View Full Version : Godteri til helgen


Silvandar
19-03-04, 13:24
Hei,

For de av dere som er heldige nok til å bo i nærheten av en Smart Club-butikk så anbefaler jeg at dere tar en tur innom. Jeg var innom Alnabru og handlet igår, og gjorde ihvertfall ett kjekt kupp til lørdagskosen.

Smart Club selger kilosposer med "Solano Cream Candy", som smaker helt identisk med Werthers Eche-karameller, hvor polyolenmengden utgjør 99.7% av den totale karbohydratmengden. I praksis innebærer dette 2g netto med karbohydrater pr. kilo med karameller..

Samme sted har også Cavalier sjokoladepålegg samt Cavalier konfektsjokolade. Begge disse har omtrent 8g netto pr. 100g, men er vel ikke noe man spiser i mengder av gangen uansett, slik at det bør gå bra :). Jeg har ikke smakt disse tingene (jeg er ikke så glad i sjokolade).

De hadde også et spennende utvalg av mineraler og vitaminer, også med tanke på mengde pr. enhet. Dessverre var mesteparten ikke i vegetabilske kapsler.

psilocybe
19-03-04, 19:02
Solano Cream Candy er bare såå gode! :D

Hvor mye betalte du for kiloen, sa du?

Silvandar
20-03-04, 21:37
Jeg gir 119.- pr. kilo der.. og jeg tror ikke jeg skal spise mer enn at jeg har den kiloen til utpå våren :)

psilocybe
21-03-04, 04:51
Grei pris, det.. betaler det tredobbelte for kiloet (små bokser á 34g) her. :(