View Full Version : Er du en god partner?
Ta test!
http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=34668
Jeg fikk:
u er Et OK parti
Score: 45% Du passer nok sammen med en del mennesker, men ikke alt for mange... Kanskje på tide å ta litt tak i livet ditt? Eller være mer åpen mot andre?
Jaja... :lol:
Du er
Et dårlig parti
Score: 27%
Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.
Rock on, baby!
Kun de helt ekstreme er interessert i deg.
*le høyt og rungende*
:lol:
Skjønte ikke helt den deranne testen, men..OK..
"Et forferdelig parti Score: 13%
Å være sammen med deg er ren og skjer idioti. Kanskje du bør oppsøke noen som kan hjelpe deg? En bank, en psykolog, en motekonsulent, arbeidskontoret og en interiørarkitekt?"
:confused:
Herregud, for noen kommentarer!! :lol:
I knooow..Lurer på hva som er så ille med meg ;) fniZ..Ble jo nesten litt fornærma..Hehehe..
Jeg også fornærma...*snurt* Jeg som bare svarte så snilt og pent...
Du er
Et godt parti
Score: 77%
Hvis ikke folk er ute etter deg så er det noe feil et sted.
Kanskje du bør gå ut av sofaen?
Jaaaaveel..? :p :p
Jeg også fornærma...*snurt* Jeg som bare svarte så snilt og pent...
Som jeg skulle sagt det selv :D
Høh...jeg trenger vel ikke en test for å fortelle meg at jeg er en god, krevende, snill, morsom, sint, søt, fantasifull, masete, deilig, trygg, ærlig, romantisk og lojal partner vel! :D
Plutselig og helt uten videre kom jeg til å tenke på titler som:
"Jeg er ingen engel" og "Hore og madonna". Skjønner ikke det. :D
Fedonisten
03-06-05, 22:07
Et dårlig parti
Score: 27% Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.
Jaja. Kanskje jeg får tusle ned til gubben for å fortelle de grusomme resultatene.....
Du er Et godt parti
Score: 63% Hvis ikke folk er ute etter deg så er det noe feil et sted. Kanskje du bør gå ut av sofaen?
Jeg sitter veldig lite i den sofaen om dagen...:rolleyes:
54... et ok parti ... ;) :D
Kun de ekstreme er interessert i meg. :( Men så holder jeg meg også dårlig for alderen...:cool:
TRENGER vi dette??? :rolleyes:
Marianne, jeg er helt enig med deg. Hvem i all verden trenger en test for å skjønne at man er en god, interessant, givende, spennende, underholdende, varm og raus partner? Nei - sånne skal man jammenmeg leite lenge etter... Lurer på om Gemalen veit hvor heldig han er? Tanken på hore og madonna har forøvrig slått meg og... :lol:
Det er egentlig mer interessanet om den vi deler hus og penger og mat og seng og liv med er en god partner, er det ikke?
Alfie
Det er egentlig mer interessanet om den vi deler hus og penger og mat og seng og liv med er en god partner, er det ikke?
:D
Et dårlig parti
Score: 36%
Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.
kanskje like greit at jeg er enslig...
KROPP&HELSE
TRENGER vi dette??? :rolleyes: :lol:
I følge undersøkelsen er jeg den dårligste partneren som finnes. Det er i det hele tatt lite sannsynlig at jeg får den gleden i livet noen gang.....
Hm......rart..... har nå aldri fått noen klager fra mine menn..... snarere tvert i mot. Det er stort seg JEG som har skifta ut DEM !! :p
Hmmm..Lurer nå litt jeg. Tok testen en gang,og fikk "Du er et dårlig parti." Ble litt betuttet av dette og lukket vinduet igjen uten å skjekke scoren min. Så jeg tok testen igjen,for å skjekke hvor mange poeng jeg fikk,valgte de samme svarene..(det var jo bare elleve,så lett å huske hva jeg svarte på hvert punkt.)
..Og vips; "Du er en OK partner!"(59 poeng) Ja,vel. Det var det jeg trodde og'!:) :rolleyes:
:D :D :D
jeg var et utrolig godt parti : 90 %: det stod at andre burde følge etter meg.
:)
Heksehilda
05-06-05, 09:57
Jeg fikk 54% - men hvorfor er jeg da singel fremdeles? Er redd jeg er for kravstor, liker ihvertfall å tenke at det er derfor! :rodme:
Du er
Et dårlig parti
Rock on, baby!
Den der fikk jeg også.. Dumme testen.
:hest:
Et dårlig parti
Score: 27% Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.
Jepp, det er meg. Så heldig at jeg har funnet ekstremisten, da! :)
Muskat
Du er
Et dårlig parti
Rock on, baby!
meg 31% og de helt EKSTREME er interessert i meg.. så uløøklig jeg ble nå a gitt!:p
Et OK parti
Score: 40%
Du passer nok sammen med en del mennesker, men ikke alt for mange... Kanskje på tide å ta litt tak i livet ditt? Eller være mer åpen mot andre?
hm. javel.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.