View Full Version : Sparebluss, Nedsatt Forbrenning??


Chumpsy
08-07-05, 14:22
Noen Som Vet Om Dette. Vekta Mi Har StÅtt Stille I 3 Laaaaaaaaange Mnd..

SÅ Please Hjelp Meg... Blir Gal.. Hehhehe....

Spiser Fem Ganger Om Dagen, Masse Proteiner Og Sunt Fett, Lite Karbs.

Trimmer Og. Teller Dere Kalorier? Noen Sier At Kroppen Har GÅtt I Sparebluss, Og At Jeg MÅ Gradvis Spise Mer For Å LØsne Det...

Har Gjort Det... Lagt PÅ Meg To Kg....?????? Kan Dere SkjØnne..??

Men MÅ Si At Jeg Har Spist En Dose Med Ris Til Lunsj, Gjorde Det Utslaget??? 40 Gram Ca...

Noen Forslag?? Begynt Å Telle Kcal NÅ, Ligger PÅ Ca 1700 Om Dagen, Tror Jeg MÅ Opp Til 2000 Kcal... Veier Tross Alt 99kg... Veide 97, Og SÅ Hoppa Det Opp Til 99, Bare Den Ikke Hopper Over Til 100... Å Helv...

Hehehehe... Ganske Kjipt For Å Si Det SÅnn. Regner Med At Det Mange Slankere Her Som Har MØØØØe Kunnskap Om Kosthold...

Hvis Jeg Husker Riktig SÅ Nevner Fedon Om Spisedag? Stemmer Det, At Man Dytter InnpÅ Med Diggi Diggi Mat, Stemmer Det?? Feks LØrdag.??

Takker For Svar...

mofe
08-07-05, 15:04
Om du legger inn noen dagsmenyer, nøyaktige, her inne, f.eks i en dagbok, så blir det litt lettere å fortelle deg om du gjør ting rett eller ei :)

DrPork
08-07-05, 18:32
Hvis Jeg Husker Riktig SÅ Nevner Fedon Om Spisedag? Stemmer Det, At Man Dytter InnpÅ Med Diggi Diggi Mat, Stemmer Det?? Feks LØrdag.??

Tror nok ikke dette blir så populært her inne, men ja du er inne på noe. Har opplevd flere som står fast på platåer over lengre tid etter feilinntak av mat, les kun fett og proteiner/shaker.
Det som da ofte har virket er å legge om til 6 måltider pr dag, dvs ca hver 3. time i våken tilstand. Du spiser da 3 større og 3 mindre måltid. Til hvert av de 3 større kan du legge til en beskjeden mengde raske karbohydrater som brød (velg grovt), ris (helst villris) evt pasta. Vel så viktig er det at du til hvert av disse 3 måltidene får i deg ca 1/2 tallerken grønnsaker/salat samt proteindelen. Mellommåltidene kan være i Fedon sin ånd.
For at dette skal virke må det gjennomføres over noe tid, men da kommer ofte resultatene. Du må også huske på at det å ikke spise opp hele porsjonen ikke er en skam.
De jeg har sett har vært imponerende med tanke på utgangspunktet. Og ikke minst, du får et morsommere kosthold som det i lengden er lettere å forholde seg til!