FrøkenStress
20-06-13, 00:22
Hei!:) jeg lurer på om noen har erfaringer med og komme i ketose etter utskeielse. I helgen hadde jeg en gigantisk utskeielse, fredagskveld - mandagskveld:( det ble en lengre utsleielse enn forventet, og det skal nevnes at det ble inntaty stooore mengder karbohydrater! Jeg er fortsatt ikke i antydning til ketose to dager etterpå, og lurer på hvor lang tid jeg bør forvente. Da jeg startet lavkarbo tok det jo bare to dager (hadde spist normalt før da, ikke frotsing som i helgen):eek:
Kan det liksom ta en uke? Håper virkelig ikke at man plutselig aldri kommer seg inn i ketose igjen:confused:
Føler meg skamfull og tjukk nå, men har lært at jeg virkelig ikke skal skeie ut sånn igjen! Tre dager utskeielse med pizza, snacks, sjokolade i store mengder og lefser har hatt sin straff med veldig dårlig mage pg hodepine!:(
Kan det liksom ta en uke? Håper virkelig ikke at man plutselig aldri kommer seg inn i ketose igjen:confused:
Føler meg skamfull og tjukk nå, men har lært at jeg virkelig ikke skal skeie ut sånn igjen! Tre dager utskeielse med pizza, snacks, sjokolade i store mengder og lefser har hatt sin straff med veldig dårlig mage pg hodepine!:(