folk å komme i gang!
Ein må jo berre stå på, kva er alternativet? Gje opp???? ;)
Gi opp er jo et elendig alternativ. :klem:
Hjemmet er notert. Kjøper der aldri ellers. Flott at du lager bok og vil hjelpe flere! :heia: Gratulerer så mye med det du har oppnådd!
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.